Juist wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Tayu het volgende:
Robin zou beter in bad kunnen gaan met één van de andere vrouwen, ipv met Gio.
Ja, maar zij zorgde op een andere manier voor sensatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef Vlopje het volgende:
[..]
niet helemaal.....je vergeet dat Natasia er vanaf het begin in zat....
Ik ook eigenlijk. Wat ze nu hebben is onze maatschappij en dan in het klein. Niks nieuws aan. Het moet alleen maar luxer en luxer en iedereen voor zich (dat laatste komt door de stemmingen)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Kijkertje het volgende:
Het is de oppervlakkigheid van die meiden die me echt begint te storen. Haartjes doen, optutten, gesprekken over glamour. En nu komt Robin daar nog eens bij. Het wordt een overkill aan oninteresante streams. Zo niet mijn Utopia. Ik had daar hele andere ideen bij toen het begon.
Ik ook. Ik hoef dit echt niet te zienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dit. Ik hou 't voor gezien voor vanavond.
Begint steeds meer aftegleiden en dan stop ik echt met streamenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef Rica het volgende:
Ik vind dat het wel weer tijd is voor een hilarische poepgrap.
Ik denk dat dat platvloerse wel zal werken bij DGK, relatief kortlopend; maar dat het niet zal werken bij Utopia. Eenmaal in DGK beland, kun je niet meer terug. Dat gaat echt geen jaar werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Day het volgende:
Utopia zit op dit moment precies in de DGK-periode waar het roer om ging.
Je hebt nog een aantal mensen (rienk, nico en aike) die nog willen werken aan het oorspronkelijke concept van Utopia en je hebt een groep mensen (billy, lot, ruud) die de kant van DGK (na komst Huub) opgaan, die gaan voor de sensatie, de sex en de roem. Vandaar dat je nog een paar mensen ziet die wel echt werken en een paar mensen die zitten te niksen en pas in actie komen als er tv gemaakt moet worden.
Over 'bimbo' kun je wellicht discussiëren, maar dom is ze geenszins.quote:
dan slaap ik, dan doen ze maar lekkerquote:
Ja dit kan in haar tegendeel gaan werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Tayu het volgende:
Robin zou beter in bad kunnen gaan met één van de andere vrouwen, ipv met Gio.
Ze heeft er wel iets van weg, Robin.quote:
Dat was 2 februari volgens mij en idd, toen was ik grotendeels klaar.quote:
Lees mijn postings van de eerste paar weken eens terug?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Wat ze nu hebben is onze maatschappij en dan in het klein. Niks nieuws aan. Het moet alleen maar luxer en luxer en iedereen voor zich (dat laatste komt door de stemmingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |