Twijfelen is een groot woord, maar ¤ 920,- tussen neus en lippen door uitgeven aan gereedschap is ook weer zo iets hequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen dat ze toch wel merkbaar langer mee moeten gaan toch?Zal geen "marketing truck" ofzo zijn, dus gewoon betere/duurdere cellen erin. Twijfel je eraan dan?
Werkt met een soort prisma/kristalletje/spiegeltje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Zo! Die ziet er inderdaad goed uit![]()
Draait er iets in rond, of hoe werkt dat ding precies?
Erg fijn lijkt'ie me in ieder geval
Heb even gekeken, maar mooie set hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:20 schreef jdel het volgende:
Twijfelen is een groot woord, maar ¤ 920,- tussen neus en lippen door uitgeven aan gereedschap is ook weer zo iets he![]()
Toch dit weekend maar bestellen denk ik.
Ah oke, duidelijk. Thanks voor de uitleg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:29 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Werkt met een soort prisma/kristalletje/spiegeltje.
Die hangt in dat zwarte kopje en zorgt ervoor dat de laserstraal die langs onder erin schijnt altijd netjes rond en waterpas straalt. Kunt hem ook vastzetten, dan heb je gewoon een rechte straal, ideaal om bijvoorbeeld een trapleuning te monteren in een rechte lijn.
Enige nadeel: met veel licht (buiten) zie je de straal niet of je moet de ontvanger erbij kopen (staat nog op de wishlist). Heb dus laatst ook de metselprofielen bij een maatje in de schemer staan te stellen. Maar had eerder toch geen tijd![]()
Tja, het kon inderdaad wat goedkoperquote:Mooie boxjes trouwens!
vind ze zelf alleen een beetje te gortig aan de prijs voor wat plastic.
Toppiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef jdel het volgende:
En dus ook maar gewoon de makita set besteld
Wel weer een rib uit mijn lijf.
Mooi koffertje!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:33 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Toppie![]()
![]()
Ik heb inmiddels ook m'n Bosch gatenzaagset ontvangen.
Wat een fijn spul zeg. Super handig die snel-koppeling![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk eens een set die niet 1, 2, 3 kapot gaat!!
lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mooi koffertje!
Doe die koffer eens dicht een maak nog een foto...![]()
quote:
Nee nee, niks te kinderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, wat achter die koffer zit is natuurlijk veel interessanter, (ik ga er vanuit dat het niet je dochter is)
quote:Ontopic: ideaal zulke gatzagen, ik heb ook zulke maar dan van Sandvik, tot 130mm heb ik.
Doorvoer gat voor afzuigslang e.d. in keuken bv. Of om een mooi rond gat te maken in een gipsplafond voor de afzuiging in de douchequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Atmoz het volgende:
lekkere grote maat ook, waarvoor gebruik je die maat?
Ahja, zo'n slang is inderdaad vaak 120mm. Handig om dus ook zo'n zaag ervoor te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef raulbouli het volgende:
Doorvoer gat voor afzuigslang e.d. in keuken bv. Of om een mooi rond gat te maken in een gipsplafond voor de afzuiging in de doucheetc etc
Dat ligt beter als een rol prikkeldraad volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Atmoz het volgende:
Is m'n dinnie![]()
Vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
LOL, die kende ik nog niet whahahhahahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ligt beter als een rol prikkeldraad volgens mij
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:36 schreef Gieliovd het volgende:
Mooi speelgoed kerel, in de koffer en erachter.
Die van 130 mm heb ik gebruikt om een gat in een biervat te zagen voor de schoorsteen, voor mijn rvs tuinkachelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Atmoz het volgende:
lekkere grote maat ook, waarvoor gebruik je die maat?
Gaaf uitzicht!En rvs lassen? Respectquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die van 130 mm heb ik gebruikt om een gat in een biervat te zagen voor de schoorsteen, voor mijn rvs tuinkachel [ afbeelding ]
Dit is mijn verzameling, geen mooi koffertje, wel een morse-conus adapter voor in de kolomboormachine
[ afbeelding ]
Ik ben écht mega blij met m'n gereedschap, tools en electronica (om te solderen enzo)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik dacht dat alleen ik ziekelijk blij was met mijn gereedschap, maar gelukkig zijn jullie ook ziekelijk blij met jullie gereedschap
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik ben écht mega blij met m'n gereedschap, tools en electronica (om te solderen enzo)Zou me serieus geen raad meer weten als ik niet meer kon hobby'en!! Alle ideeën zouden zich dan alleen maar in m'n hoofd opstapelen met crazyness tot gevolg
Lol, dat zijn dan inderdaad vooruitgangenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik ben al blij met mijn klopboor en electrische schroevendraaier .
Klopboor, omdat ik die nooit heb gehad en altijd met een gewone boor uren bezig was in beton.
Electrische schroevendraaier, omdat ik vroeger vond dat je daar alleen maar lui van werd en daarom alles met de handschroeverdraaiers deed
Woei! Niiiiicequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:18 schreef Gieliovd het volgende:
M'n nieuwe gereedschap van de week opgehaald:
[ link | afbeelding ]
Binnenkort de woonkamer spuiten, 40 m² plafond en 60 m² wanden. Daarna de hal, trappenhuis, overloop, slaapkamers, badkamer plafond, zolder.... genoeg te spuiten hier.
Klussen wordt ook leuk als je de juiste tools hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik ben al blij met mijn klopboor en electrische schroevendraaier .
Klopboor, omdat ik die nooit heb gehad en altijd met een gewone boor uren bezig was in beton.
Electrische schroevendraaier, omdat ik vroeger vond dat je daar alleen maar lui van werd en daarom alles met de handschroeverdraaiers deed
Nou, ik vond klussen (hang ervan af wat natuurlijk) altijd wel leuk, ongeacht het gereedschap. Ik liep gewoon altijd te bikkelen met handgereedschap en wanneer het af was, gaf het wel een speciaal gevoel. Nu ik de elektrische schroevendraaier gebruik, lach ik mijzelf iedere keer uit, omdat het nu zoveel malen sneller gaat. Maarja nu word ik er wel luier van, en dat probeerde ik altijd te voorkomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:02 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Klussen wordt ook leuk als je de juiste tools hebt
Als je loopt aan te kutten dan lukt het niet, of het wordt niet mooi. Dan heb je ook geen motivatie om door te gaan.
Yep, vol eigendomquote:Op zondag 10 augustus 2014 07:28 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Woei! Niiiiice![]()
Gekocht voor altijd? Is om latex mee te spuiten toch?
Ja zo gaat datquote:Op zondag 10 augustus 2014 07:28 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Lol, dat zijn dan inderdaad vooruitgangen
Ik ben ook pas op "latere leeftijd" alles gaan kopen. Voorheen altijd alle spul van m'n pa gebruikt, en zodra ik het huis een paar jaar uit was begon het "gereedschap-koop-virus" toe te slaan
Kan je ook leuk mee "klussen"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef Atmoz het volgende:
Is m'n dinnie![]()
Vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
Daar kan je meen ik oneffenheden (bulten) mee uit beton slijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Saisai het volgende:
Heb net een diamant kom- slijpschijf gekocht via ebay voor 25 euro incl verzendkosten.
Ben benieuwd wat het is.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:16 schreef Attitude het volgende:
Toen Surveillance Fiets dit zei:
Doe die koffer eens dicht een maak nog een foto...![]()
Dacht ik serieus: wat heb je nou aan de bovenkant van de koffer, daar zal waarschijnlijk in het groot bosch staan....
Naais!, daar heb ik ook nog wel een klusje of 2 voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:18 schreef Gieliovd het volgende:
M'n nieuwe gereedschap van de week opgehaald:
[ link | afbeelding ]
Binnenkort de woonkamer spuiten, 40 m² plafond en 60 m² wanden. Daarna de hal, trappenhuis, overloop, slaapkamers, badkamer plafond, zolder.... genoeg te spuiten hier.
Hey pas op hè!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:45 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dus: doet uit zelluf wel. Klus-autist zegt smurf dan.
Lol, die atlantic heb ik ook 1 gehad (2 verbouwingen gered). Daarna 2 van die Manpower dingen... 1 overleed aan onbekende reden, nummer 2 klapte een tijd terug de complete voorkant vanaf. Krukasje gebroken en zuigertje kwam door de voorkant naar buiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Gieliovd het volgende:
Het voelt een beetje dubbel.... maar in het andere gereedschap topic ging het specifiek over "welke boor moet ik hebben"... dus ik post nog een keer!
Mijn 710 watt Atlantic boorhamer teruggebracht, ditmaal met succes, want vorige keer kon ik geld terugkrijgen maar geen boor vinden voor dat geld. En ja, beitelen deed hij nog wel.
Nu een 850 watt Positec gehaald, ofwel Manpower PDH 850.... Lagen 3 stuks in de aanbieding hoek bij de Praxis dus ik zeg "zo, kan ik die kapotte ruilen?". Met enig geduld succes. Oude boor (welke alleen nog beitelde en niet meer gewoon boorde) retour, nieuwe erin!
[ afbeelding ]
Van ¤44,99 voor ¤22,50 in de aanbieding, inclusief vet, nieuwe koolborstels, sleuteltje, afstandhouder, 3 SDS boren en 2 beitels. Ik zeg, woon je hier in de buurt en zoek je nog een boorhamer... Er liggen er nog 2.
Oneffenheden epoxy van beton halenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar kan je meen ik oneffenheden (bulten) mee uit beton slijpen.
Waar heb je em voor gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |