t boeit me eigenlijk geen ruk wat er daar gebeurt morgen. Hopen dat het morgen qua drukte goed in de puin draaitquote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik wil best alle nummertjes kopiëren, >90% kan het lezen maar ik heb geen zin alle series etc erbij te vermelden.
Ligt daar ook niet PLC Interlocking?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, als er onderdelen van de beveiliging doorgebrand zijn kan ik me voorstellen dat het enige tijd kost om te herstellen...
Ja, die gele heijnmans wagen die even de A4 dichtritst bedoel je?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie die betonblokkenplaatskarren op het journaal gezien? Die zijn badass
ja, ik kende die dingen al. Kun je erg snel de blokken mee verplaatsen, waar het normaal tien keer meer tijd kostquote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie die betonblokkenplaatskarren op het journaal gezien? Die zijn badass
Yup.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ligt daar ook niet PLC Interlocking?
Yepquote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ligt daar ook niet PLC Interlocking?
Ja inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien is dat wel de reden waarom het langer duurt dan je zou mogen verwachtenquote:
PLC Interlocking zou juist snel te repareren moeten zijn: kaarten swappen, software laden en rijden...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien is dat wel de reden waarom het langer duurt dan je zou mogen verwachten
Alsmede tevens ook omdat het niet gepland was natuurlijk hequote:Op zondag 23 maart 2014 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien is dat wel de reden waarom het langer duurt dan je zou mogen verwachten
Behalve als er meer stuk is dan alleen iets in de kast zelf. Dan heb je grotere problemenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
PLC Interlocking zou juist snel te repareren moeten zijn: kaarten swappen, software laden en rijden...
En daarbij zou het robuuster moeten zijn dan de bestaande beveiligingssystemen. Nieuwer, beter getest, etc.
Zoals gesmolten bedrading? Is er iemand die meer weet, anders komt er misschien morgen wel meer duidelijkheid?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behalve als er meer stuk is dan alleen iets in de kast zelf. Dan heb je grotere problemen
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, die gele heijnmans wagen die even de A4 dichtritst bedoel je?
Vraag me af er voldoende kaarten beschikbaar zijn voor een volledige vernieuwing van een relaiskast. Aandeel in seinsturing in Nederland is gering dus extra voorraad ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
PLC Interlocking zou juist snel te repareren moeten zijn: kaarten swappen, software laden en rijden...
En daarbij zou het robuuster moeten zijn dan de bestaande beveiligingssystemen. Nieuwer, beter getest, etc.
Je bedoelt dat er nog niet eens voldoende onderdelen op voorraad zijn om EEN kast te vervangen? Niks geleerd van Almelo soms? Sjongejonge, da's toch wel triest hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Vraag me af er voldoende kaarten beschikbaar zijn voor een volledige vernieuwing van een relaiskast. Aandeel in seinsturing in Nederland is gering dus extra voorraad ook.
Het is een productieomgeving. En ik heb geen flauw idee of het daadwerkelijk de interlocking is die beschadigd is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je komt er niet onderuit om de pilot op een gegeven moment naar je productieomgeving te verplaatsen helaas.
dat is op basis van: we hopen dat we dan een paar nieuwe printplaten gesoldeerd hebben...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja. En nu? Die prognose donderdagochtend is op basis van "voldoende onderdelen op voorraad"? Dus waarschijnlijk gaat dat eerder 3 weken dan 3 dagen duren? Of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |