Het is voorlopig dus nog kutweer daar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef livelink het volgende:
Trieste bedoening zo. Alles ziet er koud en nat uit.
ze pachten de camping voor 2k per maand.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef MilaNL het volgende:
Ex-eigenaar zit nu heerlijk thuis met een paar ton te kijken naar hoe hij zijn oude camping onder een stuwmeer en in tornadogebied heeft kunnen verpatsen.
Tot eind mei/begin juni wás het ook gewoon nat en koud, daarna werd het een prachtige zomer!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:16 schreef livelink het volgende:
Trieste bedoening zo. Alles ziet er koud en nat uit.
precies, als je een beetje kampeerder bent dan weet je datquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
Goh, een tent opgewaaid door een windvlaag.
Je moet toch weten dat dat kan gebeuren als je al zo lang kampeert...
Grote tenten niet opzetten bij wind, en als dat dan toch écht moet, met zo veel mogelijk mensen en zo snel mogelijk punten vastzetten.
Amateurs.
Is voor mensen die daar van houden denk ik. Voor een woest nachtleven zullen de gasten wel niet komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef snellejelle het volgende:
Wel een beetje een saaie camping, van wat we zien.
Dit is maar een paar dagenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Wat een warm welkom voor de gasten.'Gojje in duh tent sloapuh?'.
het is een groot grasveld, verder niksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is voor mensen die daar van houden denk ik. Voor een woest nachtleven zullen de gasten wel niet komen.
Hier heb je je zonquote:
90procent is op doorreis denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef livelink het volgende:
Het zou mijn vakantie niet zijn. Maar het staat goed vol nu.
Lijkt me niet inderdaad, je moet het van 2 a 3 maanden hebben, de rest is hopen dat je nog wat binnenhaalt om de kosten te dekken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Pandaplint het volgende:
80k omzet in 2 maand? Dat is toch eigenlijk heel weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |