Ze is 27quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef computergirl het volgende:
Dit was wel heel vals, maar ik dacht dat ze 16 was
Dat was echt vreselijk inderdaad.quote:
Ah top... Misschien dat ik het op de achtergrond wel aan zet ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef computergirl het volgende:
As zaterdag begint de nieuw serie (SCHOP!)
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Ik hoop op wat meer mannelijke vocals.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:46 schreef 10minuteman het volgende:
Op naar de volgende! Wie zou het zijn?
Dit is de vijfde meen ik. Tot nu toe al iets van 3 door.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:07 schreef Max23 het volgende:
Ik ben er![]()
Dank voor de wake-up call![]()
![]()
![]()
Hoeveel zijn er geweest?
Ik heb even teruggelezen, jij hebt je wel vermaakt zo te zienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:09 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Dit is de vijfde meen ik. Tot nu toe al iets van 3 door.
Net nieuw!! De vrouwelijke jury lidquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet, is dat erg?
Deze is wel bekend geworden het laatste jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet, is dat erg?
bedankt voor de meldingquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wake up call! Schakel in op BBC 1!
Jammer. Misschien wat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bedankt voor de melding
maar ik kon vandaag niet kijken
Vast wel een en ander terug te kijken op YouTube!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Schakelde te laat in, laatste 20 sec gehoord van deze jongen, jammer dat ik te laat was...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wat voor de volgende keer
Duh. De andere drie waren toch wel beroemd voordat als jurylid mochten fungeren, Kylie (haar voorganger) helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Net nieuw!! De vrouwelijke jury lid
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
volgende week kan ik wel kijken
Klopt... Echt leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Jury is weer heerlijk, als je net de Hollandse kneuterigheid bij onze The Voice achter de rug hebt
Ik hoop volgende week op tijd te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Klopt... Echt leuk.
Tot de volgende keer
8 uurquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week op tijd te zijn
niet genoemd zijn, nu pas de bump van het topic zienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wake up call! Schakel in op BBC 1!
was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Klopt... Echt leuk.
Tot de volgende keer
Oh ik dacht dat die de VS al jaren geleden veroverde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:48 schreef NoNickOne het volgende:
Esmee Denters in the Voice UK
http://www.nu.nl/muziek/3(...)et-the-voice-uk.html
Kom nog meegenieten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet genoemd zijn, nu pas de bump van het topic zien
Die tweelingbroer was ook wel goed, geen echte artiest, technisch wel goedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
De eerste vanavond die ik goed vond.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:56 schreef danos het volgende:
first class bagger, beetje als een monkey over dat podium stievelen
Als ze draiien voor zangers die enorm vals zingen kunnen ze ook draaien voor esmee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet van de productie wellicht?
True.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze draiien voor zangers die enorm vals zingen kunnen ze ook draaien voor esmee.
Ze kreeg de afgelopen week ook opvallend veel aandacht vanuit de Nederlandse media.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker ook gevraagd voor het programma?
Ik heb helaas de auditie gemist. Straks maar even opzoeken.
Als Piet Jansen had meegedaan en geselecteerd was daar ook aandacht voor geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kreeg de afgelopen week ook opvallend veel aandacht vanuit de Nederlandse media.
*fixedquote:
hey bennyquote:Op zondag 25 januari 2015 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
*fixed
Puur omdat we dr waren vergeten, we zorgen over dr maakte, maar vooral omdat ze weer aandacht nodig heeft.
vind ik ookquote:Op maandag 26 januari 2015 03:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik vind The Voice UK echt veel leuker dan de Nederlandse of Vlaamse versie. Die coaches zijn ook erg leuk en beschaafd
Klopt!!quote:Op zondag 25 januari 2015 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
*fixed
Puur omdat we dr waren vergeten, we zorgen over dr maakte, maar vooral omdat ze weer aandacht nodig heeft.
Gebeurt vaker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
Mogen ze nou opeens nog op de knop drukken als het nummer al is afgelopen?
ze hebben dan nog een paar seconden idd. 20 ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
Mogen ze nou opeens nog op de knop drukken als het nummer al is afgelopen?
morgen op de diverse sites 'neer te laden'quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:36 schreef 10minuteman het volgende:
Jammer hahaha had m wel terug willen zien.
Daarvor zong ze nog goed, maar na de trompet was het nik meer... Maar dat ze nu draaien voor dit meisje ...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik was wel fan van de trompet
Nee, niet van het zingen van haar , van de trompetquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvor zong ze nog goed, maar na de trompet was het nik meer... Maar dat ze nu draaien voor dit meisje ...
Ja die speelde ze als de beste iddquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee, niet van het zingen van haar , van de trompet
http://en.wikipedia.org/wiki/Britain%27s_Got_Talent_(series_9)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Leeftijd hier ligt hier echt elke week hoger dan bij ons.
Hebben ze in de UK nog een andere talentenshow lopen?
Ze ziet eruit als mid-20.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:35 schreef 10minuteman het volgende:
Wat een piepjong meisje en nu al volgeblaft plus een kind uitgepoept.
Dat is bijna altijd met bepaalde culturen.quote:
Ja klopt. Het is vrij rustig in dit topic!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd met bepaalde culturen.
Al had hij gewoon nog een puppyface. Maar veel baardgroei.
Meer spierballen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een klote nummer. Commerciële jongen en niet bijzondere zang.
Omdat geen hond BBC kijkt. En het op een waardeloos tijdstip komt.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:12 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom is de UK topic altijd rustig? Die van de Nederlandse voice is altijd druk.
Nou dat idd.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:32 schreef Pheno het volgende:
Dat is het spel tussen juryleden, zoals Tom en zijn WalesIk vind het vooral fijn dat de kandidaten alles mogen zingen. En niet zoals bij ons alleen het nogal beperkte repertoire van de Edwin Evers band
I know, maar ik kijk bijna geen tv meer met FOK! erbij. The Voice NL ook amper, dus dat scheeltquote:Op zondag 8 februari 2015 20:12 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom is de UK topic altijd rustig? Die van de Nederlandse voice is altijd druk.
Maar de Nederlandse voice is geen fuck aan. Veel reclame, waardeloze coaches en rommel. Die van UK is een verademing.
En sinds kort in BBC HD.
Kan zingen en gelukkig is hij cute.. Nu zien wat Will met hem gaat doen, met dat 'pop laten zingen'..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat Will daar nou mee moet?
Dat doe bijna elke coach zijn eerste seizoen.. toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef danos het volgende:
Pfff hoewel de enige vrouw begint die Rita wel te irriteren, altijd overdreven en dat ze echt had moeten drukken. Na 600x weet je het wel.
En alle mannen aanvrijenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:41 schreef danos het volgende:
Pfff hoewel de enige vrouw begint die Rita wel te irriteren, altijd overdreven en dat ze echt had moeten drukken. Na 600x weet je het wel.
Maar allen draaien ... Ze was de beste ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:27 schreef danos het volgende:
Dit is toch weer helemaal niet supergoed in mijn ogen.
Ben ik wel met ze eens. Maar niet echt een heel onderscheidend stemgeluid..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar allen draaien ... Ze was de beste ...
Ja dat is echt niet eerlijk...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:03 schreef superniger het volgende:
Echt lullig als je in de laatste aflevering auditie moet doen.
Volgens mij is dat door loting bepaald..quote:
Geen idee, maar het zou niet mogen moeten dat deze laatste bv gekozen wordt omdat er gekozen moet wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat door loting bepaald..
Al hadden ze bij het eerste seizoen in NL te weinig kandidaten en kregen er wat een herkansing toch?
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:16 schreef superniger het volgende:
Moet Will verplicht de laatste kandidaat kiezen?
Of zijn alle teams al vol en zing je voor niets.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:21 schreef chufi het volgende:
Dus eigenlijk moet je hopen om als laatste zijn .. Dan weet je zeker dat je gekozen wordt
Dan is het toch niet leuk meer voor TV.. Maar ja dat kunnen ze weer anders laten zien natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Of zijn alle teams al vol en zing je voor niets.
Ze mixxen het in de montage toch zo door elkaar dat de teams aardig gelijk volraken. De coaches dragen niet voor niets 4/5 dagen dezelfde kleding..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk meer voor TV.. Maar ja dat kunnen ze weer anders laten zien natuurlijk
dat is elk jaar zi. Het kutte aan dit format. Een matige Tina turner door en betere kandidaten gaan naar huis. Nou ja, wil heeft bv nu wel kanonnenvoer, die tino turner ligt er zo uitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef superniger het volgende:
![]()
Klopt echt helemaal niks van de laatste aflevering.
Goede kandidaten laten gaan omdat je nog maar 1 plek over hebt.
De eerste battle was al sterker dan de beste battle in NL. Ooitquote:
Jup.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef Pheno het volgende:
Nee, dat doen deze twee gasten nog erger
Helemaal gelijk. Niveau is echt meermaals beter. Van Will weet je nooit wat je kunt verwachten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste battle was al sterker dan de beste battle in NL. Ooit
Jupquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
Die iets dikkere zangeres was echt veel beter
Ja?quote:
Met de uitstraling van een bakvis, en nu de blind auditions over zijn telt dat toch ook weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
Die iets dikkere zangeres was echt veel beter
Jaquote:
Welke wil je door?quote:
Krullenbol, lag veel beter in het gehoor dan dat gejank van die ander.quote:
Edwin Eversbandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |