Hij dacht eigenlijk dat de PVV aanhang 'meer' gingen roepen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Wilders had er totaal geen rekening mee gehouden dat mensen "minder" zouden antwoorden op de vraag of ze meer of minder Marokkanen wilden. Gewoon een kort grapje. En vervolgens een persconferentie waarin hij zegt dat hij minder Marokkanen wil omdat het in zijn verkiezingsprogramma zit en dat graag wil uitvoeren.
Niets aan de hand, loop rustig verder.
Antwoorden met een non sequitur, mijn god.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Slecht en dom geschreven stukken.
In Nederland praten wij Nederlands!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Antwoorden met een non sequitur, mijn god.
Er zitten te veel waarborgen in de nederlandse democratie om hier een dictatuur te kunnen vestigen. Dus dat zal niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat 4 en 5 mei zo gekaapt wordt door het CIDI enzo. Daarom zou ik liever een andere dag nemen.
Verder vind ik het moeilijk te beoordelen of Geert echt de potentie heeft om de nieuwe Hitler te worden. Ik denk enerzijds van wel, omdat redelijk dezelfde strategie wordt gevolgd als Hitler toen.
Anderzijds denk ik dat een groot deel van het land nog te slim is om erin te trappen (godzijdank).
Nee. Daar oordeel ik niet over. En dat valt jou blijkbaar moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees je eigen posts nog na.
Een nare man, sja. Wel een vakman, maar daarop beoordelen valt buiten je bekrompen "nadenk"veld.
Of ik nou aan jouw kant sta of niet, je manier van discussiëren doet meer denken aan een lagere-school-ruzie dan aan een gesprek tussen volwassenen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekrompen. Een toptrainer afserveren omdat jij voetbal niet begrijpt.
Over "niet nadenken" gesproken...
En dat je niet begrijpt dat links net zo ophitsend en uitsluitend is als Wilders. Zelfs het "o-zo-keurige" D66, met het kleutertje Pechtold dat de prinsenvlag historisch verkracht.
Ja. Ik denk ook dat hij dat zo voorzien had. En dan had hij vast ook al een andere tekst klaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij dacht eigenlijk dat de PVV aanhang 'meer' gingen roepen?
Kan Mussolini nog wel?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Montov het volgende:
Wilders wordt nooit de tweede Hitler.
Maar met genoeg macht kan hij een nieuwe George W Bush worden. Of eventueel zelfs een tweede Videla.
Dan was de volgende vraag geweest of ze meer of minder bier wilden, toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef Globali het volgende:
[..]
Ja. Ik denk ook dat hij dat zo voorzien had. En dan had hij vast ook al een andere tekst klaar.
Maar, komt het ooit tot het uitzetten van bevolkingsgroepen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Montov het volgende:
Wilders wordt nooit de tweede Hitler.
Maar met genoeg macht kan hij een nieuwe George W Bush worden. Of eventueel zelfs een tweede Videla.
"die man doet 'gewoon' iets met voetbal"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Daar oordeel ik niet over. En dat valt jou blijkbaar moeilijk.
Het had mij niet meer verbaasd dan deze opmerking. Nu kan alles gewoon gezegd worden blijkbaar. Ik pas ervoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan was de volgende vraag geweest of ze meer of minder bier wilden, toch?
Ah, de mijne? De hoeveelheid drogredenaties van Globali gezien??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ik nou aan jouw kant sta of niet, je manier van discussiëren doet meer denken aan een lagere-school-ruzie dan aan een gesprek tussen volwassenen.
Ik vind voetbal volkomen onbelangrijk en de bedragen die men verdient vaak zijn nog gekker. Dat mag niet? Dan ben ik links?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"die man doet 'gewoon' iets met voetbal"
"onzinnig"
Duidelijk bekrompen omdat je voetbal niet begrijpt. Voor jou is de trainer van Almere City net zoiets als het winnen van de Champions League.
Trol.
Dit is precies ook wat ik niet begrijp van Wilders. Hij lijkt me geen domme man, maar hij ziet kennelijk niet in dat die harde opstelling van hem naar bepaalde bevolkingsgroepen niet tot een oplossing leidt.. op andere partijen kan je ook genoeg kritiek hebben, maar ik vind de PVV echt een enorme baggerpartij. Waar zijn de grote denkers die met oplossingen komen en mensen weten te verbinden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef Strani het volgende:
Wilders ziet geen nuance. Voor hem en de zijnen is het zwart-wit. Óf we worden overlopen door moslimterroristen, óf we worden weer een blank land zonder buitenlandse invloeden. Die manier van denken is gevaarlijk, naief en zal nooit maar dan ook nooit tot een oplossing leiden. Ik heb Wilders en de PVV altijd diep triest gevonden, maar een nieuw dieptepunt is nu toch wel bereikt.
Ik ken je langer dan vandaag, je discussiëert altijd zo. Een hoop directe aanvallen en af en toe wat mooie woorden waarvan je weet dat je tegenstander ze waarschijnlijk niet kent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de mijne? De hoeveelheid drogredenaties van Globali gezien??
Die kun je gewoon aangeven. Dan geef ik daar antwoord op. Ik zal soms best eens fout zitten. Over het algemeen niet. Maar ik hoor graag van jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de mijne? De hoeveelheid drogredenaties van Globali gezien??
Die zijn inderdaad erg nodig, want de problemen waar Wilders het over heeft, bestaan wel degelijk. Dit maakt deze hele situatie eigenlijk dubbeltriest: Aan de ene kant doet Wilders mensen pijn met z'n uitspraken, en aan de andere kant zorgt hij ervoor dat de problemen zelf ondersneeuwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is precies ook wat ik niet begrijp van Wilders. Hij lijkt me geen domme man, maar hij ziet kennelijk niet in dat die harde opstelling van hem naar bepaalde bevolkingsgroepen niet tot een oplossing leidt.. op andere partijen kan je ook genoeg kritiek hebben, maar ik vind de PVV echt een enorme baggerpartij. Waar zijn de grote denkers die met oplossingen komen en mensen weten te verbinden?
Als hij kwam met een normale oplossing was er geen probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg nodig, wat de problemen waar Wilders het over heeft, bestaan wel degelijk. Dit maakt deze hele situatie eigenlijk dubbeltriest: Aan de ene kant doet Wilders mensen pijn met z'n uitspraken, en aan de andere kant zorgt hij ervoor dat de problemen zelf ondersneeuwen.
Dat laatste. Vraag ik mij ook af. Misschien is het probleem gewoon erg moeilijk. Ik zie het ook niet echt. DE oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is precies ook wat ik niet begrijp van Wilders. Hij lijkt me geen domme man, maar hij ziet kennelijk niet in dat die harde opstelling van hem naar bepaalde bevolkingsgroepen niet tot een oplossing leidt.. op andere partijen kan je ook genoeg kritiek hebben, maar ik vind de PVV echt een enorme baggerpartij. Waar zijn de grote denkers die met oplossingen komen en mensen weten te verbinden?
Inderdaad. Minder immigratie vind ik ook acceptabel, maar samen met degenen die er al zijn moet je er nu gewoon het beste van maken. Met goede oplossingen voor serieuze problemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:48 schreef Globali het volgende:
[..]
Als hij kwam met een normale oplossing was er geen probleem.
Bekrompen. Niet kunnen inleven buiten je comfortzone.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik vind voetbal volkomen onbelangrijk en de bedragen die men verdient vaak zijn nog gekker. Dat mag niet? Dan ben ik links?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |