abonnement Unibet Coolblue
pi_138064051


De 26-jarige vrijgezelle Robin is een opvallend mooie verschijning. Zo klust deze blondine bij als glamourmodel en heeft in onder andere voor de Playboy en FHM geposeerd. Met haar opleiding als management assistente zou Robin Aike goed kunnen helpen bij de financiële taken in Utopia.

Ook heeft Robin een kappersdiploma op zak. Ze staat te popelen om de kapsels van de inwoners onder handen willen nemen en daarnaast de kas spekken met haar eigen kapperszaakje in Utopia. Alle belangstellenden kunnen haar dan bezoeken voor een knipbeurt. Verder wil Robin met haar ervaring als glamourmodel graag een fotoshoot met de inwoners op het Utopia-terrein organiseren.

Op haar zeventiende heeft Robin haar dochtertje Romi gekregen. Robin zal haar dochter ontzettend missen als zij in Utopia is. Toch troost zij zich met de gedachte dat Romi in goede handen is in haar eigen vertrouwde omgeving.

Robin wil graag een nieuwe samenleving opbouwen omdat ze de huidige samenleving erg hard vindt. Mensen kennen hun eigen buurman of buurvrouw niet meer en hebben gauw een oordeel over elkaar klaar. In Robins Utopia leven mensen in harmonie. Het liefst zou ze haar mede-inwoners beschouwen als één grote familie.

Bron: Talpa
  zondag 23 maart 2014 @ 02:09:26 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  zondag 23 maart 2014 @ 02:10:08 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  zondag 23 maart 2014 @ 02:50:54 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_138064682
En ik maar meteen denken aan RobinOok (de voor velen welbekende mede-Fok!'er) :D
  zondag 23 maart 2014 @ 06:34:39 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138065356
Ze kan ook fierljeppen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_138070730
Robin blijft definitief in Utopia!

[ Bericht 77% gewijzigd door SanMarcoo op 23-03-2014 18:02:00 ]
pi_138127175
Robin, slim en niet bang voor de rest.
Ze wint de discussies met Rienk, stuurt Jimmy naar huis en zet de loods op stelten met haar Playboy-shoot.

^O^
pi_138129866
Heeft zij nepwimpers ofwat?
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 24 maart 2014 @ 20:30:58 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138130447
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:

Heeft zij nepwimpers ofwat?
Wimperextensions.

https://nl-nl.facebook.com/Wimperextensionsdenhaag

pi_138130830
Weinig botox :')
  maandag 24 maart 2014 @ 20:53:09 #12
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_138131757
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Stom wijf & hoer.
pi_138133290
quote:
dacht ik al. Niet echt subtiel qua lengte.
The secret of getting ahead is getting started
pi_138145279
Naam: Robin Bottemanne
Woonplaats: Den Haag
Geb. datum: 18 mei 1987
Cupmaat: D





Meer foto's van Robin : http://www.modelmayhem.com/portfolio/2474075/viewall

http://robynomp.wix.com/robyn#!portfolio-2

(Hm die links zijn opeens dood)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:01:28 #15
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_138151016
Ik heb gister een paar minuten van haar gezien en ik haat haar nu al.
pi_138151790
Jammer heb op haar gestemt , vind haar echt een playboy bimbo en ronselaar...
Heb zeer veel spijt ...
pi_138166348





[ Bericht 29% gewijzigd door johnnyvang op 25-03-2014 19:39:53 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:58:22 #18
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_138167531
Vind het niet eens mooie tieten.
pi_138167717
Gadver wat een vies wijf... Die foto's zijn echt ordinair en ik vind haar zelf ook niet mooi. Ze loopt erbij van kijk mij eens mooi zijn. Ik heb ook geen zin in dat getut van haar. Dat ze een slecht imago brengt aan utopia hou ik buiten beschouwing, want blijkbaar vinden de utopianen dit zelf niet erg omdat er blijkbaar voor haar gekozen is. Jammer van wietse die betere ideeen brengt, maar wel weggestemd word. Zegt wel weer genoeg over de inwoners.
pi_138204475
Wat een verschrikkelijk naar mens. Bij ieder woord dat ze uitspreekt haalt ze het bloed onder de nagels vandaan. Pretentieus misplaatst gedrag en een vreselijke zuiger. Als zij een gesprek voert dan hoop ik iedere keer weer dat d'r gesprekspartner zonder waarschuwing uithaalt. Bah.
pi_138209090
Mee eens met bovenstaand. Wát een verschikkelijk irritant wijf. Gadverdamme.
pi_138209814
Wat een ongelofelijk irritant kutwijf..
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:20 #23
379200 lulzy
For the Lulz
pi_138210128
Achterlijk dom kut wijf. Beter is ze snel weer weg.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
pi_138210150
#trotsopjemoeder
#trotsopjezusje
´
pi_138210887
Een onbetekenend snolletje, die nog niets van betekenis heeft gepresteerd op deze aardkloot. Middelbare school niet afgemaakt, jaartje Schoevers, beetje leren knippen, paar maandjes secretaresse gespeeld. En dan enkele fotoshoots. Naar verluidt slechts één fotootje in de Playboy, wel uitgebreider in FHM. Veel foto's nooit gepubliceerd, behalve op internet.Op komen draven bij wat evenementjes, vanwege de omvang van haar siliconentieten. Lelijk karakter, aanstellerig praten om haar Scheveningse afkomst te verbergen. Alsof dat een schande zou zijn. Dacht in Utopia alsnog flink poen binnen te harken en bekendheid te krijgen via de Playboy. Lijkt haar niet te lukken, maar ze zal het blijven proberen.
pi_138217538
Heren en gasten
Zij houdt het niet lang uit ..
Dus geniet hier nog maarvan en ik denk einde van de maand exit , opdracht regie


[ Bericht 0% gewijzigd door tjaka op 27-03-2014 17:27:06 ]
pi_138220723
Wat een walgelijke snol. Alles wat ze zegt. :')

En dan laat ze Andrea er ook nog eens in zitten. Nu zijn er echt teveel mensen waar ik me aan moet irriteren. :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:22:05 #28
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_138231597
Wat een dom wijf, ze probeert slim over te komen maar zegt weinig inhoudelijks. Irriteer me bijna nog meer aan haar dan aan andrea!
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:55:51 #29
420115 djell
Music and sports makes my day
pi_138232761
.. assistent.... secretaresse is ze slechts geweest... (en werkte voor haar eigen vriendin als kinderopvang o.i.d.) Dus kan zelfs met haar houding (hol getrokken rug, zodat de tieten beter naar voeren staan) niet eens een ' normale ' baan vinden of vasthouden. Ook een push-up bh doet het ogen alsof er nog wel 1 a 2 maatjes extra voor zitten.
Als ze zich normaal zou bewegen en normaal zou praten met de meiden, i.p.v. zich als een idote 'slaavin' achter de jongetjes aan te huppelen. En vervolgens domme Gio en nu ook nog dom doenerij van de jongetjes die denken met hun geslacht... Soms net kleine kinderachtige jochies die een meisje zien...
Wat mij betreft blijven er maar erg weinig mensen over waar ik bewondering en/of zelfs aanzien voor heb. De ene giecheld als een onnozele en is gebleken dat ze haar functie helemaal niet goed uit (heeft) gevoerd tot nu toe. Veel fouten, en steeds meer extra kosten voor softwaren en dure advies consulenten. Dre hoef ik niets over te zeggen: overduidelijki ERUIT! Verder domme Lot die hard roept mensenkennis te hebben, maar vervolgens iedereen verkeerd beoordeeld en verkeerd meestrijd in dat ongelijk... wordt vervolgd.
pi_138267886
Dom en nep mens.
pi_138319383
En is er vannacht nog iets gebeurt...?
  zondag 30 maart 2014 @ 05:16:09 #32
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_138319461
.
pi_138320201
Als er kampioenschappen zouden bestaan in dom uit je ogen kijken schat ik haar kansen heel hoog in.
pi_138320268
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 09:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er kampioenschappen zouden bestaan in dom uit je ogen kijken schat ik haar kansen heel hoog in.
Oke ik hoop op beelden , ze werd gepolst door Laura ..
En die was ook behoorlijk hitsig ..
  maandag 31 maart 2014 @ 23:16:21 #35
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_138384503
Lekker ding :P , ben benieuwd naar de beelden zonder make up :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_138392056
Hahah die jaloerse vrouwen ook altijd :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 april 2014 @ 10:58:10 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138392522
Daar zou ik wel mee in een loods willen zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138409829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef Dekreator het volgende:
Hahah die jaloerse vrouwen ook altijd :)
Vrouwen die ook graag een dikke reet en een beginnend onderkinnetje willen bedoel je?
Nah...daar zijn er niet zoveel van hoor mallerd!
pi_138440293
  woensdag 2 april 2014 @ 17:42:49 #40
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_138441609
De 26-jarige vrijgezette Robin is een opvallend valse verschijning. Zo gaat deze blondine graag uit de kleren en heeft in onder andere voor de Playboy en FHM geposeerd. Met haar opleiding als mismanagement assistente zou Robin Aike goed kunnen misleiden bij de financiële taken in Utopia.

Ook heeft Robin een kappersdiploma op zak. Ze staat te popelen om de kapsels van de inwoners onder handen willen nemen en daarnaast de kas spekken met haar eigen zaakje in Utopia. Alle belangstellenden kunnen haar dan bezoeken voor een beurt.

Robin wil graag de nieuwe samenleving ondermijnen omdat ze dat in de huidige samenleving normaal vindt. Robin kent haar eigen buurman of buurvrouw niet meer en heeft gauw een oordeel over elkaar klaar. In Robins Utopia leven mensen in disharmonie. Het liefst zou ze haar mede-inwoners beschouwen als één grote familie die ze tegen elkaar kan uitspelen.
... en huiver mee
  woensdag 2 april 2014 @ 18:47:17 #41
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138443460
En wat mist ze haar dochtertje toch ontzettend veel. :{
Ze was heel jong toen ze haar kreeg, maar vanaf je 21e ben je echt wel oud genoeg om zelf voor je kind te zorgen i.p.v. het te dumpen bij oma. :N
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138445235
Ik snap niet dat elke keer haar dochter erbij moet worden gehaald. Ik begrijp dat dit bij de moeders onder ons vragen oproept maar oordelen zonder het hele verhaal te kennen is bekrompen. Je concludeert ook nog dat ze haar dochter niet mist of dat je dit niet gelooft. Waar baseer je dit op? Dat ze niet de hele dag loopt te janken om het gemis? Is er niet bij je opgekomen dat ze dit onderwerp liever vermijdt? Ten faveure van de dochter en zichzelf om het meisje zo min mogelijk te belasten met haar deelname lijkt mij het meest logische. Daarnaast zit ze er maximaal 9 maanden in en is ze bij ernstige situaties zo thuis. Het meisje kan mamma ook nog eens elke dag op tv zien mocht dit wenselijk worden geacht.

Neem van mij aan dat een kinderbescherming een moeder die haar dochter 'in de steek laat' niet zomaar zal toestaan. Daarnaast is er ook de vader nog, waar ze naar eigen zeggen nog goed contact mee heeft. De vader heeft inmiddels ook voor een half broertje gezorgd en is blijkbaar tevreden met de situatie.

Concluderend mogen wij niet oordelen over wat goed is voor de dochter en wat niet. Blijkbaar is het wonen bij oma momenteel de juiste optie. Laat het dus los want het is Robin die mee doet aan het programma en niet de dochter. Het constant maar herhalen van dit feit is eerder slecht dan goed voor de kleine meid. Er lezen immers zat personen mee. Dus waarschijnlijk ook mensen uit de direct omgeving van de kleine.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:39:50 #43
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138445875
Als het kind bij de oma goed wordt verzorgd, hoeft de Kinderbescherming er toch ook niet bij worden gehaald?
Ik ben geen moeder, maar ik zou mijn kind echt geen 9 maanden willen missen, zeker niet als het kind nog geen 16 is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138446756
Het lijkt mij dat het wel op de een of andere manier goedgekeurd dient te worden dat de kleine min of meer door oma wordt opgevoed. Nederland is regeltjes land en zeker als het om kinderen gaat. Zomaar zonder toestemming de volledige opvoeding overdragen aan iemand anders, zelfs als dit familie is, kan niet zomaar.

Je hoort mij niet zeggen dat ik mijn dochter niet zou missen mocht ik deze hebben maar nogmaals; het is niet aan ons om dat te beoordelen. Nu lijkt het er steeds meer op dat het Robin + dochter in Utopia zit en niet Robin alleen. Elke bewoner heeft zijn of haar verhaal en zijn of haar familie maar of dit ter zake doet....Ook ik vind Robin een rare maar ik zal haar dochter nooit gebruiken in mijn opmerkingen omdat dit namelijk niet relevant is. That's all.

En als Robin echt zo'n slecht mens is als op de streams wordt beweerd dan waren er allang verhalen van haar in de pers verschenen (zie Andrea bv). Maar zelfs de privé weet er niks over te verzinnen..Ik denk wel eens dat als ze iemand het leven zou redden daar dat daar zelfs negatieve opmerkingen over gemaakt worden. Het is een soort van ongezonde haat jegens haar. Ze kan werkelijk niks goed doen in velen ogen.

Al met al levert de dame wel veel rumoer en persoonlijk kan ik daar wel van smullen. Zonder dit soort types zou Utopia maar slaapverwekkend zijn.
  woensdag 2 april 2014 @ 20:01:38 #45
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138447038
Ze komt behoorlijk bitchy over. Ik verwacht ook niet dat ze criminele dingen heeft gedaan zoals Andrea; ze is hoogstens een pestkop (geweest).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138456951
dat ben ik helemaal met je eens maar zover denken over haar dochter gaat voor mij niet op.
pi_138457266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef japie1971 het volgende:
Het lijkt mij dat het wel op de een of andere manier goedgekeurd dient te worden dat de kleine min of meer door oma wordt opgevoed. Nederland is regeltjes land en zeker als het om kinderen gaat. Zomaar zonder toestemming de volledige opvoeding overdragen aan iemand anders, zelfs als dit familie is, kan niet zomaar.

Je hoort mij niet zeggen dat ik mijn dochter niet zou missen mocht ik deze hebben maar nogmaals; het is niet aan ons om dat te beoordelen. Nu lijkt het er steeds meer op dat het Robin + dochter in Utopia zit en niet Robin alleen. Elke bewoner heeft zijn of haar verhaal en zijn of haar familie maar of dit ter zake doet....Ook ik vind Robin een rare maar ik zal haar dochter nooit gebruiken in mijn opmerkingen omdat dit namelijk niet relevant is. That's all.

En als Robin echt zo'n slecht mens is als op de streams wordt beweerd dan waren er allang verhalen van haar in de pers verschenen (zie Andrea bv). Maar zelfs de privé weet er niks over te verzinnen..Ik denk wel eens dat als ze iemand het leven zou redden daar dat daar zelfs negatieve opmerkingen over gemaakt worden. Het is een soort van ongezonde haat jegens haar. Ze kan werkelijk niks goed doen in velen ogen.

Al met al levert de dame wel veel rumoer en persoonlijk kan ik daar wel van smullen. Zonder dit soort types zou Utopia maar slaapverwekkend zijn.
Wat ontzettend fijn voor die vrouw dat ze in ieder geval één bewonderaar heeft!! >:)
pi_138457966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Vrouwen die ook graag een dikke reet en een beginnend onderkinnetje willen bedoel je?
Nah...daar zijn er niet zoveel van hoor mallerd!
Ja bevestig het nog even. Vrouwen :')
  woensdag 2 april 2014 @ 23:45:55 #49
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_138458022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Wat ontzettend fijn voor die vrouw dat ze in ieder geval één bewonderaar heeft!! >:)
Jaloers ? Je zegt nu waarschijnlijk nee, maar stiekem toch wel denk ik :P .
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Ja bevestig het nog even. Vrouwen :')
Echt he :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_138459782
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Wat ontzettend fijn voor die vrouw dat ze in ieder geval één bewonderaar heeft!! >:)
Ik weet niet waar je dit uit kunt opmaken maar ik meld het toch echt nergens. Sterker nog, als je goed kan lezen dat zeg ik zelfs het tegenovergestelde.

Ik reageer puur op het dochter gedeelte omdat dit naar mijn mening buiten alles staat wat Robin doet of laat.
pi_138459928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Ja bevestig het nog even. Vrouwen :')
Ruk maar lekker verder op je vette zeug.
pi_138460114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ruk maar lekker verder op je vette zeug.
Ik snap best dat het af en toe frustrerend kan zijn om te zien dat de in het oog van veel mannen "mooie vrouwen" wat meer aandacht krijgen dan dat jij het krijgt, maar laat dat niet zo merken joh :)
  donderdag 3 april 2014 @ 01:36:07 #53
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_138460428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef japie1971 het volgende:

En als Robin echt zo'n slecht mens is als op de streams wordt beweerd dan waren er allang verhalen van haar in de pers verschenen (zie Andrea bv). Maar zelfs de privé weet er niks over te verzinnen..Ik denk wel eens dat als ze iemand het leven zou redden daar dat daar zelfs negatieve opmerkingen over gemaakt worden. Het is een soort van ongezonde haat jegens haar. Ze kan werkelijk niks goed doen in velen ogen.

Robin is pas 26 he...andrea heeft er al het dubbele opzitten. Ze kan dus de komende 26 jaar nog heel wat ellende veroorzaken. Kindje op laten voeden door oma kan overigens heel prima in nederland. Heb je geen toestemming voor nodig.

Ik vind robin een mooie vrouw maar jammer genoeg heeft ze niet zo'n fijne persoonlijkheid ..niet fijn om naar te luisteren of mee om te gaan imo. :)

Edit: ik reageerde ook op een fraai stukje sarcasme _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door IsitHeaven op 03-04-2014 09:38:43 ]
pi_138463228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ruk maar lekker verder op je vette zeug.
Oei, fijn staaltje ziekelijke haat en jaloezie.. moet je hulp voor zoeken joh...
pi_138463280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 01:36 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Ik vind robin een mooie vrouw maar jammer genoeg heeft ze niet zo'n fijne persoonlijkheid ..niet fijn om naar te luisteren of mee om te gaan imo. :)

Ik zou het karakter ook niet in mijn vriendenkring willen toevoegen to be honest. Maar ik kijk naar een tv programma en voor Utopia is het voor mij een perfect karakter. Terror Jaap light met siliconen. Levert leuke momenten op en daarom hoop ik van harte dat ze de komende maand overleeft. Zonder haar zou het maar saai worden....
  donderdag 3 april 2014 @ 10:05:21 #56
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_138463477
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:56 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Ik zou het karakter ook niet in mijn vriendenkring willen toevoegen to be honest. Maar ik kijk naar een tv programma en voor Utopia is het voor mij een perfect karakter. Terror Jaap light met siliconen. Levert leuke momenten op en daarom hoop ik van harte dat ze de komende maand overleeft. Zonder haar zou het maar saai worden....
Dat het saai zou worden dachten velen ook toen hakim eruit zou gaan, en moet je nu eens zien ;)
Verder ja...ieder heeft zijn eigen voorkeuren ,prima toch.
Ik wil er zoveel mensen uit dat ik niet meer weet wie er eerst moet _O-
pi_138463570
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:05 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Dat het saai zou worden dachten velen ook toen hakim eruit zou gaan, en moet je nu eens zien ;)
Verder ja...ieder heeft zijn eigen voorkeuren ,prima toch.
Ik wil er zoveel mensen uit dat ik niet meer weet wie er eerst moet _O-
Door Robin is er wel weer meer actie in de loods (niet letterlijk). Met Wytze was het maar saai geworden ben ik bang. Wat mij betreft mag Billy er nog steeds uit. Ziet er al eerste niet uit en ze irriteert nog steeds teveel vezels bij mij. Vannacht weer lekker door Ruud gedekt.. how low can you go... ;-)
  donderdag 3 april 2014 @ 10:11:54 #58
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_138463620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Door Robin is er wel weer meer actie in de loods (niet letterlijk). Met Wytze was het maar saai geworden ben ik bang. Wat mij betreft mag Billy er nog steeds uit. Ziet er al eerste niet uit en ze irriteert nog steeds teveel vezels bij mij. Vannacht weer lekker door Ruud gedekt.. how low can you go... ;-)
Ik vind billy leuk _O-
Dat ze zich laat dekken overigens niet }:|
pi_138474188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Vrouwen die ook graag een dikke reet en een beginnend onderkinnetje willen bedoel je?
Nah...daar zijn er niet zoveel van hoor mallerd!
Alleen heeft ze beide niet, zie, jaloers :)
pi_138474241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Vrouwen die ook graag een dikke reet en een beginnend onderkinnetje willen bedoel je?
Nah...daar zijn er niet zoveel van hoor mallerd!
Daarnaast is de kans objectief gezien tamelijk groot dat je zelf een dikke pad bent :Y
pi_138493175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:09 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Door Robin is er wel weer meer actie in de loods (niet letterlijk). Met Wytze was het maar saai geworden ben ik bang. Wat mij betreft mag Billy er nog steeds uit. Ziet er al eerste niet uit en ze irriteert nog steeds teveel vezels bij mij. Vannacht weer lekker door Ruud gedekt.. how low can you go... ;-)
Billy ziet er niet uit en Wytze saai? Hoe noem je dat soort kritieken bij anderen, jaloezie toch??? 8)7
pi_138493408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Billy ziet er niet uit en Wytze saai? Hoe noem je dat soort kritieken bij anderen, jaloezie toch??? 8)7
Ehhh... ik schijf dat Billy ERUIT mag van mij en niet dat ze er niet uit ziet....en mijn opmerking over Wytze was een mening..... maar goed als jij dit jaloezie noemt dan zegt dit meer over jou dan over mij denk ik...
pi_138493670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:43 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Ehhh... ik schijf dat Billy ERUIT mag van mij en niet dat ze er niet uit ziet....en mijn opmerking over Wytze was een mening..... maar goed als jij dit jaloezie noemt dan zegt dit meer over jou dan over mij denk ik...
Nee hoor het zijn jouw eigen maatstaven om iemand als jaloers te betitelen.
Iemand uit kritiek en diegene is volgens jou gewoon jaloers :')
pi_138493746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nee hoor het zijn jouw eigen maatstaven om iemand als jaloers te betitelen.
Iemand uit kritiek en diegene is volgens jou gewoon jaloers :')
Ligt aan de manier waarop je kritiek levert. Als deze niet objectief is dan komt dit als jaloezie over. Althans bij mij en daar hoef jij het overigens niet mee eens te zijn
pi_138494050
Ik kan echt niks moois in die Robin ontdekken.

Ze is net zo vals als haar wimpers die bij warm weer voor verkoeling kunnen zorgen ,
En dat kinderlijke gedoe hoe ze met een vinger haar taartje zat te eten ,waarvan ze denkt dat het geile beelden oplevert,net als die gekochte tieten steeds naar voren priemen .tjee man hoe doorzichtig en goedkoop kun je zijn zeg .

Geloof wel dat er een bepaald soort mannen daar op kunnen vallen en hun fantasieën er op los laten maar die niet zo snel in de gaten hebben dat ze door zoveel fake genaaid worden voor ze zelf de kans gekregen hebben .
  vrijdag 4 april 2014 @ 01:26:53 #66
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_138494182
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:16 schreef DeKenau het volgende:
Ik kan echt niks moois in die Robin ontdekken.

Ze is net zo vals als haar wimpers die bij warm weer voor verkoeling kunnen zorgen ,
En dat kinderlijke gedoe hoe ze met een vinger haar taartje zat te eten ,waarvan ze denkt dat het geile beelden oplevert,net als die gekochte tieten steeds naar voren priemen .tjee man hoe doorzichtig en goedkoop kun je zijn zeg .

Geloof wel dat er een bepaald soort mannen daar op kunnen vallen en hun fantasieën er op los laten maar die niet zo snel in de gaten hebben dat ze door zoveel fake genaaid worden voor ze zelf de kans gekregen hebben .
Ik vind haar vormen wel mooi, buikje ook. Verder mooi haar en verzorgd. Het karakter van robin staat mij wel tegen, ook de maniertjes stem toontje en veel meer. Uiteindelijk vind ik isa toch nog mooier en frisser om te zien. Beetje showgirl vs natural beauty.
pi_138498262
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:26 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Ik vind haar vormen wel mooi, buikje ook. Verder mooi haar en verzorgd. Het karakter van robin staat mij wel tegen, ook de maniertjes stem toontje en veel meer. Uiteindelijk vind ik isa toch nog mooier en frisser om te zien. Beetje showgirl vs natural beauty.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Het is een soort van vamp met een erg fout karakter. Wat vollere vormen vind ik persoonlijk ook mooi maar siliconen is niet mijn ding. De reden dat ze minder waren geworden na de bevalling kan ik begrijpen maar om er meteen van die kanonnen van te maken, tsja.

Ook ik heb veel meer met Isa. Daar zit inderdaad veel meer natuurlijke schoonheid in. Vanaf het begin is zij ook mijn favoriet.

Maar Robin brengt roering waardoor Utopia een stuk interessanter is geworden. Van mij mag ze dan ook nog wel eventjes blijven....
pi_138501347
Ik vind Isa ook veel mooier , ze heeft ook geen make-up nodig om er goed uit te zien . Moet wel bekennen dat uiterlijk voor mij ondergeschikt is .
Ik heb vroeger wel de fout gemaakt om eerst op het uiterlijk af te gaan maar ja , dat is ook de eerste indruk .
Als je van mensen houdt worden ze vanzelf mooier in mijn ogen .
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:42:47 #69
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_138501767
Innerlijk gaat bij mij ook voor uiterlijk, maar zo uitvergroot in utopia is het leuk "aapjes" kijken. Ik zal mensen dan ook niet snel afrekenen op hun uiterlijk.
Ieder mens heeft wel wat moois ;)

[ Bericht 55% gewijzigd door IsitHeaven op 04-04-2014 12:44:09 (Quote verwijderd) ]
pi_138501952
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef IsitHeaven het volgende:

Innerlijk gaat bij mij ook voor uiterlijk, maar zo uitvergroot in utopia is het leuk "aapjes" kijken. Ik zal mensen dan ook niet snel afrekenen op hun uiterlijk.
Ieder mens heeft wel wat moois ;)
En zo is het maar net....geen speld tussen te krijgen
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:32:40 #71
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138507099
Op verzoek van Flower

wooblabalurg
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:34:14 #72
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:33:23 #73
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138512228
pi_138515757
Geweldig die Robin. Verbaal supersterk in confrontaties. Rienk is ook verbaal sterk, maar hoe scherp zij Rienk confronteert, dat kan niemand anders daar. Verbaast me dat ze niet meer heeft dan een kappersdiploma. Waarschijnlijk te weinig tijd vanwege haar kind.
[quote]Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef Danny het volgende:
nog even; smijten met termen als 'stalisnisme', 'dictator danny' e.d. levert een ban op.[/quote]
Quod erat demonstrandum.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:21:11 #75
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_138516341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:07 schreef phreaks het volgende:
Geweldig die Robin. Verbaal supersterk in confrontaties. Rienk is ook verbaal sterk, maar hoe scherp zij Rienk confronteert, dat kan niemand anders daar. Verbaast me dat ze niet meer heeft dan een kappersdiploma. Waarschijnlijk te weinig tijd vanwege haar kind.
meen je dat? dat kind praat alleen haar eigen ik na, staat totaal niet open voor andere meningen... ik vind ik vind ik vind....
... en huiver mee
pi_138527474
Wat een geniepig gesprek tussen Lot en haar over billy in de uitzending. Bah, heel bitchy
The secret of getting ahead is getting started
pi_138528025
quote:
Wat moet ik op deze foto zien? Buiten dat ze met kleren aan in de douche staat met iemand met een groen shirt aan?
pi_138528308
Kan mij nog steeds niet voorstellen dat Robin van oorsprong een vrouw is
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:24:47 #79
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138528404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef japie1971 het volgende:

Wat moet ik op deze foto zien? Buiten dat ze met kleren aan in de douche staat met iemand met een groen shirt aan?
Cossen gaan zo snel vanuit de cos een cap naar Robin-topic.
Cap door HiDiHo.
pi_138528620
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:24 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Cossen gaan zo snel vanuit de cos een cap naar Robin-topic.
Cap door HiDiHo.
ehhhh dan weet ik nog steeds niet wat ik op die foto zie
  zaterdag 5 april 2014 @ 00:32:18 #81
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138528726
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 00:29 schreef japie1971 het volgende:

ehhhh dan weet ik nog steeds niet wat ik op die foto zie
Een stukje Robin, heb er oog voor of kijk er niet naar.
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:51:06 #82
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138534723
pi_139026345
Ik kwam dit zojuist tegen: Playmate Utopia vergeet verjaardag dochtertje

Heeft iemand dit gevolgd? Is wel heel erg als het echt zo is. Blijkt maar weer dat een hoop die er zitten enkel met hunzelf bezig zijn :N
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:39:48 #84
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_139035202
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ga nu even een 'micha katje' doen, maar ik geloof helemaal niet dat Robin moeder is. Ze was vandaag zo lauwtjes op de verjaardag van haar dochtertje en als je haar googlet, vind je helemaal niets over een kind in de publicaties van voor het moment dat ze in Utopia kwam.

Ook op haar FB en Twitter heeft ze het niet één keer over haar dochtertje.
Zoals ik in de COS zei.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_139035253
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:39 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

als je haar googlet, vind je helemaal niets over een kind in de publicaties van voor het moment dat ze in Utopia kwam.
Jawel heb eens iets voorbij zien komen dat ze op haar 17e/18e op een forum heeft gepost over die ziekte die haar kindje heeft. Waarom zou ze er over liegen?
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:45:51 #86
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_139035312
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:42 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jawel heb eens iets voorbij zien komen dat ze op haar 17e/18e op een forum heeft gepost over die ziekte die haar kindje heeft. Waarom zou ze er over liegen?
Voor haar rol in deze 'totaal ongescripte' RLS :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_139035470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:45 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Voor haar rol in deze 'totaal ongescripte' RLS :)
Hier dat bericht uit 2005 wat ik bedoelde, datum van dochter klopt ook

http://vsn.nl/myocafe/reaction.php?onderwerp_id=3655&aantal=6
  zaterdag 19 april 2014 @ 02:01:43 #88
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_139035564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hier dat bericht uit 2005 wat ik bedoelde, datum van dochter klopt ook
[ afbeelding ]
http://vsn.nl/myocafe/reaction.php?onderwerp_id=3655&aantal=6
Klopt inderdaad wel met haar verhaal ja. Maar het blijft toch raar dat ze zo afstandelijk is, als het gaat om haar kind.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_139037863
Ik vermoed dat ze uit bescherming voor zichzelf en voor haar dochter het zo min mogelijk over haar wil hebben. Er wordt van alles gespeculeerd over de situatie door mensen op de streams maar persoonlijk denk ik dat ze het zo weinig over Romy heeft oet om niet constant in mineur te zijn.
Er wordt sowieso niet zoveel over de kinderen van gepraat door de bewoners zelf.

[ Bericht 4% gewijzigd door japie1971 op 19-04-2014 15:05:22 ]
pi_139046199
quote:
En een ophef dat hierover was er bij de dames op de chat. Terwijl Billy op hetzelfde moment bijna in haar blote kont in de modder aan het rollen was en daar werd geen woord aan vuil gemaakt.
Grote siliconen borsten in een normale bikini zien er zo uit. Niks schokkends aan wat mij betreft.
pi_139046460
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef japie1971 het volgende:

[..]

En een ophef dat hierover was er bij de dames op de chat. Terwijl Billy op hetzelfde moment bijna in haar blote kont in de modder aan het rollen was en daar werd geen woord aan vuil gemaakt.
Grote siliconen borsten in een normale bikini zien er zo uit. Niks schokkends aan wat mij betreft.
Voorledig mee eens goed gezegt ...
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:48:21 #93
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_139059445
Zojuist is Robins Schoolbank-profiel verwijderd,
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:54:47 #94
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139059662
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:21 schreef japie1971 het volgende:

[..]

En een ophef dat hierover was er bij de dames op de chat. Terwijl Billy op hetzelfde moment bijna in haar blote kont in de modder aan het rollen was en daar werd geen woord aan vuil gemaakt.
Grote siliconen borsten in een normale bikini zien er zo uit. Niks schokkends aan wat mij betreft.
Sommige vrouwen worden ongemakkelijk van een mooie vrouw. Jaloers enzo...triest wel. ;)
pi_139061719
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:54 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Sommige vrouwen worden ongemakkelijk van een mooie vrouw. Jaloers enzo...triest wel. ;)
Of het jaloezie is weet ik niet. Meer een soort van frustratie en afkeer. Robin is een opvallende vrouw waar je van houdt of niet. Ik vind het zelf leuk om naar te kijken maar er zijn daar mooiere vrouwen. Zonder masker ziet ze er iigv wel een stuk beter uit. Het begint wel wat af te koelen op de streams wbt Robin maar je blijft een aantal verstokte haters houden die echt deels ziek bezig zijn.
pi_139061852
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Of het jaloezie is weet ik niet. Meer een soort van frustratie en afkeer. Robin is een opvallende vrouw waar je van houdt of niet. Ik vind het zelf leuk om naar te kijken maar er zijn daar mooiere vrouwen. Zonder masker ziet ze er iigv wel een stuk beter uit. Het begint wel wat af te koelen op de streams wbt Robin maar je blijft een aantal verstokte haters houden die echt deels ziek bezig zijn.
Dat zeg je goed , maar Robin had het in het begin heel anders moeten aanpakken , maargoed ze is derzelf tegen gekomen ....
pi_139061940
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 01:16 schreef tjaka het volgende:

[..]

Dat zeg je goed , maar Robin had het in het begin heel anders moeten aanpakken , maargoed ze is derzelf tegen gekomen ....
zoals iedereen daar op enkele na....
pi_139064225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef taeke het volgende:
Ik kwam dit zojuist tegen: Playmate Utopia vergeet verjaardag dochtertje

Heeft iemand dit gevolgd? Is wel heel erg als het echt zo is. Blijkt maar weer dat een hoop die er zitten enkel met hunzelf bezig zijn :N
Het interesseert kennelijk niemand hier dat die Playboysnol een slechte moeder blijkt. Wat dat betreft kan ze de hand schudden met borderliner Andrea.
  zondag 20 april 2014 @ 06:06:03 #99
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_139064267
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 05:25 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het interesseert kennelijk niemand hier dat die Playboysnol een slechte moeder blijkt.
Ja valt tegen he, dat we niet allemaal Oooeeeh en Aaahh gaan roepen en haar virtueel aan het kruis gaan hangen :)

Glamora.ma :') Teletubby kliedersite. Als je het toch niet zo nauw met de waarheid neemt verzin dan tenminste een goede rel en ga het zeker niet over de rug van een kind doen.

Ook het meest makkelijke dat er is. Ze heeft een kind van inmiddels 9 en gaat lang van huis dus het oordeel slechte moeder ligt zo voor het oprapen. Maar wat weet je er werkelijk van?

Als ik zie hoe Robin als een pubermeisje met Gio speelt denk ik van die geniet een klein beetje van iets wat ze veel te vroeg heeft moeten opgeven. Met 17 een kind in lastige omstandigheden.
Maar verder weten we er niks van. We waren er niet bij. Vooroordelen.

Kijk ik heb ook ergens gezegd dat een oliebollenkraam handig is om drugsgeld te wassen. Alleen is dat voor een beetje reuring op een forum. Deze kutsite van jou verzint verhalen om daarmee geld aan advertenties te verdienen. Dat maakt het moreel iets meer verwerpelijk. Dus als we ergens verontwaardigd over moeten zijn is het niet Robin maar rommel van je. Alleen is het me dat zelfs nog niet waard. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_139064302
Dit is niet mijn kutsite vriend.
  zondag 20 april 2014 @ 07:33:19 #101
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139064513
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 06:06 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja valt tegen he, dat we niet allemaal Oooeeeh en Aaahh gaan roepen en haar virtueel aan het kruis gaan hangen :)

Glamora.ma :') Teletubby kliedersite. Als je het toch niet zo nauw met de waarheid neemt verzin dan tenminste een goede rel en ga het zeker niet over de rug van een kind doen.

Ook het meest makkelijke dat er is. Ze heeft een kind van inmiddels 9 en gaat lang van huis dus het oordeel slechte moeder ligt zo voor het oprapen. Maar wat weet je er werkelijk van?

Als ik zie hoe Robin als een pubermeisje met Gio speelt denk ik van die geniet een klein beetje van iets wat ze veel te vroeg heeft moeten opgeven. Met 17 een kind in lastige omstandigheden.
Maar verder weten we er niks van. We waren er niet bij. Vooroordelen.

Kijk ik heb ook ergens gezegd dat een oliebollenkraam handig is om drugsgeld te wassen. Alleen is dat voor een beetje reuring op een forum. Deze kutsite van jou verzint verhalen om daarmee geld aan advertenties te verdienen. Dat maakt het moreel iets meer verwerpelijk. Dus als we ergens verontwaardigd over moeten zijn is het niet Robin maar rommel van je. Alleen is het me dat zelfs nog niet waard. :)
Dit, zo ongeveer :)

Plus de keuze om je kind door je moeder op te laten voeden is een moeilijke. Het meisje krijgt nu waarschijnlijk een goede opvoeding met robin aan de zijlijn. Niet iedereen is in staat een kind een stabiele en goede opvoeding te geven.
pi_139065804
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 07:33 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Dit, zo ongeveer :)

Plus de keuze om je kind door je moeder op te laten voeden is een moeilijke. Het meisje krijgt nu waarschijnlijk een goede opvoeding met robin aan de zijlijn. Niet iedereen is in staat een kind een stabiele en goede opvoeding te geven.
Helemaal mee eens. Achter elk 'van de norm afwijkend opvoedingsverhaal' zit een eigen verhaal met oorzaken en gevolgen. Er wordt door helaas te veel persoon uitgegaan van het feit dat Robin het zo makkelijk vindt om het kind te 'dumpen' bij haar moeder terwijl het net zo goed mogelijk kan zijn dat dit de enige juiste oplossing is voor de kleine. Al dan niet tijdelijk. Voorop moet staan dat de kleine meid het goed heeft en niks van de informatie die we hebben ontvangen (en die is best schaars) doet mij daaraan twijfelen.
Robin breekt op de verjaardag van Romy rond 15.00 en meteen vliegen de vooroordelen over het vergeten zijn van de verjaardag over internet. Totaal nergens op gebaseerd en nu blijkt ook dat ze dit bewust verzwegen heeft om het niet nog moeilijker voor zichzelf te maken.
De laatste reden is ook de oorzaak van het feit dat ze het niet vaak over haar dochter heeft. Omdat ze het simpelweg moeilijk vindt om het over haar te hebben. Daarbij slaan de opmerkingen dat ze haar niet mist meteen weer nog kant nog wal want je kunt heel goed in stilte iemand missen.

Vooroordelen vooroordelen... hadden ze maar nooit bestaan.
pi_139066287
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 01:08 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Of het jaloezie is weet ik niet. Meer een soort van frustratie en afkeer. Robin is een opvallende vrouw waar je van houdt of niet. Ik vind het zelf leuk om naar te kijken maar er zijn daar mooiere vrouwen. Zonder masker ziet ze er iigv wel een stuk beter uit. Het begint wel wat af te koelen op de streams wbt Robin maar je blijft een aantal verstokte haters houden die echt deels ziek bezig zijn.
Ook op Charlotte hoor en al vier maanden lang, kennelijk mag dat wel....zie kalilah die reageert alleen maar op Charlotte al vier maanden lang, vind ik ook zorgelijk
pi_139066380
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 10:26 schreef Loesme het volgende:

[..]

Ook op Charlotte hoor en al vier maanden lang, kennelijk mag dat wel....zie kalilah die reageert alleen maar op Charlotte al vier maanden lang, vind ik ook zorgelijk
Mensen die constant de frustraties op één persoon afreageren neem ik nooit serieus. Is er ook eentje op de chat die Vanessa haat. Daar ga ik ook tegenin want het zijn en blijven tv personages. Alleen over Robin worden de meest vreselijke, uit de duim gezogen verhalen, verteld.
pi_139066752
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:31 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Mensen die constant de frustraties op één persoon afreageren neem ik nooit serieus. Is er ook eentje op de chat die Vanessa haat. Daar ga ik ook tegenin want het zijn en blijven tv personages. Alleen over Robin worden de meest vreselijke, uit de duim gezogen verhalen, verteld.
Die moet je juist wel serieus nemen, de rest is gewoon papegaaien. Een obsessie is gevaarlijk, maar ik hou haar in de gaten.
  zondag 20 april 2014 @ 11:14:17 #106
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_139067258
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_139070030
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 06:06 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja valt tegen he, dat we niet allemaal Oooeeeh en Aaahh gaan roepen en haar virtueel aan het kruis gaan hangen :)

Glamora.ma :') Teletubby kliedersite. Als je het toch niet zo nauw met de waarheid neemt verzin dan tenminste een goede rel en ga het zeker niet over de rug van een kind doen.

Ook het meest makkelijke dat er is. Ze heeft een kind van inmiddels 9 en gaat lang van huis dus het oordeel slechte moeder ligt zo voor het oprapen. Maar wat weet je er werkelijk van?

Als ik zie hoe Robin als een pubermeisje met Gio speelt denk ik van die geniet een klein beetje van iets wat ze veel te vroeg heeft moeten opgeven. Met 17 een kind in lastige omstandigheden.
Maar verder weten we er niks van. We waren er niet bij. Vooroordelen.

Kijk ik heb ook ergens gezegd dat een oliebollenkraam handig is om drugsgeld te wassen. Alleen is dat voor een beetje reuring op een forum. Deze kutsite van jou verzint verhalen om daarmee geld aan advertenties te verdienen. Dat maakt het moreel iets meer verwerpelijk. Dus als we ergens verontwaardigd over moeten zijn is het niet Robin maar rommel van je. Alleen is het me dat zelfs nog niet waard. :)
Ik deel jouw mening dat glamorama een waardeloze site is. Echter kom je er nog wel eens met in aanraking wanneer je geregeld dumpert bezoekt :P
Ik kwam het tegen en vroeg hier of iemand het gevolgd had omdat ik zelf ook niet uit het filmpje kon opmaken dat ze het nou echt vergeten was.

Echter heb ik hier ook gelezen (and again.. Ik weet niet of het ook echt waar is), dat haar dochtertje ziek is of een aandoening heeft. En ook al heeft ze dat niet, ik vind het nogal wat om een kindje van 9 achter te laten voor bijna een jaar inruil voor wat "faam" in Utopia. En al is het kind in goede handen bij haar moeder, als je onderdeel wil uitmaken van haar leven lijkt het mij toch belangrijk dat je er af en toe voor haar bent? Zeker op die leeftijd. En nee ik ken haar werkelijke situatie niet.. Maar schets jij eens een situatie dan waarin dit geheel gerechtvaardigd zou zijn? :?

En het lijkt mij nogal voor de hand liggen ja wanneer je compleet naakt gaat voor een mannenblad dat je een beetje aandachtsgeil bent. En gekoppeld met bovenstaande kun je al een aardige schets maken van haar karakter. Bovendien vind jij dus dat wanneer je op jonge leeftijd een kindje krijgt dat het je dan een vrijbrief geeft om maar wat te gaan flikflooien met wat broekies? :?
Vergeet ook niet dat wij haar niet alleen kunnen volgen maar haar familie en kindje ook. Wanneer ik mij verplaats in haar kind zou ik er naar van worden als ik 'mama' zo op tv bezig zou zien. Ze zei er laatst zelf ook iets over dat ze het zou uitleggen als: "Mama is toneel aan het spelen"

Het is ook niet dat ik een aversie heb tegen aandachtsgeile mensen. Emil is met z'n showworstelen en eerdere werk ook niet vies van een beetje aandacht. Maar toch blijft die jongen wel bij zichzelf. Gedraagt zich niet als een idioot wanneer er een 'tv-momentje' is, blijft redelijk normaal doen en heeft gezegd er mee te stoppen wanneer de situatie van z'n zieke vriendin niet verbeterd.

Maar komop hé, Robin is 26, een volwassen vrouw. Laat ze zich er ook een beetje naar gedragen dan.
pi_139072333
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:07 schreef taeke het volgende:
Maar komop hé, Robin is 26, een volwassen vrouw. Laat ze zich er ook een beetje naar gedragen dan.
Precies. Vreselijke mensen die dan nog zo'n losbol gaan zitten verdedigen, terwijl ze wel bewust haar eigen kind voor een jaar achterlaat en dan ook nog eens de verjaardag vergeet. Leuk voor dat kind ook. Kennelijk heeft mama andere prioriteiten, zoals de medebewoonsters overhalen om ook vooral een Playboy-shoot te doen. Walgelijk mens.
  zondag 20 april 2014 @ 15:04:13 #109
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139073117
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Precies. Vreselijke mensen die dan nog zo'n losbol gaan zitten verdedigen, terwijl ze wel bewust haar eigen kind voor een jaar achterlaat en dan ook nog eens de verjaardag vergeet. Leuk voor dat kind ook. Kennelijk heeft mama andere prioriteiten, zoals de medebewoonsters overhalen om ook vooral een Playboy-shoot te doen. Walgelijk mens.
Nee, aanvallen en veroordelen terwijl je maar een fractie van het verhaal kent is lekker constructief.
Ik vind het walgelijk als mensen iemands acties zo snel veroordelen.
Wie zegt dat dat kind niet gewoon hartstikke gelukkig is, weet jij het :N
Met je playboysnol :r
pi_139076500
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:04 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Nee, aanvallen en veroordelen terwijl je maar een fractie van het verhaal kent is lekker constructief.
Ik vind het walgelijk als mensen iemands acties zo snel veroordelen.
Wie zegt dat dat kind niet gewoon hartstikke gelukkig is, weet jij het :N
Met je playboysnol :r
Wat nou fractie van het verhaal? Zoals ik al zei schets jij dan eens een situatie waarin het compleet gerechtvaardigd is dat ze haar kind zo lang achterlaat. Misschien wil ze niks met haar kind te maken hebben, dat kan, maar speel dan ook geen emo-tv. Als ze het zo vreselijk vind laat haar dan ophoepelen.
In plaats daar van knoopt ze haar tieten bij mekaar, flikflooit met de jonge garde en speelt amateur toneel met haar als zielig tienermeisje.
En je kan het walgelijk vinden dat mensen een mening vormen over andere mensen die maar wat te graag met hun hebben en houden op tv willen, maar daar vragen ze nou eenmaal zelf om.
Ik vind het walgelijk dat sommige mensen figuren als Robin hier op een voetstuk plaatsen en haar verdedigen terwijl er duidelijk iets niet in de haak is met haar.
Kun je wel beginnen over vooroordelen.. Ik hou ook niet van mensen die oordelen over anderen vanwege hun uiterlijk of afkomst. Maar die "acties" waarover jij het hebt hebben we nu al zo'n 5 weken aan kunnen zien.
  zondag 20 april 2014 @ 17:30:32 #111
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139077364
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:01 schreef taeke het volgende:

[..]

Wat nou fractie van het verhaal? Zoals ik al zei schets jij dan eens een situatie waarin het compleet gerechtvaardigd is dat ze haar kind zo lang achterlaat. Misschien wil ze niks met haar kind te maken hebben, dat kan, maar speel dan ook geen emo-tv. Als ze het zo vreselijk vind laat haar dan ophoepelen.
In plaats daar van knoopt ze haar tieten bij mekaar, flikflooit met de jonge garde en speelt amateur toneel met haar als zielig tienermeisje.
En je kan het walgelijk vinden dat mensen een mening vormen over andere mensen die maar wat te graag met hun hebben en houden op tv willen, maar daar vragen ze nou eenmaal zelf om.
Ik vind het walgelijk dat sommige mensen figuren als Robin hier op een voetstuk plaatsen en haar verdedigen terwijl er duidelijk iets niet in de haak is met haar.
Kun je wel beginnen over vooroordelen.. Ik hou ook niet van mensen die oordelen over anderen vanwege hun uiterlijk of afkomst. Maar die "acties" waarover jij het hebt hebben we nu al zo'n 5 weken aan kunnen zien.
Zóów..da's pas een statement waar ik in mee ga.. ^O^

En je kind "zusje" noemen klinkt al infantiel genoeg, alsof het speelgoed is }:|
  zondag 20 april 2014 @ 17:47:10 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_139077842
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:01 schreef taeke het volgende:

[..]

Wat nou fractie van het verhaal? Zoals ik al zei schets jij dan eens een situatie waarin het compleet gerechtvaardigd is dat ze haar kind zo lang achterlaat. Misschien wil ze niks met haar kind te maken hebben, dat kan, maar speel dan ook geen emo-tv. Als ze het zo vreselijk vind laat haar dan ophoepelen.
In plaats daar van knoopt ze haar tieten bij mekaar, flikflooit met de jonge garde en speelt amateur toneel met haar als zielig tienermeisje.
En je kan het walgelijk vinden dat mensen een mening vormen over andere mensen die maar wat te graag met hun hebben en houden op tv willen, maar daar vragen ze nou eenmaal zelf om.
Ik vind het walgelijk dat sommige mensen figuren als Robin hier op een voetstuk plaatsen en haar verdedigen terwijl er duidelijk iets niet in de haak is met haar.
Kun je wel beginnen over vooroordelen.. Ik hou ook niet van mensen die oordelen over anderen vanwege hun uiterlijk of afkomst. Maar die "acties" waarover jij het hebt hebben we nu al zo'n 5 weken aan kunnen zien.
  zondag 20 april 2014 @ 17:56:14 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139078112
quote:
9s.gif Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef Jian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou én? En als het waar is, is het ineens voer voor grappemake? }:|
  zondag 20 april 2014 @ 19:15:38 #114
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  zondag 20 april 2014 @ 19:31:40 #115
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139083004
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 17:01 schreef taeke het volgende:

[..]

Wat nou fractie van het verhaal? Zoals ik al zei schets jij dan eens een situatie waarin het compleet gerechtvaardigd is dat ze haar kind zo lang achterlaat. Misschien wil ze niks met haar kind te maken hebben, dat kan, maar speel dan ook geen emo-tv. Als ze het zo vreselijk vind laat haar dan ophoepelen.
Dat zeg ik je weet niets, aannames dus. Misschien en als...
Ik weet niet of het gerechtvaardigd is dat ze haar kind voor bepaalde tijd achter laat. Ik zou het zelf niet doen. Ik weet wel dat het vaker gebeurd, zakenmensen showbizz mensen noem maar op...zelfs vanessa en hakim.
quote:
In plaats daar van knoopt ze haar tieten bij mekaar, flikflooit met de jonge garde en speelt amateur toneel met haar als zielig tienermeisje.
Dat moet ze zelf weten. Lopen er wel meer met de tieten te pronken (en meer) te flikflooien en te acteren, je punt?
quote:
En je kan het walgelijk vinden dat mensen een mening vormen over andere mensen die maar wat te graag met hun hebben en houden op tv willen, maar daar vragen ze nou eenmaal zelf om.
Ik vind het niet walgelijk dat mensen een mening vormen, ik vind het walgelijk dat mensen te snel oordelen zonder het hele verhaal te kennen.
quote:
Ik vind het walgelijk dat sommige mensen figuren als Robin hier op een voetstuk plaatsen en haar verdedigen terwijl er duidelijk iets niet in de haak is met haar.
Ieder huisje heeft zijn kruisje, perfecte mensen bestaan niet. Robin zal haar fouten hebben. Robin staat bij mij niet op een voetstuk en verdedigen mwah...als je het zo wil noemen. Ik denk er gewoon anders over.
quote:
Kun je wel beginnen over vooroordelen.. Ik hou ook niet van mensen die oordelen over anderen vanwege hun uiterlijk of afkomst. Maar die "acties" waarover jij het hebt hebben we nu al zo'n 5 weken aan kunnen zien.
Ik had het niet over vooroordelen maar over veroordelen zonder alle feiten te kennen. Je zegt het zelf je ziet maar een deel van robin op tv, ze geeft niks tot weinig bloot over haar prive, en terecht. Ik zie haar vijf weken zeg je maar daaruit kan ik niet opmaken hoe haar prive zaken zijn verlopen omtrent haar dochter. Jij ook niet .

[ Bericht 0% gewijzigd door IsitHeaven op 20-04-2014 19:45:37 ]
  zondag 20 april 2014 @ 19:40:03 #116
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139083667
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

\
[knip]
[KnipKnip]
[KNIPGODSAMME kolerezooi hier]
  zondag 20 april 2014 @ 19:43:36 #117
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139083898
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

[knip]
[KnipKnip]
[KNIPGODSAMME kolerezooi hier]
:D _O-
  zondag 20 april 2014 @ 19:57:12 #119
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139084850
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef tjaka het volgende:

Robin heeft wel dit geprek gewonnen
Heb je dit filmpje al gezien?

Door vuurvliegje5258
pi_139089730
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Heb je dit filmpje al gezien?

Door vuurvliegje5258
Klare taal wat mij betreft en ik ben het een keer mer Billy eens. Andrea erin laten is zowel niet goed voor de groep als voor Andrea zelf. Het menske snapt het spelelement niet en is elke keer weer overstuur als ze genomineerd wordt of uberhaupt een stem krijgt. Als je alleen die non verbale communicatie al ziet van haar bij elke stem dan weet je dat dit voor haar niet werkt. En inderdaad 2 x duidelijk genomineerd moet voldoende zijn voor een vertrek. Robin krijgt nog een maand de kans en Ruud heeft zijn lesje wellicht geleerd. Maar niks is wat het lijkt in Utopia met die schijt regie die bepaalt....
  maandag 21 april 2014 @ 15:24:41 #121
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_139110792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 06:07 schreef Hunter het volgende:
Naam: Robin Bottemanne
Woonplaats: Den Haag
Geb. datum: 18 mei 1987
Cupmaat: D

[ afbeelding]afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer foto's van Robin : http://www.modelmayhem.com/portfolio/2474075/viewall

http://robynomp.wix.com/robyn#!portfolio-2

(Hm die links zijn opeens dood)
:9~
  maandag 21 april 2014 @ 19:41:34 #123
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139119119
  maandag 21 april 2014 @ 19:42:03 #124
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  zondag 27 april 2014 @ 12:50:05 #125
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139299796

"Je moet wel lief gooien want ik ben ook gevallen he..."
"Dit is de enige legging die ik heb om in te slapen..."

En toen KLATS... En dat lachje van ruud

_O- _O- _O- geweldig filmpje :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door IsitHeaven op 27-04-2014 13:01:07 (Filmpje van hidiho uit het filmpjestopic) ]
pi_139421435
  woensdag 30 april 2014 @ 19:16:34 #127
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139422404
quote:
Ze ziet er goed uit! :Y
  woensdag 30 april 2014 @ 19:17:55 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139422463
quote:
Lijkt wel wat...

pi_139492688


pi_139554817
TOPPIE !!! <3 <3 *O*


This way I like them both !!
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139555040
Waar ooh waar ..... is het Topic 'Inwoners Dennis' gebleven ??? :?
Kan iemand mij hiermee verder helpen, plz ? And thanks !!
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  zondag 4 mei 2014 @ 18:30:32 #132
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139555113
quote:
4s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:27 schreef Bosvleermuis het volgende:
Waar ooh waar ..... is het Topic 'Inwoners Dennis' gebleven ??? :?
Kan iemand mij hiermee verder helpen, plz ? And thanks !!
UTO / [Inwoners] Dennis
pi_139555206
quote:
Thanks !! :)
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  zondag 4 mei 2014 @ 18:34:34 #134
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139555244
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Thanks !! :)
:)
pi_139585896
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:59:37 #136
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139586204
quote:
_O- _O- ik moet altijd zo lachen om dat toontje van haar als ze "boos" is.

Lach van emil is ook :D moet ie vaker doen.
  maandag 5 mei 2014 @ 21:03:46 #137
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_139597602
Kunnen we Robin al ergens uitzwaaien?
... en huiver mee
pi_139782482
'Geert Wilders is best okee ... '

Isabel zou hem graag uitnodigen voor een discussie in Utopia om (haar) vooroordelen te toetsen;
Robin voelt bepaalde empathie, maar voelt zich niet opgewassen tegen een inhoudelijke discussie;
Rienk is benieuwd naar de verhalen en de motivatie voorafgaand aan zijn politieke ambities, maar is ervan overtuigd dat hij wordt gesteund vanuit Amerika:

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  donderdag 22 mei 2014 @ 00:52:57 #139
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140229501
Robin bij shownieuws O+

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Jammer dat ze eruit is.
  donderdag 22 mei 2014 @ 01:20:19 #140
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_140229944
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:52 schreef IsitHeaven het volgende:

Robin bij shownieuws O+

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Jammer dat ze eruit is.
Dank je IsitHeaven.
Ik vind het ook.
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:32:32 #141
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_140263739
Jammer dat ze weg is .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:34:53 #142
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140272555
Ja, ik mis Robin ook, jammer dat we nu met saaie Marije opgescheept zitten :O
pi_140308127
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 07:04 schreef tjaka het volgende:
Idd Jammer ..
Zo frappant dat Robin vele haters had de eerste maand maar dat velen het nu jammer vinden dat ze weg is. Robin was een rare maar was een echte aanvulling in Utopia. Puur door haar imago en haar aparte maniertjes. Wat mij betreft zwaar onterecht dat ze eruit is. En we zien maar weer. De grijze muis blijkt een wild beest te zijn en de bunny viel daarmee vergeleken nog reuze mee.... ^O^
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:11:52 #145
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140311874
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:39 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Zo frappant dat Robin vele haters had de eerste maand maar dat velen het nu jammer vinden dat ze weg is. Robin was een rare maar was een echte aanvulling in Utopia. Puur door haar imago en haar aparte maniertjes. Wat mij betreft zwaar onterecht dat ze eruit is. En we zien maar weer. De grijze muis blijkt een wild beest te zijn en de bunny viel daarmee vergeleken nog reuze mee.... ^O^
Robin was even wennen, maar een heerlijk mens met humor en een gulle lach.

Marije vind ik saai, glibberig en allesbehave een wild beest , meer wanhopig, kijk mij eens sexy (bezig) zijn hier. Triest.
pi_140312095
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:39 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Zo frappant dat Robin vele haters had de eerste maand maar dat velen het nu jammer vinden dat ze weg is. Robin was een rare maar was een echte aanvulling in Utopia. Puur door haar imago en haar aparte maniertjes. Wat mij betreft zwaar onterecht dat ze eruit is. En we zien maar weer. De grijze muis blijkt een wild beest te zijn en de bunny viel daarmee vergeleken nog reuze mee.... ^O^
Helemaal mee eens. Robin was gewoon een schat van een meid. Op het moment dat die Marije haar huilend er uit stemde, hield ik het ook niet droog. Ik vind die Marije echt 3x niks. Jammer dat de meerderheid niet voor Marcel koos, dan zat Robin er nog in en dan was er meer humor in de tent.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:34:36 #147
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140312376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:22 schreef miep63 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Robin was gewoon een schat van een meid. Op het moment dat die Marije haar huilend er uit stemde, hield ik het ook niet droog. Ik vind die Marije echt 3x niks. Jammer dat de meerderheid niet voor Marcel koos, dan zat Robin er nog in en dan was er meer humor in de tent.
:Y
Ik moest ook huilen, vooral dat afscheid van Rienk was mooi en heftig.
Watje dat ik ben :P
pi_140312469
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:34 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

:Y
Ik moest ook huilen, vooral dat afscheid van Rienk was mooi en heftig.
Watje dat ik ben :P
Je ziet maar je bent niet de enige. :@
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:46:21 #149
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140312594
Robin moet terug! _O_
pi_140313286
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:34 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

:Y
Ik moest ook huilen, vooral dat afscheid van Rienk was mooi en heftig.
Watje dat ik ben :P
Zelf ik moet toegeven dat ik een traantje weg heb moeten pinken bij het afscheid van Rienk. Dat was echte emotie en daar ben ik als man ook gevoelig voor.
Maar dit was snel voorbij toen Billy begon te huichelen dat ze zoveel had geleerd van Robin. Dan staat bij mij op één ding na alles overeind en krijg ik jeuk op plaatsen waar ik het niet wil hebben.. o|O
pi_140514729
Nog altijd vind ik het onverteerbaar dat Marije Robin naar huis heeft (MOETEN ?!?!) laten gaan, i.p.v. Billy.

Marije en Robin in een open gesprek ... destijds ...
Over Gio kwestie rond min. 15

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:03:21 #152
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140523518

O+
pi_140524448
Jammer dat ze er uit is. Is wel een mooi plaatje om naar te kijken.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:25:54 #154
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140524619
quote:
17s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Rode_banaan het volgende:
Jammer dat ze er uit is. Is wel een mooi plaatje om naar te kijken.
Zeker jammer, lieve meid ook!
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:26:33 #155
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140524649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef .Exe het volgende:

[..]

Zeker jammer, lieve meid ook!
Ik mis dat soort humor :Y
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:29:11 #156
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140524749
Ik mis het ook , die lach en dat luchtige lollige.
Heerlijk mens.
pi_140524782
Ze was echt het kijken wawaard.Heel anders dan die dame die haar eruit heeft gewipt.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:45:56 #158
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140525459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:30 schreef miep63 het volgende:
Ze was echt het kijken wawaard.Heel anders dan die dame die haar eruit heeft gewipt.
Die mag wmb nog niet eens in Robins schaduw staan.
pi_140530341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef IsitHeaven het volgende:
Ik mis het ook , die lach en dat luchtige lollige.
Heerlijk mens.
En nu moeten we het doen met een chagrijnig gezicht

[ Bericht 0% gewijzigd door miep63 op 30-05-2014 10:42:17 ]
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 10:20:31 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140531732
En dan te bedenken dat het programma verlost had kunnen worden van "Billy"..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_140532241
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:20 schreef Gert het volgende:
En dan te bedenken dat het programma verlost had kunnen worden van "Billy"..
Degene die dit durft, krijg van mij een standbeeld.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:54:10 #162
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141196436
Ze lijkt wel wat afgevallen :)


Lilly nieuwe pup O+


Hips.

^O^
  woensdag 25 juni 2014 @ 14:11:29 #163
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141531728


:P _O-
pi_141813159
In AD staan nu de eerste foto's van mevrouw in het themanummer van de PB *O* *O* *O* *O*
pi_141820987
Vandaag maakt Playboy bekend dat de wens van Robin (27) uit Utopia uitkomt om zichzelf helemaal bloot te geven voor Playboy in het Wet Issue. Om het themanummer nog meer kracht bij te zetten, zal aan de gehele oplage een Playmate Special worden toegevoegd vol prachtige beelden van sexy Playmates in de zomerse branding. Vanavond zal Patty Brard in Shownieuws het eerste exemplaar aan Robin overhandigen

Utopia en Robin
Er ging een lange hype aan vooraf, maar 1 januari jl. ging het veelbesproken Utopia eindelijk van start. Eén jaar lang zeggen vijftien mensen van diverse pluimage hun huidige leven vaarwel om samen een nieuwe leefgemeenschap op te bouwen in een afgesloten omgeving. Sinds de aftrap van het programma kijken dagelijks ruim 800.000 mensen naar de verrichtingen van de deelnemers. De vrijgezelle Robin was al snel de meest opvallende verschijning toen zij 23 maart Utopia betrad en haar aanwezigheid heeft de nodige stof doen opwaaien. Zo had de knappe blondine een vermeende romance met medebewoner Giorgio, maar ze zorgde ook voor opschudding door de hoofdredacteur van Playboy uit te nodigen in Utopia.

Playboy-shoot
Al tijdens de aanwezigheid van Robin in Utopia was hoofdredacteur Patrick Goldsteen met haar in onderhandeling over een mogelijke Playboy-shoot met alle Utopianen. Helaas ging de lucratieve deal niet door. Een deal die de Utopianen volgens de hoofdredacteur ‘marmeren vloeren, een zwembad en een dak vol zonnepanelen op had kunnen leveren’. Toch weerhield dit Robin er niet van alsnog bloot te gaan voor het blad. Direct na haar vertrek uit Utopia strikte Playboy haar definitief voor het Wet Issue. Robin over haar shoot: ‘Het thema is wet, dus nat, water. Het zijn verschillende settings waarin ik voornamelijk nat ben. Onder de douche, nat haar, natte kleding die blijft plakken. Heel sexy.’

Playmate special
Om het thema wet kracht bij te zetten, zal er aan de gehele oplage van Playboy een special worden toegevoegd met prachtige sexy beelden van Playmates in de zomerse branding. De special geeft een mooie kijk in het vrouwelijk schoon uit alle continenten en is in combinatie met een erotisch verhaal en een thriller dé must have voor elke vakantieganger. Bestel hier!

Eerste exemplaar
In de late editie van Shownieuws van vanavond zal uitgebreid stil worden gestaan bij deze bijzondere shoot van de ex-utopiaan. Robin zal zelf achter de desk plaatsnemen en van Patty Brard het eerste exemplaar persoonlijk overhandigd krijgen.

Bron en foto's:
http://www.playboy.nl/articles/ex-utopiaan-billen-bloot.html
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:03:10 #166
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141843146
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
:9
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:05:21 #167
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_141843169
Wie heeft de playboy fotos al?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:08:39 #168
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_141843212
Zie linkje van hunter, meer is er nog niet.
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:03:23 #169
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145980219


pi_146023195
Huub, verantwoordelijk voor de casting, kandidaatcoaching en het bedenken en schrijven van scripts....Goh. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door 37metrijst op 28-10-2014 09:04:26 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:26:07 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146023235
Haha Huub _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:02:39 #172
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_146288852
Ik weet dat het oppervlakkig is, maar het ziet er niet uit, voluptueuze lange Robin naast dat kleine mollige mannetje :@

Gelukkig zitten zij er niet mee, gun ze alle geluk. :)
pi_147840386
Arme Robin. Isabella is er niet ingetrapt, zij wel. :{
pi_147841069
Haha wat een mannetje die Huub. Pakken wat ie pakken kan, zonder enige gêne :')
pi_147842314
quote:
Haha.. geen porem zo'n dwerg.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 19:22:24 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157768792
quote:
Ex-Utopiaan Robin ontsnapt aan dood

van onze redactie

Voormalig Utopia-bewoonster Robin van Ballegooy en haar man Huub, bekend van de Gouden Kooi, zijn afgelopen nacht aan de dood ontsnapt.

In het huis van hun 82-jarige buurvrouw ontstond rond 04.30 uur door nog onduidelijke reden een grote brand. De bejaarde vrouw heeft het drama niet overleefd.
Robin en Huub moesten door de brandweer worden geëvacueerd. Zij moesten hun woning uit omdat even werd gevreesd dat de brand over zou slaan naar hun woning.
"Wij hadden geen rookmelder en sliepen gewoon door terwijl ons huis blauw stond van de rook. Gelukkig trapten de fantastische mensen van de brandweer onze deur in en evacueerden ons op tijd", schrijft Robin geschrokken op Facebook.
Robin: "Lieve mensen denk alsjeblieft aan rookmelders. Niet alleen voor jezelf maar ook voor andere gezinnen om je heen. Het is een kleine moeite en kan levens redden. Voor ons lieve buurvrouwtje kwam de hulp helaas te laat."
(Telegraaf)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_157774064
Fijn dat het voor hen goed is afgelopen.

Rookmelders! Het kan niet vaak genoeg gezegd.

Rookmelders!👍
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 11:31:28 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157781590
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 22:05 schreef -sabine- het volgende:

Rookmelders! Het kan niet vaak genoeg gezegd.

Rookmelders!!!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:07:03 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_157787915
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef Gert het volgende:
Ex-Utopiaan Robin ontsnapt aan dood
Toen ik die kop snelde dacht ik aanvankelijk dat de mobieltjes weer laag overvlogen. :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_171331214
Ze krijgt een kind van dwerg Huub.

https://scontent-ams3-1.x(...)f0dd0f99&oe=59B9D018
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:43:40 #183
429367 DKUp
ON TOUR
pi_171331370
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Ze krijgt een kind van dwerg Huub.

https://scontent-ams3-1.x(...)f0dd0f99&oe=59B9D018
*;
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')