Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oplossing die tijd, samenwerken, overleg en debat vereisen. Geen LALA-land oplossing in ieder geval.
Ja en ik heb er een miljard keer op gereageerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.
Dat is niks concreets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld meer aandacht besteden aan opvoeding of mensen er meer bij betrekken.
Mja, dat is mijn positieve interpretatie van zo'n verschijnsel als SadPanda. Dat is idd waarschijnlijk een zolderkamernationalist die echt compleet elke voeling met de realiteit kwijt is. Wat kwalijk genoeg is, want wie weet heeft hij ook stemrecht. Maar a la. Maar dat voorbeeld van zonet was dus gewoon IRL. En dan mag je bepaalde mensen niet 'dom' noemen... echt, het heeft ongeveer 6 miljoen ton aan geduld nodig om er ook maar íets tegen in te kunnen brengen. En dan nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een troll. Met obesitas.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Daar blijf je op hameren. Dat gaat niet gebeuren.
De grondwet, die hier in vrij helder is, kún je veranderen maar de kans dat er morgen mensen op Pluto landen is groter. Next, dus.quote:
Dit. Nergens verstand van hebben maar wel volstrekt overtuigd zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef Luigi het volgende:
Godver, nu al weer klaar mee. Wat een betonplaten zeg. Gisteren ook al zo'n discussie met zo'n simpele PVV ziel. "Iedereen die overlast veroorzaakt moet het land uit!!11". Eerst denk je nog, het zal meevallen, zo simpel kan niemand zijn, dus ik zeg 'je bedoelt zeker allochtone criminelen ofzo'? Neenee, echt iedereen. Hop. Het land uit. Dus ook blanke boeren. Ik zeg, waar ga je die laten. Ja, dat maakte niet zoveel uit. Dat je geboren en getogen Nederlanders niet zomaar kunt verbannen, dat was maar theoretisch geneuzel.
Echt he. Ik ben democraat, maar waarom heeft dit volk stemrecht denk ik wel eens....
Waarom wil je het wel doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat als dat land dat blijft doen gewoon hun vliegtuigen weigeren of sancties instellen? Het sturen van criminelen naar een willekeurig land mag niet.
Daar heb ik al antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]Weet ik maar pleit jij ook nooit eens iets waarvoor geen meerderheid is?
Dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus erger dan wat er gebeurt als iemand met 1 paspoort zoiets doet
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Kies je ervoor om je compleet buiten de realiteit van dit universum op te stellen of ben je gewoon écht dom?
Dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Je kan ook mensen na drie criminele zaken doodschieten. Gebeurt in sommige landen. Dat helpt wel maar dat willen we hier ook niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
De grondwet, die hier in vrij helder is, kún je veranderen maar de kans dat er morgen mensen op Pluto landen is groter. Next, dus.
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals, wat er aangepast moet worden is de grondwet. Mensen met een dubbel paspoort extra straffen gaat voorbij aan het gelijkheidsbeginsel.
Omdat het gaat over een grondwet. Anders kun je ook wel gaan zeggen dat je mensen met een laag IQ moet uitzetten. Kijken waar jij dan gaat wonen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je een wet niet kunnen aanpassen?
Laat de wet die dat regelt dan eens zien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Topic over Oekraïne en Rusland is zeker niet meer boeiend genoeg
Waarom jank je dan wel over positieve discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Positieve discriminatie gaat daar ook aan voorbij daarom is er een uitzondering in een wet.
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleemquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Rurik het volgende:
[..]
Consequenties die dus vele malen erger zijn in verhouding tot andere criminelen.
Jij ziet wel meer niet..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleem
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vroeger hingen we mensen op. Dat heeft criminelen ook nooit weerhouden.
Eerlijk straffen is voor mietjes?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dat niet als een probleem
Omdat niemand dat wil?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom dan niet wachten tot dat we dat voor elkaar hebben?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja en die autochtoon alleen in de gevangenis
Dat is een geheel andere discussie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.
Ik vindtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vindt het belachelijk als je na 1 dag/week/maan al weer vrijkomt als je geweld pleegt of iets dergelijks.
Zoals nu voor de derde keer. Daar heb ik al antwoord op gegeven. Maar ik ga niet iets verdedigen dat niet haalbaar is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogmaals, discussieer jij nooit over dingen die geen meerderheid hebben?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Arcee het volgende:
Vertrekkende PVV'ers Almere willen blijven
Dan sturen we ze weer terug? Of laten we geen vliegtuig landen met die naam erin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zien ze al aankomenNee, die komen linea recta weer terug.
Wat een onduidelijke rotzooiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Arcee het volgende:
Vertrekkende PVV'ers Almere willen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |