Waarom dan niet wachten tot dat we dat voor elkaar hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het niet kan dat die gedeporteerd worden. Als een land ze vrijwillig wil hebben lijkt me het een prima idee.
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwehehehe, wat is dat voor onzin? Zij dienen maar akkoord te gaan omdat wij onze criminelen niet willen straffen?![]()
Nee , vertel eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hebben van een nationaliteit en een paspoort 2 verschillende dingen zijn ?
Ja en die autochtoon alleen in de gevangenisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.
Helaas niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk. Gaat niet gebeuren, uitgesloten, droom lekker verder, jammer voor je
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Rurik het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks zei je wat anders, je stoort je er aan dat mannen/autochtonen benadeeld worden
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren dus. Heb je ook een plan B?
Ok, dus nu moeten we opeens wel rechtvaardig zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gelijkheidsbeginsel weg, en iedereen kan anders behandeld worden voor de wet. Bijvoorbeeld dat SadPanda maar wat extra belasting moet betalen en geen openbare functies meer mag bekleden omdat hij daar te dom voor is bijvoorbeeld.
Zeker wel. Maar ik probeer wel realistisch en eerlijk te blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja kan, kost alleen een paar jaar en er is een tweederde meerderheid voor nodig in twee verschillende Tweede Kamers en een tweederde meerderheid in de Eerste Kamer.
Volstrekt kansloos dus.
Ze zien ze al aankomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja kan, kost alleen een paar jaar en er is een tweederde meerderheid voor nodig in twee verschillende Tweede Kamers en een tweederde meerderheid in de Eerste Kamer.
Volstrekt kansloos dus.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb het over een wet niet de grondwet. Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
Wij leren in elk geval leven met de beperkingen van de wet en zoeken dan liever naar wen oplossing die wel kan dan boos aan de zijlijn roepen dat het anders zou moeten en dat die stomme wetgeving je beperkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?
Maar hoe gaan we in de realiteit die Nederland heet, waar altijd een compromisregering zit, waar altijd een gematigde partij ergens in een coalitie zal zitten, je weet wel, het universum waar volgens de wetten van de zwaartekracht een glas water dat je om stoot gewoon naar beneden valt, hoe gaan we in díe realiteit de problemen te lijf die spelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
True story bro.quote:
Je weet waarom de grondwet zo heet en welk doel die heeft?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik heb het over een wet niet de grondwet. Een wet maakt blijkbaar een uitzondering dat 'positieve' discriminatie wel mag dus dan kan je ook wel een andere uitzondering maken.
Waarom jank je nu over positieve discriminatie dan? Rechtvaardigheid is toch niet nodig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
Volgens mij is het gewoon een troll. Met obesitas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef Luigi het volgende:
Godver, nu al weer klaar mee. Wat een betonplaten zeg. Gisteren ook al zo'n discussie met zo'n simpele PVV ziel. "Iedereen die overlast veroorzaakt moet het land uit!!11". Eerst denk je nog, het zal meevallen, zo simpel kan niemand zijn, dus ik zeg 'je bedoelt zeker allochtone criminelen ofzo'? Neenee, echt iedereen. Hop. Het land uit. Dus ook blanke boeren. Ik zeg, waar ga je die laten. Ja, dat maakte niet zoveel uit. Dat je geboren en getogen Nederlanders niet zomaar kunt verbannen, dat was maar theoretisch geneuzel.
Echt he. Ik ben democraat, maar waarom heeft dit volk stemrecht denk ik wel eens....
Omdat als dat land dat blijft doen gewoon hun vliegtuigen weigeren of sancties instellen? Het sturen van criminelen naar een willekeurig land mag niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ? Die landen hebben helemaal geen belang bij jouw criteria. Je wilt toch zelf ook dingen doen zonder andere landen te vragen of ze daar op zitten te wachten ?
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef Rurik het volgende:
[..]
Extra straffen voor groep 2 is een beloning voor groep 1.
Als eerlijk zijn niet hoeft, wat loop je dan steeds te janken over positieve discriminatie dan.
Je mag mensen niet achterstellen op basis van geloof, afkomst of seksuele voorkeur. Er staat niets over dat je bij gelijke geschiktheid niet mag kiezen voor iemand van een minderheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens de grondwet mag 'positieve' discriminatie ook niet.
De wet kan je veranderen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Het probleem bij mensen als jij is dat je je fixeert op iets dat niet kan......en daar de oplossing in ziet.
Je zegt erg weinig zinnigs.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat heb ik al een miljard keer gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |