Proef ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Zwaaidiscussieshebben jullie ook allemaal een MF sticker of wat?
Ik heb tegenwoordig de neiging de koppelingshendel niet meer in te trekken bij het schakelenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een noob vraag.
Draaien jullie het gas volledig dicht bij het koppelen, of hou je die stationair terwijl je schakelt? (naar boven heb ik het hier dan over)
Tourances zijn echt geen 'in betweens'. Eerder Michelin Sirac of Heidenau K60.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
In betweens eigenlijk dus... fair enough daar had ik niet bij stilgestaan dat die er ook zijn.
Prefect voor onder een GS dus.quote:
Hij heeft anderhalf jaar (bijna) niet gereden, ik vind het een prima idee om een paar lessen o.i.d. te nemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Tunafish het volgende:
Mwoah, denk dat je met een middagje opfrissen met een instructeur alles wel weer naar boven kunt halen en veilig die fiets kan ophalen en ermee beginnen rond te rijden.
Ja, dat is toch die middag met instructeur? Ik denk maar zo dat die hem wel aardig op weg kan helpen naar weer opstappen en hem eventueel ook kan inschatten of 'ie nog een (mid)dag kan gebruiken. Als je eerst een half uurtje ofzo weer wat AVB-trucjes doet en daarna met die instructeur de weg op gaat denk ik dat je in een middag best wat kennis weer ophaalt en in ieder geval veilig die motor kan ophalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft anderhalf jaar (bijna) niet gereden, ik vind het een prima idee om een paar lessen o.i.d. te nemen.
Dit zoek ik meer inderdaad, net een goeie gevonden. Even bellen voor een middagje.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Tunafish het volgende:
Mwoah, denk dat je met een middagje opfrissen met een instructeur alles wel weer naar boven kunt halen en veilig die fiets kan ophalen en ermee beginnen rond te rijden.
Ja, ik ga er wel een beetje van uit dat je dat niet allemaal eerst moet opzoeken in een theorieboek ofzo, maar dat je na een paar kilometer ingefluisterd krijgt van je instructeur dat je positie niet goed is, je het zelf vervolgens herinnert en herstelt en vervolgens ook gewoon weer weet. Als je ineens weer rijdt alsof het je tweede les is zou ik er nog een middag achteraan plakkenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit zoek ik meer inderdaad, net een goeie gevonden. Even bellen voor een middagje.
Was meer benieuwd of meer motorrijders dit gedaan hebben?
Net al gesproken met http://motorclinics.nl/BasisMotorTraining.aspx
Binnenkort een half dagje op de motor en dan vooral de motor leren kennen, de mogelijkheden en een stukje positie op de weg, lijkt mij alleen maar goed. 5 april de motor ophalen en dan sowieso al een leuke terugrit.
ik ben net ook over een heerlijk rustige weg naar Rotterdam gereden. Op het station en in de trein is het ook behoorlijk rustigquote:Op maandag 24 maart 2014 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was me een partij filerijden vanochtend, de tering.
ze stak nog een heel klein middelvingertje opquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef stoeltafel het volgende:
1.5 jaar is niet helemaal waar, laatste dag op de motor was volgens mij september of oktober 2013 maar als nog lang en natuurlijk weinig ervaring. Weer is trouwens echt perfect zeg, oef wat zat ik graag op de motor nu. Iemand nog mooie motor verhalen?
Zag net dit filmpje op tweakers, was van gisteren, check die vrouw
Jij hebt toch ook een alp? Doe maar gewoon koppelen want dit gaat de bak niet leuk vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig de neiging de koppelingshendel niet meer in te trekken bij het schakelen.
[..]
Tourances zijn echt geen 'in betweens'. Eerder Michelin Sirac of Heidenau K60.
Nee, ik vind het alleen een debiele discussie, elk jaar weer, thats allquote:
Whehe, wees maar niet bang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |