Goede TTquote:
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type.
En dat andere contact?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef za18za18 het volgende:
[..]
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?
En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Nee je kan contact houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
Klopt. Het antwoord op de eerste vraag is: Na het eerste berichtje (van een full member) kan je als normaal een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.
Lijkt wel of ik er werk ; )
Paiq lukt aardig merk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
Hoi. Hoe gaat het?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer.![]()
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Voor jou wel Silenius. Voor jou welquote:Op zondag 23 maart 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey gorguess. Goed. jij
ben je single?
Oei, hoor je dit, yats.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes.Iehlll
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef za18za18 het volgende:
Ik vind e-matching nu al stomEr is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
That makes two then :-)quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
QFT.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:
[..]
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen, iedereen is anders daarin.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?
Logisch.
Ja dat verwacht ik, en trouwens als dat een bezwaar is... dan zit je niet goed op een datingsite. Want je hebt nou eenmaal niets anders om op af te gaan!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?
Logisch.
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
Hoeft ook niet, als ik mij er maar comfortabel bij voelquote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen,
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.
Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.
Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen.
Haha, ik hou ook van jou.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.
Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.
Kusje.
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
Oeh ja dat is an sich wel een goede tussenweg jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Haha, ik hou ook van jou.![]()
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.
Goede tip!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook.![]()
Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch...Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
Hij is vandaag vrij, dus bij deze; goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
Huhquote:Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
ohquote:Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
Ja, via Paiq, tuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
* tijnbrein geeft een glasje roosvice aan Buffellquote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Niets mis met een baardje silenus. Sinds ik hem heb, gaat het gek genoeg toch een stuk makkelijker.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.quote:
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...quote:Op zondag 23 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
Goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
Goeie vooruitgang!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
Ik mag niet klagen. Vrijdag de date van afgelopen dinsdag inhalen en zaterdag waarschijnlijk nog een date. Al hebben de recente dates nog geen 'resultaat' opgeleverd.quote:
Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
Dat wil inderdaad nog wel eens helpenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed!
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
Ik snap het ook niet. Zeker als het via internet is in een andere stadquote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
Date per maand lijkt me de max en dr zitten vast een paar leukere tussen. Als je dan op meer dan 6 per jaar komt is dat veel toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent.
Het is geen bash, dat je zo moet reagerenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef habitue het volgende:
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
Meestal is een vrouw wel leuker dan etenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan
En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan
Zo voelt het welquote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is geen bash, dat je zo moet reageren
De fuck, echt he?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is geen bash, dat je zo moet reageren
Ik maak hem niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten
Maar herhaling is wel de kracht van humor!quote:
ja, dit inderdaad. vandaar dat ik het niet zo begrijp en het me nogal vermoeiend lijkt, dat vele daten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan
Niet 'moet' phoebe.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meestal? Altijd toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten
Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |