Juist wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Tayu het volgende:
Robin zou beter in bad kunnen gaan met één van de andere vrouwen, ipv met Gio.
Ja, maar zij zorgde op een andere manier voor sensatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef Vlopje het volgende:
[..]
niet helemaal.....je vergeet dat Natasia er vanaf het begin in zat....
Ik ook eigenlijk. Wat ze nu hebben is onze maatschappij en dan in het klein. Niks nieuws aan. Het moet alleen maar luxer en luxer en iedereen voor zich (dat laatste komt door de stemmingen)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Kijkertje het volgende:
Het is de oppervlakkigheid van die meiden die me echt begint te storen. Haartjes doen, optutten, gesprekken over glamour. En nu komt Robin daar nog eens bij. Het wordt een overkill aan oninteresante streams. Zo niet mijn Utopia. Ik had daar hele andere ideen bij toen het begon.
Ik ook. Ik hoef dit echt niet te zienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dit. Ik hou 't voor gezien voor vanavond.
Begint steeds meer aftegleiden en dan stop ik echt met streamenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef Rica het volgende:
Ik vind dat het wel weer tijd is voor een hilarische poepgrap.
Ik denk dat dat platvloerse wel zal werken bij DGK, relatief kortlopend; maar dat het niet zal werken bij Utopia. Eenmaal in DGK beland, kun je niet meer terug. Dat gaat echt geen jaar werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Day het volgende:
Utopia zit op dit moment precies in de DGK-periode waar het roer om ging.
Je hebt nog een aantal mensen (rienk, nico en aike) die nog willen werken aan het oorspronkelijke concept van Utopia en je hebt een groep mensen (billy, lot, ruud) die de kant van DGK (na komst Huub) opgaan, die gaan voor de sensatie, de sex en de roem. Vandaar dat je nog een paar mensen ziet die wel echt werken en een paar mensen die zitten te niksen en pas in actie komen als er tv gemaakt moet worden.
Over 'bimbo' kun je wellicht discussiëren, maar dom is ze geenszins.quote:
dan slaap ik, dan doen ze maar lekkerquote:
Ja dit kan in haar tegendeel gaan werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef Tayu het volgende:
Robin zou beter in bad kunnen gaan met één van de andere vrouwen, ipv met Gio.
Ze heeft er wel iets van weg, Robin.quote:
Dat was 2 februari volgens mij en idd, toen was ik grotendeels klaar.quote:
Lees mijn postings van de eerste paar weken eens terug?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Wat ze nu hebben is onze maatschappij en dan in het klein. Niks nieuws aan. Het moet alleen maar luxer en luxer en iedereen voor zich (dat laatste komt door de stemmingen)
Mijn stream staat al uit. Totaal niet interessant die tieten van robin.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoef dit echt niet te zien
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En lijkt daar (met misschien Isa en Nico ook) als enige meid ook tijdens Utopia mee bezig te zijn, realistisch dan he. Die BNdromen van de anderen worden BNmerries.
Relatief kortlopend? DGK was langer dan een jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat platvloerse wel zal werken bij DGK, relatief kortlopend; maar dat het niet zal werken bij Utopia. Eenmaal in DGK beland, kun je niet meer terug. Dat gaat echt geen jaar werken.
Ja mooi hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef zwellever het volgende:
Die wijven zijn nog meer opgefokt als de boy's
Ik zeg dit niet snel.quote:
ik heb het ook al veel eerder gezegd.. maar het is niet leuk om het te zo zien afglijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Lees mijn postings van de eerste paar weken eens terug?
"'t Is net de echte wereld."
Ik vind het soms helemaal niet leuk om gelijk te krijgen...
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Misschien wel een miljoen kijkers..
Uh, daarom trekt ze toch haar kleren uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef livvie het volgende:
Robin; ik heb een keertje mijn bikini aan en de pleuris breekt gelijk uit....eigendunk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Een blote Lot, Bil, Lau en de geweldige moeders (of gaat Vanes niet) in de Playboy. Ik heb toch hele andere ideeën bij een mooie vrouwen ik vind dit ook maar een slettebak. Als je zo je stemmen moet halen,
Als je verder geen kwaliteiten hebt, bah weggooier
we waren allebei toen gek van Nena, weet ik nog ;-) Nena en sylvia vond ik leuk, later mocht Jaap het van mij winnen, wat ook gebeurde. succes met je studie .quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was 2 februari volgens mij en idd, toen was ik grotendeels klaar.
Ik kan het, moet ook wel, want ik moet weer studeren.
Andrea is ook weer lekker wakker.
Gio kijkt alleen naar de borsten,zegt Lot.
Natuurlijk, schik je haartjes nog maar een keertje.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef Tayu het volgende:
Het is een hele happening, Robin gaat in bad:
[ afbeelding ]
Daarvoor roept ze het ook al een paar uurquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh, daarom trekt ze toch haar kleren uit?
wat een aparte bikini !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef livvie het volgende:
Robin; ik heb een keertje mijn bikini aan en de pleuris breekt gelijk uit....eigendunk
Ik luister meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Op stream 3 een serieus gesprek van Wytze, over mantelzorg en afasie en zo.
Ik geloof dat ik de enige ben die luistert...
eensch! lekker boeiend die neptieten (NOT)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Een blote Lot, Bil, Lau en de geweldige moeders (of gaat Vanes niet) in de Playboy. Ik heb toch hele andere ideeën bij een mooie vrouwen ik vind dit ook maar een slettebak. Als je zo je stemmen moet halen,
Als je verder geen kwaliteiten hebt, bah weggooier
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
ik vind haar over the top, net of ze heel verlegen is maar ze geniet ervan die aandachtquote:
eigenlijk wil ze haar mond tuiten als een vis, maar achter heeft gezegd dat dat een beetje raar staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Stroom het volgende:
waarom kijkt zij de hele tijd nou als een pisworm?
En het toontje waarop.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef livvie het volgende:
Dat kun je wel zeggen ... Misschien mag je meedoenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Wytzes moeder 41?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk gesprek tussen Isa en Wytse.
Isabel haar moeder was 36 toen ze Isabel kreeg.
Fijn dat je het even meldt , dan zet ik hem op 3quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik kijk sons of anarchy 2.11. En de stream staat op dat gesprek...maar wel geluid uit haha Ik hoef die bimbo niet te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Nee ik luister ook Isa heeft een oudere moeder, was 36 toen Isa geboren werdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Robin scoort op twee punten, wytse kan alleen maar beter scoren als ie morgen met een briljante stunt komtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef bdd8 het volgende:
Heb het even een paar dagen minder goed gevolgd. Is er een gedoodverfde winnaar tussen Wytze of Robin?
Een mollig propje is het. Binnen een maand ziet ze eruit als hangbuikzwijntje Lot.quote:
quote:
En JdM heeft het nog wel over de "pioniers van vandaag". bedoelde hij niet eigenlijk "De pioenen van vandaag" ?quote:
nee hoor, ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Met twee oudere zussen met een verschil van 6 en 10 jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijn dat je het even meldt , dan zet ik hem op 3
Dit hoor ik liever dan die hormonenpraat. Helaas stopt het gesprek nu...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk gesprek tussen Isa en Wytse.
Isabel haar moeder was 36 toen ze Isabel kreeg.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef dolcefarniente het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Wytze voor zijn ernstig zieke moeder gezorgd...
Maar tieten zijn interessanter hier.
morgen dus... op tijd opzeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zodra mijn abbo afloopt stop ik met deze bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |