Dat je geen kabel durft te trekken omdat je bang bent de verkeerde kabel te trekken bv.. Maar als ie niet aanstaat waar staat ie dan op hol te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft mijn thuissituatie met mijn op hol geslagen hcs te maken?![]()
Er is ook geen nood aan de man, het apparaat staat vanavond toch niet aan.
Ik ben niet bang voor kabelsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je geen kabel durft te trekken omdat je bang bent de verkeerde kabel te trekken bv.. Maar als ie niet aanstaat waar staat ie dan op hol te zijn
En toen deed ie het nog gewoon of begon ie gelijk met op hol slaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor kabels![]()
Omdat ik hem wel aanzette toen ik uit mijn werk kwam, gezellig eten klaarmaken met een muziekje.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Had je van Bose gehoord, dan had je voor Bose gekozen
Toen begon hij meteen te hollen en er is volgens mij geen stroomstoring geweest, de wekker en ovenklok lopen nog steeds op tijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen deed ie het nog gewoon of begon ie gelijk met op hol slaan?
OK .. Hoe oud is ie ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen begon hij meteen te hollen en er is volgens mij geen stroomstoring geweest, de wekker en ovenklok lopen nog steeds op tijd.
Ik ga morgen de stroom er ff af gooien
Tik tak tik tak tik tak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat ie op rare tijden af uit zichzelf ofzo?![]()
Dan is ie behekst
ow.... dan kan ik niet slapen... héél irritant is dat, de mijnese is geruisloos, klikkende klokken kan ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tik tak tik tak tik tak.
Als het een ouderwetse wekker was geweest
de mijnese zegt: 'zet jij effe koffiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef sacha het volgende:
de mijne zegt: 'goedemorgen mam, word je wakker?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |