abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138051704

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138051779
zo. heb ik de TT goed verneukt?
pi_138051793
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef All-out het volgende:
zo. heb ik de TT goed verneukt?
Goede TT
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138056250
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type. :|W
pi_138056554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138056617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
pi_138056725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?

En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
pi_138056745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef za18za18 het volgende:

[..]

je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
En dat andere contact?
14 SHADES OF GREY
pi_138056810
Ik vind het matching op Lexa wel treurig. Ik woon zelf in Harderwijk maar Lexa matcht mij voornamelijk aan mensen in brabant, het uiterste oosten zoals doetinchem en aalten etc, en een enkele belgische.

Euh, hallo, Flevoland, Utrecht, NH, allemaal gebieden vrijwel om de hoek. Ik vind mijn eigen woonplaats al eigenlijk te ver in het oosten liggen en zoek het liever in de randstad. het zou dan ook fijn zijn als Lexa een beetje meewerkt.
pi_138056871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:

[..]

Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?

En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.

Lijkt wel of ik er werk ; )
pi_138056892
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat andere contact?
Het ging eigenlijk op voor alle 3 :)
pi_138056961
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
14 SHADES OF GREY
pi_138057014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.

Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
pi_138057364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef -0- het volgende:

[..]

Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
Nee je kan contact houden
  zondag 23 maart 2014 @ 01:33:00 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138063953
Zo, ik meld me hier ook maar weer eens. Komende vrijdag poging twee voor de date die afgelopen dinsdag helaas niet door kon gaan. En daarna zaterdag een date met een meisje die mij zelf benaderde.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138064338
Ik ben benieuwd, wat voor profieltekst hebben jullie op datingsites staan?
pi_138064641
Hell yeah...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138064893
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hell yeah...
Dat duidt bijna op het wow-gevoel.

Of in ieder geval een gevoel.
pi_138065132
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hell yeah...
Goed bezig!
  zondag 23 maart 2014 @ 08:55:34 #20
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138065788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Klopt. Het antwoord op de eerste vraag is: Na het eerste berichtje (van een full member) kan je als normaal een berichtje sturen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 23 maart 2014 @ 08:56:11 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138065793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
Paiq lukt aardig merk ik. ;) Wat fijn dat die date zo goed ging Tijn! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138067631
Ja dat klopt :)
14 SHADES OF GREY
pi_138069001
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 maart 2014 @ 12:55:37 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138070016
Ze zijn wel erg origineel, dat moet ik ze nageven. Ik begin nooit met de vraag 'hoe gaat het met je', dan weet je vooraf dat je geen reactie krijgt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:05:31 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138070265
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer. :+

Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes. :') Iehlll
Gourmetten of steengrillen?
pi_138070274
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:

Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes. :') Iehlll
Hoi. Hoe gaat het?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:07:08 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138070298
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoi. Hoe gaat het?
Hey gorguess. Goed. jij

ben je single?
pi_138070321
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hey gorguess. Goed. jij

ben je single?
Voor jou wel Silenius. Voor jou wel :Y
pi_138070455
quote:

Oei, hoor je dit, yats.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138070900
quote:
Via wat voor site/app is dit dan?
pi_138071069
Gast het staat er 8 keer :')
pi_138071758
Ik vind e-matching nu al stom }:| Er is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
pi_138072315
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook. O+

Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch... :') Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:19:20 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138072493
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef za18za18 het volgende:
Ik vind e-matching nu al stom }:| Er is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
pi_138072536
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:24:48 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138072676
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:

[..]

internet niet anders.
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
pi_138072695
Dus issie gewoon not that into you. Jammer joh.
pi_138072772
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
QFT.
pi_138072806
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:

[..]

internet niet anders.
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?

Logisch.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138072873
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen, iedereen is anders daarin.
En inderdaad, dan is hij (naar mijn mening) niet dermate geïnteresseerd. Hij zal het vast leuk vinden als ik iets stuur (welke man wil geen aandacht van een vrouw? vooral als zij er niet slecht uitziet?) maar als iemand écht geïnteresseerd is, hoef ik hem niet op weg te helpen.
pi_138072899
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?

Logisch.
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
pi_138072930
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Logisch.
Ja dat verwacht ik, en trouwens als dat een bezwaar is... dan zit je niet goed op een datingsite. Want je hebt nou eenmaal niets anders om op af te gaan!
pi_138072943
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
pi_138072988
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
Hoeft ook niet, als ik mij er maar comfortabel bij voel c_/
  zondag 23 maart 2014 @ 14:33:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138073002
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen,
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.

Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
pi_138073098
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.

Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.

Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen. :')
pi_138073111
Silenus, jij heerlijke sarcast...
pi_138073208
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:41:06 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138073258
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.

Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen. :')
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.

Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.

Kusje. :*
pi_138073442
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.

Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.

Kusje. :*
Haha, ik hou ook van jou. ;)
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door za18za18 op 23-03-2014 14:54:19 ]
pi_138073758
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
pi_138073835
Fijne zondag allemaal :-) ik ga eens de deur uit.
pi_138073893
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
pi_138074107
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
Oeh ja dat is an sich wel een goede tussenweg ja :)
  zondag 23 maart 2014 @ 15:28:43 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138074892
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Haha, ik hou ook van jou. ;)
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
  zondag 23 maart 2014 @ 15:29:10 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138074917
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Goede tip!
pi_138075840
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook. O+

Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch... :') Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
quote:
5s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
Hij is vandaag vrij, dus bij deze; goed bezig!
pi_138075915
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
pi_138076181
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
Huh :?
14 SHADES OF GREY
pi_138076221
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
pi_138076271
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
oh :)
14 SHADES OF GREY
pi_138076278
quote:
Vrouwen zijn niet veel creatiever hoor :%
pi_138078920
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 23 maart 2014 @ 17:23:37 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138079348
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
Ja, via Paiq, tuurlijk :) Speeddates veel leuker dan matches vaak. Maar bedoelde via een profielensite. Heb ook wel vrij vaak via een regulier site gedate en dan werkte dat gewoon beter.
pi_138080379
Goed bezig H_J!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138080390
En Tijn ook ofc
pi_138080412
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
pi_138080912
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138081218
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
* tijnbrein geeft een glasje roosvice aan Buffell
14 SHADES OF GREY
  zondag 23 maart 2014 @ 18:28:56 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138081651
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:37:44 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082000
quote:

Niets mis met een baardje silenus. Sinds ik hem heb, gaat het gek genoeg toch een stuk makkelijker.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:38:26 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082029
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oei, hoor je dit, yats.
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
pi_138082270
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed! ;)
pi_138082326
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:

[..]

Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
pi_138082327
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
Goed bezig!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:48:59 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082446
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
pi_138082519
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:

[..]

Goeie vooruitgang!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:56:25 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082677
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goeie vooruitgang!
Ik mag niet klagen. Vrijdag de date van afgelopen dinsdag inhalen en zaterdag waarschijnlijk nog een date. Al hebben de recente dates nog geen 'resultaat' opgeleverd.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:07:21 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138083089
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:

[..]

Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
  zondag 23 maart 2014 @ 19:07:54 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138083115
Ook weer 2 uurtjes terug. Was gezellig.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:08:12 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138083127
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:

[..]

En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed! ;)
Dat wil inderdaad nog wel eens helpen ;)
  zondag 23 maart 2014 @ 19:08:50 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138083150
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.
pi_138083261
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
  zondag 23 maart 2014 @ 19:16:11 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083477
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
Ik snap het ook niet. Zeker als het via internet is in een andere stad :D
pi_138083622
quote:
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent. :')
pi_138083688
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:21:41 #87
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083720
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:

[..]

ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent. :')
Date per maand lijkt me de max en dr zitten vast een paar leukere tussen. Als je dan op meer dan 6 per jaar komt is dat veel toch?

Daarnaast lijkt me 2 vrouwen tegelijk onderhouden niet heel chil ;D
pi_138083732
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan :')

En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan :')
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:03 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083735
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef habitue het volgende:
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
Het is geen bash, dat je zo moet reageren :D
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:55 #90
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083771
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan :')

En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan :')
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten :+
pi_138083777
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zo voelt het wel :( Maar het valt volgens mij wel mee hier? Meesten halen 1 date per week hier niet.
pi_138083783
quote:

[..]

De fuck, echt he? :')
pi_138083802
quote:

[..]

Ik maak hem niet.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:26:05 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083927
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik maak hem niet.
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik maak hem niet.
Was ook een matig grapje ;)
pi_138083947
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

[..]

Was ook een matig grapje ;)
Maar herhaling is wel de kracht van humor!
pi_138083985
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja, dit inderdaad. vandaar dat ik het niet zo begrijp en het me nogal vermoeiend lijkt, dat vele daten.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:36:08 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084393
quote:
Niet 'moet' phoebe.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:37:26 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084465
quote:

[..]

Meestal? Altijd toch?
pi_138084476
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Niet 'moet' phoebe.
Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?
pi_138084485
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef yats het volgende:

[..]

Meestal? Altijd toch?
Hell nah! :P
  zondag 23 maart 2014 @ 19:39:08 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084560
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Hell nah! :P
Ik vind eten niet zo bijzonder eigenlijk. Het is best lekker soms, en je moet het nu eenmaal om te overleven, maar ik zeg er een leuke vrouw niet voor af.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:39:37 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084589
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?
Nee, leg me dat eens uit? Zit dat in dezelfde categorie als sarcasme?
pi_138084623
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vind eten niet zo bijzonder eigenlijk. Het is best lekker soms, en je moet het nu eenmaal om te overleven, maar ik zeg er een leuke vrouw niet voor af.
Ja, nu verwissel je "een vrouw" met "een leuke vrouw". Zo kan ik et ook
pi_138084699
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, leg me dat eens uit? Zit dat in dezelfde categorie als sarcasme?
pi_138085165
Oke... is t heel onbeleefd als ik gewoon geen antwoord (meer) geef op vragen die mij niet boeien?
  zondag 23 maart 2014 @ 19:53:30 #106
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_138085288
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
Oke... is t heel onbeleefd als ik gewoon geen antwoord (meer) geef op vragen die mij niet boeien?
Nee
14 SHADES OF GREY
pi_138085410
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef -Engel- het volgende:
Ja. Dan zeg je toch even "kthnxby" of verwijdert iemand, zodat de boodschap ook duidelijk is?
pi_138085482
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. Dan zeg je toch even "kthnxby" of verwijdert iemand, zodat de boodschap ook duidelijk is?
Hmms
pi_138085505
Ik kom niet eens meer aan daten toe.. De dames in kwestie haken allemaal af voordat ik uberhaubt aan daten toe kom.. Bijvoorbeeld voorgesteld om af te spreken, en dan krijg je eerst als reactie: Met welke achterliggende reden.. (Toen begonnen alle alarmbellen al te rinkelen :o :'( ), even doorvragen en toen kwam het volgende antwoord: Ja ik ben wezen stappen en iemand tegengekomen waar ik mee date..

F@#$ :X }:|
  zondag 23 maart 2014 @ 19:58:47 #110
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_138085557
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kom niet eens meer aan daten toe.. De dames in kwestie haken allemaal af voordat ik uberhaubt aan daten toe kom.. Bijvoorbeeld voorgesteld om af te spreken, en dan krijg je eerst als reactie: Met welke achterliggende reden.. (Toen begonnen alle alarmbellen al te rinkelen :o :'( ), even doorvragen en toen kwam het volgende antwoord: Ja ik ben wezen stappen en iemand tegengekomen waar ik mee date..

Ik ook niet hoor.
14 SHADES OF GREY
pi_138085572
quote:
Met welke achterliggende reden..
En dat vraagt ze op een datingsite? :D _O-
pi_138085602
quote:

Dat is inderdaad wel een heel duidelijk signaal ja.... maar goed... NEXT enzo?
pi_138085667
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Vragen als ... wat denk je hier te vinden, vallen ook in die categorie :')
pi_138085693
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Via de app :@

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:59 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een heel duidelijk signaal ja.... maar goed... NEXT enzo?
Precies, dat doe ik ook.. Het is graag of niet.. :W
  zondag 23 maart 2014 @ 20:01:08 #115
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_138085697
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Waar ben je naar opzoek?
14 SHADES OF GREY
  zondag 23 maart 2014 @ 20:01:53 #116
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138085735
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Een lange relatie of een ONS? Zit toch wel verschil in he.
pi_138085802
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar ben je naar opzoek?
Naar de Christine Le duc _O-
pi_138085850
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat vraag je toch niet op een datingsite.. :N
  zondag 23 maart 2014 @ 20:04:12 #119
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_138085856
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:03 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Naar de Christine Le duc _O-
Samen gaan zoeken? O-)
14 SHADES OF GREY
pi_138085858
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ja oke
pi_138085866
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Via de app
Ah ok. Maar idd als een vrouw als reactie geeft "Met welke achterliggende reden" weet je al wel genoeg. :P
pi_138085870
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar ben je naar opzoek?
Een clown met een blauwe neus en paarse schoenen met bolletjes.
pi_138085883
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat vraag je toch niet op een datingsite.. :N
Toch wel :) Sommige dames en heren doen dat wel degelijk
pi_138085923
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ah ok. Maar idd als een vrouw als reactie geeft "Met welke achterliggende reden" weet je al wel genoeg. :P
Precies, jammer maar helaas.. NEXT!
  zondag 23 maart 2014 @ 20:05:51 #125
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138085942
quote:
Ik ook niet :D Vind één al een hele opgave vaak.
pi_138085943
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Toch wel :) Sommige dames en heren doen dat wel degelijk
Vragen staat vrij :Y
pi_138085944
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
Ook weer 2 uurtjes terug. Was gezellig.
Goed bezig!
pi_138085978
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Samen gaan zoeken? O-)
Nee.... :)
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:04 schreef -0- het volgende:

[..]

Een clown met een blauwe neus en paarse schoenen met bolletjes.
ik dacht aan een blauwe gorilla met een gele arm.... maar een clown is ook wel leuk ja :Y Een rode neus heb ik al voor je >>>:+

T is wel een gespreksopener zo :D
pi_138086007
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vragen staat vrij :Y
Dat altijd.... en antwoorden dan ook :Y
  zondag 23 maart 2014 @ 20:07:09 #130
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_138086021
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nee.... :)

[..]

ik dacht aan een blauwe gorilla met een gele arm.... maar een clown is ook wel leuk ja :Y Een rode neus heb ik al voor je >>>:+

T is wel een gespreksopener zo :D
Wel een goede vraag inderdaad
14 SHADES OF GREY
  zondag 23 maart 2014 @ 20:08:51 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086124
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:

[..]

Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.
Ach, ik heb ook wel eens gevraagd of een date het eens wou laten staan. Of op verzoek een jurkje gedragen. Maar verplicht iets veranderen aan je uiterlijk voor een date want anders.. vind ik echt een teken om even verder te kijken.
pi_138086166
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ook niet :D Vind één al een hele opgave vaak.
Alles scheren, alles strijken, wenkbrauwen plukken, zoeken naar dat ene kan-nog-net-slipje, zoeken naar die 2 sokken waar gaan gat in zit... bed verschonen, make-up je....... apfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Muhahah op zoek naar een passend HOUDT HET DAN NOOOOOOOOOOOOOOIT OP Gifje, vond ik ineens dit :D

zondag 23 maart 2014 @ 20:10:08 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086196
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:

[..]

Ben jij die van die sneeuwman smiley?
  zondag 23 maart 2014 @ 20:11:03 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086241
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Alles scheren, alles strijken, wenkbrauwen plukken, zoeken naar dat ene kan-nog-net-slipje, zoeken naar die 2 sokken waar gaan gat in zit... bed verschonen, make-up je....... apfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Muhahah op zoek naar een passend HOUDT HET DAN NOOOOOOOOOOOOOOIT OP Gifje, vond ik ineens dit :D

[ afbeelding ]
Ha ha ha hoe herkenbaar. Wat een gekloot soms. Maar ook wel leuke voorpret O+
pi_138086249
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ach, ik heb ook wel eens gevraagd of een date het eens wou laten staan. Of op verzoek een jurkje gedragen. Maar verplicht iets veranderen aan je uiterlijk voor een date want anders.. vind ik echt een teken om even verder te kijken.
Mijn FB weet dat hij bepaalde kleding niet aan mag als hij bij mij langs komt :')
pi_138086299
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn FB weet dat hij bepaalde kleding niet aan mag als hij bij mij langs komt :')
WTF.. :{
pi_138086321
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:

[..]

En daar ga je de fout in.
pi_138086328
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Amen.

Ik doe overigens regelmatig een scheerverzoek hoor :Y Maar anders loop ik een week met een schrale bakkes.
pi_138086356
quote:

[..]

Ik snap wel dat je singel bent.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:13:39 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086379
quote:

[..]

:D Ja heb ook wel zo mijn voorkeuren. Drie dagen baardje O+ En dat éne shirt.. :9
pi_138086396
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben meer een kabbelend beekje.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:14:43 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086429
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het zit hem in hoe je het vraagt Weiss, soms ben je toch wel een broekie nog hoor.
pi_138086624
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het zit hem in hoe je het vraagt Weiss, soms ben je toch wel een broekie nog hoor.
Heb nooit anders beweerd.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:21:55 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086800
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb nooit anders beweerd.
:*
pi_138086843
Hoezo vragen? :D
pi_138086895
Hebben jullie dat overigens ook dat wanneer je euh voldaan bent. "ze" ineens als bijen op je honeypot lijken af te komen?
  zondag 23 maart 2014 @ 20:24:17 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086922
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoezo vragen? :D
We zijn niet allemaal zo adrem hé ;) Ik leg liever de nadruk op wat ik goed vind staan :D
  zondag 23 maart 2014 @ 20:25:25 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138086980
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat overigens ook dat wanneer je euh voldaan bent. "ze" ineens als bijen op je honeypot lijken af te komen?
Ja, de "sex ooze"
pi_138087024
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, de "sex ooze"
Accurate term :D
  zondag 23 maart 2014 @ 20:35:04 #150
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_138087532
"Niet opzoek naar een relatie, wel naar nieuwe ontmoetingen"

Lekker duidelijk ^O^
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:13:50 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138090191
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  zondag 23 maart 2014 @ 21:14:26 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138090235
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, nu verwissel je "een vrouw" met "een leuke vrouw". Zo kan ik et ook
Volgende keer een langere post dus, dan valt de verwisseling niet zo op. O-)
  zondag 23 maart 2014 @ 21:18:25 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138090541
quote:

[..]

Op zich heb je met een FB en geen relatie-wens ook niet echt een reden om te gaan daten natuurlijk.
pi_138090579
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn FB weet dat hij bepaalde kleding niet aan mag als hij bij mij langs komt

Don't I know it *O*
  zondag 23 maart 2014 @ 21:20:02 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138090659
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is de fout? Tot nu toe heb ik nog geen afwijzing gehad vanwege mijn baardje (klopt het even af). Het is ook geen enorme sinterklaasbaard of iets he, en gewoon netjes getrimd.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:22:15 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138090878
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Don't I know it *O*
He, heb je daar even heel onopvallend mijn post aangepast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138091116
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is de fout? Tot nu toe heb ik nog geen afwijzing gehad vanwege mijn baardje (klopt het even af). Het is ook geen enorme sinterklaasbaard of iets he, en gewoon netjes getrimd.
De fout is dat je hem wel voor een vrouw zou afscheren.
pi_138091212
Tweede date met die van gisteren gaat er zeker komen. Nu nog het waar en wanneer afstemmen.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:27:26 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138091336
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tweede date met die van gisteren gaat er zeker komen. Nu nog het waar en wanneer afstemmen.
Goed bezig *O*
En de GTST date dan? Wil eigenlijk wel weten hoe het nu met Jeff gaat
pi_138091834
Die appte me een uurtje geleden nog. In principe zou ik daar ook komende week mee afspreken al staat er nog niks concreets gepland. Maar eerst maar eens zien wat krullenbol v.2.0 wil, it's early days yet...
pi_138092146
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dat je je zal schikken naar de wens van een dame.

Niks is zo onaantrekkelijk voor een vrouw als een man waarvan ze weet dat ze hem kan veranderen.

Maar hey, mss zit ik er wel helemaal naast. Het zijn maar centen, mijn 2 centen.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:43:11 #162
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138092509
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat je je zal schikken naar de wens van een dame.

Niks is zo onaantrekkelijk voor een vrouw als een man waarvan ze weet dat ze hem kan veranderen.

Maar hey, mss zit ik er wel helemaal naast. Het zijn maar centen, mijn 2 centen.
_O-

Je kunt het ook altijd zo draaien dat je zegt dat je weer eens iets anders wilde en het baardje daarom weggehaald hebt...
  zondag 23 maart 2014 @ 21:43:59 #163
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138092571
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Je kunt het ook altijd zo draaien dat je zegt dat je weer eens iets anders wilde en het baardje daarom weggehaald hebt...
Het is in ieder geval iets om op te letten dat je je niet naar alles schikt ;)
pi_138092630
quote:

[..]

_O-

Je mist het punt volledig.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:44:49 #165
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138092641
quote:

[..]

_O-

Het hele idee is volgens mij dat je best je voorkeur voor iets uit kunt spreken maar dat wat de ander daarmee doet vervolgens aan hem of haar is. Dat is gewoon respectvol. Niks mis met compromissen sluiten maar je moet je gewoon niet te afhankelijk opstellen. Het ligt wat genuanceerder.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:53:55 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138093252
Yats, even het roken als voorbeeld. Ik rook en toch willen soms mannen afspreken die daar niet van houden. Ik heb daar persoonlijk niet echt goede ervaringen mee omdat het een punt van discussie blijft dan. Ik wil op zich wel stoppen op den duur maar niet gepushed worden en het uit eigen beweging doen. Een roker of ex-roker zal dat gewoon beter snappen. Iemand hoeft van mij ook niet te stoppen.

Maw: als je een gewoonte of een lichamelijk iets hebt dat de ander éigenlijk niet leuk vindt en ook gelijk uitspreekt zonder dat er sprake is van verliefdheid of al een relatie moet je je daar nog helemaal niet druk om maken. Er zijn vrouwen die houden van baardgroei en die niet houden van baardgroei. En zo wel meer dingen. Als je dat van te voren allemaal al moet gaan bezig houden dan kom je niet tot daten maar als je date al van te voren over iets emmert dan is dat best een red flag. Gewoon kritisch blijven, ook al heb je jeuk.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:22:13 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138095364
Wat me opvalt is dat iedereen over het woordje als heen leest. Voorlopig ben ik niet van plan mijn baardje weg te halen (al hou ik hem wel op deze lengte), maar dat kan veranderen. Het laten staan was immers ook een ingeving die ik ineens kreeg. Ik kan niet uitsluiten dat een vrouw daar invloed op kan (let op het woordje kan) hebben, maar dat zal echt van de vrouw af hangen.
pi_138095480
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef eefje801 het volgende:
Yats, even het roken als voorbeeld. Ik rook en toch willen soms mannen afspreken die daar niet van houden. Ik heb daar persoonlijk niet echt goede ervaringen mee omdat het een punt van discussie blijft dan. Ik wil op zich wel stoppen op den duur maar niet gepushed worden en het uit eigen beweging doen. Een roker of ex-roker zal dat gewoon beter snappen. Iemand hoeft van mij ook niet te stoppen.
Zeker als je begint te daten vind ik het met eisen zoals roken raar dat je als je daar toch wel tegen bent daar maar overheen stapt in de hoop dat die ander toch wel zal veranderen. Blijf gewoon bij jezelf en ga voor wat jij wilt maar accepteer de keuze van een ander als jij die eigenschappen weet op het moment dat je op iemand afstapt/mailt.

Ik ben zelf bijvoorbeeld best wel anti-roken. Prima dat anderen wel roken maar ik ga daar dus niet op reageren als ik dat van tevoren weet. Ik kan moeilijk van iemand verwachten dat diegene dan wel ineens stopt.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:30:42 #169
320538 All-out
super, man
pi_138095989
het is ook zo moeilijk allemaal
  zondag 23 maart 2014 @ 22:31:22 #170
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138096036
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef -0- het volgende:

[..]

Zeker als je begint te daten vind ik het met eisen zoals roken raar dat je als je daar toch wel tegen bent daar maar overheen stapt in de hoop dat die ander toch wel zal veranderen. Blijf gewoon bij jezelf en ga voor wat jij wilt maar accepteer de keuze van een ander als jij die eigenschappen weet op het moment dat je op iemand afstapt/mailt.

Ik ben zelf bijvoorbeeld best wel anti-roken. Prima dat anderen wel roken maar ik ga daar dus niet op reageren als ik dat van tevoren weet. Ik kan moeilijk van iemand verwachten dat diegene dan wel ineens stopt.
Met je eens hoor. Heb daar ook wel van geleerd om niet meer met iemand af te spreken die zo uitgesproken was over oa roken. Er volgden al snel meer "puntjes". Dat werkt gewoon niet, als je zo verschillend bent.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:32:05 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138096078
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:30 schreef All-out het volgende:
het is ook zo moeilijk allemaal
Klopt ;(

En dan opeens heb je weer een leuke date en ben je dat gelijk vergeten :D
  zondag 23 maart 2014 @ 22:32:25 #172
320538 All-out
super, man
pi_138096112
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Met je eens hoor. Heb daar ook wel van geleerd om niet meer met iemand af te spreken die zo uitgesproken was over oa roken. Er volgden al snel meer "puntjes". Dat werkt gewoon niet, als je zo verschillend bent.
mijn ex rookte ook. ik vond het altijd wel geil
  zondag 23 maart 2014 @ 22:48:27 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138097118
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef All-out het volgende:

[..]

mijn ex rookte ook. ik vond het altijd wel geil
Lekker man, na de seks :~
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138097503
Ik zet het liedje "First breath after coma" op van E.I.T.S. na de sex.
pi_138097641
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Weissman het volgende:
Ik zet het liedje "First breath after coma" op van E.I.T.S. na de sex.
E.I.T.S. _O_
pi_138097766
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef habitue het volgende:

[..]

E.I.T.S. _O_
Meh, waardeloze drummer :')

Liever TWDY ofzo dan in dat straatje.
  zondag 23 maart 2014 @ 23:09:29 #177
320538 All-out
super, man
pi_138098349
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef habitue het volgende:

[..]

E.I.T.S. _O_
hoe kan het nou weer dat ik hier nog nooit eerder van gehoord heb.. fijn bandje :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door All-out op 23-03-2014 23:17:41 ]
pi_138098648
Er zijn een hoop bands die een stuk beter zijn in het stereotyp post-rock geluid als je 't mij vraagt maarja... ze hebben wel een paar aardige nummers dat wel...

Weekend van 18-19-20 April een post-ock festival in Belgie :P

Sorry voor het offtopic :P

Tenzij iemand met me mee op date wil gaan daar naartoe? O+
  zondag 23 maart 2014 @ 23:49:58 #179
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_138100102
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben meer een kabbelend beekje.
:D :D
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  maandag 24 maart 2014 @ 03:16:56 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138103719
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meh, waardeloze drummer :')

Liever TWDY ofzo dan in dat straatje.
Snob
pi_138103721
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Snob
Proleet :6
  maandag 24 maart 2014 @ 03:18:42 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138103724
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Proleet :6
Ik ben een trots lid van het plebsleger en een beetje aangeschoten
pi_138103729
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben een trots lid van het plebsleger en een beetje aangeschoten
Aangeschoten op een zondagavond? Wat heb je allemaal uitgespookt dan? :9
  maandag 24 maart 2014 @ 03:22:12 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138103737
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Aangeschoten op een zondagavond? Wat heb je allemaal uitgespookt dan? :9
Wijntjes gedronken bij de souschef. Zonder te seksen ik ben trots op mezelf O+ Dat heb je met mensen die om de hoek wonen, niet aan beginnen hoor Fax.
pi_138103741
quote:
17s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wijntjes gedronken bij de souschef. Zonder te seksen ik ben trots op mezelf O+ Dat heb je met mensen die om de hoek wonen, niet aan beginnen hoor Fax.
Ik hou niet van wijn, dus dat komt wel goed :P

Ik ga lekker slapen :*
  maandag 24 maart 2014 @ 03:26:05 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138103754
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hou niet van wijn, dus dat komt wel goed :P

Ik ga lekker slapen :*
Het is niet de wijn maar de mindset jeweets maar goed slaap lekker hoor, woon jij hier op het fokforum dan? Doegdoeg :*

Oh enne waarom op zondag omdat ik pas donderdag hoef te werken (waarom ga ik dit uitleggen?)
pi_138103761
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is niet de wijn maar de mindset jeweets maar goed slaap lekker hoor, woon jij hier op het fokforum dan? Doegdoeg :*

Oh enne waarom op zondag omdat ik pas donderdag hoef te werken (waarom ga ik dit uitleggen?)
Die mindset is niet zo'n probleem hoor :P Toch niemand die met me wil seksen sniksnik ;(

En ik woon hier niet hoor, alleen ik hoef morgenavond pas te werken dus kan het lekker laat maken :P

Kusje :*
  maandag 24 maart 2014 @ 11:13:09 #188
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_138107948
Maar weer eens volgen hier :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 24 maart 2014 @ 11:28:29 #189
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138108366
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 03:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mindset? Iedereen wil uiteindelijk toch seks? Daar heb ik geen wijn voor nodig om dat te weten.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:29:33 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138108396
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef yats het volgende:

[..]

Mindset? Iedereen wil uiteindelijk toch seks? Daar heb ik geen wijn voor nodig om dat te weten.
Kerel da's gewoon een oude date die in de horeca werkt, er is geen chemie verder. Ik had alleen wel flink aan de wijn gezeten.
pi_138108415
De fuck am I reading...
pi_138108552
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck am I reading...
  maandag 24 maart 2014 @ 11:35:37 #193
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138108573
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kerel da's gewoon een oude date die in de horeca werkt, er is geen chemie verder. Ik had alleen wel flink aan de wijn gezeten.
Er hoeft geen chemie te zijn bij een oude date als er flink aan de alcohol gegaan word. Ik ben ook ooit weer bij een ex in bed beland na een dag terras-hangen en of dat nu zo verstandig was?
  maandag 24 maart 2014 @ 11:46:32 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138108880
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fuck am I reading...
Heb er ook spijt van hoor DP

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef yats het volgende:

[..]

Er hoeft geen chemie te zijn bij een oude date als er flink aan de alcohol gegaan word. Ik ben ook ooit weer bij een ex in bed beland na een dag terras-hangen en of dat nu zo verstandig was?
Er is nooit chemie geweest. Snap je 'm nu?
pi_138108886
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.. :D :'( Zegt iemand dat ze mentaal en fysiek wel iets kan hebben.. Die uitdaging durf ik wel aan.. Nu heb ik zelf "iets" lichamelijks en voordat ik op "date" ga vertel ik dat omdat het gewoon zichtbaar is en voor mij eerlijkheid bovenaan staat.

Blijkbaar schrok ze daar toch wel van: " **** heeft je geblokkeerd, haar laatste woorden waren: "Sorry, denk niet dat dit gaat werken..."

Af en toe dan zou je bijna hopen dat die types ook een keer iets heftigs meemaken voordat ze je meteen afkeuren.. Bah :r.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:49:23 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138108968
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef eefje801 het volgende:

Er is nooit chemie geweest. Snap je 'm nu?
I get the point now :D
  maandag 24 maart 2014 @ 11:50:37 #197
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138109003
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.. :D :'( Zegt iemand dat ze mentaal en fysiek wel iets kan hebben.. Die uitdaging durf ik wel aan.. Nu heb ik zelf "iets" lichamelijks en voordat ik op "date" ga vertel ik dat omdat het gewoon zichtbaar is en voor mij eerlijkheid bovenaan staat.

Blijkbaar schrok ze daar toch wel van: " **** heeft je geblokkeerd, haar laatste woorden waren: "Sorry, denk niet dat dit gaat werken..."

Af en toe dan zou je bijna hopen dat die types ook een keer iets heftigs meemaken voordat ze je meteen afkeuren.. Bah :r.
Dat is balen

Ik zou het eerder vertellen of als dat mogelijk is op je profiel zetten. En natuurlijk maakt dat niet altijd wat uit, had ooit een vriendje met een lui oog dat had wel wat eigenlijk.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:58:26 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138109229
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Wees juist blij dat je niet zo iemand date ^O^ :)
pi_138109599
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

"Zo iemand"... Nee, ik val ook niet op mensen die met hun linkeroog in hun rechterbroekzak kijken. Of een waterhoofd hebben. Hoe lullig ik het verder ook vind.

Een walgelijk mens ben ik, nietwaar? :'(
pi_138109654
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo iemand???]
pi_138110052
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is balen

Ik zou het eerder vertellen of als dat mogelijk is op je profiel zetten. En natuurlijk maakt dat niet altijd wat uit, had ooit een vriendje met een lui oog dat had wel wat eigenlijk.
ik vind mannen die een klein beetje loensen vaak wel wat hebben :@

Overigens vind ik de manier waarop t gebracht wordt wel lullig. Wat heb je precies als ik vragen mag? (Niet jij dus Eefje)
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:30:56 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138110156
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Overigens vind ik de manier waarop t gebracht wordt wel lullig. Wat heb je precies als ik vragen mag? (Niet jij dus Eefje)
Dat vooral ja...

Loensende vrouwen _O_ mits niet te erg :D
pi_138110240
quote:

[..]

Ik loop iets moeilijker dan een "normaal" iemand en dat is te zien.

En wat SilentChaos zegt: "Zo iemand", je zou ze bijna in die groep gaan scharen ja. De mensen die erover struikelen :N zijn zelf zeker ook perfect en hebben helemaal niets?? Denk het niet, iedereen heeft wel wat en bij mij is het toevallig zichtbaar, take it or leave it..
pi_138110300
Lol ik snap sommige vrouwen echt niet hoor.

Hoevaak je wel niet tegen komt met als profiel tekst puur als je meer wilt weten vraag maar. Ja wat wil je nou denk je dat ik puur op je foto een berichtje ga sturen als er zoveel ruimte is om in elk geval een paar dingen in te vullen.
(Oké eerlijk is eerlijk, genoeg hopelozen die er dan alsnog kwijlend op gaan reageren)

Net kwam ik ook zo'n mooie tegen. Enige zin in het profiel was: "Ben jij bereid verder te kijken dan uiterlijk?"

Uhhh, nou alle informatie die ik van je heb is een foto en je leeftijd, nee dat geeft inderdaad een goede basis om volledig voor je innerlijk en leuke bezigheden te gaan. 8)7
  maandag 24 maart 2014 @ 12:40:52 #205
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138110441
quote:

[..]

Een licht "wandelend" oog a la Thom Yorke :) Ga bij een nieuwe baan beginnen en er zat bij dat clubje ook een leuke kerel met zo'n oog, hou je toch een zwak voor O+
pi_138110478
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En wat SilentChaos zegt: "Zo iemand", je zou ze bijna in die groep gaan scharen ja. De mensen die erover struikelen :N zijn zelf zeker ook perfect en hebben helemaal niets?? Denk het niet, iedereen heeft wel wat en bij mij is het toevallig zichtbaar, take it or leave it..
dat zou voor mij geen afknapper zijn. Kan het ook zijn dat het niet ligt aan het feit dat je er last van hebt, maar aan de manier waarop je het brengt?

(Dat is btw echt niet lullig bedoeld! Ik vroeg het me gewoon af, of je denkt dat dat n mogelijkheid zou kunnen zijn)
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:42:50 #207
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_138110494
quote:

[..]

Sorry, maar wat betekent 'loensen'?
  maandag 24 maart 2014 @ 12:42:50 #208
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138110495
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het kut voor je is hoor. Ik had meer een praktische "handicap" een tijd en werd daar ook regelmatig om afgewezen. Maar zou wel proberen het niet te persoonlijk te zien. Je zei het net goed, het zijn vaak de net iets oppervlakkerige mensen met minder referentiekader of levenservaring die daar gelijk van op een rennen slaan. Is iemand superleuk dan zie ik geen handicap het kan alleen soms wel lastig zijn als diegene er zelf niet mee dealt. Dan staat dat juist iets in de weg.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:43:41 #209
417037 MarokkaanseHeld
pi_138110515
Ik heb helaas 1 x een datingervaring gehad, maar dat meid deed aan kickboxen..
Waardoor ze me soms kneep.. Gauw afstand van genomen.

Ben wel benieuwd naar een date met een lieve Hollandse dame/vrouw, ongeacht haar leeftijd!
pi_138110517
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een licht "wandelend" oog a la Thom Yorke :) Ga bij een nieuwe baan beginnen en er zat bij dat clubje ook een leuke kerel met zo'n oog, hou je toch een zwak voor O+
sommige mannen gaan dat doen als ze wat gedronken hebben, gewoon een kléin beetje scheef kijken :@
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:45:21 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138110563
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

sommige mannen gaan dat doen als ze wat gedronken hebben, gewoon een kléin beetje scheef kijken :@
Ha ha ja dat is ook zo'n cute gezicht soms.

Imperfecties O+
  maandag 24 maart 2014 @ 12:46:06 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138110581
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Loensen kan ook gewoon scheel kijken zijn volgens mij maar in ieder geval een lichte oogafwijking,.
pi_138110607
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

als je ogen niet dezelfde kant op kijken. Ik zeg dat altijd als een van of beide ogen een klein beetje naar buiten kijken ipv naar je neus (wanneer je scheel bent) maar volgens mij klopt dat niet helemaal..
compact en kleverig.
pi_138110609
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zou voor mij geen afknapper zijn. Kan het ook zijn dat het niet ligt aan het feit dat je er last van hebt, maar aan de manier waarop je het brengt?

(Dat is btw echt niet lullig bedoeld! Ik vroeg het me gewoon af, of je denkt dat dat n mogelijkheid zou kunnen zijn)
Dat zou kunnen, ik ben vrij direct en breng het denk ik ook zo :@. Probeer het voorzichtig te brengen, het blijft echter tekst en zou zomaar anders geïnterpreteerd kunnen worden..
  maandag 24 maart 2014 @ 12:47:23 #215
417037 MarokkaanseHeld
pi_138110612
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Loensen kan ook gewoon scheel kijken zijn volgens mij maar in ieder geval een lichte oogafwijking,.
Oke, bedankt.. Net als bij baby's dus..
Nou, ik kan beter niet scheel kijken, voordat ik een mep van haar zal krijgen.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:48:25 #216
417037 MarokkaanseHeld
pi_138110635
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je ogen niet dezelfde kant op kijken. Ik zeg dat altijd als een van of beide ogen een klein beetje naar buiten kijken ipv naar je neus (wanneer je scheel bent) maar volgens mij klopt dat niet helemaal..
Dank, maar dan denk ik juist dat ze naar iemand achter mij kijkt, dan naar mij..
Is mij ooit een keer gebeurt helaas..

Nou flinke blauwtje gelopen, kwam nooit meer wat drinken daar!
pi_138110641
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ik ben vrij direct en breng het denk ik ook zo :@. Probeer het voorzichtig te brengen, het blijft echter tekst en zou zomaar anders geïnterpreteerd kunnen worden..
Ach breng het zoals jij je er goed bij voelt. Sommige knappen misschien af op het directe, anderen zullen weer afknappen als je het voorzicht en omslachtig brengt en denken eerder zeg het gewoon.
pi_138110646
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het kut voor je is hoor. Ik had meer een praktische "handicap" een tijd en werd daar ook regelmatig om afgewezen. Maar zou wel proberen het niet te persoonlijk te zien. Je zei het net goed, het zijn vaak de net iets oppervlakkerige mensen met minder referentiekader of levenservaring die daar gelijk van op een rennen slaan. Is iemand superleuk dan zie ik geen handicap het kan alleen soms wel lastig zijn als diegene er zelf niet mee dealt. Dan staat dat juist iets in de weg.
De insteek was eigenlijk meer, dat iemand eerst aangeeft wel iets te kunnen hebben (ook al doelde ze wellicht op een ander vlak ;)), vervolgens schrikt en begint te rennen.. -O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 12:49:27 ]
pi_138110710
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

lastig dat ze dat niet uitlegt dan, waar het aan ligt.

Ik zou trouwens een slechte zijn voor datingsites heb ik gemerkt, ik kan prima chatten en hier wat ouwehoeren, maar op datingsites :N
Ik word zenuwachtig van de verwachtingen en heb geen idee meer wat ik moet zeggen. Terwijl ik normaal gesproken allesbehalve op m'n mondje gevallen ben...
Daarom is tinder bv meer wat voor mij denk ik..
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:51:44 #220
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138110727
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De insteek was eigenlijk meer, dat iemand eerst aangeeft wel iets te kunnen hebben (ook al doelde ze wellicht op een ander vlak ;)), vervolgens schrikt en begint te rennen.. -O-.
hoe je het ook bekijkt ze hóeft natuurlijk niks. Als ze zelf ook iets heeft vindt ze het misschien te ingewikkeld worden. Kan ook.
pi_138110842
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind dat raar. Iemand die een ander afwijst op basis van een lichamelijke afwijking is wss oppervlakkig. Maar mensen afwijzen op uiterlijk, religie, roker, kinderwens, werk, inkomen is dat niet?,
pi_138110853
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zou trouwens een slechte zijn voor datingsites heb ik gemerkt, ik kan prima chatten en hier wat ouwehoeren, maar op datingsites :N
Ik word zenuwachtig van de verwachtingen en heb geen idee meer wat ik moet zeggen. Terwijl ik normaal gesproken allesbehalve op m'n mondje gevallen ben...
Dat is ook lastig, denk eerder dat het het feit is dat ze niet weet hoe ze ermee om moet / mag gaan en het hazenpad kiest.. Uitleggen denken ze niet eens aan denk ik..

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

hoe je het ook bekijkt ze hóeft natuurlijk niks. Als ze zelf ook iets heeft vindt ze het misschien te ingewikkeld worden. Kan ook.
Nee, ze moeten inderdaad niets.. Enig fatsoen mag je nog wel opbrengen vind ik..
  maandag 24 maart 2014 @ 12:57:38 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138110890
quote:
Waarom dan wel? Want dat is net zo zeer een dating tafereel.
pi_138110968
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom dan wel? Want dat is net zo zeer een dating tafereel.
das gewoon lullen.
Ik hoef geen verkooppraatjes over mezelf als inleiding te hebben :P
Ook gewoon n gevoel. Bij tinder móet t niet zeg maar, das gewoon tijdverdrijf. Net als fok :+
compact en kleverig.
pi_138110994
quote:

[..]

Maar dan moet je mensen in eerste instantie op hun uiterlijk beoordelen en dat is ook niet helemaal wat je wilt. :+
  maandag 24 maart 2014 @ 13:02:31 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138111021
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
das gewoon lullen.
Ik hoef geen verkooppraatjes over mezelf als inleiding te hebben :P
Ook gewoon n gevoel. Bij tinder móet t niet zeg maar, das gewoon tijdverdrijf. Net als fok :+
Dan zou paiq net zo goed moeten werken dus.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:03:09 #227
417037 MarokkaanseHeld
pi_138111039
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar dan moet je mensen in eerste instantie op hun uiterlijk beoordelen en dat is ook niet helemaal wat je wilt. :+
Ja, heb ook geen foto daar.
Geen enkele vrouw heeft nog gereageerd..
  maandag 24 maart 2014 @ 13:04:03 #228
417037 MarokkaanseHeld
pi_138111073
quote:

[..]

Is niet zo erg, komt wel goed..
Ik ben ook een zenuwachtig persoon, maar op chat.. Dan weer niet, erg apart en vervelend.

Succes!
pi_138111115
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

nou ja, er zíjn wel mensen die ik gelijk afschrijf hoor...
Die vent met die lange haren van jou bv, zou ik meteen wegvegen. Maar ik ben wel redelijk gemakkelijk daarin, dus dan zou ik t nog druk krijgen ;(
compact en kleverig.
pi_138111157
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan zou paiq net zo goed moeten werken dus.
geen idee, zolang ik niet een verhaaltje hoef te schrijven over hor geweldig ik wel niet ben, komt het goed.
Ik vind andere vrouwen altijd geweldiger dan mezelf :')
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:08:55 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138111238
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

geen idee, zolang ik niet een verhaaltje hoef te schrijven over hor geweldig ik wel niet ben, komt het goed.
Haha dat ken ik wel. Vind t op zakelijk gebied al lastig, laat staan op persoonlijk gebied :+
pi_138111291
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha dat ken ik wel. Vind t op zakelijk gebied al lastig, laat staan op persoonlijk gebied :+
dat ook idd...
Ik moet mezelf beter vinden dan ik mezelf vind. Dat is best lastig.
Krijg wel altijd te horen dat ik zo eerlijk ben, dat is dan positief :+
compact en kleverig.
pi_138111382
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou ja, er zíjn wel mensen die ik gelijk afschrijf hoor...
Die vent met die lange haren van jou bv, zou ik meteen wegvegen. Maar ik ben wel redelijk gemakkelijk daarin, dus dan zou ik t nog druk krijgen ;(
Woman, nu lijkt het alsof ik met een langharige vent date. ;(
pi_138111744
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Woman, nu lijkt het alsof ik met een langharige vent date. ;(
omdat je geen vrouw kan krijgen natuurlijk! :6

ging dat te ver? ;( :@
compact en kleverig.
pi_138111825
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind dat raar. Iemand die een ander afwijst op basis van een lichamelijke afwijking is wss oppervlakkig. Maar mensen afwijzen op uiterlijk, religie, roker, kinderwens, werk, inkomen is dat niet?,
Joh. Tonnen boter hebben ze hier op hun hoofd, maar dat was me al eerder duidelijk. Straks gaan we het weer over (te) dikke vrouwen hebben. Maar daar gaat een moreel verheven mensch als SilentChaos vast graag mee op date.

Of nee, wacht...
pi_138112001
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Joh. Tonnen boter hebben ze hier op hun hoofd, maar dat was me al eerder duidelijk. Straks gaan we het weer over (te) dikke vrouwen hebben. Maar daar gaat een moreel verheven mensch als SilentChaos vast graag mee op date.

Of nee, wacht...
dat is een tegen van te weinig discipline en een mank been kun je niks aan doen (zit ik n beetje goed qua verweer?)

:')

Ik houd niet van mensen die er dom uitzien, of agressief..
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:40:44 #237
242666 BeamofLight
pi_138112190
Ah het is weer zover....

Ik ben helemaal geen oppervlakkige botte lul (wel trouwens), maar ik wil gewoon een chick naast me. Gewoon een type lekker wijf. Beetje opleiding, geen zeiktante en open minded. Mocht ze vooraf aangeven dat ze mank loopt of weet ik wat, dan daalt mijn interesse en gaan we niet daten. Kortzichtig .... ja. Maar er is keus genoeg en de tijd van 1960 dat je met Paula mee moest gaan uit de dancing is echt voorbij.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:41:18 #238
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_138112209
Imo mag iemand net zo goed iemand afwijzen op het uiterlijk, kleur haar of lichamelijke beperking als dat iemand anders daar moreel problemen mee heeft. Voor de persoon in kwestie die afgewezen wordt is het lullig en jammer, hoe dan ook. En best logisch dat diegene denkt 'had even verder gekeken dan mij gelijk weg te klikken'.
Maar feit dat iemand dat doet zegt toch al dat het niks zou worden.Dus ik zou denken, next. Maar als iemand er problemen mee heeft. Ook prima. Elkaar vliegen afvangen :{
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_138112230
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is een tegen van te weinig discipline en een mank been kun je niks aan doen (zit ik n beetje goed qua verweer?)

Ik houd niet van mensen die er dom uitzien, of agressief..
Eeh als dat je verweer is.... vervolgens kom je met met iets waar iemand ook niks aan kan doen? :?
pi_138112312
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef habitue het volgende:

[..]

Eeh als dat je verweer is.... vervolgens kom je met met iets waar iemand ook niks aan kan doen? :?
jij snapt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen :*

En agressie kun je best wat aan doen :{w
compact en kleverig.
pi_138112516
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jij snapt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen :*

En agressie kun je best wat aan doen :{w
Enlighten me. En ik doelde op het domme uiterlijk.
pi_138112601
Wat ik al eerder schreef, als mensen mij daarop afserveren dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Hun verlies, niet het mijne.. :D. En ja, dat is net zo oppervlakkig als iemand afwijzen op roken of afkomst of religie of weet ik veel wat dan nog meer..

Naar mijn idee zijn mensen wel erg veeleisend (geworden :@).

Bij paiq merk je dat heel erg goed, zodra de foto's in beeld komen dan kijk je er beide naar en is het over.. Alleen naar het uiterlijk kijken, zo triest..
pi_138112739
Ik zou niet weten wat daar triest aan is. Ik wil graag een relatie met iemand die ik seksueel aantrekkelijk vind.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:59:08 #244
242666 BeamofLight
pi_138112807
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef habitue het volgende:
Ik zou niet weten wat daar triest aan is. Ik wil graag een relatie met iemand die ik seksueel aantrekkelijk vind.
jij bent een oppervlakkige klootzak
  maandag 24 maart 2014 @ 13:59:30 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138112815
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef BeamofLight het volgende:

jij bent een oppervlakkige klootzak
liever oppervlakkig dan met een lelijke vent in bed O+
  maandag 24 maart 2014 @ 14:01:10 #246
242666 BeamofLight
pi_138112872
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

liever oppervlakkig dan met een lelijke vent in bed O+
en jij bent ook gewoon een kortzichtige trut. En hoezo hebben vrouwen ineens een mening en eisenpakketje?
  maandag 24 maart 2014 @ 14:02:50 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138112939
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
En hoezo hebben vrouwen ineens een mening en eisenpakketje?
Omdat we het zat zijn om met zo'n ijzeren ketting aan de keuken vast te zitten :6
pi_138112951
Iedereen is zo nu en dan kortzichtig en we hebben allemaal een eisenpakket, totdat die zogenaamde "ene" voorbij komt en dan valt alles uit de handen en maakt het geen bal meer uit hoe én wat..
pi_138112967
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Enlighten me. En ik doelde op het domme uiterlijk.
ik was sarcastisch. Wanneer mensen iemand afwijzen op uiterlijk (te dik) maar vinden dat je iemand eigenlijk niet mag afwijzen op uiterlijk, krijg je vaak de uitleg dat ze dat niet willen omdat diegene door z'n lichaam al duidelijk laat zien dat hij weinig discipline heeft en dat daardoor de persoonlijkheid niet aantrekkelijk is.
Terwijl ze iemand met een dikke wrat op z'n neus ws net zo hard zouden afwijzen...

En ik vraag me af of je seksueel aantrekkelijk wel altijd ziet op n foto, dat geloof ik nl niet. Of iemand knap is of niet, zie je natuurlijk wel, maar aantrekkingskracht is meer dan dat.
Maar goed, ik verval in herhaling...
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:04:35 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138112996
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik verval in herhaling
Daar leeft fok op O+
pi_138113086
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar leeft fok op O+
ik had een keer een eerste date, zag hem voor t eerst (had geen foto gezien) en dacht: dit wordt niks -O-
En toen raakte hij me aan en was ik verloren :@ en dat was dan gewoon een hand die me per ongeluk aanraakte in de auto...
compact en kleverig.
pi_138113133
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik had een keer een eerste date, zag hem voor t eerst (had geen foto gezien) en dacht: dit wordt niks -O-
En toen raakte hij me aan en was ik verloren :@ en dat was dan gewoon een hand die me per ongeluk aanraakte in de auto...
Per ongeluk ja
  maandag 24 maart 2014 @ 14:08:38 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138113157
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Was het niet gewoon een statische lading:+
pi_138113171
Voelde ik me daarnet nog vrij zelfverzekerd voor vanavond, ontketenen jullie deze discussie. :N
pi_138113195
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Per ongeluk ja [ afbeelding ]
hij schakelde
compact en kleverig.
pi_138113224
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik was sarcastisch. Wanneer mensen iemand afwijzen op uiterlijk (te dik) maar vinden dat je iemand eigenlijk niet mag afwijzen op uiterlijk, krijg je vaak de uitleg dat ze dat niet willen omdat diegene door z'n lichaam al duidelijk laat zien dat hij weinig discipline heeft en dat daardoor de persoonlijkheid niet aantrekkelijk is.
Terwijl ze iemand met een dikke wrat op z'n neus ws net zo hard zouden afwijzen...

En ik vraag me af of je seksueel aantrekkelijk wel altijd ziet op n foto, dat geloof ik nl niet. Of iemand knap is of niet, zie je natuurlijk wel, maar aantrekkingskracht is meer dan dat.
Maar goed, ik verval in herhaling...
Ah ok ik faalde het herkennen van je sarcasme ;( :*

Wat betreft aantrekkelijkheid van foto eens. Maar je zult toch ergens een grens trekken qua uiterlijk en selecteren
pi_138113259
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was het niet gewoon een statische lading:+
maakt eigenlijk niet uit wat het was, ik was verkocht :P

Ik bedoel maar gewoon dat uiterlijk niet alles zegt. Ik heb wel knappere mannen gehad dan Ado, maar de seks met hem is de beste. :9
compact en kleverig.
pi_138113338
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Ah ok ik faalde het herkennen van je sarcasme ;( :*

Wat betreft aantrekkelijkheid van foto eens. Maar je zult toch ergens een grens trekken qua uiterlijk en selecteren
ja, klopt en je kan ook echt wel mensen afschrijven adhv een foto, alleen wanneer je twijfelt en diegene je qua tekst aanspreekt... Zou ik aanraden t gewoon te doen.
Je weet maar nooit.
compact en kleverig.
pi_138113373
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik bedoel maar gewoon dat uiterlijk niet alles zegt. Ik heb wel knappere mannen gehad dan Ado, maar de seks met hem is de beste. :9
Zou firefly dan toch gelijk gehad hebben? :?
pi_138113386
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, klopt en je kan ook echt wel mensen afschrijven adhv een foto, alleen wanneer je twijfelt en diegene je qua tekst aanspreekt... Zou ik aanraden t gewoon te doen.
Je weet maar nooit.
Dat doe ik vaak ook. :)
  maandag 24 maart 2014 @ 14:57:02 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138114904
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Beweer ik dat dan?
pi_138115149
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Beweer ik dat dan?
Geen idee dat is mijn vraag aan jou. Ik vind het raar om die mensen als oppervlakkig te bestempelen.
pi_138115579
Wat een eeuwige discussie zeg. Hier ga je echt geen conclusie uit trekken. De één hecht veel waarde aan uiterlijk, de ander vindt karakter en dergelijke belangrijker en kan wel leven met iemand met een unibrow of een meterslange baard. Zoveel mensen, zoveel smaken. Om dat als oppervlakkig te bestempelen vind ik kort door de bocht, het is namelijk maar net hoe je het bekijkt.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:19:14 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138115923
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Klopt, ik moet het van m'n looks hebben, want in bed ben ik echt een dramatische stuntelaar ;(
pi_138116013
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:13 schreef Buffell het volgende:
Wat een eeuwige discussie zeg. Hier ga je echt geen conclusie uit trekken. De één hecht veel waarde aan uiterlijk, de ander vindt karakter en dergelijke belangrijker en kan wel leven met iemand met een unibrow of een meterslange baard. Zoveel mensen, zoveel smaken. Om dat als oppervlakkig te bestempelen vind ik kort door de bocht, het is namelijk maar net hoe je het bekijkt.
Toch weet je wel een mooie conclusie te trekken. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 15:34:41 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138116608
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Die op alles van toepassing is en je daardoor fok zowat kan sluiten :+
pi_138116610
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Het is een gave. 8-)
  maandag 24 maart 2014 @ 15:54:14 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138117304
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Herkenbaar 'probleem'. Als ik kan ouwehoeren komt het meestal wel goed, maar die verkooppraatjes en wervende teksten in profielen zijn niet echt aan mij besteed.
pi_138118681
pi_138119912
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef Buffell het volgende:

[..]

Het is een gave. 8-)
blijkbaar. Maar veel plezier met je date vanavond.
pi_138120829
Krullenbol v.2.0. stelt zojuist een tantraseks cursus voor bij wijze van tweede date. Not sure if serious or trolling...
pi_138121292
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Krullenbol v.2.0. stelt zojuist een tantraseks cursus voor bij wijze van tweede date. Not sure if serious or trolling...
ik zou sceptisch zijn na het baddate debacle :{w
compact en kleverig.
pi_138121363
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is toch dat je seks hebt maar nooit klaarkomt? Lijkt me niks :P
pi_138121373
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

blijkbaar. Maar veel plezier met je date vanavond.
Bedankt, gaat goedkomen. Denk ik. Hoop ik.
pi_138121792
quote:
12s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou sceptisch zijn na het baddate debacle :{w
Whehehe. Daar ligt het niet aan. En het was geen debacle, we hebben alleen nooit het bad gehaald. :7
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat is toch dat je seks hebt maar nooit klaarkomt? Lijkt me niks :P
Volgens mij zijn dat meer van die urenlange sessies waardoor er uiteindelijk zoveel druk op de ketel komt te staan dat je een orgasme krijgt waar je spontaan Latijns van begint te praten. Of de oplossingen van de meest gecompliceerde wiskundige formules voor je geestesoog voorbij ziet zweven.

We hadden het over Sting en zijn periode dat hij met een stel peniskoker indianen de regenwouden aan het redden was. Nou, die doet dat kennelijk zestien uur per dag.
pi_138121883
Mijn hele leven is een tantrasex cursus *O*
pi_138121954
Wacht, die opmerking komt totaal niet uit de verf :')
pi_138121962
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Whehehe. Daar ligt het niet aan. En het was geen debacle, we hebben alleen nooit het bad gehaald. :7

[..]

Volgens mij zijn dat meer van die urenlange sessies waardoor er uiteindelijk zoveel druk op de ketel komt te staan dat je een orgasme krijgt waar je spontaan Latijns van begint te praten. Of de oplossingen van de meest gecompliceerde wiskundige formules voor je geestesoog voorbij ziet zweven.

We hadden het over Sting en zijn periode dat hij met een stel peniskoker indianen de regenwouden aan het redden was. Nou, die doet dat kennelijk zestien uur per dag.
dat bedoel ik, bij een tantracursus belanden jullie ws ergens in de garderobe!

16 uur!
Ik heb kinderen, was, vloeren die gedweild moeten worden enzo!
compact en kleverig.
  maandag 24 maart 2014 @ 17:56:53 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138122185
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn hele leven is een tantrasex cursus *O*
Lijkt me top, waar kun je dat leren?
pi_138122225
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef yats het volgende:

[..]

Lijkt me top, waar kun je dat leren?
Misschien mag je third-wheelen bij HJ!
  maandag 24 maart 2014 @ 17:59:38 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138122312
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien mag je third-wheelen bij HJ!
Ik maak mensen niet graag jaloers, laat staan HJ. Dat is immers mijn date-goeroe.
pi_138127426
Mss heb ik wat gemist maar wat is er met Krullenbol 1 gebeurtd?
pi_138127906
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef Weissman het volgende:
Mss heb ik wat gemist maar wat is er met Krullenbol 1 gebeurtd?
Niks. Dat is gewoon een goede vriendin van me en binnenkort spreek ik er weer eens mee af. Morgenavond komt krullenbol v.2.0 alweer langs trouwens. Eens zien of we nu het bad gaan halen.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:51:30 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138128244
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Geen idee dat is mijn vraag aan jou. Ik vind het raar om die mensen als oppervlakkig te bestempelen.
laat ik het dan zo zeggen, als je iemand echt erg leuk vindt maakt het geen tiet uit of er sprake van zoiets is. Meestal. Dus dan kun je zeggen dat de interesse misschien zuiver oppervlakkig was.
pi_138128477
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

laat ik het dan zo zeggen, als je iemand echt erg leuk vindt maakt het geen tiet uit of er sprake van zoiets is. Meestal. Dus dan kun je zeggen dat de interesse misschien zuiver oppervlakkig was.
In het eerste geval ga ik voor een groot deel met je mee. Hangt natuurlijk heel erg van het hoe en wat af. Maar het ging toch over op voorhand iemand wegklikken? Dus eigenlijk voor er echt concreet sprake kan zijn van interesse?
pi_138132287
ho.
pi_138137764
la
pi_138138206
dijee!!
pi_138142021
Ben weer terug :')
Hoi.
pi_138142054
Net terug van mijn date. Was erg gezellig, ruim 3 uur in een gezellig cafeetje gezeten. Totaal geen awkwardness vanaf het begin, veel gepraat en konden het in mijn optiek goed vinden met elkaar. :)
pi_138142064
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:45 schreef Sannne het volgende:
Hoi.
Wil je er iets over kwijt?
pi_138142104
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef Buffell het volgende:
Net terug van mijn date. Was erg gezellig, ruim 3 uur in een gezellig cafeetje gezeten. Totaal geen awkwardness vanaf het begin, veel gepraat en konden het in mijn optiek goed vinden met elkaar. :)
Goed bezig!
pi_138142388
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!
Thanks. Appte net dat een tweede keer er zeker wel inzit. Ik ga als tevreden man slapen. :D
pi_138142643
Waarom kan ik niet meer quoten?

Weissman, nee hoor. Was gewoon bij voorbaat al gedoemd en dat wist iedereen behalve ik :')
pi_138142674
Leuk Buffel! Fijn gevoel na zo'n date O+
pi_138142805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Sannne het volgende:
Leuk Buffel! Fijn gevoel na zo'n date O+
Ik kon laatst een tijdje ook niet quoten. Pagina verversen hielp wel eens.
Maar inderdaad fijn gevoel. Was ook een totaal ongeforceerde date. Gewoon lekker praten zonder op zoek te zijn naar fysiek contact of wat dan ook. Dat kan later ook wel.
Jammer dat het bij jou niet zo was!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:24:18 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138143350
quote:
Hoi.
Was het wat?

Ow ja, en on topic, morgen de 'eet-date'. Ik kreeg vanavond ineens een appje of morgen gelegen kwam.
pi_138145016
Zou ik dit kunnen doen?

Tussen mij en mijn ex hebben we enkele weken geen contact meer gehad. Zij heeft het uitgemaakt met mij. Ze had wel gevoelens voor mij en vond me leuk , waren haar woorden. ( Ingewikkeld verhaal. Maar het komt erop neer dat ze moest kiezen tussen haar beste vriendin -wat mijn ex hiervoor was- of mij. Uiteindelijk koos ze voor haar vriendin.)

Toen dat gebeurde hebben we ruzie gekregen. (door iets stoms van mij) Erna gesprek gehad en probeerde ik alles duidelijk te maken, excuses gemaakt. Maar ze reageerde kortaf ,en was nog steeds boos op me.
Ze had tijd nodig zei ze.

Daarna heb ik heb gewoon een aantal weken niks gezegd.
Nu heb ik vorige week weer contact opgenomen met haar. Eerst leek het weer alsof ze kortaf reageerde. Maar naarmate het gesprek vorderde begon ze ook wedervragen te stellen,hoe het met me ging,of ik aan het daten was etc. Uiteindelijk leuk gesprek geworden.

Nu wil ik haar gaan vragen of ze zin heeft om een drankje te gaan doen, of een uurtje ergens wat gaan lunchen ofzo ,zonder bedoelingen van mij kant, maar gewoon weer eens elkaar zien. Kan ik dat haar nu al vragen na 1 gesprek op whatsapp na enkele weken?

Het voordeel: ik heb meteen duidelijkheid.
Het nadeel: misschien ga ik te snel en verpest ik het

(ik wilde het kort houden eigenlijk :') )

wat is jullie opinie in deze
pi_138145331
Run for the hills?
pi_138145363
quote:
Hoi.
Dat is snel. Was het leeftijdsverschil toch te groot?
pi_138145949
@dsvm

Wacht ff zij verlaat je voor haar ex en dan is zij kwaad op jou? Omgedraaide wereld?

Als ze je weer terug wilt neemt ze zelf wel contact op. Of wil je vrienden worden ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')