25 punten, geen onaardige oogstquote:Finnbogason 5
Berghuis 8
Pröpper 2
Piazon 2
Ziyech 3
Johansson 5
Ik ben blij dat Van Aanholt niet speeldequote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef alors het volgende:
Ik kwam gister om 5 voor 6 thuis en wilde snel Van Anholt wisselen die geschorst is. Dus ik flikker snel Jetro Willems erin, net op tijd. En toen kwam ik er achter dat die ook geschorst was______!
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja maar dan hopen op deels de reserves die vaak invallenzou nice zijn als ze alles winnen
[..]
Wat is de jouwe![]()
Die had ik helaas al in mijn team staanquote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef alors het volgende:
Ik kwam gister om 5 voor 6 thuis en wilde snel Van Anholt wisselen die geschorst is. Dus ik flikker snel Jetro Willems erin, net op tijd. En toen kwam ik er achter dat die ook geschorst was______!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:45 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Klaar voor een feestje hopelijk. Wat is jouw selectie?
Hahaha ja nog paar rondes te gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Aardige risicospreiding. Ik gok vol op een clean sheet.
14 puntjesquote:Finnbogason 6
Ziyech 1
Pröpper 3
Piazon 3
Van Aanholt 1
Als coordinator die deze post leest: bedoel je dan van de userteams de totaalwaarden laten zien, of van een echt voetbalteam de totale waarden van alle spelers opgeteld?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef jaaapiooo het volgende:
Peterselie, zou het mogelijk zijn om een tabelletje te maken met de verschillende team-waardes?
Dat eerste. In je teamgeschiedenis kun je de optelsom van je eigen team al zien (¤ 14.021.532,– voor mijquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Als coordinator die deze post leest: bedoel je dan van de userteams de totaalwaarden laten zien, of van een echt voetbalteam de totale waarden van alle spelers opgeteld?
Check.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:39 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Dat eerste. In je teamgeschiedenis kun je de optelsom van je eigen team al zien (¤ 14.021.532,– voor mij). Het zou leuk zijn om op de ranglijst ook dat bedrag te kunnen zien.
Fijn! Bedankt voor het coördineren van de manager! En de devver bedankt voor het devven.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef Sally het volgende:
Oh, da's alleen het (huidige) budget, dus.
Zie: http://managers.fok.nl/vo(...)sement/type/userteam
Ik zal de devver eens op je post wijzen of het mogelijk is, japie
De kerstboom variant werkt iddquote:Op zondag 30 maart 2014 14:15 schreef jaaapiooo het volgende:
Het is kerstmis!.
[ afbeelding ]
Mulder: 10
Janmaat: 13
Stefan de Vrij: 9
Kongolo: 7
Van Rhijn: 13
Veltman: 9
Immers: 12
Promes:2
Ebicilio: 2
Boëtius: 9
Tevreden: 8
----+
92
24 + de 14 van gister = 38, jeuhquote:Tadic 2
Berghuis 3
Promes 2
Viergever 7
Cillessen 10
Ook graag vorig weekend invoerenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal later vanavond even wat duels in gaan voeren. Ik kan niet beloven dat alles van dit weekend er in zal zitten, dus wees alvast gewaarschuwd als je denkt dat het niet helemaal klopt
allemaal?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:30 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Ook graag vorig weekend invoeren
Scheelt weer. Tot en met zaterdagavond is alles ingevoerd. Na een nachtje slapen komt de rest tot nu toequote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Niet allemaal. Niet alles is gespeeld paar wedstrijden maar. Woensdag mag je de rest invoeren
Ik ben benieuwd. De nog niet gespeelde wedstrijden zullen de boel nog wel een beetje vertekenen, al hebben de meeste toppers spelers van Ajax en Feyenoord -- die nog een wedstrijd tegoed hebben. Het zal blijken of PSV een slechte gok was voor de anderen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Scheelt weer. Tot en met zaterdagavond is alles ingevoerd. Na een nachtje slapen komt de rest tot nu toe
Ajax v FC Twente is ook nog niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:22 schreef Grifte het volgende:
Ik zag dat veel van zondag was ingevoerd, maar de score van Castelen (RKC) ontbreekt bij mij. Resterende spelers van Feijenoord, Vitesse en NEC hebben wel gewoon de scores bijgewerkt gekregen.
Zal toch wel. Vrijdag is nieuwe ronde weer. 2 dagen om te puzzelen. anders word wel kort dagquote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word vanavond alles ingevoerd, dus wedstrijden van zondag en vanavond?
Al ben ik heel bang dat ik Casta toen nog had ipv Tadicquote:Tadic 3
Promes 6
Martina 2
Cillessen 10
Deze wedstrijd hoort gewoon bij de huidige ronde toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al ben ik heel bang dat ik Casta toen nog had ipv Tadic
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort gewoon bij de huidige ronde toch?
Is toch een inhaalpot?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:14 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort gewoon bij de huidige ronde toch?
Ja van tijdens de NSS-top, eerste weekend van deze rondequote:
Klopt, nog 4 wedstrijden te gaan in de eredivisie.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Bontekoe1982 het volgende:
nu vrijdag is nieuwe ronde toch?
aankomend weekend is speelweek 31
Dus nog 2 speelrondes voor het spel
klopt. Heb net weer 3 potjes ingeknikkerdquote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Word vanavond alles ingevoerd, dus wedstrijden van zondag en vanavond?
Zag het, goed werk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Heb net weer 3 potjes ingeknikkerd
Welke potjes moet je nu nog invoeren?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Heb net weer 3 potjes ingeknikkerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |