Goede TTquote:
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
En dat andere contact?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef za18za18 het volgende:
[..]
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?
En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Nee je kan contact houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
Klopt. Het antwoord op de eerste vraag is: Na het eerste berichtje (van een full member) kan je als normaal een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Paiq lukt aardig merk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
Hoi. Hoe gaat het?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer.![]()
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Voor jou wel Silenius. Voor jou welquote:Op zondag 23 maart 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey gorguess. Goed. jij
ben je single?
Oei, hoor je dit, yats.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer.![]()
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef za18za18 het volgende:
Ik vind e-matching nu al stomEr is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
That makes two then :-)quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
QFT.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen, iedereen is anders daarin.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?
Logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |