Compression Bra dusquote:Op zondag 23 maart 2014 08:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is de moeite waard om te proberenIk heb trouwens de Compression Bra. Ze blijven langer goed dan de Shockabsorbers trouwens, die is al best klaar inmiddels
Terwijl m'n Pure Lime sportbh's nog perfect eruit zien.
Leuk leuk!!quote:Op zondag 23 maart 2014 08:53 schreef YUR het volgende:
Hoera, onze marathonshirts gaan gedrukt wordenEn omdat mensen van onze groep op 13 april verspreid zijn over Rotterdam en London, is dat meteen ook het thema van de shirts
Weer een leuk hebbedingetje
quote:Op zondag 23 maart 2014 08:01 schreef Quoi het volgende:
Succes Sem en Rondje Nederland lopersZonder haas voor Gogo denk ik zo?
Dank jullie!. Mijn loopje vandaag heeft slechts 563 deelnemers, wordt weer knusquote:Op zondag 23 maart 2014 03:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Semmie, Gup, Gogo en stipjestreep veel succes en plezier tijdens jullie loopjes vandaag!
Succes!!quote:Op zondag 23 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie!. Mijn loopje vandaag heeft slechts 563 deelnemers, wordt weer knus
veel plezier!quote:Op zondag 23 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie!. Mijn loopje vandaag heeft slechts 563 deelnemers, wordt weer knus
Ik heb dat ook nog steeds na al die vage kwaaltjes die de revue gepasseerd hebben afgelopen jaar. Afgelopen week had ik wat pijn in mijn onderrug en toen dacht ik 't ook weer. Toen maar weer eens gestopt met te hoge hakken dragenquote:Op zondag 23 maart 2014 08:25 schreef Yuki het volgende:
Hier flink zin om te lopen, aangezien de "pijn" al een paar dagen op een 0-1 zit. Grotendeels niet aanwezig dus, héél soms even een "OMG IK VOEL IETS" maar dat is dan ook binnen een minuut weg en komt waarschijnlijk vooral door m'n angst voor een langdurige blessure.
Ja, en daar blijft het waarschijnlijk ook wel bijquote:Op zondag 23 maart 2014 09:08 schreef GotC het volgende:
Oh ja, succes lopers vandaag!![]()
Leuk Hats, altijd interessant om te meten/weten.
Dank je en volgend jaar je eerste HM?quote:Op zondag 23 maart 2014 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Bedankt nog iedereen voor het enthousiasme over mijn eerste 5 km! Ik had gisteren een drukke dag, en dus geen tijd meer om te reageren. Dat vind ik nog het meest bizar: dat ik 5 km kon hardlopen en dat ik daarna niet de hele dag op de bank moest bijkomen
Wat is het heerlijk, dat lopen.
iedereen die vandaag een loop gaat doen, veel plezier en succes!
Wat moblo zegt. Superdingen, zelfs met wedstrijden.quote:
En ze praten ook nog eens een heel moeilijke taal die ik niet snapquote:Op zondag 23 maart 2014 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een debiele uitzending van Rai Sport. Ze laten niks van de wedstrijd zien
Scusi, scusi!quote:Op zondag 23 maart 2014 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ze praten ook nog eens een heel moeilijke taal die ik niet snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |