2quote:Op zondag 23 maart 2014 12:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
Het gaat ook nergens om. AZ eindigt sws in de plee ofs en Zwolle gaat vol voor de beker.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Flopmiddag. AZ zal waarschijnlijk soepeltjes winnen.
Zwolle wil wel winnen met het oog op eventueel mislopen bekerfinale, dat ze dan nog een tweede kans hebben voor Europa. Niet dat het realistisch is, maar toch.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens om. AZ eindigt sws in de plee ofs en Zwolle gaat vol voor de beker.
Je zegt het al niet realistische. Die plee ofs winnen ze toch niet al zullen ze dat ook niet verwachten.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwolle wil wel winnen met het oog op eventueel mislopen bekerfinale, dat ze dan nog een tweede kans hebben voor Europa. Niet dat het realistisch is, maar toch.
Misschien mag je mee naar ADO v PEC Zwolle.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist FOX! sport een like gegeven op FB. Wat wil ik graag een gesprek met Ron Rans.
Nee. Wie luf de irredieviesie.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
beter gewoon tottenham - southampton te kijken
Ik wil graag in gesprek met een bepaalde eredivisie spelerquote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist FOX! sport een like gegeven op FB. Wat wil ik graag een gesprek met Ron Rans.
Beugelsdijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag in gesprek met een bepaalde eredivisie speler![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |