SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook wat te eten jongens.
[ afbeelding ]
wtf moet dat voorstellenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende keer gooi ik het brood eerst in de tosti apparaat. Wat vind jij van dit idee?
3,99 vind ik best prijzig voor zo'n kleine hoeveelheid. Die Westland kots is meestal 2,79/2,89, en soms in de aanbieding voor 2 euro (en dan koop ik het)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar keuze.
3 euro 99, is geen geld
Nah, moet lukken...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het gaat nu wel een lastig verhaal worden voor Arsenal in deze wedstrijd.
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Ake lijkt op de jonge Gullit?Jij bent wel de eerste die dit ziet.
ohquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.
Werd al gemaakt bij de Europa League wedstrijden van Chelsea bij RTL 7
Hoe hij zijn kauwgum zat te kauwen net, met die Afro-dreads, leek hij op een mini-me van Gullitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Ake lijkt op de jonge Gullit?Jij bent wel de eerste die dit ziet.
tsjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is een grap die al minstens 1 jaar oud is.
Werd al gemaakt bij de Europa League wedstrijden van Chelsea bij RTL 7
Dritz is jaloers op je.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream loopt gewoon 10 fucking minuten achter...
Ik herinnerde me net dat ik vooruit kan gaan met mijn stream (Acestream), dus meteen de 6-0 meegepikt, en loop nu stabiel zo'n 3 minuten ofzo achterquote:
Doen alsof je niet voor Robben gaat kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo zappen naar Sport1. Vos de Mos
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doen alsof je niet voor Robben gaat kijken
Ey vriend als je bij pleintje wil vechten moet je dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.
KingRoland en jij tegen mij en Johannes. 15:30. Wees op tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey vriend als je bij pleintje wil vechten moet je dat gewoon zeggen.
Weet je dat zeker? Roland heeft al zijn straatgevechten gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KingRoland en jij tegen mij en Johannes.
Schiet nou maar op. Ik ben al OP WEG NAAR het pleintje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ronald heeft al zijn straatgevechten gewonnen.
omwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schiet nou maar op. Ik ben al OP WEG NAAR het pleintje.
Heeft dat meisje inmiddels al volwassen tandjes...?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Roland heeft al zijn straatgevechten gewonnen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat schijtgezicht van Arjen Robben.
Tegen KingRoland ga ik nooit vechten, en Robben is een Groningse god.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
KingRoland en jij tegen mij en Johannes. 15:30. Wees op tijd.
dat schijtchelsea had gewoon moeten scoren als een infantiel 12-0 oid,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu al terug. Dat was een makkie.
Overigens zie ik dit geen 10-0 worden.
Jenson Buttonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Is die linker niet Victor Reinier?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Ik gun het City meer dan Chelsea.. spelen attractiever en hebben een sympathiekere coach.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelseaalleen jammer van vorige week. City laat niet veel meer liggen.
Nobody gives a fuckquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gun het City meer dan Chelsea.. spelen attractiever en hebben een sympathiekere coach.
Halfbloedjes galorequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Gives a fuck om wat? Mij zal het verder ook een zorg zijn hoor.. als ik mag kiezen doe Liverpool dan maar. Die zullen wel net te kort komenquote:
Ik zal je inderdaad even met rust laten en niet meer plagen. Alors je bent een schitterende creatie!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:42 schreef alors het volgende:
Ik ga maar eens stichting Korrelatie bellen. Of gewoon Johannes en Grifte.
Bied je bij ons aan als troostmeisje, dan zul je deze smadelijke nederlaag snel vergeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:42 schreef alors het volgende:
Ik ga maar eens stichting Korrelatie bellen. Of gewoon Johannes en Grifte.
He, je bent mod. Succes!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Henk SpaanIk hoop oprecht dat hij een act opvoerde, de dingen die hij met een strak gezicht zei
[..]
Ik zal je inderdaad even met rust laten en niet meer plagen. Alors je bent een schitterende creatie!
Ref: "gibbs, you're off!"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het gedaan?
Liverpool pakt hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:57 schreef Grifte het volgende:
Hup Liverpool
Al heeft Cardiff wel een bazenkeeper, Marshall
Ditquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Bosscielny het volgende:
Het is niet zo moeilijk. Manchester City en Chelsea strijden om plek 1 & 2 en Liverpool en Arsenal om plek 3 & 4.
Logisch als je maar 1 PL wedstrijd uitzendtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die lopen wel flink binnen qua abo's, of niet...!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |