abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:59:18 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138150945
daar zijn pillensnijders voor.

maar overleg ff met je arts. sommige pillen kan je niet delen omdat daar een afgiftesysteem in zit ofzo (bijv bij concerta is dat, dat is geen AD trrouwens, maar er zijn ook AD die dat hebben)

Waarom heb jij trouwens clomipramine gekregen? Dat is helemaal geen voor de hand liggend middel om mee te beginnen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:05:10 #102
414674 Mistico
Good Moaning
pi_138151123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:59 schreef Murmeli het volgende:
daar zijn pillensnijders voor.

maar overleg ff met je arts. sommige pillen kan je niet delen omdat daar een afgiftesysteem in zit ofzo (bijv bij concerta is dat, dat is geen AD trrouwens, maar er zijn ook AD die dat hebben)

Waarom heb jij trouwens clomipramine gekregen? Dat is helemaal geen voor de hand liggend middel om mee te beginnen.
Ik ga zo de arts maar even bellen. Geen idee eigenlijk waarom ik dit middel heb gekregen. Volgens de arts zou dit middel moeten werken. Ik weet verder eigenlijk ook niet wat voor andere AD er zijn op de markt.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:07:26 #103
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_138151194
Jeetje. clomipramine is antiek. :o.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:13:31 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138151370
Maar het is geloof ik ook een pijnstiller in sommige gevallen dus dat soort overwegingen kunnen meespelen.
Maar vraag het ff na.
AD werken nooit met 100% zekerheid dus is altijd ff zoeken.
Je arts had je daarover moeten informeren.

Maar er zijn dus vele soorten. De meest voorgeschreven ad's zij ssri's, die hebben gemiddeld de minste bijwerkingen. Maar ze zijn er wel. Ik was ook doodziek de eerste dagen. Gaat vanzelf over. En overleg evt om met de helft van de normale startdosering te beginnen. Ik vond dat erg prettig.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:18:09 #105
414674 Mistico
Good Moaning
pi_138151511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:13 schreef Murmeli het volgende:
Maar het is geloof ik ook een pijnstiller in sommige gevallen dus dat soort overwegingen kunnen meespelen.
Maar vraag het ff na.
AD werken nooit met 100% zekerheid dus is altijd ff zoeken.
Je arts had je daarover moeten informeren.

Maar er zijn dus vele soorten. De meest voorgeschreven ad's zij ssri's, die hebben gemiddeld de minste bijwerkingen. Maar ze zijn er wel. Ik was ook doodziek de eerste dagen. Gaat vanzelf over. En overleg evt om met de helft van de normale startdosering te beginnen. Ik vond dat erg prettig.
Hmmm. Een pijnstiller heb ik absoluut niet nodig. Heb ik soms een paardenmiddel gekregen? En dat heeft de arts mij inderdaad niet verteld, maar ik snap best dat medicijnen niet altijd werken.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:54:46 #106
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138152521
Heerlijk vandaag dagje stage.. komt plotseling meneer inspecteur voor de deur staan. Zegt me begeleider oja das waar ook die komt vandaag. Raggingbull kun jij misschien eventjes alle validaties die nog geldig zijn uitzoeken uit de mappen hier een een lijstje(3 A4tjes vol) met alle validaties die ik hebben moet. Alvast bedankt.. zucht cijfertjes dwarrelen voor me ogen hoofdpijn en bijzonder geirriteerd had dit graag van tevoren eventjes geweten.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:57:19 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138154395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Mistico het volgende:

[..]

Hmmm. Een pijnstiller heb ik absoluut niet nodig. Heb ik soms een paardenmiddel gekregen? En dat heeft de arts mij inderdaad niet verteld, maar ik snap best dat medicijnen niet altijd werken.
Nee zo erg zal het niet zijn. Elke arts heeft zo zijn voorkeuren. Maar heb je al gebeld?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:58:35 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138154437
Das niet zo tof rb :(
Denk dat je dat ook best mag aangeven, dat je dit liever eerder had geweten.
Wel pas zeggen als de klus geklaard is anders heb je de kans dat ze gaan lopen zeiken
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:59:11 #109
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138154460
Ik zou er inderdaad niet meteen mee stoppen Mistico, die bijwerkingen worden na een tijdje minder maar daar moet je even doorheen, tenzij het echt niet gaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef Raggingbull het volgende:
Heerlijk vandaag dagje stage.. komt plotseling meneer inspecteur voor de deur staan. Zegt me begeleider oja das waar ook die komt vandaag. Raggingbull kun jij misschien eventjes alle validaties die nog geldig zijn uitzoeken uit de mappen hier een een lijstje(3 A4tjes vol) met alle validaties die ik hebben moet. Alvast bedankt.. zucht cijfertjes dwarrelen voor me ogen hoofdpijn en bijzonder geirriteerd had dit graag van tevoren eventjes geweten.
Lekker dan ...
Inderdaad wat Murmeli zegt, dat mag je best aangeven.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:06:37 #110
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138154724
Ai ... ik ben vandaag niet naar het tentamen gegaan. Dus vak nummer zoveel verkloot.
Mijn vader wist dat ik vandaag weg moest dus vroeg vanochtend waarom ik nog in bed lag. Hij dacht dat ik college had (dat had ik gezegd) en of ik niet in de problemen kwam door niet te gaan. 'Nee hoor', zei ik :')
Ik wil mezelf er niet mee confronteren. Zojuist belde de psych en we hebben morgenochtend een afspraak. Ik zie er zo tegenop, ik wil gewoon alles ontlopen en niet denken aan stomme dingen maar afleiding zoeken en doen alsof er niks aan de hand is.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:08:36 #111
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138154777
Kutik. Hoe krijg ik het toch elke keer weer voor elkaar.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:14:35 #112
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138154971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef kuolema het volgende:
Ai ... ik ben vandaag niet naar het tentamen gegaan. Dus vak nummer zoveel verkloot.
Mijn vader wist dat ik vandaag weg moest dus vroeg vanochtend waarom ik nog in bed lag. Hij dacht dat ik college had (dat had ik gezegd) en of ik niet in de problemen kwam door niet te gaan. 'Nee hoor', zei ik :')
Ik wil mezelf er niet mee confronteren. Zojuist belde de psych en we hebben morgenochtend een afspraak. Ik zie er zo tegenop, ik wil gewoon alles ontlopen en niet denken aan stomme dingen maar afleiding zoeken en doen alsof er niks aan de hand is.
Balen joh dat je jezelf er niet heen hebt kunnen sleuren.
Is het voor jou ook niet een idee om deze periode gewoon even te latem voor wat hij is en dan de volgende ronde braaf colleges te volgen etc? Gewoon een verplicht ritme opleggen, vaste tijd op, naar de uni, college volgen of studeren op de uni, naar huis etc...?
Het heeft mij onwijs geholpen toen ik helemaal was vastgelopen tijdens mijn studie.
Ik ging toen echt in een paar weken tijd van ik wil dood naar braaf studeren en het best weer zien zitten op de meeste vlakken. En meteen een enorme berg studiepunten gehaald haha. Zoveel heb ik er nooit meer in een trimester gehaald haha!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:15:23 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138155000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:08 schreef kuolema het volgende:
Kutik. Hoe krijg ik het toch elke keer weer voor elkaar.
En je bent niet kut. Je hebt er wel een denk ik maar je bent het niet :6
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:21:28 #114
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138155173
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Balen joh dat je jezelf er niet heen hebt kunnen sleuren.
Is het voor jou ook niet een idee om deze periode gewoon even te latem voor wat hij is en dan de volgende ronde braaf colleges te volgen etc? Gewoon een verplicht ritme opleggen, vaste tijd op, naar de uni, college volgen of studeren op de uni, naar huis etc...?
Het heeft mij onwijs geholpen toen ik helemaal was vastgelopen tijdens mijn studie.
Ik ging toen echt in een paar weken tijd van ik wil dood naar braaf studeren en het best weer zien zitten op de meeste vlakken. En meteen een enorme berg studiepunten gehaald haha. Zoveel heb ik er nooit meer in een trimester gehaald haha!
Ik was wel naar alle colleges geweest de afgelopen 8 weken, dat was twee keer per week. Heb heel wat artikelen gelezen, een deel van het boek, samenvattingen gemaakt. Het is niet zo dat ik niks heb gedaan. Maar toen het einde in zicht kwam, kwam de spanning en dan kan ik me er niet meer toe zetten om iets te doen. Bovendien is er ook nog een paper die ik moet schrijven voor dit vak, waarvan ik verwachtte dat het toch wel fout zou gaan dus dat is dan ook niet motiverend voor het leren voor de toets. Ik heb het idee dat ik het gewoon echt niet meer kan. Ik ben zo gewend dat dingen fout gaan, dat ik daar in blijf hangen. Terwijl ik vorig jaar geen problemen had met tentamens.

Volgende week begint een nieuw vak en ik ben van plan om elke keer na college even in de oba te gaan zitten om daar huiswerk te maken. Dan heb ik minder afleiding. Ritme is inderdaad belangrijk en dat is wel iets waar ik moeite mee heb. Het gaat ook wel schelen als ik begin met deeltijdbehandeling.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En je bent niet kut. Je hebt er wel een denk ik maar je bent het niet :6
*checkt even* Ja, aanwezig! :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:26:35 #115
414674 Mistico
Good Moaning
pi_138155347
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee zo erg zal het niet zijn. Elke arts heeft zo zijn voorkeuren. Maar heb je al gebeld?
De arts vertelde me dat uit onderzoek en haar ervaring blijkt dat dit middel goed werkt voor mensen met de specifieke klachten die ik heb (BDD). Een ander middel is ook mogelijk mochten de bijwerkingen te erg zijn maar deze zijn wel minder effectief, en ze wil het liefst het probleem zo efficient mogelijk aanpakken zonder dat ik allemaal verschillende medicijnen moet gaan uitproberen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:27:29 #116
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138155382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef Mistico het volgende:

[..]

De arts vertelde me dat uit onderzoek en haar ervaring blijkt dat dit middel goed werkt voor mensen met de specifieke klachten die ik heb (BDD). Een ander middel is ook mogelijk mochten de bijwerkingen te erg zijn maar deze zijn wel minder effectief, en ze wil het liefst het probleem zo efficient mogelijk aanpakken zonder dat ik allemaal verschillende medicijnen moet gaan uitproberen.
Even volhouden dus :*
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:35:30 #117
414674 Mistico
Good Moaning
pi_138155614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef kuolema het volgende:

[..]

Even volhouden dus :*
Ik ga het toch maar weer proberen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:55:01 #118
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138156196
Ja aangegeven lukt dus niet er komen allemaal spoedjes binnen die buiten de boekjes om gedaan moeten worden. Inspecteur die hier 4 dagen gaat rondlopen tis 1 grote chaos hier niks komt af alles half werk dan inspecteur weer mot je weer wat anders gaan doen. En kan nu eventjes niet gaan zitten praten met die kerel in de buurt zegmaar gaat nie echt volgens boekje allemaal momenteel...

@kuolema ach joh binnenkort de herkansing in we weten allemaal dat je het kunt komt goed meissie!
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_138157935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef Raggingbull het volgende:
Niet om het een of ander maar wat voor werk doe je? Ik kan me nog wel van dat soort momenten herinneren. Als ik ook maar de referentie;" had je dat niet ff eerder kunnen zeggen" hoorde ik al "je kunt ook naar huis!" :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:22:38 #120
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138161395
Succes Mistico. Ik hoop voor je dat het gauw minder wordt met de bijwerkingen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef Raggingbull het volgende:
Ja aangegeven lukt dus niet er komen allemaal spoedjes binnen die buiten de boekjes om gedaan moeten worden. Inspecteur die hier 4 dagen gaat rondlopen tis 1 grote chaos hier niks komt af alles half werk dan inspecteur weer mot je weer wat anders gaan doen. En kan nu eventjes niet gaan zitten praten met die kerel in de buurt zegmaar gaat nie echt volgens boekje allemaal momenteel...

@kuolema ach joh binnenkort de herkansing in we weten allemaal dat je het kunt komt goed meissie!
ach joh?? Zo kan ik niet denken hoor ... Nee mijn wereld vergaat elke keer en mijn hele toekomst valt weg als iets niet lukt :P
Volgens mij is er geen herkansing, daar kan ik iig niets over vinden.

Ben je inmiddels al klaar met stage voor vandaag? Heb je je frustraties nog geuit?
pi_138161992
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef kuolema het volgende:
.
Waarom ging je niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:47:00 #122
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138162136
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom ging je niet?
Dat had geen zin, ik zou toch een onvoldoende hebben gehaald want ik had te weinig gedaan. Ik maak het tentamen dan liever helemaal niet dan dat ik domme antwoorden geef.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:48:23 #123
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138162183
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar wat voor werk doe je? Ik kan me nog wel van dat soort momenten herinneren. Als ik ook maar de referentie;" had je dat niet ff eerder kunnen zeggen" hoorde ik al "je kunt ook naar huis!" :').
Stage in een laboratorium... en het probleem wat jij beschrijft heb ik geen last van. Maar heb vorige week halve week gewoon staan schoonmaken uit eigen initiatief omdat er niks beters te doen was. En nu vandaag krijg ik te horen ja eh de inspecteur komt zo ik heb dit en dit en dit nodig nu! Dus heb echt van de 8 uur 4 uur lang mappen door zitten spitten en snel. Want ik moest mijn overige 8 uur werk in de andere 4 proppen. Ware hel vandaag me stem is nu helemaal kapot. Ben helemaal kapot en morgen nog zo een dag..

@kuo neej niet geuit inspecteur ging weg met mijn collega's ik bleef alleen achter het laatste half uur achterstallig werk van vandaag inhalen... was nog ff rennen en vliegen om voor het avond eten thuis te kunnen zijn...
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:53:09 #124
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138162328
Sjongejonge. Kun je vanavond wel rustig aan doen?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:54:25 #125
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138162363
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:53 schreef kuolema het volgende:
Sjongejonge. Kun je vanavond wel rustig aan doen?
Nou eh... momenteel eventjes chille tot 18:00 dan eten koken/was draaien/douchen/kamer schoonmaken dus neej denk het niet...

Owja en voor ik het vergeet vandaag dus me afspraak met indigo gemist he... in alle drukte helemaal vergeten... Zal ik ook nog wel weer een preek over krijgen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')