SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen omdat je tegen Roda JC scoort, ghehe
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ok, PSV heeft gewonnen/gaat winnen, dus ik hoef niet meer te kijken.
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga naar de samenvatting verder met Infamous Second Son
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer moest die bal gewoon klemmen, ik zie velen lullen: ''Kutpass van Ricardo''.
Ik met South Park the stick of truthquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga naar de samenvatting verder met Infamous Second Son
vol rood manquote:
Daar ben ik al klaar meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik met South Park the stick of truth
ok?
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 22:17:56REEKS ― De laatste 12 PSV-goals kwamen van het trio Locadia (4), Ruiz (4) en Depay (4) #psvrod reageer retweet
GGMMquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 22:17:56REEKS ― De laatste 12 PSV-goals kwamen van het trio Locadia (4), Ruiz (4) en Depay (4) #psvrod reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, ha, ha. Sukkel die je bent, met je lelijke poenclub
Zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Net wel een trailer bekeken. Ziet er geinig uit.
Wat is er met hem?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je het gehoord van Paul George?
Van Gaal is ook net Goebbelsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Maher tackelt ga ik JUICHEN
Nou, eerst natuurlijk die hoer zwanger gemaakt. Nu is hij ge-catfished, door een homo. Staan allemaal foto's op Twitter. Die gast is compleet ontspoord.quote:
Hij deed een voorzet met buitenkantje rechts.. is dat ook goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Maher tackelt ga ik JUICHEN
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, eerst natuurlijk die hoer zwanger gemaakt. Nu is hij ge-catfished, door een homo. Staan allemaal foto's op Twitter. Die gast is compleet ontspoord.
Geert loopt ook mank . En hij is een dwergquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geert voldoet volledig aan de profielschets van Goebbels
Nee, bal afpakken, dat moet hij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij deed een voorzet met buitenkantje rechts.. is dat ook goed
Ik wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op meer klikken
Godquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, ha, ha. Sukkel die je bent, met je lelijke poenclub
Lucky psvquote:
2quote:Op zondag 23 maart 2014 12:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
Het gaat ook nergens om. AZ eindigt sws in de plee ofs en Zwolle gaat vol voor de beker.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Flopmiddag. AZ zal waarschijnlijk soepeltjes winnen.
Zwolle wil wel winnen met het oog op eventueel mislopen bekerfinale, dat ze dan nog een tweede kans hebben voor Europa. Niet dat het realistisch is, maar toch.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens om. AZ eindigt sws in de plee ofs en Zwolle gaat vol voor de beker.
Je zegt het al niet realistische. Die plee ofs winnen ze toch niet al zullen ze dat ook niet verwachten.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle wil wel winnen met het oog op eventueel mislopen bekerfinale, dat ze dan nog een tweede kans hebben voor Europa. Niet dat het realistisch is, maar toch.
Misschien mag je mee naar ADO v PEC Zwolle.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist FOX! sport een like gegeven op FB. Wat wil ik graag een gesprek met Ron Rans.
Nee. Wie luf de irredieviesie.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
beter gewoon tottenham - southampton te kijken
Ik wil graag in gesprek met een bepaalde eredivisie spelerquote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist FOX! sport een like gegeven op FB. Wat wil ik graag een gesprek met Ron Rans.
Beugelsdijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag in gesprek met een bepaalde eredivisie speler![]()
Nee. Klich bij Zwolle krijgt wel rustquote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelt AZ nu met een B-team, of niet?
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je je UI gebruikt om weer lekker in de kont van HMF te kruipen?
Bij mij is die gewoon helemaal zwartquote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je je UI gebruikt om weer lekker in de kont van HMF te kruipen?
Waarom zoveel UI's?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen gisteren die ui gehad
Die met Van Rossem straalt autoriteit uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen gisteren die ui gehad
Bedanktquote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die met Van Rossem straalt autoriteit uit.
Zo beter?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die met Arno straalde nog meer autoriteit uit.
Ik kijk nietquote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Arno. Zit jij ook weer klaar om je ploeg aan te moedigen?
Az domineert.
Was een inside joke tussen mij en Gramulanion, waar we beide erg hard om moesten lachen.quote:
Jawel, maar niet online.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die ene niet meer die je vroeger had?
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matig zeg, gewoon superaanvallend spelen. Domineren tot de max.
Houd jij dan ook voortaan je offtopictroep in een ander topic?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
Joh, hou die troep even lekker in het FM topic.
Nee. Die screens constant zijn gewoon irritant.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij dan ook voortaan je offtopictroep in een ander topic?
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
Joh, hou die troep even lekker in het FM topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, laten we het over eten hebben.Zo kan hij wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, absoluut niet. Als het hier wel eens uitmondt in offtopic gedrag is prima, we lullen wel eens over randzaken tijdens het voetbal, maar hier is gewoon een eigen topic voor, die screens die je hele scherm in beslag nemen zijn gewoon irritant. donder dan gewoon op uit het livetopic.quote:
Die sceens nemen het halve scherm in beslag, spoiler ze dan tenminste als iemand zich er al in interesseert.quote:
Pure dominantiequote:
Voor randzaken is er ook een slowchat uitgevonden. Voor die plaatjes van eten kan je ook in CUL terecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Als het hier wel eens uitmondt in offtopic gedrag is prima, we lullen wel eens over randzaken tijdens het voetbal, maar hier is gewoon een eigen topic voor, die screens die je hele scherm in beslag nemen zijn gewoon irritant. donder dan gewoon op uit het livetopic.
Dat gebeurt sporadisch, net als FM. Het werd nu gewoon irritant. Net zoals 100 voedselplaatjes per pagina irritant zou worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor randzaken is er ook een slowchat uitgevonden. Voor die plaatjes van eten kan je ook in CUL terecht.
Jodennest hier!! HMF had dit nooit goed gekeurd!!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop ik het in spoiler, mag het ook niet
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jodennest hier!! HMF had dit nooit goed gekeurd!!
Omdat hij niet dom isquote:Op zondag 23 maart 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom durft Dickie het wel aan om te drukken tegen PEC maar niet tegen Ajax of Twente?
Blijkbaar wel, want hij kreeg twee blauwdrukken toegereikt van Red Bull Salzburg en Go Ahead, die wel met pressie speelden tegen Ajax en Twente.quote:
Hij is dus niet domquote:Op zondag 23 maart 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want hij kreeg twee blauwdrukken toegereikt van Red Bull Salzburg en Go Ahead, die wel met pressie speelden tegen Ajax en Twente.
Alsof HMF zich zou verlagen tot het fictief managen van een ploeg. Met zijn status, inkomen en visie zou hij Feyenoord binnen 2 jaar naar de echte CL-titel loodsen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jodennest hier!! HMF had dit nooit goed gekeurd!!
Omdat Zwolle er vandaag geen zin in heeft met de halve finale voor de boeg.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom durft Dickie het wel aan om te drukken tegen PEC maar niet tegen Ajax of Twente?
Niet te geloven inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
KutNSS-top.
Maar 1 Eredivisiewedstrijd.
Heeinz is het hier mee eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft een prima speler die Poulsen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
KutNSS-top.
Maar 1 Eredivisiewedstrijd.
Had al 4-0 moeten staan. Zwolle heeft/neemt een offday vandaag met de beker voor de boeg.quote:
Gelukkig heeft Nec dit seizoen nog geen gênante dingen gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat NEC de bekerfinale haalt. Gênante vertoning dit namelijk van PEC.
Die wekken tenminste nog de indruk hun best te doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef Pistone het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nec dit seizoen nog geen gênante dingen gedaan.
Dat zagen we bij Roda uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wekken tenminste nog de indruk hun best te doen.
Sommige trainers laten hun spelers graag trappen op en af lopen, misschien had de architect daar op gerekend.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Grifte het volgende:
De ontwerper van dat AZ-stadion moet wel een angstig typetje zijn geweest. Zie verdomme meer trappen dan tribunevakken.
Hoiquote:
Ik tel ongeveer 26 stoeltjes in een rij, dat is ongeveer het aanbevolen aantal.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Grifte het volgende:
De ontwerper van dat AZ-stadion moet wel een angstig typetje zijn geweest. Zie verdomme meer trappen dan tribunevakken.
Ik had 2-1 stiekem voorspeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Esteban krijgt het toch voor elkaar
quote:
Ik niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
ik zet deze wedstrijd op
pec scoort
ik zie een verband
Ga dan jezelf toch maar met iets anders vermaken.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
ik zet deze wedstrijd op
pec scoort
ik zie een verband
Ik sta 33e in het algemeen klassement. Dit weekend heb ik dit team opgesteldquote:Op zondag 23 maart 2014 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dordrecht.
Hoe gaat het trouwens met je voetbalmanager?
Esteban ging als een zak aardappelen naar de verkeerde hoek.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi doelpuntje waar Derksen het morgen weer over kan hebben.
quote:
Sinds ik veel Vitessespelers in mijn team heb spelen ze opeens dramatisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta 33e in het algemeen klassement. Dit weekend heb ik dit team opgesteld
[ afbeelding ]
Tot mijn vreugd heeft Zivkoviets gisteren gescoord.
Ik zie een verband.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds ik veel Vitessespelers in mijn team heb spelen ze opeens dramatisch.
Ik heb ze er op 1 na uit gegooid.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds ik veel Vitessespelers in mijn team heb spelen ze opeens dramatisch.
Handige dingetjes, je kunt er zelfs je oren mee schoonmaken.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik wil ook een micro touch switchblade
Koers kijk je live.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Ik kijk vanavond wel de samenvatting.
Toch snel wat aanpassingen gemaakt voor een keer. Ik had alleen geen tijd om er daadwerkelijk over na te denken.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta 33e in het algemeen klassement. Dit weekend heb ik dit team opgesteld
[ afbeelding ]
Tot mijn vreugd heeft Zivkoviets gisteren gescoord.
Classico?quote:
Ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 15:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
El Classico met Sierd en morgen uitslapen
Voor Alba vecht ik mij dood.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Gaan we voor de 300 notes met Alba?
"Hij kan volgende week wel weer spelen."quote:Op zondag 23 maart 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"HET IS GEWOON BUITENSPEL!!!"
-Jack van Gelder, 2010
"pics"quote:Op zondag 23 maart 2014 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
''Ik heb saucijzenbroodjes''
Cavaliers, nu.
Stiltequote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Klapper klapper klapper"
AZ-publiek, 2003-heden
http://frontpage.fok.nl/c(...)van-fok.html#4713474quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
"Wat een slechte column zeg, mijn god. Misschien moet je een andere hobie zoeken."
- GGMM, 2008.
Plantagehouder, racistquote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar iemand die katoen plukt op het platteland. Dat is zowaar nog boeiender dan het uitzitten van deze wedstrijd.
Succes met het kijken naar iemand dei katoen plukt op het platteland dan maar he, Stijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar iemand die katoen plukt op het platteland. Dat is zowaar nog boeiender dan het uitzitten van deze wedstrijd.
Hij wil gewoon minder katoenplukkers in Nederland, vrijheid van meningsuiting, dus dat mag hij zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plantagehouder, racist
Ik vind het wel een lekker rustige wedstrijd al mag Johansson manager technisch nog wel scoren.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
Kijkt er eigenlijk nog iemand naar schaatsen?
Bijna altijd, irritant trekje is dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |