Dat je geen kabel durft te trekken omdat je bang bent de verkeerde kabel te trekken bv.. Maar als ie niet aanstaat waar staat ie dan op hol te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft mijn thuissituatie met mijn op hol geslagen hcs te maken?![]()
Er is ook geen nood aan de man, het apparaat staat vanavond toch niet aan.
Ik ben niet bang voor kabelsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je geen kabel durft te trekken omdat je bang bent de verkeerde kabel te trekken bv.. Maar als ie niet aanstaat waar staat ie dan op hol te zijn
En toen deed ie het nog gewoon of begon ie gelijk met op hol slaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor kabels![]()
Omdat ik hem wel aanzette toen ik uit mijn werk kwam, gezellig eten klaarmaken met een muziekje.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Had je van Bose gehoord, dan had je voor Bose gekozen
Toen begon hij meteen te hollen en er is volgens mij geen stroomstoring geweest, de wekker en ovenklok lopen nog steeds op tijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen deed ie het nog gewoon of begon ie gelijk met op hol slaan?
OK .. Hoe oud is ie ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen begon hij meteen te hollen en er is volgens mij geen stroomstoring geweest, de wekker en ovenklok lopen nog steeds op tijd.
Ik ga morgen de stroom er ff af gooien
Tik tak tik tak tik tak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat ie op rare tijden af uit zichzelf ofzo?![]()
Dan is ie behekst
ow.... dan kan ik niet slapen... héél irritant is dat, de mijnese is geruisloos, klikkende klokken kan ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tik tak tik tak tik tak.
Als het een ouderwetse wekker was geweest
de mijnese zegt: 'zet jij effe koffiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
de mijne zegt: 'goedemorgen mam, word je wakker?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
godsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
Fijn zoń kind, maar goed dat ze het niet doen die streams zonder jou.... Straks liggen er weer een paar te neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan werkt alles weer en dan maakt ie het goed met:quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN afgelopen nacht wil je niet weten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan werkt alles weer en dan maakt ie het goed met:
'je bent de liefste moeder van de heeeeeeeeeeeeeeeeele wereld...'Nah........ is ook veel waard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij roept sinds billy/ruud al dat er een baby komtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn zoń kind, maar goed dat ze het niet doen die streams zonder jou.... Straks liggen er weer een paar te neuken
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan werkt alles weer en dan maakt ie het goed met:
'je bent de liefste moeder van de heeeeeeeeeeeeeeeeele wereld...'Die Aap van je is dan wel een schatje ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het aan de redactie daar ligt... komen er nog meer . Maar ze zijn al wat laat ,,,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
hij roept sinds billy/ruud al dat er een baby komt
en wat ben ik blij dat mijn Aap om half negen moet slapenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het aan de redactie daar ligt... komen er nog meer . Maar ze zijn al wat laat ,,,
JHoe oud is ie inmiddels .. 8 - 9 ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat ben ik blij dat mijn Aap om half negen moet slapen
Heb je het nu over je ex? en die was 22 uur per dag in de weer?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
De mijne met 10 was tot minstens 22 uur nog wel in de weer voor zover ik dat nog kon herinneren.. Maar ze was wel weer ff lief tegen me vandaag op FB
Men dochter toen die 10 was.. Minstens tot 22 uur wakker heb ik het overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het nu over je ex? en die was 22 uur per dag in de weer?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het nu over je ex? en die was 22 uur per dag in de weer?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nu snap ik het wélquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Men dochter toen die 10 was.. Minstens tot 22 uur wakker heb ik het over
Dit slaat volgens mij nu op jou Fann .. 3 x dannquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chuf moet je altijd 2x lezen maar dan is het soms nog moeilijk
Tis al laatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit slaat volgens mij nu op jou Fann .. 3 x dann
Hier soms ook hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
Maar goed in Zuid EUropa eten ze ś avonds sowieso pas vanaf 21 uur of later.. ..
Dat is lief..........quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar in Spanje was het afgelopen woensdag vaderdag en ze wenste me met excuses alsnog een fijne dag en dat ze veel van me houdt
das liefquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar in Spanje was het afgelopen woensdag vaderdag en ze wenste me met excuses alsnog een fijne dag en dat ze veel van me houdt
Met van die druipende saus als je het omgekeerd uitpakt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe mijn mona toetje pakken
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Met van die druipende saus als je het omgekeerd uitpakt?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alleen ik keer hem niet om, want het is zo'n kleintje, dus dat bakkie lepel ik zo wel leeg
die custard met bessensaus heb ik nu
Ik ook nog ..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik ben nog klaarwakker, dus ik zal nog wel effe zappen denk ik
Daar kijk ik al naar .. Hoi Sasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat natuurlijk Utopia kijken
Maar die kijkt straks vast nog ff bedoel ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
huh? Sas is toch haar honten aan het uitlaten?
ah... oké...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die kijkt straks vast nog ff bedoel ik
Allemaal uit gelaten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:34 schreef sacha het volgende:
2 honten
2 vissen
2 kippen
1 konijn
1 poes
1 kind
1 man
Met een beetje geluk hoef je geeneens de Playboy te kopen waar Billy dan in zou komen.., want nu wil ze niet meer ..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
hij roept sinds billy/ruud al dat er een baby komt
ehm... eh...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je geeneens de Playboy te kopen waar Billy dan in zou komen.., want nu wil ze niet meer ..
Gezellige boel daar maar weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen loopt mee in de gekkie-karavaan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen loopt mee in de gekkie-karavaan
Soms wel, ja...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een "komplete Audio CD".... verrassend! Meestal zijn die inkompleet.
Nee, in z'n algemeenheid...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Loenatik? Nee hoor dank je // Op zich prima maar digitaal ga ik er niets mee doen
Ben jij een onderdeel van de 5% die tijdens de seks haar Facebook checkt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat denken jullie? Is dit handig voor als je met je laptop in je nest ligt?![]()
http://gadgets4everybody.(...)l-van-aluminium.html
Ik heb geen seks eh... Facebook bedoel ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij een onderdeel van de 5% die tijdens de seks haar Facebook checkt?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen seks eh... Facebook bedoel ik
Ja, ik heb een tablet, maar dat vin ik kutquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je geen tablet? Dan heb je zo'n tafeltje niet nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |