14 puntjesquote:Finnbogason 6
Ziyech 1
Pröpper 3
Piazon 3
Van Aanholt 1
Als coordinator die deze post leest: bedoel je dan van de userteams de totaalwaarden laten zien, of van een echt voetbalteam de totale waarden van alle spelers opgeteld?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef jaaapiooo het volgende:
Peterselie, zou het mogelijk zijn om een tabelletje te maken met de verschillende team-waardes?
Dat eerste. In je teamgeschiedenis kun je de optelsom van je eigen team al zien (¤ 14.021.532,– voor mijquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Als coordinator die deze post leest: bedoel je dan van de userteams de totaalwaarden laten zien, of van een echt voetbalteam de totale waarden van alle spelers opgeteld?
Check.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:39 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Dat eerste. In je teamgeschiedenis kun je de optelsom van je eigen team al zien (¤ 14.021.532,– voor mij). Het zou leuk zijn om op de ranglijst ook dat bedrag te kunnen zien.
Fijn! Bedankt voor het coördineren van de manager! En de devver bedankt voor het devven.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef Sally het volgende:
Oh, da's alleen het (huidige) budget, dus.
Zie: http://managers.fok.nl/vo(...)sement/type/userteam
Ik zal de devver eens op je post wijzen of het mogelijk is, japie
De kerstboom variant werkt iddquote:Op zondag 30 maart 2014 14:15 schreef jaaapiooo het volgende:
Het is kerstmis!.
[ afbeelding ]
Mulder: 10
Janmaat: 13
Stefan de Vrij: 9
Kongolo: 7
Van Rhijn: 13
Veltman: 9
Immers: 12
Promes:2
Ebicilio: 2
Boëtius: 9
Tevreden: 8
----+
92
24 + de 14 van gister = 38, jeuhquote:Tadic 2
Berghuis 3
Promes 2
Viergever 7
Cillessen 10
Ook graag vorig weekend invoerenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal later vanavond even wat duels in gaan voeren. Ik kan niet beloven dat alles van dit weekend er in zal zitten, dus wees alvast gewaarschuwd als je denkt dat het niet helemaal klopt
allemaal?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:30 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Ook graag vorig weekend invoeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |