Weer in een scheurquote:
wtfquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:23 schreef GekkePoes het volgende:
Alleen kijken als je nog een paar uur wilt wakker blijven.
huehuehueuhequote:
Hahaha wat bizar!quote:
Die vanaf 4:49quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vanaf 4:49![]()
Weet jij toevallig het hele filmpje daarvan?
Pech!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef BasEnAad het volgende:
Nou, ik vond er eerlijk gezegd geen ruk aan.
Juichende man doet rare juich, haha.quote:
Deze man weet.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen weg dat ik zo'n T-shirt zou dragen.
Elke keerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]Je blijft 'm gewoon kijken tot het einde he!
Wat boeit dat..daar is die knop toch voor..(dat pijltje naast de TT)quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:12 schreef LelijKnap het volgende:
Irritant dat er geen link naar het vorige deel in de op staat.
Ben benieuwd wat de reacties zullen zijn als je op straat gaat lopen met een t-shirt daarop metquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:12 schreef LelijKnap het volgende:
Irritant dat er geen link naar het vorige deel in de op staat.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:35 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de reacties zullen zijn als je op straat gaat lopen met een t-shirt daarop met
Ik ben geen Marokkaan.
En nee, ik ga dat niet doen. Een beetje geld uitgeven aan een shirt en belettering voor zoiets onzinnigs.
Hihihi wat schattug.quote:
Toen ik dit op tv zag zat ik al af te vragen hoe lang het zou duren voordat ik hem in een gif voorbij zou zien komen!!!!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:25 schreef Manke het volgende:
[..]
en zo verlopen de meeste relaties:
[ afbeelding ]
Wutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf gastquote:
Leuk, wel fake thoquote:
Vies he.quote:
quote:
Ik zou een flinke teug nemen en dan opeens het gezicht van die rechter gast onderspuwenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]niet meer doen, ik weet niet wat het is maar heb wel een vermoeden en heb dusmijn toetsenbord half ondergekotst. Not cool at all.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]niet meer doen, ik weet niet wat het is maar heb wel een vermoeden en heb dusmijn toetsenbord half ondergekotst. Not cool at all.
Je weet toch wel wie dat is?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou een flinke teug nemen en dan opeens het gezicht van die rechter gast onderspuwen
Haal je prijs maar af aan de baliequote:
Iemand van Jackass. Ik onthou ze niet allemaalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je weet toch wel wie dat is?
Wat is dat uitschuifbare ding? Iets om de wcbril mee schoon te maken?quote:
Yup, wc-bril roteert terwijl dat ding het dus schoonmaakt. Idioterie, maar sommigen vinden het blijkbaar wel fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is dat uitschuifbare ding? Iets om de wcbril mee schoon te maken?
Tja, mensen denken dat de wcbril er schoner van word, openbare wc bacterien haal je alleen maar weg met een spons met warm water en schoonmaakmiddel dan droogwrijven met een kurk droog schoon doekjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is dat uitschuifbare ding? Iets om de wcbril mee schoon te maken?
Ja en dat ding zal zelf ook op een gegeven moment ranzig worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tja, mensen denken dat de wcbril er schoner van word, openbare wc bacterien haal je alleen maar weg met een spons met warm water en schoonmaakmiddel dan droogwrijven met een kurk droog schoon doekje
Smetvrees gespot.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tja, mensen denken dat de wcbril er schoner van word, openbare wc bacterien haal je alleen maar weg met een spons met warm water en schoonmaakmiddel dan droogwrijven met een kurk droog schoon doekje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |