abonnement bol.com Unibet Coolblue
  One tough cookie zondag 20 april 2014 @ 23:13:07 #1
169210 liesje1979
pi_139095247

Dennis is 44 jaar en een echte allrounder in de bouw. Timmeren, stucen, tegelen, bouwen, hij kan het allemaal. Op dit moment is hij aannemer en probeert hij een plekje op de Nederlandse markt te veroveren met zijn houten, zelfvoorzienende woningen. In Rusland en in Zweden heeft hij de kneepjes van het vak geleerd. In deze landen heeft hij gewoond en natuurlijke woningen gebouwd. Hier kon hij iedere dag genieten van een prachtig uitzicht, de vrijheid en de natuur.

Deze energieke man heeft drie kinderen, is gescheiden en woont nu naar eigen zeggen in een betonblok. Hij kan niet wachten om deze stenen plek te verlaten en te vertrekken naar de natuur en de eenvoud van Utopia.

In Utopia wil hij dolgraag houten vakantiechalets op de markt gaan brengen. Zijn ideale wereld is autarkisch en veel geld uitgegeven aan energie is absoluut niet nodig. Hij wil veel veranderingen aanbrengen door zelfvoorzienende en duurzame dingen te bouwen. “Ik wil het liefst niets in de buitenwereld kopen, wij moeten als inwoners ernaar streven om het zelf te doen en niet klakkeloos de buitenwereld maar kopiëren!”

Het liefst leeft hij in een wereld zonder tijdsbesef en totale vrijheid. Utopia is voor hem geslaagd, als er in december een dorp is gebouwd, dat onafhankelijk kan zijn van de buitenwereld.

Deze aanpakker houdt niet van stilzitten en zijn handen jeuken om de boel daar op gang te helpen. Hij is een initiatiefnemer en wil dat alle inwoners de handen uit de mouwen gaan steken. De mensen die dit niet doen zal hij streng toespreken. Hij omschrijft zichzelf als een echte teamplayer maar neemt ook graag de rol van leider op zich.
Bron: Talpa.
  zondag 20 april 2014 @ 23:17:57 #2
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139095470
Leuke vent. Pak vanessa en joey maar flink aan :)
pi_139101867
Wat heeft Dennis verteld wat iets is wat Vanessa niet zou vertellen terwijl haar kinderen thuis zitten? Ze zegt dat in dit filmpje:
  maandag 21 april 2014 @ 11:59:57 #4
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_139105281
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 08:41 schreef TheeKeetje het volgende:
Wat heeft Dennis verteld wat iets is wat Vanessa niet zou vertellen terwijl haar kinderen thuis zitten? Ze zegt dat in dit filmpje:
Vanessa zou zich doodschamen _O-

Maar een showtje opvoeren met joey en bezopen voor de camera, dat is verder niet zo erg als je kinderen thuiszitten te kijken , hypocriet..
Vanes schijt gewoon in haar broek voor de grote mond van dennis, en zijn eventuele invloed op de groep :Y
  maandag 21 april 2014 @ 19:39:35 #5
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139119011
pi_139168704
Ik vind Dennis helemaal leuk !!
Zie hem dan ook als een aanwinst voor Utopia.
Ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen ... ;-)

Het voorspel der eliminatie heeft hij, wat mij betreft, grandioos strak en inhoudelijk gespeeld en krijgt van mij een applaus. Het vervolgens naar huis laten gaan van Andrea is mijn inziens de meest verstandige keus geweest.

Nieuwe ronden ..... :-) ..... Nieuwe kansen !!
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139187477
Dennis kwam bij mij al snel over als teamplayer, maar tijdens de laatste 'Centraal' viel het me op dat het Ron was die het voorstel presenteerde om (in de basis samen met Dennis) te gaan beginnen aan het bouwen van, een beperkt aantal, vakantiechalets.

Ik werd hierdoor toch even van de wijs gebracht aangezien ik had begrepen dat dit een stokpaardje zou zijn van Dennis. Ik vermoedde vanuit deze invalshoek dat het een strategische zet kon zijn om zowel het plan alsook Ron 'extra value' te geven. Dat idee staat me wel aan ...

Ik verheug me op de aansluiting van meerdere Dennis-fans op dit forum.
Al weet ik ondertussen wel dat hij niet bij een ieder zo 'lekker' ligt.
Zelf denk ik dat hij een leuke impuls is voor de groep.
Er hangt op het moment een hele leuke relaxte speelse sfeer, denk ik.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139555862
Het is vallen en weer opstaan in Utopia. Ondertussen heeft Dennis-maakt-de-nodige-stennis, maar ook een prachtig houten ecologisch schijthuis, al wel het e.e.a. aan beroering gebracht binnen het groepsproces (en ook de aandacht wat afgehouden van Rienk / en Nicoline). ;)

Waar olie op de vuren wordt gegooid, zal deze hoog branden ...

Mooi om dan te kunnen zien hoe (deze) mensen die eerder in flinke strijd verwikkeld waren, tijdens een rustig, tamelijk eerlijk, een op een gesprek weer bij elkaar komen !! Respect / I like !!

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139626424
Gatverdamme wat een naar persoon is die Dennis.
pi_139773450
Dennis ... aardige, hele geduldige gozer ... in een open gesprek met Isabel:

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139774086
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 14:53:38 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_139776994
quote:
Dit was wel lief van Rienk moet ik eerlijk toegeven.
pi_139777535
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit was wel lief van Rienk moet ik eerlijk toegeven.
;)
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_139989909
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140083788
Very nice project ...

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140205792
Again Power to Dennis !!!
Weg met Isabel (kloon van Nicoline en) Billy en ook weg met Ruud.
Agressieve typetjes die zelf alle ruimte nemen en anderen met een (tegenover gestelde) mening stelselmatig de kop willen indrukken. Té grote monden die té grote ego's presenteren ter compensatie van al het achterlijke gedrag gestuurd door achterlijk denken. Alle drie stuk voor stuk last van hoogmoedswaanzin.

Er gaan nog wel confrontaties plaatsvinden waarbij ik hoop dat Marije haar grote fout inziet Billy niet naar huis te sturen en laatste zo'n rot eind door de mand valt dat ze te barsten ligt.

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140209721
quote:
hmmm..dat huppelding zegt "het worstel gala was onwijs maar later op de avond..."...het was toch de nacht voor het gala? 8)7
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
pi_140216032
Hij danst zo leuk met mijn UI O+

pi_140216182
Dennis ga lekker naar huis...Als je jezelf te goed voelt voor Utopia :W
pi_140217250
Gastje Gio die het gaat opnemen voor Bitch Billy omdat ze met een zuurpruimerig kopje wegliep van de discussie van Dennis, waarin ze hem naar eigen zeggen wel heeft klem geluld. Pfffff, zo is Gio net een broertje van Isa. Op en top zielig en zonder argumentatie. Gio ga lekker fietsen in het buiten en neem dat gastje Joey maar meteen mee. Billy heeft geen chaperonnes nodig of bodyguards, maar heeft het eerder nodig om haar plaats te leren kennen.

Go, go Dennis !!
Zet die hele domme handel maar lekker stuk voor stuk in een hoek.
Kijken wie er over blijven met normaal verstand en steekhoudende argumentatie.
Dat wordt flink uitdunnen, vrees ik.

Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140231229
quote:
Waarom kijkt Dennis in een gesprek iemand vaak niet aan? Ik vind dat toch wel een beetje respectloos. :{
Al moet ik wel zeggen dat hij wel sterk argumenteerde tegen Gio, die helaas de boodschap niet begreep. Dat Dennis na de duw/kopstoot niet zelf uithaalde is heel sterk, en zeker ook nog eens met een borrel op.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheeKeetje op 22-05-2014 07:31:02 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 13:56:01 #23
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140278142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:23 schreef TheeKeetje het volgende:

[..]

Waarom kijkt Dennis in een gesprek iemand vaak niet aan? Ik vind dat toch wel een beetje respectloos. :{
Al moet ik wel zeggen dat hij wel sterk argumenteerde tegen Gio, die helaas de boodschap niet begreep. Dat Dennis na de duw/kopstoot niet zelf uithaalde is heel sterk, en zeker ook nog eens met een borrel op.
Dat valt toch wel mee? Ik denk dat hij in dit specifieke voorbeeld gewoon de pest erin heeft. (Terecht)
Normaal kijkt hij mensen wel aan. Het is mij in ieder geval niet opgevallen dat hij dat niet zou doen.

Gezemel van die gio ook :r
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 22:17:18 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_140294463
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 13:56 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee? Ik denk dat hij in dit specifieke voorbeeld gewoon de pest erin heeft. (Terecht)
Normaal kijkt hij mensen wel aan. Het is mij in ieder geval niet opgevallen dat hij dat niet zou doen.

Gezemel van die gio ook :r
Ik begin Dennis steeds meer te waarderen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:53:50 #25
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_140310113
Dennis is echt een klapmongool, met zijn "zo ben ik nu eenmaal, deal with it"-instelling.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')