Goede TTquote:
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
En dat andere contact?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef za18za18 het volgende:
[..]
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?
En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Nee je kan contact houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
Klopt. Het antwoord op de eerste vraag is: Na het eerste berichtje (van een full member) kan je als normaal een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Paiq lukt aardig merk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
Hoi. Hoe gaat het?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer.![]()
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Voor jou wel Silenius. Voor jou welquote:Op zondag 23 maart 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey gorguess. Goed. jij
ben je single?
Oei, hoor je dit, yats.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef za18za18 het volgende:
Ik vind e-matching nu al stomEr is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
That makes two then :-)quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
QFT.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen, iedereen is anders daarin.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?
Logisch.
Ja dat verwacht ik, en trouwens als dat een bezwaar is... dan zit je niet goed op een datingsite. Want je hebt nou eenmaal niets anders om op af te gaan!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?
Logisch.
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
Hoeft ook niet, als ik mij er maar comfortabel bij voelquote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen,
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.
Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.
Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen.
Haha, ik hou ook van jou.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.
Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.
Kusje.
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
Oeh ja dat is an sich wel een goede tussenweg jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Haha, ik hou ook van jou.![]()
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.
Goede tip!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook.![]()
Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch...Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
Hij is vandaag vrij, dus bij deze; goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
Huhquote:Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
ohquote:Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
Ja, via Paiq, tuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
* tijnbrein geeft een glasje roosvice aan Buffellquote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Niets mis met een baardje silenus. Sinds ik hem heb, gaat het gek genoeg toch een stuk makkelijker.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.quote:
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...quote:Op zondag 23 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
Goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
Goeie vooruitgang!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
Ik mag niet klagen. Vrijdag de date van afgelopen dinsdag inhalen en zaterdag waarschijnlijk nog een date. Al hebben de recente dates nog geen 'resultaat' opgeleverd.quote:
Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
Dat wil inderdaad nog wel eens helpenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed!
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
Ik snap het ook niet. Zeker als het via internet is in een andere stadquote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
Date per maand lijkt me de max en dr zitten vast een paar leukere tussen. Als je dan op meer dan 6 per jaar komt is dat veel toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent.
Het is geen bash, dat je zo moet reagerenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef habitue het volgende:
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
Meestal is een vrouw wel leuker dan etenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan
En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan
Zo voelt het welquote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is geen bash, dat je zo moet reageren
De fuck, echt he?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is geen bash, dat je zo moet reageren
Ik maak hem niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten
Maar herhaling is wel de kracht van humor!quote:
ja, dit inderdaad. vandaar dat ik het niet zo begrijp en het me nogal vermoeiend lijkt, dat vele daten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan
Niet 'moet' phoebe.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meestal? Altijd toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten
Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?quote:
Ik vind eten niet zo bijzonder eigenlijk. Het is best lekker soms, en je moet het nu eenmaal om te overleven, maar ik zeg er een leuke vrouw niet voor af.quote:
Nee, leg me dat eens uit? Zit dat in dezelfde categorie als sarcasme?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?
Ja, nu verwissel je "een vrouw" met "een leuke vrouw". Zo kan ik et ookquote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind eten niet zo bijzonder eigenlijk. Het is best lekker soms, en je moet het nu eenmaal om te overleven, maar ik zeg er een leuke vrouw niet voor af.
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, leg me dat eens uit? Zit dat in dezelfde categorie als sarcasme?
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
Oke... is t heel onbeleefd als ik gewoon geen antwoord (meer) geef op vragen die mij niet boeien?
Ja. Dan zeg je toch even "kthnxby" of verwijdert iemand, zodat de boodschap ook duidelijk is?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
Oke... is t heel onbeleefd als ik gewoon geen antwoord (meer) geef op vragen die mij niet boeien?
Hmmsquote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Dan zeg je toch even "kthnxby" of verwijdert iemand, zodat de boodschap ook duidelijk is?
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kom niet eens meer aan daten toe.. De dames in kwestie haken allemaal af voordat ik uberhaubt aan daten toe kom.. Bijvoorbeeld voorgesteld om af te spreken, en dan krijg je eerst als reactie: Met welke achterliggende reden.. (Toen begonnen alle alarmbellen al te rinkelen![]()
), even doorvragen en toen kwam het volgende antwoord: Ja ik ben wezen stappen en iemand tegengekomen waar ik mee date..
F@#$![]()
En dat vraagt ze op een datingsite?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Met welke achterliggende reden..
Dat is inderdaad wel een heel duidelijk signaal ja.... maar goed... NEXT enzo?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kom niet eens meer aan daten toe.. De dames in kwestie haken allemaal af voordat ik uberhaubt aan daten toe kom.. Bijvoorbeeld voorgesteld om af te spreken, en dan krijg je eerst als reactie: Met welke achterliggende reden.. (Toen begonnen alle alarmbellen al te rinkelen![]()
), even doorvragen en toen kwam het volgende antwoord: Ja ik ben wezen stappen en iemand tegengekomen waar ik mee date..
F@#$![]()
Via de appquote:
Precies, dat doe ik ook.. Het is graag of niet..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een heel duidelijk signaal ja.... maar goed... NEXT enzo?
Waar ben je naar opzoek?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vragen als ... wat denk je hier te vinden, vallen ook in die categorie
Een lange relatie of een ONS? Zit toch wel verschil in he.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vragen als ... wat denk je hier te vinden, vallen ook in die categorie
Dat vraag je toch niet op een datingsite..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange relatie of een ONS? Zit toch wel verschil in he.
Samen gaan zoeken?quote:
Ja okequote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange relatie of een ONS? Zit toch wel verschil in he.
Ah ok. Maar idd als een vrouw als reactie geeft "Met welke achterliggende reden" weet je al wel genoeg.quote:
Toch welquote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet op een datingsite..
Precies, jammer maar helaas.. NEXT!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah ok. Maar idd als een vrouw als reactie geeft "Met welke achterliggende reden" weet je al wel genoeg.
Ik ook nietquote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vragen staat vrijquote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch welSommige dames en heren doen dat wel degelijk
Goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
Ook weer 2 uurtjes terug. Was gezellig.
Nee....quote:
ik dacht aan een blauwe gorilla met een gele arm.... maar een clown is ook wel leuk jaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Een clown met een blauwe neus en paarse schoenen met bolletjes.
Wel een goede vraag inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....
[..]
ik dacht aan een blauwe gorilla met een gele arm.... maar een clown is ook wel leuk jaEen rode neus heb ik al voor je >>>:+
T is wel een gespreksopener zo
Ach, ik heb ook wel eens gevraagd of een date het eens wou laten staan. Of op verzoek een jurkje gedragen. Maar verplicht iets veranderen aan je uiterlijk voor een date want anders.. vind ik echt een teken om even verder te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.
Alles scheren, alles strijken, wenkbrauwen plukken, zoeken naar dat ene kan-nog-net-slipje, zoeken naar die 2 sokken waar gaan gat in zit... bed verschonen, make-up je....... apfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook nietVind één al een hele opgave vaak.
Ben jij die van die sneeuwman smiley?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent.
Ha ha ha hoe herkenbaar. Wat een gekloot soms. Maar ook wel leuke voorpretquote:Op zondag 23 maart 2014 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alles scheren, alles strijken, wenkbrauwen plukken, zoeken naar dat ene kan-nog-net-slipje, zoeken naar die 2 sokken waar gaan gat in zit... bed verschonen, make-up je....... apfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Muhahah op zoek naar een passend HOUDT HET DAN NOOOOOOOOOOOOOOIT OP Gifje, vond ik ineens dit
[ afbeelding ]
Mijn FB weet dat hij bepaalde kleding niet aan mag als hij bij mij langs komtquote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens gevraagd of een date het eens wou laten staan. Of op verzoek een jurkje gedragen. Maar verplicht iets veranderen aan je uiterlijk voor een date want anders.. vind ik echt een teken om even verder te kijken.
WTF..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn FB weet dat hij bepaalde kleding niet aan mag als hij bij mij langs komt
En daar ga je de fout in.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.
Amen.quote:
Ik snap wel dat je singel bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben meer een kabbelend beekje.quote:
Heb nooit anders beweerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het zit hem in hoe je het vraagt Weiss, soms ben je toch wel een broekie nog hoor.
Ja, de "sex ooze"quote:Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat overigens ook dat wanneer je euh voldaan bent. "ze" ineens als bijen op je honeypot lijken af te komen?
Accurate termquote:
quote:
Volgende keer een langere post dus, dan valt de verwisseling niet zo op.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, nu verwissel je "een vrouw" met "een leuke vrouw". Zo kan ik et ook
Op zich heb je met een FB en geen relatie-wens ook niet echt een reden om te gaan daten natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Don't I know itquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is de fout? Tot nu toe heb ik nog geen afwijzing gehad vanwege mijn baardje (klopt het even af). Het is ook geen enorme sinterklaasbaard of iets he, en gewoon netjes getrimd.quote:
He, heb je daar even heel onopvallend mijn post aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
De fout is dat je hem wel voor een vrouw zou afscheren.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is de fout? Tot nu toe heb ik nog geen afwijzing gehad vanwege mijn baardje (klopt het even af). Het is ook geen enorme sinterklaasbaard of iets he, en gewoon netjes getrimd.
Goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2014 21:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tweede date met die van gisteren gaat er zeker komen. Nu nog het waar en wanneer afstemmen.
Dat je je zal schikken naar de wens van een dame.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is de fout? Tot nu toe heb ik nog geen afwijzing gehad vanwege mijn baardje (klopt het even af). Het is ook geen enorme sinterklaasbaard of iets he, en gewoon netjes getrimd.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je je zal schikken naar de wens van een dame.
Niks is zo onaantrekkelijk voor een vrouw als een man waarvan ze weet dat ze hem kan veranderen.
Maar hey, mss zit ik er wel helemaal naast. Het zijn maar centen, mijn 2 centen.
Het is in ieder geval iets om op te letten dat je je niet naar alles schiktquote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Je kunt het ook altijd zo draaien dat je zegt dat je weer eens iets anders wilde en het baardje daarom weggehaald hebt...
Je mist het punt volledig.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Je kunt het ook altijd zo draaien dat je zegt dat je weer eens iets anders wilde en het baardje daarom weggehaald hebt...
Het hele idee is volgens mij dat je best je voorkeur voor iets uit kunt spreken maar dat wat de ander daarmee doet vervolgens aan hem of haar is. Dat is gewoon respectvol. Niks mis met compromissen sluiten maar je moet je gewoon niet te afhankelijk opstellen. Het ligt wat genuanceerder.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zeker als je begint te daten vind ik het met eisen zoals roken raar dat je als je daar toch wel tegen bent daar maar overheen stapt in de hoop dat die ander toch wel zal veranderen. Blijf gewoon bij jezelf en ga voor wat jij wilt maar accepteer de keuze van een ander als jij die eigenschappen weet op het moment dat je op iemand afstapt/mailt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef eefje801 het volgende:
Yats, even het roken als voorbeeld. Ik rook en toch willen soms mannen afspreken die daar niet van houden. Ik heb daar persoonlijk niet echt goede ervaringen mee omdat het een punt van discussie blijft dan. Ik wil op zich wel stoppen op den duur maar niet gepushed worden en het uit eigen beweging doen. Een roker of ex-roker zal dat gewoon beter snappen. Iemand hoeft van mij ook niet te stoppen.
Met je eens hoor. Heb daar ook wel van geleerd om niet meer met iemand af te spreken die zo uitgesproken was over oa roken. Er volgden al snel meer "puntjes". Dat werkt gewoon niet, als je zo verschillend bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Zeker als je begint te daten vind ik het met eisen zoals roken raar dat je als je daar toch wel tegen bent daar maar overheen stapt in de hoop dat die ander toch wel zal veranderen. Blijf gewoon bij jezelf en ga voor wat jij wilt maar accepteer de keuze van een ander als jij die eigenschappen weet op het moment dat je op iemand afstapt/mailt.
Ik ben zelf bijvoorbeeld best wel anti-roken. Prima dat anderen wel roken maar ik ga daar dus niet op reageren als ik dat van tevoren weet. Ik kan moeilijk van iemand verwachten dat diegene dan wel ineens stopt.
mijn ex rookte ook. ik vond het altijd wel geilquote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Heb daar ook wel van geleerd om niet meer met iemand af te spreken die zo uitgesproken was over oa roken. Er volgden al snel meer "puntjes". Dat werkt gewoon niet, als je zo verschillend bent.
Lekker man, na de seksquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef All-out het volgende:
[..]
mijn ex rookte ook. ik vond het altijd wel geil
E.I.T.S.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Weissman het volgende:
Ik zet het liedje "First breath after coma" op van E.I.T.S. na de sex.
hoe kan het nou weer dat ik hier nog nooit eerder van gehoord heb.. fijn bandjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door All-out op 23-03-2014 23:17:41 ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben meer een kabbelend beekje.
Snobquote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh, waardeloze drummer
Liever TWDY ofzo dan in dat straatje.
Aangeschoten op een zondagavond? Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 03:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben een trots lid van het plebsleger en een beetje aangeschoten
Wijntjes gedronken bij de souschef. Zonder te seksen ik ben trots op mezelfquote:Op maandag 24 maart 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangeschoten op een zondagavond? Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Ik hou niet van wijn, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 24 maart 2014 03:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wijntjes gedronken bij de souschef. Zonder te seksen ik ben trots op mezelfDat heb je met mensen die om de hoek wonen, niet aan beginnen hoor Fax.
Het is niet de wijn maar de mindset jeweets maar goed slaap lekker hoor, woon jij hier op het fokforum dan? Doegdoegquote:Op maandag 24 maart 2014 03:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn, dus dat komt wel goed![]()
Ik ga lekker slapen
Die mindset is niet zo'n probleem hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 03:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet de wijn maar de mindset jeweets maar goed slaap lekker hoor, woon jij hier op het fokforum dan? Doegdoeg![]()
Oh enne waarom op zondag omdat ik pas donderdag hoef te werken (waarom ga ik dit uitleggen?)
Mindset? Iedereen wil uiteindelijk toch seks? Daar heb ik geen wijn voor nodig om dat te weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 03:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is niet de wijn maar de mindset jeweets maar goed slaap lekker hoor, woon jij hier op het fokforum dan? Doegdoeg![]()
Oh enne waarom op zondag omdat ik pas donderdag hoef te werken (waarom ga ik dit uitleggen?)
Kerel da's gewoon een oude date die in de horeca werkt, er is geen chemie verder. Ik had alleen wel flink aan de wijn gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mindset? Iedereen wil uiteindelijk toch seks? Daar heb ik geen wijn voor nodig om dat te weten.
Er hoeft geen chemie te zijn bij een oude date als er flink aan de alcohol gegaan word. Ik ben ook ooit weer bij een ex in bed beland na een dag terras-hangen en of dat nu zo verstandig was?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kerel da's gewoon een oude date die in de horeca werkt, er is geen chemie verder. Ik had alleen wel flink aan de wijn gezeten.
Heb er ook spijt van hoor DPquote:
Er is nooit chemie geweest. Snap je 'm nu?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef yats het volgende:
[..]
Er hoeft geen chemie te zijn bij een oude date als er flink aan de alcohol gegaan word. Ik ben ook ooit weer bij een ex in bed beland na een dag terras-hangen en of dat nu zo verstandig was?
I get the point nowquote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef eefje801 het volgende:
Er is nooit chemie geweest. Snap je 'm nu?
Dat is balenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen..![]()
Zegt iemand dat ze mentaal en fysiek wel iets kan hebben.. Die uitdaging durf ik wel aan.. Nu heb ik zelf "iets" lichamelijks en voordat ik op "date" ga vertel ik dat omdat het gewoon zichtbaar is en voor mij eerlijkheid bovenaan staat.
Blijkbaar schrok ze daar toch wel van: " **** heeft je geblokkeerd, haar laatste woorden waren: "Sorry, denk niet dat dit gaat werken..."
Af en toe dan zou je bijna hopen dat die types ook een keer iets heftigs meemaken voordat ze je meteen afkeuren.. Bah.
Wees juist blij dat je niet zo iemand datequote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen..![]()
Zegt iemand dat ze mentaal en fysiek wel iets kan hebben.. Die uitdaging durf ik wel aan.. Nu heb ik zelf "iets" lichamelijks en voordat ik op "date" ga vertel ik dat omdat het gewoon zichtbaar is en voor mij eerlijkheid bovenaan staat.
Blijkbaar schrok ze daar toch wel van: " **** heeft je geblokkeerd, haar laatste woorden waren: "Sorry, denk niet dat dit gaat werken..."
Af en toe dan zou je bijna hopen dat die types ook een keer iets heftigs meemaken voordat ze je meteen afkeuren.. Bah.
"Zo iemand"... Nee, ik val ook niet op mensen die met hun linkeroog in hun rechterbroekzak kijken. Of een waterhoofd hebben. Hoe lullig ik het verder ook vind.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees juist blij dat je niet zo iemand date![]()
Zo iemand???]quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees juist blij dat je niet zo iemand date![]()
ik vind mannen die een klein beetje loensen vaak wel wat hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is balen
Ik zou het eerder vertellen of als dat mogelijk is op je profiel zetten. En natuurlijk maakt dat niet altijd wat uit, had ooit een vriendje met een lui oog dat had wel wat eigenlijk.
Dat vooral ja...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind mannen die een klein beetje loensen vaak wel wat hebben
Overigens vind ik de manier waarop t gebracht wordt wel lullig. Wat heb je precies als ik vragen mag? (Niet jij dus Eefje)
Ik loop iets moeilijker dan een "normaal" iemand en dat is te zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens vind ik de manier waarop t gebracht wordt wel lullig. Wat heb je precies als ik vragen mag? (Niet jij dus Eefje)
Een licht "wandelend" oog a la Thom Yorkequote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou voor mij geen afknapper zijn. Kan het ook zijn dat het niet ligt aan het feit dat je er last van hebt, maar aan de manier waarop je het brengt?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik loop iets moeilijker dan een "normaal" iemand en dat is te zien.
En wat SilentChaos zegt: "Zo iemand", je zou ze bijna in die groep gaan scharen ja. De mensen die erover struikelenzijn zelf zeker ook perfect en hebben helemaal niets?? Denk het niet, iedereen heeft wel wat en bij mij is het toevallig zichtbaar, take it or leave it..
Sorry, maar wat betekent 'loensen'?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kut voor je is hoor. Ik had meer een praktische "handicap" een tijd en werd daar ook regelmatig om afgewezen. Maar zou wel proberen het niet te persoonlijk te zien. Je zei het net goed, het zijn vaak de net iets oppervlakkerige mensen met minder referentiekader of levenservaring die daar gelijk van op een rennen slaan. Is iemand superleuk dan zie ik geen handicap het kan alleen soms wel lastig zijn als diegene er zelf niet mee dealt. Dan staat dat juist iets in de weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik loop iets moeilijker dan een "normaal" iemand en dat is te zien.
En wat SilentChaos zegt: "Zo iemand", je zou ze bijna in die groep gaan scharen ja. De mensen die erover struikelenzijn zelf zeker ook perfect en hebben helemaal niets?? Denk het niet, iedereen heeft wel wat en bij mij is het toevallig zichtbaar, take it or leave it..
sommige mannen gaan dat doen als ze wat gedronken hebben, gewoon een kléin beetje scheef kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een licht "wandelend" oog a la Thom YorkeGa bij een nieuwe baan beginnen en er zat bij dat clubje ook een leuke kerel met zo'n oog, hou je toch een zwak voor
Ha ha ja dat is ook zo'n cute gezicht soms.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sommige mannen gaan dat doen als ze wat gedronken hebben, gewoon een kléin beetje scheef kijken
Loensen kan ook gewoon scheel kijken zijn volgens mij maar in ieder geval een lichte oogafwijking,.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sorry, maar wat betekent 'loensen'?
als je ogen niet dezelfde kant op kijken. Ik zeg dat altijd als een van of beide ogen een klein beetje naar buiten kijken ipv naar je neus (wanneer je scheel bent) maar volgens mij klopt dat niet helemaal..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sorry, maar wat betekent 'loensen'?
Dat zou kunnen, ik ben vrij direct en breng het denk ik ook zoquote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou voor mij geen afknapper zijn. Kan het ook zijn dat het niet ligt aan het feit dat je er last van hebt, maar aan de manier waarop je het brengt?
(Dat is btw echt niet lullig bedoeld! Ik vroeg het me gewoon af, of je denkt dat dat n mogelijkheid zou kunnen zijn)
Oke, bedankt.. Net als bij baby's dus..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Loensen kan ook gewoon scheel kijken zijn volgens mij maar in ieder geval een lichte oogafwijking,.
Dank, maar dan denk ik juist dat ze naar iemand achter mij kijkt, dan naar mij..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je ogen niet dezelfde kant op kijken. Ik zeg dat altijd als een van of beide ogen een klein beetje naar buiten kijken ipv naar je neus (wanneer je scheel bent) maar volgens mij klopt dat niet helemaal..
Ach breng het zoals jij je er goed bij voelt. Sommige knappen misschien af op het directe, anderen zullen weer afknappen als je het voorzicht en omslachtig brengt en denken eerder zeg het gewoon.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ben vrij direct en breng het denk ik ook zo. Probeer het voorzichtig te brengen, het blijft echter tekst en zou zomaar anders geïnterpreteerd kunnen worden..
De insteek was eigenlijk meer, dat iemand eerst aangeeft wel iets te kunnen hebben (ook al doelde ze wellicht op een ander vlakquote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kut voor je is hoor. Ik had meer een praktische "handicap" een tijd en werd daar ook regelmatig om afgewezen. Maar zou wel proberen het niet te persoonlijk te zien. Je zei het net goed, het zijn vaak de net iets oppervlakkerige mensen met minder referentiekader of levenservaring die daar gelijk van op een rennen slaan. Is iemand superleuk dan zie ik geen handicap het kan alleen soms wel lastig zijn als diegene er zelf niet mee dealt. Dan staat dat juist iets in de weg.
lastig dat ze dat niet uitlegt dan, waar het aan ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ben vrij direct en breng het denk ik ook zo. Probeer het voorzichtig te brengen, het blijft echter tekst en zou zomaar anders geïnterpreteerd kunnen worden..
hoe je het ook bekijkt ze hóeft natuurlijk niks. Als ze zelf ook iets heeft vindt ze het misschien te ingewikkeld worden. Kan ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De insteek was eigenlijk meer, dat iemand eerst aangeeft wel iets te kunnen hebben (ook al doelde ze wellicht op een ander vlak), vervolgens schrikt en begint te rennen..
.
Ik vind dat raar. Iemand die een ander afwijst op basis van een lichamelijke afwijking is wss oppervlakkig. Maar mensen afwijzen op uiterlijk, religie, roker, kinderwens, werk, inkomen is dat niet?,quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kut voor je is hoor. Ik had meer een praktische "handicap" een tijd en werd daar ook regelmatig om afgewezen. Maar zou wel proberen het niet te persoonlijk te zien. Je zei het net goed, het zijn vaak de net iets oppervlakkerige mensen met minder referentiekader of levenservaring die daar gelijk van op een rennen slaan. Is iemand superleuk dan zie ik geen handicap het kan alleen soms wel lastig zijn als diegene er zelf niet mee dealt. Dan staat dat juist iets in de weg.
Dat is ook lastig, denk eerder dat het het feit is dat ze niet weet hoe ze ermee om moet / mag gaan en het hazenpad kiest.. Uitleggen denken ze niet eens aan denk ik..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lastig dat ze dat niet uitlegt dan, waar het aan ligt.
Ik zou trouwens een slechte zijn voor datingsites heb ik gemerkt, ik kan prima chatten en hier wat ouwehoeren, maar op datingsites![]()
Ik word zenuwachtig van de verwachtingen en heb geen idee meer wat ik moet zeggen. Terwijl ik normaal gesproken allesbehalve op m'n mondje gevallen ben...
Daarom is tinder bv meer wat voor mij denk ik..
Nee, ze moeten inderdaad niets.. Enig fatsoen mag je nog wel opbrengen vind ik..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
hoe je het ook bekijkt ze hóeft natuurlijk niks. Als ze zelf ook iets heeft vindt ze het misschien te ingewikkeld worden. Kan ook.
Waarom dan wel? Want dat is net zo zeer een dating tafereel.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
das gewoon lullen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Want dat is net zo zeer een dating tafereel.
Maar dan moet je mensen in eerste instantie op hun uiterlijk beoordelen en dat is ook niet helemaal wat je wilt.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens een slechte zijn voor datingsites heb ik gemerkt, ik kan prima chatten en hier wat ouwehoeren, maar op datingsites![]()
Ik word zenuwachtig van de verwachtingen en heb geen idee meer wat ik moet zeggen. Terwijl ik normaal gesproken allesbehalve op m'n mondje gevallen ben...
Dan zou paiq net zo goed moeten werken dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
das gewoon lullen.
Ik hoef geen verkooppraatjes over mezelf als inleiding te hebben
Ook gewoon n gevoel. Bij tinder móet t niet zeg maar, das gewoon tijdverdrijf. Net als fok
Ja, heb ook geen foto daar.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan moet je mensen in eerste instantie op hun uiterlijk beoordelen en dat is ook niet helemaal wat je wilt.
Is niet zo erg, komt wel goed..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, er zíjn wel mensen die ik gelijk afschrijf hoor...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan moet je mensen in eerste instantie op hun uiterlijk beoordelen en dat is ook niet helemaal wat je wilt.
geen idee, zolang ik niet een verhaaltje hoef te schrijven over hor geweldig ik wel niet ben, komt het goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou paiq net zo goed moeten werken dus.
Haha dat ken ik wel. Vind t op zakelijk gebied al lastig, laat staan op persoonlijk gebiedquote:Op maandag 24 maart 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
geen idee, zolang ik niet een verhaaltje hoef te schrijven over hor geweldig ik wel niet ben, komt het goed.
Ik vind andere vrouwen altijd geweldiger dan mezelf
dat ook idd...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat ken ik wel. Vind t op zakelijk gebied al lastig, laat staan op persoonlijk gebied
Woman, nu lijkt het alsof ik met een langharige vent date.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, er zíjn wel mensen die ik gelijk afschrijf hoor...
Die vent met die lange haren van jou bv, zou ik meteen wegvegen. Maar ik ben wel redelijk gemakkelijk daarin, dus dan zou ik t nog druk krijgen
omdat je geen vrouw kan krijgen natuurlijk!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woman, nu lijkt het alsof ik met een langharige vent date.
Joh. Tonnen boter hebben ze hier op hun hoofd, maar dat was me al eerder duidelijk. Straks gaan we het weer over (te) dikke vrouwen hebben. Maar daar gaat een moreel verheven mensch als SilentChaos vast graag mee op date.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Iemand die een ander afwijst op basis van een lichamelijke afwijking is wss oppervlakkig. Maar mensen afwijzen op uiterlijk, religie, roker, kinderwens, werk, inkomen is dat niet?,
dat is een tegen van te weinig discipline en een mank been kun je niks aan doen (zit ik n beetje goed qua verweer?)quote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Joh. Tonnen boter hebben ze hier op hun hoofd, maar dat was me al eerder duidelijk. Straks gaan we het weer over (te) dikke vrouwen hebben. Maar daar gaat een moreel verheven mensch als SilentChaos vast graag mee op date.
Of nee, wacht...
Eeh als dat je verweer is.... vervolgens kom je met met iets waar iemand ook niks aan kan doen?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is een tegen van te weinig discipline en een mank been kun je niks aan doen (zit ik n beetje goed qua verweer?)
Ik houd niet van mensen die er dom uitzien, of agressief..
jij snapt duidelijk niet wat ik probeer te zeggenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Eeh als dat je verweer is.... vervolgens kom je met met iets waar iemand ook niks aan kan doen?
Enlighten me. En ik doelde op het domme uiterlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij snapt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen
En agressie kun je best wat aan doen
jij bent een oppervlakkige klootzakquote:Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef habitue het volgende:
Ik zou niet weten wat daar triest aan is. Ik wil graag een relatie met iemand die ik seksueel aantrekkelijk vind.
en jij bent ook gewoon een kortzichtige trut. En hoezo hebben vrouwen ineens een mening en eisenpakketje?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
liever oppervlakkig dan met een lelijke vent in bed
Omdat we het zat zijn om met zo'n ijzeren ketting aan de keuken vast te zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
En hoezo hebben vrouwen ineens een mening en eisenpakketje?
ik was sarcastisch. Wanneer mensen iemand afwijzen op uiterlijk (te dik) maar vinden dat je iemand eigenlijk niet mag afwijzen op uiterlijk, krijg je vaak de uitleg dat ze dat niet willen omdat diegene door z'n lichaam al duidelijk laat zien dat hij weinig discipline heeft en dat daardoor de persoonlijkheid niet aantrekkelijk is.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Enlighten me. En ik doelde op het domme uiterlijk.
ik had een keer een eerste date, zag hem voor t eerst (had geen foto gezien) en dacht: dit wordt niksquote:
Per ongeluk jaquote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had een keer een eerste date, zag hem voor t eerst (had geen foto gezien) en dacht: dit wordt niks![]()
En toen raakte hij me aan en was ik verlorenen dat was dan gewoon een hand die me per ongeluk aanraakte in de auto...
Was het niet gewoon een statische lading:+quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had een keer een eerste date, zag hem voor t eerst (had geen foto gezien) en dacht: dit wordt niks![]()
En toen raakte hij me aan en was ik verlorenen dat was dan gewoon een hand die me per ongeluk aanraakte in de auto...
Ah ok ik faalde het herkennen van je sarcasmequote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was sarcastisch. Wanneer mensen iemand afwijzen op uiterlijk (te dik) maar vinden dat je iemand eigenlijk niet mag afwijzen op uiterlijk, krijg je vaak de uitleg dat ze dat niet willen omdat diegene door z'n lichaam al duidelijk laat zien dat hij weinig discipline heeft en dat daardoor de persoonlijkheid niet aantrekkelijk is.
Terwijl ze iemand met een dikke wrat op z'n neus ws net zo hard zouden afwijzen...
En ik vraag me af of je seksueel aantrekkelijk wel altijd ziet op n foto, dat geloof ik nl niet. Of iemand knap is of niet, zie je natuurlijk wel, maar aantrekkingskracht is meer dan dat.
Maar goed, ik verval in herhaling...
maakt eigenlijk niet uit wat het was, ik was verkochtquote:Op maandag 24 maart 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een statische lading:+
ja, klopt en je kan ook echt wel mensen afschrijven adhv een foto, alleen wanneer je twijfelt en diegene je qua tekst aanspreekt... Zou ik aanraden t gewoon te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah ok ik faalde het herkennen van je sarcasme![]()
Wat betreft aantrekkelijkheid van foto eens. Maar je zult toch ergens een grens trekken qua uiterlijk en selecteren
Zou firefly dan toch gelijk gehad hebben?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maakt eigenlijk niet uit wat het was, ik was verkocht
Ik bedoel maar gewoon dat uiterlijk niet alles zegt. Ik heb wel knappere mannen gehad dan Ado, maar de seks met hem is de beste.
Dat doe ik vaak ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, klopt en je kan ook echt wel mensen afschrijven adhv een foto, alleen wanneer je twijfelt en diegene je qua tekst aanspreekt... Zou ik aanraden t gewoon te doen.
Je weet maar nooit.
Beweer ik dat dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Iemand die een ander afwijst op basis van een lichamelijke afwijking is wss oppervlakkig. Maar mensen afwijzen op uiterlijk, religie, roker, kinderwens, werk, inkomen is dat niet?,
Geen idee dat is mijn vraag aan jou. Ik vind het raar om die mensen als oppervlakkig te bestempelen.quote:
Klopt, ik moet het van m'n looks hebben, want in bed ben ik echt een dramatische stuntelaarquote:Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maakt eigenlijk niet uit wat het was, ik was verkocht
Ik bedoel maar gewoon dat uiterlijk niet alles zegt. Ik heb wel knappere mannen gehad dan Ado, maar de seks met hem is de beste.
Toch weet je wel een mooie conclusie te trekken.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:13 schreef Buffell het volgende:
Wat een eeuwige discussie zeg. Hier ga je echt geen conclusie uit trekken. De één hecht veel waarde aan uiterlijk, de ander vindt karakter en dergelijke belangrijker en kan wel leven met iemand met een unibrow of een meterslange baard. Zoveel mensen, zoveel smaken. Om dat als oppervlakkig te bestempelen vind ik kort door de bocht, het is namelijk maar net hoe je het bekijkt.
Die op alles van toepassing is en je daardoor fok zowat kan sluitenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Toch weet je wel een mooie conclusie te trekken.
Het is een gave.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Toch weet je wel een mooie conclusie te trekken.
Herkenbaar 'probleem'. Als ik kan ouwehoeren komt het meestal wel goed, maar die verkooppraatjes en wervende teksten in profielen zijn niet echt aan mij besteed.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, zolang ik niet een verhaaltje hoef te schrijven over hor geweldig ik wel niet ben, komt het goed.
Ik vind andere vrouwen altijd geweldiger dan mezelf
blijkbaar. Maar veel plezier met je date vanavond.quote:
ik zou sceptisch zijn na het baddate debaclequote:Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Krullenbol v.2.0. stelt zojuist een tantraseks cursus voor bij wijze van tweede date. Not sure if serious or trolling...
Dat is toch dat je seks hebt maar nooit klaarkomt? Lijkt me niksquote:Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Krullenbol v.2.0. stelt zojuist een tantraseks cursus voor bij wijze van tweede date. Not sure if serious or trolling...
Bedankt, gaat goedkomen. Denk ik. Hoop ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
blijkbaar. Maar veel plezier met je date vanavond.
Whehehe. Daar ligt het niet aan. En het was geen debacle, we hebben alleen nooit het bad gehaald.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou sceptisch zijn na het baddate debacle
Volgens mij zijn dat meer van die urenlange sessies waardoor er uiteindelijk zoveel druk op de ketel komt te staan dat je een orgasme krijgt waar je spontaan Latijns van begint te praten. Of de oplossingen van de meest gecompliceerde wiskundige formules voor je geestesoog voorbij ziet zweven.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is toch dat je seks hebt maar nooit klaarkomt? Lijkt me niks
dat bedoel ik, bij een tantracursus belanden jullie ws ergens in de garderobe!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehehe. Daar ligt het niet aan. En het was geen debacle, we hebben alleen nooit het bad gehaald.
[..]
Volgens mij zijn dat meer van die urenlange sessies waardoor er uiteindelijk zoveel druk op de ketel komt te staan dat je een orgasme krijgt waar je spontaan Latijns van begint te praten. Of de oplossingen van de meest gecompliceerde wiskundige formules voor je geestesoog voorbij ziet zweven.
We hadden het over Sting en zijn periode dat hij met een stel peniskoker indianen de regenwouden aan het redden was. Nou, die doet dat kennelijk zestien uur per dag.
Lijkt me top, waar kun je dat leren?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn hele leven is een tantrasex cursus
Misschien mag je third-wheelen bij HJ!quote:
Ik maak mensen niet graag jaloers, laat staan HJ. Dat is immers mijn date-goeroe.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien mag je third-wheelen bij HJ!
Niks. Dat is gewoon een goede vriendin van me en binnenkort spreek ik er weer eens mee af. Morgenavond komt krullenbol v.2.0 alweer langs trouwens. Eens zien of we nu het bad gaan halen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef Weissman het volgende:
Mss heb ik wat gemist maar wat is er met Krullenbol 1 gebeurtd?
laat ik het dan zo zeggen, als je iemand echt erg leuk vindt maakt het geen tiet uit of er sprake van zoiets is. Meestal. Dus dan kun je zeggen dat de interesse misschien zuiver oppervlakkig was.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen idee dat is mijn vraag aan jou. Ik vind het raar om die mensen als oppervlakkig te bestempelen.
In het eerste geval ga ik voor een groot deel met je mee. Hangt natuurlijk heel erg van het hoe en wat af. Maar het ging toch over op voorhand iemand wegklikken? Dus eigenlijk voor er echt concreet sprake kan zijn van interesse?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
laat ik het dan zo zeggen, als je iemand echt erg leuk vindt maakt het geen tiet uit of er sprake van zoiets is. Meestal. Dus dan kun je zeggen dat de interesse misschien zuiver oppervlakkig was.
Goed bezig!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef Buffell het volgende:
Net terug van mijn date. Was erg gezellig, ruim 3 uur in een gezellig cafeetje gezeten. Totaal geen awkwardness vanaf het begin, veel gepraat en konden het in mijn optiek goed vinden met elkaar.
Thanks. Appte net dat een tweede keer er zeker wel inzit. Ik ga als tevreden man slapen.quote:
Ik kon laatst een tijdje ook niet quoten. Pagina verversen hielp wel eens.quote:
Was het wat?quote:
Dat is snel. Was het leeftijdsverschil toch te groot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |