Die marge kan je dus ook nog onderverdelen in personeelskosten, kosten van het pand, belastingen etc etc. Blijft niet gek veel over als winst dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Kostprijs is wat anders dan inkoopprijs
We bedoelen hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Kostprijs is wat anders dan inkoopprijs
Precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die marge kan je dus ook nog onderverdelen in personeelskosten, kosten van het pand, belastingen etc etc. Blijft niet gek veel over als winst dan.
Daar zit dan wel heel veel verschil tussen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies.
Maar goed, als ik voor een fles chateau tulipe de la garde (de topwijn van Gort) in de winkel of online tussen de 15 en 19 euro betaal, maar hem ook kan kopen voor zeven euro en een beetje inclusief verzenden bij een handelaar omdat die me kortingscouponnen stuurt, denk ik, dat plaatje klopt niet helemaal.
Daarom moet je het goed formuleren, veel mensen zijn geneigd te denken dat marge winst is, maar daar dek je je kosten mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
We bedoelen hetzelfde.
Wat de verkopende partij (dus grootgrutter en/of slijter) er bovenop gooit.
ik betaal zeker geen retailprijs, dat is zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zit dan wel heel veel verschil tussen.
Beetje steak snij ik op 400-450 gramquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
4 kg vlees voor 15 volwassenen en 3 peuters. Is volgens mij te veel met alle hapjes vooraf en bijgerechten erbij. Nou ja, beter te veel dan te weinig.
en welke is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Boodschappenmarathon is eindelijk klaar en alles staat in de koelkast, vriezer en bergruimte
Nu met mijn favo diepvriespizza op de bank, heb ik wel verdiend
Met een glas versgeperste jus voor de vitamientjes
Ja maar die steak gaat niet in wraps/taco's met daarbovenop groenten, sauzen en kaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beetje steak snij ik op 400-450 gram
ja die is goed!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ristorante Funghi, lekker smeuïg en knoflokerig
Jep, net als de BBCquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:23 schreef borisz het volgende:
Wat is het Belgische journaal toch altijd een verademing.
Prachtigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:57 schreef borisz het volgende:
Plaatje gejat van Ilja Gort. Interessant.
[ afbeelding ]
Nu hebben we een dichte kuip. maar ik denk dat zelfs dat te veel wasquote:
Iets te veel TROS/SBS-volk iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nu hebben we een dichte kuip. maar ik denk dat zelfs dat te veel was![]()
En daarnaast, heb je ze zien staan, hutje mutje![]()
En dan gezellig met z'n allen bbq'en.. Niet mijn camping
Volgens mij kan je zelfs een boete krijgen nuquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef z80 het volgende:
ik zit wat oude Doe Maar clips op youtube te kijken.
toen was het blijkbaar mode om met een peuk rond te lopen. moet je nu proberen, dan wordt je meteen afgeschoten.
Bijna direct erna niet meer hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 01:12 schreef Isabeau het volgende:
P ook nog wakker!
Ik vind in de keuken bezig zijn op verjaardagen altijd wel prettig.
Zo herkenbaar. En stiekem is het toch wel gezellig zo'n vol huis. Alleen zooooooo vermoeiend.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het juist wel leuk als mensen afwisselen om te komen helpen. Heb je toch wat 1 op 1 momentjesIk vind een kamer vol mensen eigenlijk helemaal niet leuk namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |