Nee, want je verbindt met infra-elementen die enkelvoudig aanwezig zijn. Er is geen redundantie in wissel 651a.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ook daar is natuurlijk een oplossing voor te vinden.
er kunnen ook twee systemen zijn, die vervolgens met elkaar vergeleken worden. Hebben ze een verschillende output dan blijven de seinen op rood.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit op die manier, volledig dubbel uitvoerbaar is. Bij interlocking heeft één systeem volgens mij gelijk, en niet deze of die andere.
Ze hebben dezelfde input. Als via die input de bliksem binnenkomt, zijn ze allebei dood.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
er kunnen ook twee systemen zijn, die vervolgens met elkaar vergeleken worden. Hebben ze een verschillende output dan blijven de seinen op rood.
Dat zou dus op te lossen zijn via optische kabels of met goede galvanische scheidingen. Dat de infra niet dubbel uitgevoerd is dat snap ik wel maar de elektronica die alles aanstuurt kan relatief eenvoudig wel dubbel uitgevoerd worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde input. Als via die input de bliksem binnenkomt, zijn ze allebei dood.
Dan nog zit ergens een stel optocouplers om de elektrische signalen in licht om te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat zou dus op te lossen zijn via optische kabels of met goede galvanische scheidingen. Dat de infra niet dubbel uitgevoerd is dat snap ik wel maar de elektronica die alles aanstuurt kan relatief eenvoudig wel dubbel uitgevoerd worden.
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is Santpoort maar he. Niet een kwart van het land.
Zachtjes huilt...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef b2py het volgende:
Inmiddels uitgesteld tot zaterdagochtend dat het gerepareerd is.
Wat wou je eraan gaan doen? Overal stalen kooien om pilot-installaties heen plaatsen? Dan komt er wel weer een mol die een kabeltje doorknaagt. En dan?quote:
"Komen we er mee weg als het een keertje fout gaat?" is ook een overwegingquote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Tja. Er zitten gewoon overwegingen aan.
En terecht, opzouten met die vertraagde troep.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:39 schreef James1988 het volgende:
Creatieve treindienstleider in de regio Rotterdam - Den Haag, een vertraagde Benelux richting Den Haag HS (+25) is bij Delft aan de kant gezet op spoor 3 om een op tijd rijdende IC voor te laten.
Vraag me wel af hoe snugger die actie is, want die trein moest nu dus eerst 2 sporen naar links (tegemoetkomend verkeer kruisen) en zometeen weer twee sporen naar rechts (zelfde geintje) om verder te gaan richting Den Haag HSquote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En terecht, opzouten met die vertraagde troep.
Als het veilig kan, waarom niet, worden er in elk geval minder reizigers gedupeerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe snugger die actie is, want die trein moest nu dus eerst 2 sporen naar links (tegemoetkomend verkeer kruisen) en zometeen weer twee sporen naar rechts (zelfde geintje) om verder te gaan richting Den Haag HS
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe snugger die actie is, want die trein moest nu dus eerst 2 sporen naar links (tegemoetkomend verkeer kruisen) en zometeen weer twee sporen naar rechts (zelfde geintje) om verder te gaan richting Den Haag HS
Dat niet alleen, maar het lijkt me ook nutteloos, tenzij de Benelux treinen in de weg zit omdat deze in Den Haag HS op spoor 1 binnen moet komenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |