Je kan ook mensen na drie criminele zaken doodschieten. Gebeurt in sommige landen. Dat helpt wel maar dat willen we hier ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De misdaad wordt door deze maatregel zeker vermindert als het veelplegers zijn.
Hij draaft al de hele ochtend door.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Kies je ervoor om je compleet buiten de realiteit van dit universum op te stellen of ben je gewoon écht dom?
Nogmaals, wat er aangepast moet worden is de grondwet. Mensen met een dubbel paspoort extra straffen gaat voorbij aan het gelijkheidsbeginsel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens een wet die aangepast kan worden.
Volgens een wet die verandert kan worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Het uitzetten van Nederlandse burgers.
Veel strenger straffen.quote:Maar heb je nog andere ideeen als het gaat om het werkelijk aanpakken van criminaliteit?
In theorie kan ik ook elk rood stoplicht negeren en dwars over rotondes crossen in tegengestelde richting.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!
In jouw simpele geest dan. Je stemt SP?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!
Consequenties die dus vele malen erger zijn in verhouding tot andere criminelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen medelijden met criminelen die de consequenties weten.
Omdat het niet kan dat die gedeporteerd worden. Als een land ze vrijwillig wil hebben lijkt me het een prima idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom zijn die gevolgen dan minder voor autochtonen? Of vind je autochtone criminelen stiekem wel tof?
Topic over Oekraïne en Rusland is zeker niet meer boeiend genoegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij draaft al de hele ochtend door.
Een quotum kan ook omdat een wet een uitzondering maakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Dat kan dus niet. Het is zo'n beetje de basis van onze grondwet.
Waarom dan niet wachten tot dat we dat voor elkaar hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het niet kan dat die gedeporteerd worden. Als een land ze vrijwillig wil hebben lijkt me het een prima idee.
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwehehehe, wat is dat voor onzin? Zij dienen maar akkoord te gaan omdat wij onze criminelen niet willen straffen?![]()
Nee , vertel eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hebben van een nationaliteit en een paspoort 2 verschillende dingen zijn ?
Ja en die autochtoon alleen in de gevangenisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.
Helaas niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk. Gaat niet gebeuren, uitgesloten, droom lekker verder, jammer voor je
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Rurik het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks zei je wat anders, je stoort je er aan dat mannen/autochtonen benadeeld worden
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren dus. Heb je ook een plan B?
Ok, dus nu moeten we opeens wel rechtvaardig zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gelijkheidsbeginsel weg, en iedereen kan anders behandeld worden voor de wet. Bijvoorbeeld dat SadPanda maar wat extra belasting moet betalen en geen openbare functies meer mag bekleden omdat hij daar te dom voor is bijvoorbeeld.
Zeker wel. Maar ik probeer wel realistisch en eerlijk te blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja kan, kost alleen een paar jaar en er is een tweederde meerderheid voor nodig in twee verschillende Tweede Kamers en een tweederde meerderheid in de Eerste Kamer.
Volstrekt kansloos dus.
Ze zien ze al aankomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja kan, kost alleen een paar jaar en er is een tweederde meerderheid voor nodig in twee verschillende Tweede Kamers en een tweederde meerderheid in de Eerste Kamer.
Volstrekt kansloos dus.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb het over een wet niet de grondwet. Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
Wij leren in elk geval leven met de beperkingen van de wet en zoeken dan liever naar wen oplossing die wel kan dan boos aan de zijlijn roepen dat het anders zou moeten en dat die stomme wetgeving je beperkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?
Maar hoe gaan we in de realiteit die Nederland heet, waar altijd een compromisregering zit, waar altijd een gematigde partij ergens in een coalitie zal zitten, je weet wel, het universum waar volgens de wetten van de zwaartekracht een glas water dat je om stoot gewoon naar beneden valt, hoe gaan we in díe realiteit de problemen te lijf die spelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
True story bro.quote:
Je weet waarom de grondwet zo heet en welk doel die heeft?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb het over een wet niet de grondwet. Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
Waarom jank je nu over positieve discriminatie dan? Rechtvaardigheid is toch niet nodig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
Volgens mij is het gewoon een troll. Met obesitas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef Luigi het volgende:
Godver, nu al weer klaar mee. Wat een betonplaten zeg. Gisteren ook al zo'n discussie met zo'n simpele PVV ziel. "Iedereen die overlast veroorzaakt moet het land uit!!11". Eerst denk je nog, het zal meevallen, zo simpel kan niemand zijn, dus ik zeg 'je bedoelt zeker allochtone criminelen ofzo'? Neenee, echt iedereen. Hop. Het land uit. Dus ook blanke boeren. Ik zeg, waar ga je die laten. Ja, dat maakte niet zoveel uit. Dat je geboren en getogen Nederlanders niet zomaar kunt verbannen, dat was maar theoretisch geneuzel.
Echt he. Ik ben democraat, maar waarom heeft dit volk stemrecht denk ik wel eens....
Omdat als dat land dat blijft doen gewoon hun vliegtuigen weigeren of sancties instellen? Het sturen van criminelen naar een willekeurig land mag niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ? Die landen hebben helemaal geen belang bij jouw criteria. Je wilt toch zelf ook dingen doen zonder andere landen te vragen of ze daar op zitten te wachten ?
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef Rurik het volgende:
[..]
Extra straffen voor groep 2 is een beloning voor groep 1.
Als eerlijk zijn niet hoeft, wat loop je dan steeds te janken over positieve discriminatie dan.
Je mag mensen niet achterstellen op basis van geloof, afkomst of seksuele voorkeur. Er staat niets over dat je bij gelijke geschiktheid niet mag kiezen voor iemand van een minderheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens de grondwet mag 'positieve' discriminatie ook niet.
De wet kan je veranderen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Het probleem bij mensen als jij is dat je je fixeert op iets dat niet kan......en daar de oplossing in ziet.
Je zegt erg weinig zinnigs.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oplossing die tijd, samenwerken, overleg en debat vereisen. Geen LALA-land oplossing in ieder geval.
Ja en ik heb er een miljard keer op gereageerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.
Dat is niks concreets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld meer aandacht besteden aan opvoeding of mensen er meer bij betrekken.
Mja, dat is mijn positieve interpretatie van zo'n verschijnsel als SadPanda. Dat is idd waarschijnlijk een zolderkamernationalist die echt compleet elke voeling met de realiteit kwijt is. Wat kwalijk genoeg is, want wie weet heeft hij ook stemrecht. Maar a la. Maar dat voorbeeld van zonet was dus gewoon IRL. En dan mag je bepaalde mensen niet 'dom' noemen... echt, het heeft ongeveer 6 miljoen ton aan geduld nodig om er ook maar íets tegen in te kunnen brengen. En dan nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een troll. Met obesitas.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Daar blijf je op hameren. Dat gaat niet gebeuren.
De grondwet, die hier in vrij helder is, kún je veranderen maar de kans dat er morgen mensen op Pluto landen is groter. Next, dus.quote:
Dit. Nergens verstand van hebben maar wel volstrekt overtuigd zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef Luigi het volgende:
Godver, nu al weer klaar mee. Wat een betonplaten zeg. Gisteren ook al zo'n discussie met zo'n simpele PVV ziel. "Iedereen die overlast veroorzaakt moet het land uit!!11". Eerst denk je nog, het zal meevallen, zo simpel kan niemand zijn, dus ik zeg 'je bedoelt zeker allochtone criminelen ofzo'? Neenee, echt iedereen. Hop. Het land uit. Dus ook blanke boeren. Ik zeg, waar ga je die laten. Ja, dat maakte niet zoveel uit. Dat je geboren en getogen Nederlanders niet zomaar kunt verbannen, dat was maar theoretisch geneuzel.
Echt he. Ik ben democraat, maar waarom heeft dit volk stemrecht denk ik wel eens....
Waarom wil je het wel doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat als dat land dat blijft doen gewoon hun vliegtuigen weigeren of sancties instellen? Het sturen van criminelen naar een willekeurig land mag niet.
Daar heb ik al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]Weet ik maar pleit jij ook nooit eens iets waarvoor geen meerderheid is?
Dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus erger dan wat er gebeurt als iemand met 1 paspoort zoiets doet
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Kies je ervoor om je compleet buiten de realiteit van dit universum op te stellen of ben je gewoon écht dom?
Dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Je kan ook mensen na drie criminele zaken doodschieten. Gebeurt in sommige landen. Dat helpt wel maar dat willen we hier ook niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
De grondwet, die hier in vrij helder is, kún je veranderen maar de kans dat er morgen mensen op Pluto landen is groter. Next, dus.
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals, wat er aangepast moet worden is de grondwet. Mensen met een dubbel paspoort extra straffen gaat voorbij aan het gelijkheidsbeginsel.
Omdat het gaat over een grondwet. Anders kun je ook wel gaan zeggen dat je mensen met een laag IQ moet uitzetten. Kijken waar jij dan gaat wonen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?
Laat de wet die dat regelt dan eens zien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Topic over Oekraïne en Rusland is zeker niet meer boeiend genoeg
Waarom jank je dan wel over positieve discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleemquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Rurik het volgende:
[..]
Consequenties die dus vele malen erger zijn in verhouding tot andere criminelen.
Jij ziet wel meer niet..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleem
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger hingen we mensen op. Dat heeft criminelen ook nooit weerhouden.
Eerlijk straffen is voor mietjes?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleem
Omdat niemand dat wil?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom dan niet wachten tot dat we dat voor elkaar hebben?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja en die autochtoon alleen in de gevangenis
Dat is een geheel andere discussie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.
Ik vindtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.
Zoals nu voor de derde keer. Daar heb ik al antwoord op gegeven. Maar ik ga niet iets verdedigen dat niet haalbaar is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogmaals, discussieer jij nooit over dingen die geen meerderheid hebben?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Arcee het volgende:
Vertrekkende PVV'ers Almere willen blijven
Dan sturen we ze weer terug? Of laten we geen vliegtuig landen met die naam erin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zien ze al aankomenNee, die komen linea recta weer terug.
Wat een onduidelijke rotzooiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Arcee het volgende:
Lekker achterbaks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan sturen we ze weer terug? Of laten we geen vliegtuig landen met die naam erin.
Geef eens een andere oplossing. Ik zie dit overigens niet als oplossing alleen een beperking van criminaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij leren in elk geval leven met de beperkingen van de wet en zoeken dan liever naar wen oplossing die wel kan dan boos aan de zijlijn roepen dat het anders zou moeten en dat die stomme wetgeving je beperkt.
Wat een soap zeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Arcee het volgende:
Geef jij maar een andere oplossing. Ipv dingen roepen die niet kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef eens een andere oplossing. Ik zie dit overigens niet als oplossing alleen een beperking van criminaliteit.
De tijd van negeren is voorbij. Het is beter om het beestje (net als nu bij Wilders gebeurd) bij de naam te noemen: het is dom en ondoordacht. We hebben als samenleving dit soort figuren teveel geloofwaardigheid gegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Luigi het volgende:
Goed, ik ga wat nuttigers doen. Kijken hoe het gras groeit, ofzo. Geen eer te behalen aan dit soort autisten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar hoe gaan we in de realiteit die Nederland heet, waar altijd een compromisregering zit, waar altijd een gematigde partij ergens in een coalitie zal zitten, je weet wel, het universum waar volgens de wetten van de zwaartekracht een glas water dat je om stoot gewoon naar beneden valt, hoe gaan we in díe realiteit de problemen te lijf die spelen?
Heb je daar óók ideetjes over of blijf je in Teletubbie land fantaseren net als een legertje andere PVV'ers?
Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef Luigi het volgende:
Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
Dat heb ik al een miljard keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom jank je nu over positieve discriminatie dan? Rechtvaardigheid is toch niet nodig?
Of geldt dat alleen voor criminelen met 2 paspoorten in verhouding tot criminelen met 1 paspoort.
Onee, waarom zit er dan een hoofdletter P in je naam?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]Niet, ik zeg dan ook niet dat ik denkt dat de wet er komt.
Rot op man, ik ben geen PVV'er.
Het beperkt niets, want de oorzaken van criminaliteit liggen ergens anders dan op een dag opstaan en besluiten criminele handelingen te verrichten. De oplossing is criminelen levenslang opsluiten en verder accepteren dat ze er zijn. In Nederland, welteverstaan. Want daar zijn ze burger van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef eens een andere oplossing. Ik zie dit overigens niet als oplossing alleen een beperking van criminaliteit.
Dan snap je het begrip "discriminatie" niet helemaal. Of beter, helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
En ik heb een miljard keer gereageerd dat het onzin is wat je zegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al een miljard keer uitgelegd.
Dan mag je dus ook gewoon mensen weigeren omdat ze allochtoon zijn volgens jouw logica.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je mag mensen niet achterstellen op basis van geloof, afkomst of seksuele voorkeur. Er staat niets over dat je bij gelijke geschiktheid niet mag kiezen voor iemand van een minderheid.
Ik ben het daar ook niet mee eens, maar wat jij zegt klopt niet.
Zoals nu alleen dat strengen en bij ernstige misdrijven of veelplegers met een dubbel paspoort uitzetten en het Nederlands paspoort afpakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef Rurik het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou gestraft worden? Is het gewoon "doe maar wat, want het zijn toch maar criminelen"?
Hou eens op met die domme jij-bakken man. Kan nu wel een flauwe opmerking maken dat dit soort kort door de bocht conclusies typisch is voor een linkse stemmer, maar wat schiet je daar nou mee opquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik vindt![]()
Echt de typische PVV-stemmer. Te dom om z'n veters te strikken.
Ik kan goed doorwerkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef meth1745 het volgende:
SadPanda, heb je misschien crystal meth ontdekt? Je bent wel erg produktief, 67 posts in het vorige deel, of gemiddeld 69 seconden per post.
Wat als je geen dubbel paspoort hebt? Dan wordt je in verhouding beloond?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals nu alleen dat strengen en bij ernstige misdrijven of veelplegers met een dubbel paspoort uitzetten en het Nederlands paspoort afpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |