abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138051704

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138051779
zo. heb ik de TT goed verneukt?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138051793
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef All-out het volgende:
zo. heb ik de TT goed verneukt?
Goede TT
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138056250
E-matching.. 3 gratis contacten; blijken na 2 mailtjes al niet mijn type. :|W
pi_138056554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_138056617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is jouw typen dan? Op wat voor basis wordt je daar gematched dan?
je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
pi_138056725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef za18za18 het volgende:
Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?

En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
pi_138056745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef za18za18 het volgende:

[..]

je wordt hier niet gematched.. het zijn slechts profielen waar je doorheen kan bladeren.
En dat andere contact?
14 SHADES OF GREY
pi_138056810
Ik vind het matching op Lexa wel treurig. Ik woon zelf in Harderwijk maar Lexa matcht mij voornamelijk aan mensen in brabant, het uiterste oosten zoals doetinchem en aalten etc, en een enkele belgische.

Euh, hallo, Flevoland, Utrecht, NH, allemaal gebieden vrijwel om de hoek. Ik vind mijn eigen woonplaats al eigenlijk te ver in het oosten liggen en zoek het liever in de randstad. het zou dan ook fijn zijn als Lexa een beetje meewerkt.
pi_138056871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -0- het volgende:

[..]

Kun je na het eerste contact blijven mailen via e-matching of niet?

En moet de andere full member zijn / kun je zien of de ander full member is?
Volgens mij begrijp ik je eerste vraag niet goed.
Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.

Lijkt wel of ik er werk ; )
pi_138056892
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat andere contact?
Het ging eigenlijk op voor alle 3 :)
pi_138056961
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
14 SHADES OF GREY
pi_138057014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Voor de tweede vraag; nee, je kunt helaas niet zien of de ander full member. Daarnaast moet 1 van de mensen full-member zijn om het mailcontact te beginnen. Tenzij de vrouw in kwestie nieuw is op de site en gebruik kan maken van de 3 gratis contacten-actie.

Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
pi_138057364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef -0- het volgende:

[..]

Als je 3 dagen met gratis contact voorbij zijn, kun je dan nog via e-matching contact houden of moet je gelijk je mail adres geven als je ooit antwoord wilt
Nee je kan contact houden
  zondag 23 maart 2014 @ 01:33:00 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138063953
Zo, ik meld me hier ook maar weer eens. Komende vrijdag poging twee voor de date die afgelopen dinsdag helaas niet door kon gaan. En daarna zaterdag een date met een meisje die mij zelf benaderde.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138064338
Ik ben benieuwd, wat voor profieltekst hebben jullie op datingsites staan?
pi_138064641
Hell yeah...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138064893
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hell yeah...
Dat duidt bijna op het wow-gevoel.

Of in ieder geval een gevoel.
pi_138065132
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hell yeah...
Goed bezig!
  zondag 23 maart 2014 @ 08:55:34 #20
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138065788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Klopt. Het antwoord op de eerste vraag is: Na het eerste berichtje (van een full member) kan je als normaal een berichtje sturen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 23 maart 2014 @ 08:56:11 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138065793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit zo weinig op die sites dat ik sowieso weinig respons heb en krijg
Paiq lukt aardig merk ik. ;) Wat fijn dat die date zo goed ging Tijn! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138067631
Ja dat klopt :)
14 SHADES OF GREY
pi_138069001
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 maart 2014 @ 12:55:37 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138070016
Ze zijn wel erg origineel, dat moet ik ze nageven. Ik begin nooit met de vraag 'hoe gaat het met je', dan weet je vooraf dat je geen reactie krijgt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:05:31 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138070265
Met een goede foto wel hoor. Zo zijn vrouwen dan ook wel weer. :+

Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes. :') Iehlll
Gourmetten of steengrillen?
pi_138070274
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:05 schreef Silenus het volgende:

Maar dit zijn wel allemaal sjakies zo te zien. Met van die vieze ringbaardjes. :') Iehlll
Hoi. Hoe gaat het?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:07:08 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138070298
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoi. Hoe gaat het?
Hey gorguess. Goed. jij

ben je single?
pi_138070321
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hey gorguess. Goed. jij

ben je single?
Voor jou wel Silenius. Voor jou wel :Y
pi_138070455
quote:

Oei, hoor je dit, yats.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138070900
quote:
Via wat voor site/app is dit dan?
pi_138071069
Gast het staat er 8 keer :')
pi_138071758
Ik vind e-matching nu al stom }:| Er is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
pi_138072315
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook. O+

Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch... :') Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:19:20 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138072493
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef za18za18 het volgende:
Ik vind e-matching nu al stom }:| Er is nu 1 iemand waarvan ik zeg.. veel overeenkomsten.
Hij kijkt telkens op mijn profiel maar stuurt geen bericht.
Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
pi_138072536
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mannen kunnen ook geen berichtje sturen als ze geen betaald abonnement hebben.
That makes two then :-)
Je kan het er misschien niet mee eens zijn.. maar ik ben van mening
dat als een man je echt leuk vind..echt wel de eerste move maakt. Dat is op het
internet niet anders.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:24:48 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138072676
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:

[..]

internet niet anders.
Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
pi_138072695
Dus issie gewoon not that into you. Jammer joh.
pi_138072772
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou prima, dan wacht je toch lekker tot je een ons weegt. Van mij mag je lekker afwachtend doen natuurlijk, als je maar wel begrijpt dat echt leuke kerels ook gewoon reacties krijgen van vrouwen die wél initiatief nemen.
QFT.
pi_138072806
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef za18za18 het volgende:

[..]

internet niet anders.
Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?

Logisch.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_138072873
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen, iedereen is anders daarin.
En inderdaad, dan is hij (naar mijn mening) niet dermate geïnteresseerd. Hij zal het vast leuk vinden als ik iets stuur (welke man wil geen aandacht van een vrouw? vooral als zij er niet slecht uitziet?) maar als iemand écht geïnteresseerd is, hoef ik hem niet op weg te helpen.
pi_138072899
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dus je verwacht dat hij speciaal voor iemand die hij niet kent, afgezien van wat eigenschappen een foto, 20 euro betaald om een berichtje te sturen waar diegene dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens op kan reageren omdat ze zelf niet betaald?

Logisch.
Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
pi_138072930
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Logisch.
Ja dat verwacht ik, en trouwens als dat een bezwaar is... dan zit je niet goed op een datingsite. Want je hebt nou eenmaal niets anders om op af te gaan!
pi_138072943
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Laatste klopt niet, niet betalende leden kunnen altijd reageren.
Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
pi_138072988
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan laat je dat laatste weg, ken de site niet, vind ik het nog steeds niet heel logisch.
Hoeft ook niet, als ik mij er maar comfortabel bij voel c_/
  zondag 23 maart 2014 @ 14:33:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138073002
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ga niet achter een man aanzitten. Dat is niet mijn manier van doen,
Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.

Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
pi_138073098
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht, dus veel plezier met die mannen die alle vrouwen op zo'n site constant berichtjes sturen. Zijn meestal leuke en gewilde exemplaren. Je was er ook al erg enthousiast over, las ik.

Zolang je lekker achterover gaat leunen en wachten tot die ene lekkere grappige vent voor je neus komt staan, gaat het nog wel even duren denk ik. Maargoed, blijf vooral achter je zeer succesvolle 'manier van doen' staan.
Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.

Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen. :')
pi_138073111
Silenus, jij heerlijke sarcast...
pi_138073208
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:41:06 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138073258
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Zulke mannen filter ik er na 2 mailtjes al uit, maak je maar geen zorgen. Daarnaast ben ik niet slechts aangewezen op datingsites om iemand te ontmoeten, dus ik heb er niet alle hoop op gevestigd.

Toch wel jammer dat je eerst iemand zijn keuze ''zogenaamd'' accepteert (''dat is je goed recht''), om het in de zinnen daarna finaal onderuit te halen. :')
Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.

Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.

Kusje. :*
pi_138073442
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Luister, je bent op e-matching gaan staan omdat je waarschijnlijk een superleuke vent wil tegenkomen. Je komt hier klagen dat die ene superleuke vent niks stuurt, en verder zijn er alleen maar sukkels.

Als jij ECHT die ene leuke kerel wil (of vrouw, baan, huis, vakantie, etc.) moet je ZELF initiatief tonen en actie ondernemen. En ja, het is jouw goede recht dat jij als een apathische zeester naar je scherm blijft staren totdat die kerel eventueel ooit een berichtje gaat sturen...maar kom dan niet over een maand weer zeuren dat 'de site zo kut is' en 'al die kerels zijn stom', want dan ligt dat gewoon echt aan jou.

Kusje. :*
Haha, ik hou ook van jou. ;)
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door za18za18 op 23-03-2014 14:54:19 ]
pi_138073758
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
pi_138073835
Fijne zondag allemaal :-) ik ga eens de deur uit.
pi_138073893
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je paiq profiel trouwens een tijdje uit zetten? Of moet je hem dan echt weghalen?
Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
pi_138074107
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik haal altijd gewoon alle foto's eraf, blokkeer alle contacten en zet alle mailtjes uit. Heeft ongeveer hetzelfde effect en voorkomt dat je de volgende keer weer precies dezelfde mannen tegenkomt.
Oeh ja dat is an sich wel een goede tussenweg ja :)
  zondag 23 maart 2014 @ 15:28:43 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138074892
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef za18za18 het volgende:

[..]

Haha, ik hou ook van jou. ;)
Ik heb nooit beweerd dat er allemaal sukkels op de site staan.. ik kaartte slechts het concept als stom aan. En ik ben ontzettend eerlijk als ik zeg dat ik open sta om iemand te ontmoeten die ECHT goed (In elk opzicht, m.n de belangrijke zaken in het leven, niet de oppervlakkige kenmerken) bij mij past. Zolang ik diegene niet tegenkom, I'm more than fine!
Het viel mij gewoonweg op dat hij telkens mij bezoekt en niets laat horen.. dat wil niet zeggen dat hij die ENE leuke, bla bla man is die ik zoek.. in tegendeel dat weet ik niet eens.
En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
  zondag 23 maart 2014 @ 15:29:10 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138074917
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Goede tip!
pi_138075840
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even beknopt verslag van de bad-date. Die is geweest, al zijn we ironisch genoeg niet meer aan het hoofdthema toegekomen en hebben we het ons uiteindelijk wat meer comfortabel gemaakt. Geen moment stilte gevallen en ze maakte het me nog knap lastig met haar vlijmscherpe sarcasme. Erg intelligente vrouw met een briljant gevoel voor humor en een ongekende tease ook. O+

Vannacht ging ze om half drie weg en ze moest er vanmorgen om zeven uur alweer uit in verband met werk. Ouch... :') Maar begon me vanmorgen alweer druk en in een goed humeur te appen dus ik geloof dat het enthousiasme wederzijds is.
quote:
5s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
En waar is Thijs? Ik mis mijn ''goed bezig!'' momentje.
Hij is vandaag vrij, dus bij deze; goed bezig!
pi_138075915
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
pi_138076181
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dankjewel Weiss. Tijnbrein jonassen ze hier zowat door het plafond heen zag ik, dus dit is mooi meegenomen.
Huh :?
14 SHADES OF GREY
pi_138076221
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
pi_138076271
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
Niet letterlijk Tijn, het is maar een grapje.
oh :)
14 SHADES OF GREY
pi_138076278
quote:
Vrouwen zijn niet veel creatiever hoor :%
pi_138078920
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En toch kan ik je zeggen dat mijn leukste dates de dates waren die ik zelf heb benaderd. Je vindt het profiel dan namelijk al leuk en de foto. Als je zelf een bericht krijgt ga je dan pas kijken. En mijn ervaring is dat er dan zelden iemand bij is die echt interessant is of er zit een of ander addertje onder het gras.
grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 23 maart 2014 @ 17:23:37 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138079348
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:11 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

grappig, moet zeggen dat mijn leukste (paiq) dates juist degene waren die uit een speeddate kwamen. Niks aan uitgezocht of gematched dus. Gewoon out of the blind beginnen te ouwehoeren en daarna afspreken.
Ja, via Paiq, tuurlijk :) Speeddates veel leuker dan matches vaak. Maar bedoelde via een profielensite. Heb ook wel vrij vaak via een regulier site gedate en dan werkte dat gewoon beter.
pi_138080379
Goed bezig H_J!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138080390
En Tijn ook ofc
pi_138080412
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
pi_138080912
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138081218
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Ik knijp hem wel enigszins voor morgen. Nog nooit zo'n date gedaan eigenlijk. Hiervoor zo lange relatie gehad. En daarvoor was ik pas 16/17, dan doe je nog niet aan dat soort dingen. Gelukkig ben ik geen nerveuze zenuwlijer, ben niet snel geneigd dicht te klappen ofzo.
* tijnbrein geeft een glasje roosvice aan Buffell
14 SHADES OF GREY
  zondag 23 maart 2014 @ 18:28:56 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138081651
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Buffell het volgende:
Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:37:44 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082000
quote:

Niets mis met een baardje silenus. Sinds ik hem heb, gaat het gek genoeg toch een stuk makkelijker.
  zondag 23 maart 2014 @ 18:38:26 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082029
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oei, hoor je dit, yats.
Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
pi_138082270
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat scheelt een slok op een borrel, veel plezier!
En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed! ;)
pi_138082326
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:

[..]

Noted. Maar wat ik al zei, gek genoeg heb ik nu meer dates dan zonder baardje.
Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
pi_138082327
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:57 schreef habitue het volgende:
Mijn date was ook geslaagd, volgende week date nr 2!
Goed bezig!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:48:59 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082446
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik merk weinig verschil in aandacht tussen baard of glad...
Het zal ook weinig verschil zijn. Het is puur dat ik nu relaxter ben.
pi_138082519
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:

[..]

Goeie vooruitgang!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:56:25 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138082677
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goeie vooruitgang!
Ik mag niet klagen. Vrijdag de date van afgelopen dinsdag inhalen en zaterdag waarschijnlijk nog een date. Al hebben de recente dates nog geen 'resultaat' opgeleverd.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:07:21 #79
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138083089
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:

[..]

Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
  zondag 23 maart 2014 @ 19:07:54 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138083115
Ook weer 2 uurtjes terug. Was gezellig.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:08:12 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138083127
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:

[..]

En als hij dan de rest van die borrel opdrinkt komt het helemaal goed! ;)
Dat wil inderdaad nog wel eens helpen ;)
  zondag 23 maart 2014 @ 19:08:50 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138083150
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is ook een beetje raar om je baard voor Silenus af te scheren hoor. Fijn!
Silenus is vast een aardige jongen, maar het zit hem in dat laatste woord. Als ik hem al voor iemand afscheer, dan is dat iemand die van het vrouwelijk geslacht is.
pi_138083261
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
  zondag 23 maart 2014 @ 19:16:11 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083477
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus kinders, waar halen jullie al de tijd vandaan voor al die dates? Ik zou er echt compleet gestoord en opgefokt van raken als ik zo veel zou "moeten"....
Ik snap het ook niet. Zeker als het via internet is in een andere stad :D
pi_138083622
quote:
ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent. :')
pi_138083688
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:21:41 #87
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083720
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef perro. het volgende:

[..]

ik snap niet dat er bij de veelvuldige daters blijkbaar nooit iemand tussen zit die wat langer blijft plakken (verliefd oid). lijkt mij dan weer dodelijk vermoeiend eigenlijk. naast de tijd die je ermee kwijt bent. :')
Date per maand lijkt me de max en dr zitten vast een paar leukere tussen. Als je dan op meer dan 6 per jaar komt is dat veel toch?

Daarnaast lijkt me 2 vrouwen tegelijk onderhouden niet heel chil ;D
pi_138083732
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan :')

En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan :')
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:03 #89
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083735
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef habitue het volgende:
Je kunt ook de zaterdagavond op FOK! doorbrengen, dat is waar.
Het is geen bash, dat je zo moet reageren :D
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:55 #90
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083771
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu, al die losse contacten zouden ook echt op mijn zenuwen gaan werken inderdaad. Ik kan sowieso al niet zo gek veel met "kenissen/oppervlakkige relaties".... Het moet verder/dieper gaan dan dat, of gewoon ophouden en weggaan :')

En ik heb geregeld al geen tijd (zin/puf/krrrrracht) om boodschappen te halen, laat staan 2/3/4 dates per week af te gaan :')
Meestal is een vrouw wel leuker dan eten :+
pi_138083777
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zo voelt het wel :( Maar het valt volgens mij wel mee hier? Meesten halen 1 date per week hier niet.
pi_138083783
quote:

[..]

De fuck, echt he? :')
pi_138083802
quote:

[..]

Ik maak hem niet.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:26:05 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138083927
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik maak hem niet.
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik maak hem niet.
Was ook een matig grapje ;)
pi_138083947
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

[..]

Was ook een matig grapje ;)
Maar herhaling is wel de kracht van humor!
pi_138083985
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja, dit inderdaad. vandaar dat ik het niet zo begrijp en het me nogal vermoeiend lijkt, dat vele daten.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:36:08 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084393
quote:
Niet 'moet' phoebe.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:37:26 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138084465
quote:

[..]

Meestal? Altijd toch?
pi_138084476
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Niet 'moet' phoebe.
Je bent bekend met het concept aanhalingstekens?
pi_138084485
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef yats het volgende:

[..]

Meestal? Altijd toch?
Hell nah! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')