Neequote:
Waarom zou ik haar foto's van haar eigen bruiloft sturen?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En waarom niet je stuurt het wel naar ISMFOF.
Of is het ISMFOF's.![]()
bruiloft dan laat maar.
Oke verstuur het dan wel naar mij.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar foto's van haar eigen bruiloft sturen?
Wil je mijn trouwfoto's niet zien dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En waarom niet je stuurt het wel naar ISMFOF.
Of is het ISMFOF's.![]()
bruiloft dan laat maar.
Jawel,quote:Op zondag 23 maart 2014 18:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wil je mijn trouwfoto's niet zien dan?
Nee.quote:
9/11 heel waarschijnlijk welquote:Op zondag 23 maart 2014 17:54 schreef Aloulou het volgende:
Ze steunen al lang geen terrorisme meer naar het Westen toe.
Niet slecht bedoeld Bakkie, maar heb je misschien een lichte vorm van autisme? En wat is je echte leeftijd.quote:
Is er dan een sprake van een toenemende Shia-bevolking in Pakistan? Of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad interessant wat er gaat gebeuren als Saudi overlijdt omdat er binnen dat familie ook interne conflicten zijn.
Maar als saudi valt zullen die madrassas ook niet meer gefinancierd worden met als gevolg minder radicaliserende jongeren. Pakistan krijgt veel geld van SA om de Shia daar te onderdrukken en Sunni te blijven. Pakistan gaat het heel moeilijk krijgen als ze SA kwijt raken.
SA heeft ook de Pakistanen gevraagd om de rebellen in Syrie te trainen. Pakistan is KSA en KSA is Pakistan.
Die 250 miljoen sunni's in Indonesië hebben weinig te maken met het Midden-Oosten. Zelfde geldt voor de Afrikaanse sunni's.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zal je laten zien waarom ik denk dat Shia nooit een kans maakt tegen Soenni.
[ afbeelding ]
En daar kan je dus bij op tellen dat Soenni verbonden is met NAVO.
Die landen die jij noemt trouwens, Irak, Libanon en Syrie, zijn alle drie verwikkeld in een Shia-Soenni strijd.
Turkije wordt geen supermacht. Economisch, militair en demografisch te zwak. De Turkse bevolking is sterk aan het vergrijzen, vooral onder de Turken zelf (west en centraal Turkije), de economie is niet zo stabiel als het de afgelopen jaren leek en militair stelt het weinig voor in vergelijking met de werkelijke grootmachten (geen eigen industrie).quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sunnis hebben wel een supermacht in wording Turkije.
Dat zie ik anders. En zijn zelfs Chinese Jihadi's in Syrie.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:28 schreef Senor__Chang het volgende:
Die 250 miljoen sunni's in Indonesië hebben weinig te maken met het Midden-Oosten. Zelfde geldt voor de Afrikaanse sunni's.
Een paar verdwaalde jihadi's kunnen natuurlijk nooit evenveel invloed uitoefenen als soevereine staten. Daarom dat ik die niet zou meerekenen, de Indonesische regering is naar mijn weten niet zozeer bezig met het Midden-Oosten als dat ze met hun eigen invloedsgebied bezig zijn. Zelfde geldt voor de Afrikaanse moslims in o.a. Nigeria en Ivoorkust.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat zie ik anders. En zijn zelfs Chinese Jihadi's in Syrie.
Wat ik wel een goed punt vind, wat Peunage zei, is dat Soenni meer verdeeld is dan Shia. Ik denk echter dat het machtsevenwicht met 84% Sunni (= 0.85*1.57 Mld = 1.33 miljard) en 15% (= 0.15 * 1.57 mld = 235 miljoen) Shia flink in het voordeel is van Sunni, ook al je die 250 miljoen uit Indonesia buiten beschouwing laat. Dan is het namelijk nog meer dan een miljard Soenni tov 235 miljoen Shia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |