Gelukkig is deze ad hominem wel van hoogstaand niveau.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Mijn god, kunnen de kinderen niet uit dit topic geweerd worden? Niveau gaat wel sterk omlaag met theunderdog en die sadpanda.
Wat doe ik nou weer verkeerd...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Mijn god, kunnen de kinderen niet uit dit topic geweerd worden? Niveau gaat wel sterk omlaag met theunderdog en die sadpanda.
Tegen jou is die wel terecht. Heb nog geen één post van je gezien dat enige kwaliteit had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelukkig is deze ad hominem wel van hoogstaand niveau.
Volgens ben ik juist de 15-jarigequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Insgelijks, dus tja..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Tegen jou is die wel terecht. Heb nog geen één post van je gezien dat enige kwaliteit had.
Ten eerste, de discussie aangaan met underdog. Verder haal je er teveel zaken bij die weinig met Syrie te doen hebben en staan complottheorieën in de weg van goede discussies.quote:
Wat is er nou weer verkeerd met iemand de discussie aan te gaan? Ik doe niet aan complottheorieën, het is gewoon bewezen dat het heel vaak eerder is gebeurt. En ik haalde Irak en Libië aan omdat dat Syrië te wachten staat als Assad valt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:48 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ten eerste, de discussie aangaan met underdog. Verder haal je er teveel zaken bij die weinig met Syrie te doen hebben en staan complottheorieën in de weg van goede discussies.
Hij moet mij niet, gewoon omdat ik mijn mening geef.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er nou weer verkeerd met iemand de discussie aan te gaan? Ik doe niet aan complottheorieën, het is gewoon bewezen dat het heel vaak eerder is gebeurt. En ik haalde Irak en Libië aan omdat dat Syrië te wachten staat als Assad valt.
Als je een discussie aangaat met een idioot, kan het gebeuren dat die idioot zich thuis gaat voelen hier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er nou weer verkeerd met iemand de discussie aan te gaan? Ik doe niet aan complottheorieën, het is gewoon bewezen dat het heel vaak eerder is gebeurt. En ik haalde Irak en Libië aan omdat dat Syrië te wachten staat als Assad valt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
[..]
Als je een discussie aangaat met een idioot, kan het gebeuren dat die idioot zich thuis gaat voelen hier.
Ik vindt iemand die pleit voor het bestraffen van afvalligen, zoals baklava doet, idioter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Als je een discussie aangaat met een idioot, kan het gebeuren dat die idioot zich thuis gaat voelen hier.
Ojaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Kirov het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Armeense gangsters?
https://www.facebook.com/nerses.kilajyanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Kirov het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Armeense gangsters?
Van mij wel dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Senor__Chang het volgende:
Heb nog geen één post van je gezien dat enige kwaliteit had.
quote:Yesterday, checkpoints of the Turkish army on the borders with Kasab opened fire on NDF sites giving terrorists cover fire to try and take the strategic town of Kasab on the Turkish Syrian borders.
SAA and NDF at first withdrew from location, regrouped and re-attacked, took back the border crossing and foiled the terrorists attack on the town.
Our air force bombers took down a lot of terrorists gatherings, some were inside the stolen "Iskenderun region" that Turkey stole from Syria in 1939
Our Buk-m2E anti air batteries locked on 8 Turkish F-16 when they were trying to close on the borders.
The high command orders were not to shoot down and Turkish jet unless they intervene, and not to shoot at the Turkish army unless they directly shoot on us again although they did the first time.
We will not hesitate defending our homeland, dozens of Erdoğan`s terrorists were killed and the Turkish army was again nothing but a disgrace to every military uniform siding with terrorists.
The Syrian UN representatibe Dr. Bashar al-Ja`fari on Friday sent two identical letters to the UN Secretary-General and the head of the Security Council reporting the incident.
Niet?!quote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef Peunage het volgende:
Geen betrouwbare bron, ik heb het van facebook;
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |