Dat van Venezuela is gewoon bewezen, ook in Libië is dat bewezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een groot complot inderdaad...![]()
Die onthoofdingen die mensen van ISIS uitvoeren, dat zijn eigenlijk gewoon Syrische militairen die de islam zwart willen maken.
Amnesty is onderdeel van de Amerikaanse propaganda machine.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-regime-Assad.dhtml
Wat hier staat is ook allemaal onzin. Geschreven door een reptilian.
Zit je weer te trollen of wat? Net was je nog tegen Assad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
http://the-japan-news.com/news/article/0001147486
Klopt, en Obama is eigenlijk de duivel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Amnesty is onderdeel van de Amerikaanse propaganda machine.
Nee, dat was en ben ik niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zit je weer te trollen of wat? Net was je nog tegen Assad.
Bush is de duivelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, en Obama is eigenlijk de duivel.
Dus je wil dat Assad wint?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat was en ben ik niet.
Je moet fatsoenlijk leren lezen.
Halluu, ik eet beiden eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoi kaas- en hummusvreters.
Vooral ik toch?quote:
Like I said before : laat je nakijken manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dit conflict? jazeker, maar daarna mag hij van mij eindigen als Khadaffi.
Echt humaan ben je dus ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dit conflict? jazeker, maar daarna mag hij van mij eindigen als Khadaffi.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Like I said before : laat je nakijken man
Zover ik weet wel, maar als jij betrouwbare bronnen hebt die aantonen dat ik van een ander soort ben ben ik reuze benieuwd.quote:
Blablabla, als je hoopt dat iemand eindigt als Gaddafi ben je niet goed in je hoofd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, maar als jij betrouwbare bronnen hebt die aantonen dat ik van een ander soort ben ben ik reuze benieuwd.
Ik hoop niets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blablabla, als je hoopt dat iemand eindigt als Gaddafi ben je niet goed in je hoofd.
Korte termijn geheugen dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Korte termijn geheugen dus.Hallo derek ogilvie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jongen jij wel.quote:
Welke emoties? Ik zit hier totaal emotieloos op m'n kamer hoor...Deze hele discussie windt mij niet op of zo. Enkel irritatie van domheid van sommigen hier, ik noem geen namenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ad hominem..
Vanwaar al die emoties?
Nee jij bent ook heel coolquote:
Je kunt mij ook gewoon met valide argumentatie uitleggen wat er precies allemaal "dom" is...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welke emoties? Ik zit hier totaal emotieloos op m'n kamer hoor...Deze hele discussie windt mij niet op of zo. Enkel irritatie van domheid van sommigen hier, ik noem geen namen.
[..]
Nee jij bent ook heel cool
Heb jij zin in een zinloze discussie dan? Heb hier op FOK! al vaker zulke discussies gevoerd, leidt nergens naar en is complete tijdverspilling.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kunt mij ook gewoon met valide argumentatie uitleggen wat er precies allemaal "dom" is...
Dan kunnen wij op een normale manier een discussie voeren.
Je kunt je toch op zijn minst nader verklaren waarom ik mijzelf zou moeten nakijken toen ik zei dat de bevolking van Syrië geen terroristische varkens aan de leiding wil.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb jij zin in een zinloze discussie dan? Heb hier op FOK! al vaker zulke discussies gevoerd, leidt nergens naar en is complete tijdverspilling.
Wat ik ervan begreep is dat je met ''terroristische varkens'' duidt op Al-Assad...dan mag je je wel even gaan nakijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kunt je toch op zijn minst nader verklaren waarom ik mijzelf zou moeten nakijken toen ik zei dat de bevolking van Syrië geen terroristische varkens aan de leiding wil.
Dat heb jij dan helemaal verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat je met ''terroristische varkens'' duidt op Al-Assad...dan mag je je wel even gaan nakijken.
Excuses danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heb jij dan helemaal verkeerd begrepen...
Jij zei dat de meerderheid van Syrië pro Assad is, en daaruit trok jij de conclusie dat ze blijkbaar een dictator willen. Waarop ik antwoord dat ze vooral geen terroristische varkens aan de leiding willen hebben (lees ISIS).
Barack Hussein Obama IIquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, en Obama is eigenlijk de duivel.
Logisch wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Barack Hussein Obama II
Hij heet eigenlijk Hussein dus is hij in de ogen van veel van die figuren die tegen Assad vechten vast een soort duivel ja.
Moslims die gaan haten op de kleinzoon van hun profeetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Barack Hussein Obama II
Hij heet eigenlijk Hussein dus is hij in de ogen van veel van die figuren die tegen Assad vechten vast een soort duivel ja.
Is dat zo? Saddam was een soenniet, ik denk dat ze liever hem hebben dan de huidige sjiitische Iraakse regering.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Barack Hussein Obama II
Secularisme is de oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef darkmond het volgende:
Al dat gedoe ook over religieKansloos
İnderdaad, achterlijke mensen zijn het.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moslims die gaan haten op de kleinzoon van hun profeet
http://www.syrianperspect(...)ents-in-latakia.htmlquote:Kasab: Yesterday, 3 packs of rodents belonging to Jabhat Al-Nusra emerged from 3 points inside the southern borders of Turkish-Occupied Syria (Hatay) and attacked positions held by National Defense Forces and the SAA at Kasab. This town is a well-known summer mountain resort famous for its Armenian cuisine and mirthful population. The inhabitants of this town have long since left for either Latakia or Armenia in an effort to avoid the plague of Islamist cockroaches supported by Britain, Turkey and the rest of that terrorist bloc called NATO or the Saudi Ape Kingdom.
While attacks on border towns in the northern Latakia Province have become quite routine with most failing or succeeding in occupying strategically unimportant villages, this time, the attack was organized and supported by the Turkish army and its MIT. This is a major escalation in the fighting here indicating that Erdoghan is trying to create an atmosphere of tension in order to distract his population from the devastating effects of the corruption scandal unfolding all around him.
Bashar Al-Ja’afari, Syria’s permanent representative at the U.N. has filed a formal complaint with the useless and inscrutable Mr. Ban. We expect Ban to put his palms over his ears or his eyes – or just squint while forcing his two index fingers into his miserable ears. However, Dr. Al-Ja’afari is doing what any diplomat would do and we support him.
The attack on Kasab was quite ferocious involving many flatbeds with new 23mm Croatian-manufactured AA cannons, some flatbeds even sporting missile launchers from the Zionist Settler State. The purpose of the attack must be in line with fears the rodents have that their sojourn in Turkey is coming to an end and that they must find a new territory in which to nest and spread their sickening bacteria.
Last night, while we were sleeping, the SAA and NDF supported by Hind helicopter gunships assaulted the rats at Kasab and nearby Al-Samra. The rats were annihilated in both towns as Wael described a “hurricane” of lead and fire unleashed by the country’s defenders. Both Kasab and Al-Samra are now in the hands of the SAA.
http://m.fok.nl/nieuws/644401quote:Syrische rebellen in hinderlaag gelokt
Door harry64 @ 22/03/2014 14:05
Het Syrische leger heeft een groep rebellen van de soennitische beweging Jabhat al-Nusra in een hinderlaag laten lopen. Daarbij zijn meerdere doden gevallen, meldt het persbureau SANA zaterdag.
De rebellen kwamen uit buurland Jordanië en liepen in de buurt van het stadje Adra, ten noordoosten van Damascus, in de val. De meeste strijders zouden zijn omgekomen. Hun wapens zijn in beslag genomen.
De Syrische oppositie maakte eveneens melding van een aanval op rebellen bij Adra. Volgens het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten vonden daarbij zeker tien mensen de dood.
Ali heten is bij bepaalde checkpoints al genoeg om door een banneling uit Saoedie van je hoofd ontdaan te worden, totale gekte in de zandbakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moslims die gaan haten op de kleinzoon van hun profeet
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ali heten is bij bepaalde checkpoints al genoeg om door een banneling uit Saoedie van je hoofd ontdaan te worden, totale gekte in de zandbak
Nou ja Assad wint wel en Libanon blijf ook wel seculier. Egypte is nog de vraag waar het heen gaat, Sisi lijkt me niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is on the way out in die regio, dertig jaar geleden ging het nog wel aardig.
Ja eigenlijk wel ja ...quote:
Voor je 't weet krijgen we straks nog een soenniet-sjiiet discussie hieroquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad, achterlijke mensen zijn het.
Oke ik blijf uit de buurtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ali heten is bij bepaalde checkpoints al genoeg om door een banneling uit Saoedie van je hoofd ontdaan te worden, totale gekte in de zandbak
In landen als Irak en Jemen is het inmiddels ook wel hopeloos vrees ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nou ja Assad wint wel en Libanon blijf ook wel seculier. Egypte is nog de vraag waar het heen gaat, Sisi lijkt me niet te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |