Ja idd, dan heb je tenminste goed weer garantie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef MilaNL het volgende:
Als je dan toch Frans moet leren zou ik meteen in Zuid-Frankrijk gaan zitten.
Dit...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef Gnittoo het volgende:
Alsof Luxemburg het einde van de wereld is.
Fascinerende gelaatstrekken heeft ze inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Pandaplint het volgende:
Moeders heeft geprobeerd van haar rimpels af te komen door haar haarlijn naar haar achterhoofd te trekken?
moeder van geert wildersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Pandaplint het volgende:
Moeders heeft geprobeerd van haar rimpels af te komen door haar haarlijn naar haar achterhoofd te trekken?
familie van roel uit masterchefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, maar jij hebt de keus gemaakt, je dochter moest noodgedwongen mee in jouw keuze.quote:Het is toch wennen, dat is het voor mij ook
Precies. Daarbij is zij een volwassen vrouw terwijl haar dochter nog middenin de pubertijd zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:03 schreef Ivo1985 het volgende:
egoïstische ouders.
[..]
Ja, maar jij hebt de keus gemaakt, je dochter moest noodgedwongen mee in jouw keuze.
Zo lang is de lijn van zijn catheter niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:04 schreef Injetta het volgende:
Nog veel te doen, maar het ziet er op zich niet slecht uit.
Oh, alles in 2 weken is te doen. Anders Paul van Utopia even bellen.
Dat wel, maar ook wel erg geisoleerd zo te zien.quote:
Zeker weten, ken het 'op m'n duimpje'. Daar kan het niet liggen, julie en augustus moet het daar hutje-mutje staan willen ze het financiëel redden.quote:
Valt mee, in Luxemburg is niks ver weg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook wel erg geisoleerd zo te zien.
in een rubberbootje met het water mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Is die toch niet mee, of overleden of zo?
Ze mocht pas komen na de verbouwingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Eerst moeten ze ingericht zijn en de inloopdouche voor oma klaar. Anders kan die letterlijk geen kant op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef MilaNL het volgende:
Maar als dit komt door een stuwmeer, wisten ze dit toch?
Ze zijn er waarschijnlijk alleen maar in vakantieperiodes geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Ivo1985 het volgende:
Ze komen er al ruim 20 jaar, maar wisten niet dat dit kon gebeuren als het stuwmeer moet lozen? Dat is nog nooit eerder nodig geweest?
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst moeten ze ingericht zijn en de inloopdouche voor oma klaar. Anders kan die letterlijk geen kant op.
Ik ben geen expert maar volgens mij wordt zo'n stuwmeer regelmatig leeggegooid om stroom op te wekken. Dus best raar dat ze hier niks van wisten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?
Wat een raar iets? Wisten ze dat niet dan?
Waarschijnlijk gewoon veel smeltwater/regen uit de bergen, en als een stuwmeer dan vol is, dan houd het een keer op en gaat het de rivier weer op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?
Wat een raar iets? Wisten ze dat niet dan?
Moet nog afgespannen worden zo te zienquote:
idd, ik was iets te vroegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Moet nog afgespannen worden zo te zien
Dat 'oa' is echt zo lelijk. Sloapen, moaken, verwoachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
Hij lijkt op Rob Fruithof. Waku waku. En wat een irritant (plat Utrechts?) accent...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Die vorige eigenaar lacht zich helemaal de blubber, die zuinige Nederlanders dachten natuurlijk een spotgoedkope topcamping op de kop getikt te hebben
Het is voorlopig dus nog kutweer daar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef livelink het volgende:
Trieste bedoening zo. Alles ziet er koud en nat uit.
ze pachten de camping voor 2k per maand.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef MilaNL het volgende:
Ex-eigenaar zit nu heerlijk thuis met een paar ton te kijken naar hoe hij zijn oude camping onder een stuwmeer en in tornadogebied heeft kunnen verpatsen.
Tot eind mei/begin juni wás het ook gewoon nat en koud, daarna werd het een prachtige zomer!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef livelink het volgende:
Trieste bedoening zo. Alles ziet er koud en nat uit.
precies, als je een beetje kampeerder bent dan weet je datquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
Goh, een tent opgewaaid door een windvlaag.
Je moet toch weten dat dat kan gebeuren als je al zo lang kampeert...
Grote tenten niet opzetten bij wind, en als dat dan toch écht moet, met zo veel mogelijk mensen en zo snel mogelijk punten vastzetten.
Amateurs.
Is voor mensen die daar van houden denk ik. Voor een woest nachtleven zullen de gasten wel niet komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef snellejelle het volgende:
Wel een beetje een saaie camping, van wat we zien.
Dit is maar een paar dagenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Wat een warm welkom voor de gasten.'Gojje in duh tent sloapuh?'.
het is een groot grasveld, verder niksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is voor mensen die daar van houden denk ik. Voor een woest nachtleven zullen de gasten wel niet komen.
Hier heb je je zonquote:
90procent is op doorreis denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef livelink het volgende:
Het zou mijn vakantie niet zijn. Maar het staat goed vol nu.
Lijkt me niet inderdaad, je moet het van 2 a 3 maanden hebben, de rest is hopen dat je nog wat binnenhaalt om de kosten te dekken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Pandaplint het volgende:
80k omzet in 2 maand? Dat is toch eigenlijk heel weinig?
Hun doelgroep is ook meer gezinnen, denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef livelink het volgende:
Het zou mijn vakantie niet zijn. Maar het staat goed vol nu.
Je hoort en ziet niks meer van oma. Vreemd...quote:
Lijkt me inderdaad niet voldoende om ook nog blijvend te kunnen investeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Pandaplint het volgende:
80k omzet in 2 maand? Dat is toch eigenlijk heel weinig?
Deze mensen zijn ook dodelijk saai...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef hexje het volgende:
Deze aflevering boeit mij voor geen meter.
En hun stemgeluid en accent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze mensen zijn ook dodelijk saai...
Die is meegenomen door de rivier, RIP Oma.quote:
Dit...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze mensen zijn ook dodelijk saai...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is meegenomen door de rivier, RIP Oma.
Al dit soort mensen onderschatten enorm hoe hard dit werken is en dat het voor jezelf dus geen vakantie is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef Injetta het volgende:
6 uur op en 12 uur te bed.
Pffff, klink niet echt paradijselijk.
Die vrouw is echt niet de vrolijkste thuis. Geen fuifnummers die twee.
In een mand?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oma stroomt aan in Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oma-nieuws!quote:
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
Oma kan niet aarden.
Al denk ik dat ze oma op een andere manier willen 'aarden'
Ze woont zelfstandig in een bejaardenwoning. En wil zelf thuis blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Oma rot weg in het verzorgingshuis... En dus weer snel vergeten.
Inderdaad, laat die maar lekker wegkwijnen in dat dooienhuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Die vrouw is te oud om nog ergens anders te aarden.
Jij let beter op dan ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze woont zelfstandig in een bejaardenwoning. En wil zelf thuis blijven.
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.quote:
Als het druk is zijn het daar inderdaad hele volle campings. Wij hadden toen een vrij lege camping dat was chill. Maar zeker als je niet een plek direct aan het water hebt zit je enorm opeen gepropt.quote:
Daarom is het in Nederland zo heerlijk rustig in de zomer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.
Inderdaad als ik daar naartoe moet pleur ik mezelf gelijk in die rivierquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
De gasten amuseren zich zo te zien wel primaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Is ook een beetje het probleem van Luxemburg, wel naar het buitenland willen maar niet ver of moeilijk dus dan maar Luxemburg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Alcoholquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Die vrouw mag wel eens wat aan huidverzorging doen.
Ik snap sowieso nooit waarom mensen (muv gezinnen met kinderen) in de zomer op vakantie gaan. Dat is juist het enige seizoen dat het hier prima weer is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daarom is het in Nederland zo heerlijk rustig in de zomer.
Wildkamperenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik niet van campings houd.
die wordt elke nacht flink uitgewoond na het etenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Die dochter neemt het er wel van zo te zien.
He gesjellig toch! Letterlijk naar de vuile was van de buren kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef Jester65 het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik niet van campings houd.
De gemiddelde zeikNederlander die denkt zichzelf nu gelukkig vindt. Door de jarenlange verzuring kan het niet meer geloofwaardig eruit zien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef Injetta het volgende:
Echt dolgelukkige mensen.... Ik ken er nie meer van moaken punt!
![]()
![]()
Omdat er volgens mij verder ook niet zoveel in die man zat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef Injetta het volgende:
Echt dolgelukkige mensen.... Ik ken er nie meer van moaken punt!
![]()
![]()
Je zou bijna zeggen dat ze nooit slaaptquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Die vrouw mag wel eens wat aan huidverzorging doen.
De KKKamping!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Deze foto op hun Facebook deed mij wel even fronzen [ afbeelding ]
Mij ook jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Gebaseerd op oude tradities, zoals ze zelf zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Met witte lakens?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Gebaseerd op oude tradities, zoals ze zelf zeggen.
Klopt. En in veel meer landen. Al zal de meerderheid sneller de link met de KKK leggen. Daarom niet zo handig om dat op je FB te plaatsenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef MilaNL het volgende:
Reverse image search leert mij dat ze dit serieus jaarlijks doen in Luxemburg. Een kruis verbranden.
In het hoogseizoen slaapt ze waarschijnlijk ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze nooit slaapt.
Van Robert:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef Ole het volgende:
gevonden https://www.facebook.com/umgritt
http://www.zoover.nl/luxe(...)eid/um-gritt/camping
Het was heel wat, maar ruim opgezet en leuke plekken heb ik niet kunnen ontdekkenquote:Camping zelf is superschoon en ruim opgezet met veel leuke plekken aan het water. Aangezien je diep in een smalle kloof zit komt de zon wat laat achter de heuvel (rond half tien) en is ook relatief snel weer onder. Sanitair is super schoon en geen gedoe met muntjes bij de douche. Er loopt een teller dat je 6 minuten kan douchen en dan is de volgende aan de beurt. We deden boodschappen in Ettelbruck.
Dat doen ze zelf, dat moet je plannen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In het hoogseizoen slaapt ze waarschijnlijk ook niet zo veel.
's avonds bar draaien tot minimaal 24:00 uur en dan nog even opruimen etc. en 's ochtends om 7:30/8:00 uur moet de winkel al voorzien zijn van vers brood voor de gasten.
Tussen 00:30 uur en 06:00/06:30 moet er ook nog even gedoucht en ontbeten worden. Met geluk pakken ze in hun rustige leventje tijdens het hoogseizoen 6 uur slaap per nacht, en dat 7 nachten per week 2 maanden aan een stuk. En dat is als alles helemaal op rolletjes loopt.
Ik ben gek op het campingleven, kampeer al mijn hele leven (en ja, ook bungalows, hotels en weet ik wat meer gedaan). Maar op deze camping ga je mij echt niet vinden, tokkievolk en caravans waar het dissel tegen nummerplaat is. Nee, daar bedank ik hartelijk voor. Zo'n camping is voor mij enkel geschikt voor 1 nacht als de afstand te groot is om te rijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Jester65 het volgende:
Mooie camping, dat wel. Als je van het campingleven houdt.
Dat betekent dat je in het hoogseizoen personeel moet hebben, want met één persoon red je het niet in de bar als je ook nog hapjes en snacks serveert. En 's ochtends red je het ook niet om in de winkel de kassa te draaien én ondertussen nog meer broodjes af te bakken. Maar met één meisje wat helpt bij de animatie en 1 bij allerhande overige klusjes kun je niet echt zeggen dat ze voldoende personeel hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf, dat moet je plannen.
De een doet de bar en de ander het ontbijt. Dat betekent in het hoogseizoen dat je wat langs elkaar leeft, maar put het werk je niet uit.
Yep, in het hoogseizoen moet je personeel hebben. Dat kan ook die zoon of andere dochter zijn die bij springt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je in het hoogseizoen personeel moet hebben, want met één persoon red je het niet in de bar als je ook nog hapjes en snacks serveert. En 's ochtends red je het ook niet om in de winkel de kassa te draaien én ondertussen nog meer broodjes af te bakken. Maar met één meisje wat helpt bij de animatie en 1 bij allerhande overige klusjes kun je niet echt zeggen dat ze voldoende personeel hebben.
De KKK vond het wel leuk om bestaande (Europese) gebruiken te misbruiken voor hun kampf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Mee eens, die pakten het heel goed opquote:Op zondag 23 maart 2014 00:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Kinderen verdienen ook een compliment. Sympathiek en respectvol. Tof dat die dochter het iig ook naar d'r zin heeft.
omdat ze eigenlijk nooit genoeg geld hebben voor investeringen?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:42 schreef athlonkmf het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom die kersverse campinghouders (van verschillende afleveringen) niet gelijk wat zonnepanelen hebben neergepleurt op de daken e.d..
Lijkt me een hele plausibele verklaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk nooit genoeg geld hebben voor investeringen?
Wat een nonsens. Welke werkgever gaat nou een plek vrijhouden als jij opstapt om ergens anders te beginnen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat hij sws wel weer zijn baan terug kan krijgen anders ga je dat risico niet lopen lijkt me
Jij volgt dit programma nog niet zo lang of wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar kwamen die vandaan?
Lijkt me dat hij sws wel weer zijn baan terug kan krijgen anders ga je dat risico niet lopen lijkt me
Geloof er niks van, je gaat niet zoveel risico nemen al waren de kinderen al grootquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij volgt dit programma nog niet zo lang of wel?
Ze nemen vaak zo'n groot risico en dat loopt niet altijd goed af.
Niemand heeft het over een plek vrijhouden en wel voor een loyale werknemer van meer dan 20 jaar. Misschien wel tegen andere arbeidsvoorwaarden, maar die kan zo weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Welke werkgever gaat nou een plek vrijhouden als jij opstapt om ergens anders te beginnen?
Keep on dreaming..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niemand heeft het over een plek vrijhouden en wel voor een loyale werknemer van meer dan 20 jaar. Misschien wel tegen andere arbeidsvoorwaarden, maar die kan zo weer terug
Want?quote:
schijnbaar nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef golfer het volgende:
Je bent bekend met de huidige Nederlandse arbeidsmarkt
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef golfer het volgende:
Je bent bekend met de huidige Nederlandse arbeidsmarkt
Dan zou je beter moeten weten dat bedrijven momenteel niet zitten te wachten op terugkerende werknemers nadat ze ontslag hebben genomen.quote:
Dat klinkt als de moeite waard om te kijken en als mensen die hard gaan falen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef Jula123 het volgende:
Morgen Hongarije, een vakantiepark met 2 bungalows, waarvan ze zelf in één gaan wonen.
Centerparcs is er niks bijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef Jula123 het volgende:
Morgen Hongarije, een vakantiepark met 2 bungalows, waarvan ze zelf in één gaan wonen.
Leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef Jula123 het volgende:
Hongarijequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Injetta het volgende:
EVen het begin gemist. Welk land gaan ze hun geweldige nieuwe leven starten?
Gelukkig geen kinderen die ze mee sleuren, maakt het vaak toch wel zielig...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Allebei heerlijk werk, tijd om ellende op te zoeken dus.
Jengelende kinderen die na een week alweer naar huis willen maakt de aflevering wel leuker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gelukkig geen kinderen die ze mee sleuren, maakt het vaak toch wel zielig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |