Ik heb je al gevraagd op welke Nicaragua zaak je doelt... Het enige wat in me opkomt bij Nicaragua zijn de Sandinisten en contra's en de ophef met Reagan.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens meer op wie je reageertdat was ik niet met dat CNN plaatje, dat was pharmacist...ga die nicaragua zaak van het IGH nu maar lezen...(en de echte zaak hè, niet de wikipagina want wikipedia is geen bron
)
Ik reageer op bullshit ik spreid hem nietquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het wordt je te heet onder de voeten, jij blijft bullshit spreiden
Er is er maar een hè...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb je al gevraagd op welke Nicaragua zaak je doelt... Het enige wat in me opkomt bij Nicaragua zijn de Sandinisten en contra's en de ophef met Reagan.
Klopt, internationale waarnemers zijn anders altijd objectief.. En ik heb al bewezen dat 3 Tsjechische pro-NAVO politici het ook goed vonden gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
PS uit jouw bron over het referendum
Shaun Walker from The Guardian reported that during a press conference on the eve of the referendum, some of the aforementioned observers "went on political rants against U.S. hegemony in the world", describing the press conference as "rather bizarre".[f]
Over selection bias gesproken
Nee, je zei totaal niet dat RT uitspraken verzint. En ik bewijs weer het tegendeel en dan kom je weer met een persconferentie waarbij sommige waarnemers wat subjectief zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik reageer op bullshit ik spreid hem niet
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Romanus het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wel interessanter vind, meer dan het al dan niet legitiem zijn van het referendum, was die man die beweerde dat de snipers die op bevolking en politie schoten tijdens de protesten een elite FSB team uit Moskou zouden zijn.
IWP:quote:Op zondag 23 maart 2014 05:46 schreef meth1745 het volgende:
Bijna twee uur, en de slides zijn niet zichtbaar.
Overzicht van de geschiedenis, de nationalisten, de protesten etc..
Dr. Marek Chodakiewicz, current holder of the Kosciuszko Chair of Polish Studies at IWP, gave a lecture entitled Ukraine: Code Orange on March 7, 2014.
Wat je ervan kan geloven? Hij vertelt ondermeer dat de geruchten over de snipers niet waar zijn, want "An old NATO ally, military intelligence facial recognition software indicates that snipers were FSB crack team from Moscow." (rond 1:17:00) Een Poolse historicus aan het IWP die de Russen als schuldige aanwijst...
Het IWP is het Institute of World Politics in Washington:
[..]
Niet meteen de betrouwbaarste bron van informatie over (en tijdens) een internationale crisis, imho.
De slides kunnen gedownload worden van de IWP website, onderaan pagina: http://www.iwp.edu/news_p(...)-ukraine-code-orange
quote:According to its mission statement, the school develops leaders in the intelligence, national security, and diplomatic communities, while teaching the ethical exercise of statecraft. The curriculum emphasizes various elements of statecraft, including: counterintelligence; counterpropaganda; economic statecraft and warfare; information operations; political warfare; and public diplomacy.
The faculty consists primarily of senior scholar-practitioners from the intelligence, national security, and diplomatic communities. IWP offers three Master of Arts degrees in: Statecraft and National Security Affairs; Statecraft and World Politics; and Strategic Intelligence Studies. The school also offers Certificates of Graduate Study and continuing education courses.
The Institute holds the private library of former CIA Director William Casey and the American Security Council Foundation Library.
Inderdaad. En dat nog wel in hun eigen land.Het zou verboden moeten worden!!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig dat de Russen zoveel troepen op de grens met Oekraïne hebben geplaatst.
Het is het punt allang voorbij... Alle gekheid op een stokje: wat ik probeer aan te tonen is dat we elkaar kunnen blijven bestoken met verschillende, geladen, bronnen. Tenzij jij vanaf de Krim post, wat ik ten zeerste betwijfel, weet jij, net zo min als ik, wat daar precies gaande is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, internationale waarnemers zijn anders altijd objectief.. En ik heb al bewezen dat 3 Tsjechische pro-NAVO politici het ook goed vonden gaan.
Waarschijnlijk ultra nationalisten...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Romanus het volgende:
[..]
Deze inderdaad. Ben in ieder geval wel benieuwd wie die snipers nou echt zijn.
Sterker nog, dat is het ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat nog wel in hun eigen land.Het zou verboden moeten worden!!
Nee dat zei ik niet, ik zei dat het propaganda was...propaganda is niet per definitie niet waar, het is gekleurd...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, je zei totaal niet dat RT uitspraken verzint. En ik bewijs weer het tegendeel en dan kom je weer met een persconferentie waarbij sommige waarnemers wat subjectief zijn.
Weet je wat verboden zou worden? De expansie drift van het Westen vanwege olie en gas. (zie filmpje)quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is het ook.
Bron: artikel 2(4) Handvest van de Verenigde Naties
Oh dat geloof ik best, sterker nog dat ben ik met je eens. Dat feit maakt de troepenopbouw echter niet minder illegaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Weet je wat verboden zou worden? De expansie drift van het Westen vanwege olie en gas. (zie filmpje)
Goeie! Albright, was ze al vergeten. Bijna zo erg als dat vreselijk mens van de conservatieven, hoe heet ze..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Skillsy het volgende:
Ik weet niet of iemand deze link al heeft geplaatst maar hier een artikel uit 1997 en dit is precies waar het Oekrainse conflict over gaat:
http://www.volkskrant.nl/(...)-NAVO-expansie.dhtml
quote:'Wij vinden uitbreiding van de NAVO van essentieel belang. We begrijpen dat de Russen daar enige problemen mee hebben. Maar het is ook duidelijk dat beide landen dit meningsverschil kunnen overbruggen', aldus Albright die de uitbreiding van de NAVO met Oosteuropese landen 'de steutelkwestie van dit jaar' noemde.
Waarom heeft Rusland het internationale recht geschonden? Onafhankelijkheid zonder toestemming mag volgens een uitspraak over Kosovo. Ik kijk er niet zwart en wit naar. Ik ben gewoon ervoor dat de burgers mogen kiezen waarbij ze horen dus in de Krim, Kosovo, Catalonië enzovoort.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het is het punt allang voorbij... Alle gekheid op een stokje: wat ik probeer aan te tonen is dat we elkaar kunnen blijven bestoken met verschillende, geladen, bronnen. Tenzij jij vanaf de Krim post, wat ik ten zeerste betwijfel, weet jij, net zo min als ik, wat daar precies gaande is.
Het is vermoeiend dat jij vindt dat jij een punt moet maken wat al 1000 keer gemaakt is.
Waar het om gaat is dat Rusland het internationale recht grof geschonden heeft.
De volgende zaken, die ik niet betwist, doen daar niks aan af.
- de meerderheid van de Krim wil bij Rusland horen
- er zitten ongure types in de "regering" in Kiev
- Amerika heeft verre van schone handen
Verder heb jij de neiging om vrij zwart-wit (niet gek voor een panda) met de zaken om te gaan. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het "in het echt" een stuk ingewikkelder is, vandaar die (oprechte) leestip voor die zaak...als het je helpt: de US kreeg ze daar flink om de oren van het Hof.
Condi Rice? Maar eens, dit is de onderliggende structurele reden. Poetin die doodzenuwachtig wordt van een naderende NAVO. Dat creëert disbalans...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Goeie! Albright, was ze al vergeten. Bijna zo erg als dat vreselijk mens van de conservatieven, hoe heet ze..
[..]
Eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom heeft Rusland het internationale recht geschonden? Onafhankelijkheid zonder toestemming mag volgens een uitspraak over Kosovo. Ik kijk er niet zwart en wit naar. Ik ben gewoon ervoor dat de burgers mogen kiezen waarbij ze horen dus in de Krim, Kosovo, Catalonië enzovoort.
Idd;quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Condi Rice? Maar eens, dit is de onderliggende structurele reden. Poetin die doodzenuwachtig wordt van een naderende NAVO. Dat creëert disbalans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze een soeverein land binnen zijn getrokken met troepen die 'anoniem' waren.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom heeft Rusland het internationale recht geschonden? Onafhankelijkheid zonder toestemming mag volgens een uitspraak over Kosovo. Ik kijk er niet zwart en wit naar. Ik ben gewoon ervoor dat de burgers mogen kiezen waarbij ze horen dus in de Krim, Kosovo, Catalonië enzovoort.
Ik heb je nu al meerdere keren gevraagd om welke zaak het gaat en een linkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |