dat is idd wel verkooptruukje, nieuwe accu's zo duur maken dat je vanzelf wel nieuw koopt.... Ik zit met hetzelfde probleem / dilemmaquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
Hitachi DS14DSFL 14.4 V accu schroefboormachine + UB18DAL lamp
Omdat mijn oude accu's op waren. Nieuwe machine was goedkoper dan 2 nieuwe accu's.
En oude machine slijt ook.
Heb zelf 30 nicad cellen voor E25 laten komen. Na een uurtje hobbyen met de soldeerbout heb ik de accu weer in elkaar en het werkt als een zonnetje. De andere accu is wel nog goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef gateway het volgende:
[..]
dat is idd wel verkooptruukje, nieuwe accu's zo duur maken dat je vanzelf wel nieuw koopt.... Ik zit met hetzelfde probleem / dilemma
evt kan ik de accu's laten repareren, komen er nieuwe cellen in en dan kost het de helft... mjah.... zit je nog met NiCd....
waar heb je die weg?quote:Op maandag 7 juli 2014 08:59 schreef refro het volgende:
[..]
Heb zelf 30 nicad cellen voor E25 laten komen.
Ik heb ze nu via mijn baas bij farnell besteld (daar krijgen we nogal een leuke korting). In het verleden heb ik zo ook via ebay laten komen en dat was toen nauwelijks duurder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef sybsyb2 het volgende:
[..]
waar heb je die weg?
zit er ook om verlegen.
Poeh, je investeert maandelijks nogal in gereedschap !quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:29 schreef Atmoz het volgende:
Gisteren wat gereedschap voor in de tuin gehaald:
Kärcher SDP7000 vuilwaterpomp
[ afbeelding ]
Kärcher K7 Premium hogedrukreiniger
[ afbeelding ]
Vandaag beide maar eens goed uittesten![]()
Eerste indruk is in ieder geval zeer positief: voelt super degelijk aan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, je investeert maandelijks nogal in gereedschap !
Haha, zoiets jaquote:
Naja, mijn budget laat het niet toe om maandelijks zulke machines/materiaal te kopenquote:Op zondag 20 juli 2014 07:26 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wat je hebt heb je heIk vind het bovendien fijn om goed en sjiek gereedschap te hebben, dat nodigt ontzettend uit om (weer) te beginnen
[..]
Haha, zoiets ja![]()
Ik deed 1,5 uur over de eerste. De tweede was in een half uurtje gepiept. Je moet alleen oppassen voor kortsluiting.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:59 schreef refro het volgende:
[..]
Heb zelf 30 nicad cellen voor E25 laten komen. Na een uurtje hobbyen met de soldeerbout heb ik de accu weer in elkaar en het werkt als een zonnetje. De andere accu is wel nog goed.
Vond het zonde de machine weg te toen, zeker omdat ik hem op het moment vrij weinig gebruik.
dan moet ik ook maar eens kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:59 schreef refro het volgende:
[..]
Heb zelf 30 nicad cellen voor E25 laten komen. Na een uurtje hobbyen met de soldeerbout heb ik de accu weer in elkaar en het werkt als een zonnetje. De andere accu is wel nog goed.
Vond het zonde de machine weg te toen, zeker omdat ik hem op het moment vrij weinig gebruik.
Ziet d'r goed uitquote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik deed 1,5 uur over de eerste. De tweede was in een half uurtje gepiept. Je moet alleen oppassen voor kortsluiting.
[ afbeelding ]
Tja, ik zou zeggen dat ze toch wel merkbaar langer mee moeten gaan toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef jdel het volgende:
Ik zag net de nieuwe Makita Makita DLX6000M Comboset met 4.0A accus als aanbieding voorbij komen. Ik wilde toch al een keer de reciprozaag en cirkelzaag op accu aanschaffen dus zit nu hieraan te denken.
Iemand ervaring met de nieuwe accu's? Scheelt het veel met de 3.0A van daarvoor?
Fijn dingquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
Om het regelwerk voor de plafonds recht te krijgen!
Zo! Die ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Die quigo heb ik ook, voor tegelwerk of een schilderijtje ideaal.
Ook om keukenkasten te zetten/af te hangen ideaal.
Al pak ik steeds vaker naar de GLL 2-80
Nog nooit een fijner hulpmiddel gehad tijdens verbouwingen.
Had hem vorig jaar voor een spotprijs (150 gloednieuw met gare doos).
Maar achteraf had ik er ook 500 voor over gehad.
lol, maar iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Nadeel van een waterpaslaser in een oud huis is dat alles wat je ophangt scheef oogt omdat de rest van het huis verre van waterpas is.
Haha, is het zó erg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:28 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
(Iemand al opgemerkt dat ik beter gewoon nieuw had kunnen bouwen?)
Haha, vind ik zelf ookquote:
Tja, ik had gedacht wat dingen opbergen ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:05 schreef bleiblei het volgende:
Wat ga je met die L-Boxxen doen?
Wel een flinke investering zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |