SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook wat te eten jongens.
[ afbeelding ]
wtf moet dat voorstellenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer gooi ik het brood eerst in de tosti apparaat. Wat vind jij van dit idee?
3,99 vind ik best prijzig voor zo'n kleine hoeveelheid. Die Westland kots is meestal 2,79/2,89, en soms in de aanbieding voor 2 euro (en dan koop ik het)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar keuze.
3 euro 99, is geen geld
Nah, moet lukken...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het gaat nu wel een lastig verhaal worden voor Arsenal in deze wedstrijd.
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Ake lijkt op de jonge Gullit?Jij bent wel de eerste die dit ziet.
ohquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.
Werd al gemaakt bij de Europa League wedstrijden van Chelsea bij RTL 7
Hoe hij zijn kauwgum zat te kauwen net, met die Afro-dreads, leek hij op een mini-me van Gullitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Ake lijkt op de jonge Gullit?Jij bent wel de eerste die dit ziet.
tsjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.
Werd al gemaakt bij de Europa League wedstrijden van Chelsea bij RTL 7
Dritz is jaloers op je.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream loopt gewoon 10 fucking minuten achter...
Ik herinnerde me net dat ik vooruit kan gaan met mijn stream (Acestream), dus meteen de 6-0 meegepikt, en loop nu stabiel zo'n 3 minuten ofzo achterquote:
Doen alsof je niet voor Robben gaat kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo zappen naar Sport1. Vos de Mos
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je niet voor Robben gaat kijken
Ey vriend als je bij pleintje wil vechten moet je dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.
KingRoland en jij tegen mij en Johannes. 15:30. Wees op tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey vriend als je bij pleintje wil vechten moet je dat gewoon zeggen.
Weet je dat zeker? Roland heeft al zijn straatgevechten gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KingRoland en jij tegen mij en Johannes.
Schiet nou maar op. Ik ben al OP WEG NAAR het pleintje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ronald heeft al zijn straatgevechten gewonnen.
omwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schiet nou maar op. Ik ben al OP WEG NAAR het pleintje.
Heeft dat meisje inmiddels al volwassen tandjes...?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Roland heeft al zijn straatgevechten gewonnen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.
Tegen KingRoland ga ik nooit vechten, en Robben is een Groningse god.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KingRoland en jij tegen mij en Johannes. 15:30. Wees op tijd.
dat schijtchelsea had gewoon moeten scoren als een infantiel 12-0 oid,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu al terug. Dat was een makkie.
Overigens zie ik dit geen 10-0 worden.
Jenson Buttonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Is die linker niet Victor Reinier?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Ik gun het City meer dan Chelsea.. spelen attractiever en hebben een sympathiekere coach.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelseaalleen jammer van vorige week. City laat niet veel meer liggen.
Nobody gives a fuckquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gun het City meer dan Chelsea.. spelen attractiever en hebben een sympathiekere coach.
Halfbloedjes galorequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Gives a fuck om wat? Mij zal het verder ook een zorg zijn hoor.. als ik mag kiezen doe Liverpool dan maar. Die zullen wel net te kort komenquote:
Ik zal je inderdaad even met rust laten en niet meer plagen. Alors je bent een schitterende creatie!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:42 schreef alors het volgende:
Ik ga maar eens stichting Korrelatie bellen. Of gewoon Johannes en Grifte.
Bied je bij ons aan als troostmeisje, dan zul je deze smadelijke nederlaag snel vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:42 schreef alors het volgende:
Ik ga maar eens stichting Korrelatie bellen. Of gewoon Johannes en Grifte.
He, je bent mod. Succes!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Henk SpaanIk hoop oprecht dat hij een act opvoerde, de dingen die hij met een strak gezicht zei
[..]
Ik zal je inderdaad even met rust laten en niet meer plagen. Alors je bent een schitterende creatie!
Ref: "gibbs, you're off!"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Liverpool pakt hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:57 schreef Grifte het volgende:
Hup Liverpool
Al heeft Cardiff wel een bazenkeeper, Marshall
Ditquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Bosscielny het volgende:
Het is niet zo moeilijk. Manchester City en Chelsea strijden om plek 1 & 2 en Liverpool en Arsenal om plek 3 & 4.
Logisch als je maar 1 PL wedstrijd uitzendtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die lopen wel flink binnen qua abo's, of niet...!?
Ze moeten maar eens af van dat sprookje dat we op peperdure betaal-Tv zitten te wachten. prima om voor een aantal zenders extra te betalen, maar dan wel normale bedragen, en niet 17,50 of whatever per maandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logisch als je maar 1 PL wedstrijd uitzendt
Ik kan het fout hebben maar vorig seizoen was er bij Sport 1 meer dan 1 PL wedstrijd tegelijk te zien, bij FOX kan dat niet omdat ze daar de rechten niet voor hebben zeggen ze.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens af van dat sprookje dat we op peperdure betaal-Tv zitten te wachten. prima om voor een aantal zenders extra te betalen, maar dan wel normale bedragen, en niet 17,50 of whatever per maand
Gewoon alle sportkanalen voor 5 euro per maand extra, en de film-kanalen voor 5 euro per maand extra.
Ze blijven ook dingen verzinnen de prijs omhoog te krikken. Zo werd afgelopen jaar besloten dat de kijkers op extra HD-zenders zat te wachten dus dat het bedrag automatisch maar 5 euro omhoog zou gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens af van dat sprookje dat we op peperdure betaal-Tv zitten te wachten. prima om voor een aantal zenders extra te betalen, maar dan wel normale bedragen, en niet 17,50 of whatever per maand
Gewoon alle sportkanalen voor 5 euro per maand extra, en de film-kanalen voor 5 euro per maand extra.
Volgens mij had je toen idd op meerdere kanalen een wedstrijd, maar weet het ook niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar vorig seizoen was er bij Sport 1 meer dan 1 PL wedstrijd tegelijk te zien, bij FOX kan dat niet omdat ze daar de rechten niet voor hebben zeggen ze.
Mjah, lachwekkend, maar goed, een paar idioten zullen er in trappen, en de meesten zullen lekker wegblijven en dan kijken we hier en daar wel een streampje of de samenvattingen of whatever.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze blijven ook dingen verzinnen de prijs omhoog te krikken. Zo werd afgelopen jaar besloten dat de kijkers op extra HD-zenders zat te wachten dus dat het bedrag automatisch maar 5 euro omhoog zou gaan
Was inderdaad zo bij Sport1. Met Engels commentaar erbij, zou fox toch ook wel moeten lukken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar vorig seizoen was er bij Sport 1 meer dan 1 PL wedstrijd tegelijk te zien, bij FOX kan dat niet omdat ze daar de rechten niet voor hebben zeggen ze.
Nee uit een afgeslagen corner uitstekend tussen 4 man opgedoken om met het puntje van zijn schoen in te tikken.quote:
Ik heb erover geklaagd, over dat commentaar geen antwoord maar over die wedstrijden tegelijkertijd zeiden ze dat het een rechtenkwestie is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was inderdaad zo bij Sport1. Met Engels commentaar erbij, zou fox toch ook wel moeten lukken.
Man City - Fulham is inmiddels zo spannend dat ze het scorebord maar inbeeld nemen voor de klokquote:
Klopt zo'n Skysports of Fox mag maar één 16.00 wedstrijd uitzenden. Doel is meer mensen naar het stadion te trekken, en niet thuis of in het cafe kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb erover geklaagd, over dat commentaar geen antwoord maar over die wedstrijden tegelijkertijd zeiden ze dat het een rechtenkwestie is.
Snap ook niet dat ze niet voor Liverpool kiezen. Doorgaans een stuk meer spektakel, zeker in een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man City - Fulham is inmiddels zo spannend dat ze het scorebord maar inbeeld nemen voor de klok
Heitinga/Stekelenburg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze niet voor Liverpool kiezen. Doorgaans een stuk meer spektakel, zeker in een uitwedstrijd.
City dat zo'n Fulham ontvangt staat garant voor een zaadwedstrijd, die City gemakkelijk wint. Als Liverpool nu al was afgehaakt snap ik de redenatie nog om een titelkandidaat uit te zenden, maar nu gaat die vlag niet op.
Ik dacht dat Skysports ze toch wel gewoon allemaal uitzendt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt zo'n Skysports of Fox mag maar één 16.00 wedstrijd uitzenden. Doel is meer mensen naar het stadion te trekken, en niet thuis of in het cafe kijken.
Op zich een belachelijke redenatie omdat de stadions in PL wel vol zitten, doe zoiets dan voor lagere divisies. Je zou er ook een stuk meer fans mee treffen, ware het niet dat je voor elke PL wedstrijd wel een internetstream kan vinden, uitgezonden door andere Engelstalige kanalen met net weer andere uitzendrechten.
Twee spelers waar ik sowieso geen fuck om geef...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heitinga/Stekelenburg.
Treurig maar waar.
Hadden die maar een Marokkaans paspoortquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Twee spelers waar ik sowieso geen fuck om geef...
Tja, pech voor Sky dan.... moeten ze maar beter concurreren op basis van prijs/kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Skysports ze toch wel gewoon allemaal uitzendt?
Alleen gingen Engelse pubeigenaren met de satelliet het dure abonnement van Skysports omzeilen om dan vervolgens bijv. vroeger Sport1 te doen en die hebben een Engelse commentaar optie.
Neuh, gewoon niet oproepen. Klaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hadden die maar een Marokkaans paspoort
Zou kunnen, al zie ik zelden bij de non-Fox wedstrijd op m'n stream het skysportslogo staan, vaak dan van BT of BE:IN die het uitzenden. Kan puur toeval zijn, je uitleg klinkt op zich wel plausibel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Skysports ze toch wel gewoon allemaal uitzendt?
Alleen gingen Engelse pubeigenaren met de satelliet het dure abonnement van Skysports omzeilen om dan vervolgens bijv. vroeger Sport1 te doen en die hebben een Engelse commentaar optie.
Heitinga zou ik nog niet uitsluiten eigenlijk. Hij blijft ervaring met zich meebrengen en speelt nu toch gewoon weer elke wedstrijd 90 minuten.quote:
BeInsports heb ik ook wel vaker gezien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zie ik zelden bij de non-Fox wedstrijd op m'n stream het skysportslogo staan, vaak dan van BT of BE:IN die het uitzenden. Kan puur toeval zijn, je uitleg klinkt op zich wel plausibel.
En hij dekt altijd wel kort.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heitinga zou ik nog niet uitsluiten eigenlijk. Hij blijft ervaring met zich meebrengen en speelt nu toch gewoon weer elke wedstrijd 90 minuten.
Zeker als De Vrij en Veltman de alternatieven blijven
Hij laat niemand penetreren in de zestien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Pistone het volgende:
[..]
En hij dekt altijd wel kort.
[ afbeelding ]
En behoudt desondanks altijd het overzicht op zoek naar een nog beter alternatief/uitweg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Pistone het volgende:
[..]
En hij dekt altijd wel kort.
[ afbeelding ]
De Skrt is echt een toppertje, dat ziet iedereen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:11 schreef Grifte het volgende:
Kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
2-3 Liverpool
Wederom
SKRTEL
Ik zie dit nu pas.quote:
Fuck de lijn #yoloquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Bedankt voor de foto, het ziet er erg lekker uit.Wel adviseer ik je voortaan Ketchup te nemen ipv Mayonaise, dit is beter voor de lijn.
Die zalmsalade van jou was ook niet zo goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Bedankt voor de foto, het ziet er erg lekker uit.Wel adviseer ik je voortaan Ketchup te nemen ipv Mayonaise, dit is beter voor de lijn.
Goed punt. Ik heb ook besloten deze nooit meer te kopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zalmsalade van jou was ook niet zo goed voor de lijn.
Misschien moet je een zalmsalade op ketchup basis zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Ik heb ook besloten deze nooit meer te kopen.
Dit zou de beren familie te VBL niet tolereren. Je gaat een zalm niet dusdanig verkrachten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je een zalmsalade op ketchup basis zoeken.
Druppel, emmer. Ik ga een volledig legale stream zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Grifte het volgende:
Pfoh, dat had de 5e moeten zijn.
Liverpool speelt echt geweldig de 2e helft, heerlijk sfeertje ook
Al die beren hebben een ban dus we zullen het wel nooit weten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zou de beren familie te VBL niet tolereren. Je gaat een zalm niet dusdanig verkrachten.
Zul je zien dat het vanaf nu een ontzettende kutwedstrijd wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zou de beren familie te VBL niet tolereren. Je gaat een zalm niet dusdanig verkrachten.
[..]
Druppel, emmer. Ik ga een volledig legale stream zoeken.
Het alternatief is Man City- Fulham geloof mij dat is niet mogelijk. De commentator zijn sokken bekentenis was het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zul je zien dat het vanaf nu een ontzettende kutwedstrijd wordt.
Echt hè. xDquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
In ieder geval doelpuntrijke duels vandaag
sowieso vreemd die clubs uit Wales in de PLquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Grifte het volgende:
3-5 Munch
Hopelijk pleurt dat Cardiff weer terug naar Championship.
Klopt, sloten zich aan omdat er toen nog geen Welshe competitie was. Nu die er is zou je Swansea/Cardiff wel terug kunnen plaatsen (+ Wrexham uit League Two).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso vreemd die clubs uit Wales in de PL
Ik zat te wachten op een gigantische misser eigenlijk. Afgeven zou wel heel radicaal zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zat net op het punt dat ik dacht dat hij hem zou afgeven
Klopt ook. Uit 2011;quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb erover geklaagd, over dat commentaar geen antwoord maar over die wedstrijden tegelijkertijd zeiden ze dat het een rechtenkwestie is.
En dat is dus dit seizoen ingegaan omdat de vorige deal met Sport1 afliep.quote:Zorgen voor tv-fans Premier League
De Nederlandse liefhebber van Engels topvoetbal kan straks lang niet meer zoveel live-wedstrijden op televisie volgen als op dit moment. De Premier League, dat de tv-rechten verkoopt van topclubs als Manchester United, Chelsea en Arsenal, gaat nog maar een beperkt aantal duels in Europa op de buis brengen als gevolg van de nederlaag die de Engelse voetbalbazen en Sky TV hebben geleden bij het Europese hof in Straatsburg tegen een eigenares van een pub in het Engelse Portsmouth.
Chris Woerts, voormalig directeur van de Eredivisie en nu werkzaam in Londen bij ’s werelds grootste sportmakelaarskantoor CAA, zegt dat de uitspraak van het Europese hof niet zonder gevolgen zal blijven. ,,In Engeland worden slechts 64 wedstrijden uit de Premier League live uitgezonden per seizoen. Aan alle landen buiten Engeland worden ook de rechten voor alle andere wedstrijden verkocht. Daardoor kon het gebeuren dat ik, als directeur van de voetbalclub Sunderland (ex-werkgever van Woerts, red.) in Sunderland de wedstrijd van mijn eigen club niet op tv kon zien en als ik in Nederland was wel,’’ legt Woerts uit.
De Nederlandse kijker kan om die reden op zaterdagmiddag flink zappen en zelf bepalen welke Engelse topwedstrijd hij kijkt. De Engelse kijker kan dat niet. Nu Engelse pubs via het buitenland een groter aanbod van wedstrijden binnenhalen én daarvoor ook nog tien keer minder hoeven te betalen, zal de Premier League in het volgende tv-contract de rest van Europa geen groot pakket meer toeschuiven.
Prima, laat Arsenal maar weer falen. Er moeten echt dingen gaan veranderen daar, want het is nu al jaren kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Belgosome het volgende:
Everton kan plaats 4 van Arsenal nog inpikken
2 komende wedstrijden :
Arsenal - Man city
Fulham - Everton
Everton - Arsenal.
Weinig op aan te merken. Maar voor zover ik het gezien heb domineert United ook en komt hij weinig onder druk.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kans dat Liverpool kampioen wordt, is heel groot. Kijkend tegen de ploegen waar ze tegen moeten spelen.
Weinig lastige uitwedstrijden, en thuis zijn ze zeer sterk, maar ontvangen wel directe concurrenten. In ieder geval leuk dat Liverpool weer eens meedoet, en dan ook nog met heerlijk voetbal en veel kools.quote:26.03.2014 PR Liverpool FC - Sunderland
30.03.2014 PR Liverpool FC - Tottenham
06.04.2014 PR West Ham - Liverpool FC
13.04.2014 PR Liverpool FC - Manchester City
20.04.2014 PR Norwich City - Liverpool FC
27.04.2014 PR Liverpool FC - Chelsea FC
03.05.2014 PR Crystal Palace - Liverpool FC
11.05.2014 PR Liverpool FC - Newcastle Utd
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kans dat Liverpool kampioen wordt, is heel groot. Kijkend tegen de ploegen waar ze tegen moeten spelen.
Als ze CL halen is het al geweldig, Chelski en Shitty zijn toch een stukje sterker dus kampioenschap zit er niet in denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Weinig lastige uitwedstrijden, en thuis zijn ze zeer sterk, maar ontvangen wel directe concurrenten. In ieder geval leuk dat Liverpool weer eens meedoet, en dan ook nog met heerlijk voetbal en veel kools.
Moet wel een droomseizoen zijn voor de fans na al die jaren wanprestaties.
Jij bent nog nooit in Liverpool geweest joh gek.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is de mooiste club van Engeland joh.
Lol en Chadli dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Eriksen en Vertonghen hebben allebei NIETS in te brengen
Matige spelers, matige club.
Opdoeken.
Wat heb ik met Chadli te maken?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol en Chadli dan?
Hier goal Chris. Wereldspeler
Omdat ik de rest niet eens ken van tottenham joh gek.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoezo noem je Verthongen en Eriksen alleen? De rest bakt er nog minder van namelijk.
Vriend Inso je kent Dembele en Soldado toch welquote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik de rest niet eens ken van tottenham joh gek.
Ah oke, dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik de rest niet eens ken van tottenham joh gek.
En Chadli lijkt mequote:Op zondag 23 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vriend Inso je kent Dembele en Soldado toch wel
Hij doet het speciaal voor jou nog een keer.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Goal van Eriksen gemist, iemand gifje?
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef ajacied4lf het volgende:
maakte altijd de meeste metersquote:Op zondag 23 maart 2014 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Eriksen nog nooit zoveel zien lopen. Deed hij dat maar bij Ajax.
13 km per wedstrijd niet genoeg?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wat?
Eriksen verdedigde juist teveel mee bij Ajax.
tottenham is echt kanjer slecht team inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef Tyron het volgende:
eriksen is omringt door idioten
moet deze zomer een stap omhoog
Vertonghen is slordig geworden. Al past dat wel een beetje in het spel van Tottenham.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:58 schreef Pedroso het volgende:
Had ook wel verwacht dat Vertonghen verder zou zijn, vind hem dit seizoen nou niet bepaald vooruit gegaan.
Lolquote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tottenham is echt kanjer slecht team inderdaad
Bij Ajax was hij een stuk beter ja. Al heeft hij ook wel een goede periode gehad bij Tottenham.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertonghen is slordig geworden. Al past dat wel een beetje in het spel van Tottenham.
die commentator is ook een eriksenseksueel volgns mijquote:Op zondag 23 maart 2014 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Uit respect er achteraan lopen... Uh, oke.
2 gools en een assist, die jongen kan er niks van.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
Eriksen weer ontzettend door de mand gezakt.
Vertonghen, Eriksen en Suarez in je team, en je hebt de CL.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:33 schreef Adames het volgende:
Met Eriksen in de ploeg zou Arsenal 12 punten losstaan
Wow echt?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Grifte het volgende:
Eerste uitoverwinning van Stoke in twee seizoenen oid?
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Grifte het volgende:
Eerste uitoverwinning van Stoke in twee seizoenen oid?
Wat boeit jou het?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef alors het volgende:
Zelfs de vrije trappen van Bacuna gaan er niet in, niets lukt vandaag.
Duidelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, maar Villa is een sympathieke club.
Mijn sympathie is erg bekoeld sinds het vertrekken van O'Neill.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, maar Villa is een sympathieke club.
Duidelijk een hype, net als Depay xdquote:Op zondag 23 maart 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
2 gools en een assist, die jongen kan er niks van.
En Arsenal en Evertonquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond dikke overwinning voor Shity helaas.
Niets mis mee.quote:20:45 Arsenal - Swansea City
20:45 Manchester United - Manchester City
20:45 Newcastle Utd - Everton FC
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niets mis mee.
MOTD zal wel morgen de highlights van DI+WO laten zien?
44 secondequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:46 schreef Happel het volgende:
De tering, hoe snel valt die 1-0 wel niet?
het had nog sneller gekundquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 20:48:52#manman wat een begin.. @FOXSportsnl 2. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |