abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138032084
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een cast :o
Tilda Swinton als vierentachtigjarige was wel heel geniaal. :Y En dan ondanks zo'n hele cast was het onbekende acteurtje rechtsonder op de poster degene die de hele film droeg. Wat een tof kereltje! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_138032103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^^ woah, wat zijn we het eens _O_

kusje kroel in dit topic *O*
Kneepje in de neus en een knuffel en een stiekeme Hosanna! omdat het bijna pasen is en mijn gristennostalgie dan in een jaarlijks hoogtepunt zit. *;
pi_138032105
Oh! Ik was al twee weken mijn fietssleuteltje kwijt en gaf Poes daar de schuld van (die had al vaker het sleuteltje versleept) en dus was ik eigenlijk de ware schuldige, want ik had het niet op tafel moeten leggen. Maar hoezee! Gisteren lag het sleuteltje plots midden in de kamer *O* En dat terwijl ik voor mijn gevoel de hele vloer had afgezocht tot onder banken en kastjes aan toe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138032123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik was al twee weken mijn fietssleuteltje kwijt en gaf Poes daar de schuld van (die had al vaker het sleuteltje versleept) en dus was ik eigenlijk de ware schuldige, want ik had het niet op tafel moeten leggen. Maar hoezee! Gisteren lag het sleuteltje plots midden in de kamer *O* En dat terwijl ik voor mijn gevoel de hele vloer had afgezocht tot onder banken en kastjes aan toe.
Een wondertje! >:)
pi_138032129
Een sleuteltjeswederopstanding :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138032289
Ik las trouwens een tijdje gelezen Paul Verhoeven's boek Jezus van Nazareth, echt een aanrader! Ik ben sowieso wel fan van Paul Verhoeven als filmmaker én ik ben ernom geïnteresseerd in Jezus als historische figuur (zonder de toverkunsten dus :)) en die combinatie is in dit boek wel echt om te smullen. ^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 maart 2014 @ 10:24:17 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138032535
Tijd voor een culinair dingetje: Ik ga morgen Rösti maken en heb een lekker entrecote. Wat voor groente zal ik erbij maken? :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_138032589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:24 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een culinair dingetje: Ik ga morgen Rösti maken en heb een lekker entrecote. Wat voor groente zal ik erbij maken? :+
Gemengde salade met aardse tonen als raddichio en biet enzo? Rosti en biefstuk zijn vrij rijke smaken, dus ik zou gaan voor een wat zurige/pittige dressing.
pi_138032613
Zuurkool! :9
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:29:42 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_138032629
Heb zin in asperges
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_138032657
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb zin in asperges
Ik ook onwijs. :D
pi_138032669
Net Amerikaanse pannenkoekjes met lemoncurd op. :9 Ook niet slecht.
pi_138032791
Goeiemorgen! Al n uur wakker maar geen zin om op te staan alhoewel ik moet.
Hopelijk blijft het droog vandaag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_138032898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Een sleuteltjeswederopstanding :Y
Mede-gefaciliteerd door Poes vermoed ik :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138032903
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Al n uur wakker maar geen zin om op te staan alhoewel ik moet.
Hopelijk blijft het droog vandaag.
Goedemorgen FFt!
Zeg eens, wat is eigenlijk het verhaal achter jouw username?

Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
pi_138032913
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen FFt!

Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
Je hebt er zin in :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_138032942
Ik kreeg net een belletje dat mijn brillenglazen binnen zijn en dat ik langs kan komen. Ze slijpen ze ter plekke op maat. Duurt ongeveer een uurtje. Problematisch want om 14:00 uur moet ik in de auto zitten en ik moet nog een voorgerecht bedenken voor vanavond :') Mijn fantasie laat me volledig in de steek -O-
pi_138033329
Goedemorgen!

Wat een geloofdiscussie! :D
Wat ik gisteren in de gesprekken met de bezoekers het allermooiste vond was iemand die zei: Ja, maar je hoeft niet te geloven om een goed mens te zijn.
Kijk, daar kan ik wat mee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138034811
:D die cartoon Piet, spijkers en koppen :Y

Die cast is idd enorm zeg! Maar ik weet nog niet zo goed wat ik verder van die film moet verwachten qua verhaal.. Beetje vaag :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:58:06 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_138034917
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb zin in asperges
ze zijn er weer. ook hier uit de omgeving.maar nog wel belachelijk duur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_138035439
Jaaa! Vanavond koken we:

Vooraf:
De soep der soepen
Pompoensoep

Hoofd:
Witte rijst
Kip Sateh
Beef Rendang
Pittige boontjes
Ore Are (gemengde groente met ei)
Komkommers in het zuur

Na:
Chocolademousse.

:9
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:16:45 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138035637
Vanavond uit eten bij Jamie van Heije.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_138035984
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! Vanavond koken we:

Vooraf:
De soep der soepen
Pompoensoep

Hoofd:
Witte rijst
Kip Sateh
Beef Rendang
Pittige boontjes
Ore Are (gemengde groente met ei)
Komkommers in het zuur

Na:
Chocolademousse.

:9
^O^ Goed bezig! Net gedanst en wilde eindelijk beginnen met de boodschappenmarathon, gaat het keihard regenen -O-
pi_138036037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Goedemorgen FFt!

Gezellig! Ik ga vnv naar 12 Years A Slave met mn ouders samen :).
pi_138036146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

^O^ Goed bezig! Net gedanst en wilde eindelijk beginnen met de boodschappenmarathon, gaat het keihard regenen -O-
Mja. Ik moet zo even de honden uitlaten en dan om half 2 begint onze boodschappen marathon (zowel de boodschappen voor het 3 gangenmenu, als de borrel, als prive-boodschappen. :')
pi_138036215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:18 schreef minilot het volgende:
Haha, ik zit subiet ineens dit te zingen:

'Jij in jouw klein hoekje, en ik 't mijijijijn'

Jeugdnostalgie hoor. Snif. :) Heeft niks geholpen. Ik ben als overtuigd atheïst geëindigd. :+
Ja en dat heb ik nu in mn hoofd :(
Ben christelijk opgevoed, moeder hoofd vd zondagsschool. En wat je in een kinderbrein stopt gaat er nooit meer uit :P
Al geloof ik al heel lang niet meer in god (-en)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:34 schreef minilot het volgende:
Deze meezingers van Johannes de Heer worden absoluut niet gebezigd door gereformeerde kinderen hoor. Die zwartekouskaboutertjes zingen al van kleins af aan al wat meer in de richting van hel en verdoemenis. ;)

Dit is meer in de hoek van de weeïge hieperdepiep-gristenen die zo zijn van: "jij bent goed, ik ben goed, de Heere houdt van je zoals je bent."

Ik snap nog steeds best dat mensen dat een fijne en veilige levenswijze vinden als de realiteit ze bang en onzeker maakt. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat je als volwassen mens, wanneer je min of meer intelligent bent, écht oprecht kan geloven in een christelijk soort god, het scheppingsverhaal uit de bijbel en meer zulks. Dat zal ik nooit kunnen begrijpen.
:D

Ik ook niet.
pi_138036501
Vandaag worden mijn taartjes voor de bakwedstrijd geproefd. :D Heb er net zelf nog eentje getest, ze zijn wel lekker. Hopelijk vinden andere mensen dat ook. :D
pi_138036686
Suc6 bakkers en kokers ^O^

Wij gaan zo naar de molen, speltmeel kopen, ik wil daar zelf een broodje van bakken.
Afgelopen donderdag geproefd en de eigenschappen bekeken, lijkt me helemaal lekker!
pi_138037131
Thanks!

Ik ben inmiddels klaar om te gaan, maar tijdens het wandelen dacht ik aan iets wat ik niet moest vergeten en nu ben ik dat vergeten. Kutzooi. :')

En ik ben wel een beetje nerveus, stiekem.
pi_138037176
Ik herinnerde het mij op tijd!
En nu ga ik echt weg.
pi_138037204
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja. Ik moet zo even de honden uitlaten en dan om half 2 begint onze boodschappen marathon (zowel de boodschappen voor het 3 gangenmenu, als de borrel, als prive-boodschappen. :')
Me 2 :') Ik ga nu beginnen. Hoop eind van de middag op de bank te kunnen ploffen en niks vergeten te zijn want morgen is er niks open.
pi_138037810
Wow...mijn nieuwe glazen waren echt nodig :o Het ziet er in ene een stuk scherper uit allemaal. Minder problemen met focussen ook.

Uiteindelijk is links een half punt achteruit gegaan en een cylindercorrectie van een half punt en rechts had een cylindercorrectie van .75.

Megaverschil dit :o
pi_138037862
En we hebben mijn neefje nog even dolgedraaid in de lego-winkel _O- Ja maar je kan ook deze doos nemen Rick. Of deze. Of deze. Hij kon uiteindelijk geen keuze maken _O-
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:25:34 #85
45206 Pietverdriet
pi_138038017
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:58 schreef z80 het volgende:

[..]

ze zijn er weer. ook hier uit de omgeving.maar nog wel belachelijk duur.
Heb ze net gekocht bij Lindchen, een boerenmarkt hier, 6,90 de kilo voor prachtige dikke. Formaat winterpeen. Daarbij eet ik dan hollandaise, gekookte ham, aardappeltjes
En aardbeien voor toe, met slagroom
pi_138038550
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb ze net gekocht bij Lindchen, een boerenmarkt hier, 6,90 de kilo voor prachtige dikke. Formaat winterpeen. Daarbij eet ik dan hollandaise, gekookte ham, aardappeltjes
En aardbeien voor toe, met slagroom
Gatverdamme Piet, asperges en aardbeien :N ;)

Ik heb bij de Sligro lamsschenkels mee genomen dus die gaan de tajine in..

@ Pee: ik moet ook weer de boel eens laten doormeten. Wat kan dat schelen he!
pi_138038903
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Yup. Bizar. En ik me maar afvragen waarom ik op kantoor aan het einde van de ochtend al moeie ogen had :X En waarom ik zo moeilijk focuste 's middags :')
pi_138039623
Pff.. Wat is uit het raam kijken op kantoor op zaterdag saai in maart.
In de zomer zie ik soms wel tien konijnen tegelijk her- en der op het industrieterrein zitten (ik heb veel uitzicht) en momenteel helemaal nul.
Ik vraag me wél af: waar zitten ze dan zo rond deze tijd van het jaar? Konijnen houden geen winterslaap, toch?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:09:36 #89
45206 Pietverdriet
pi_138039659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef minilot het volgende:
Pff.. Wat is uit het raam kijken op kantoor op zaterdag saai in maart.
In de zomer zie ik soms wel tien konijnen tegelijk her- en der op het industrieterrein zitten (ik heb veel uitzicht) en momenteel helemaal nul.
Ik vraag me wél af: waar zitten ze dan zo rond deze tijd van het jaar? Konijnen houden geen winterslaap, toch?
Veel overleven de winter niet, daarom fokken ze ook als gekken
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:10:20 #90
45206 Pietverdriet
pi_138039688
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gatverdamme Piet, asperges en aardbeien :N ;)

Ik heb bij de Sligro lamsschenkels mee genomen dus die gaan de tajine in..

Zou ansjovisboter passen bij de aardbeien?
pi_138039771
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou ansjovisboter passen bij de aardbeien?
Worden ze wel minder saai van :Y ;)
Maar of het lekker is...
pi_138042409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wow...mijn nieuwe glazen waren echt nodig :o Het ziet er in ene een stuk scherper uit allemaal. Minder problemen met focussen ook.

Uiteindelijk is links een half punt achteruit gegaan en een cylindercorrectie van een half punt en rechts had een cylindercorrectie van .75.

Megaverschil dit :o
Fijn!
Ik schipper nog steeds met 2 brillen ;(
Mn nieuwe is fantastisch veraf en in combi met mn zonneklepje.
Lezen en op de PC moet ik hem altijd óf halverwege mn neus zetten (en mn hoofd achterover anders zie ik het nog niet goed) of mn oude opzetten.
En die oude is echt geweldig voor de lees en pc werkzaamheden.
Ben benieuwd of er ooit iemand is die dit helemaal goed krijgt.
pi_138042530
Speltbroodmeel gekocht en met karnemelk gemixt. Nu de 1e rijs, zo leuk dit *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 maart 2014 @ 15:57:38 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138043558
Plaatje gejat van Ilja Gort. Interessant.

pi_138043884
Ja leuk om te zien!
pi_138044410
Die marge, is dat wat de supermarkt er aan verdient?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 maart 2014 @ 16:31:01 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138044825
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Die marge, is dat wat de supermarkt er aan verdient?
Nee. De marge is ook voor de wijnboer en wat er tussenzit.

edit: het stukkie wat er bij hoort gevonden http://www.volkskrant.nl/(...)edkope-slobber.dhtml
pi_138044991
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef borisz het volgende:
Nee. De marge is ook voor de wijnboer en wat er tussenzit.

edit: het stukkie wat er bij hoort gevonden http://www.volkskrant.nl/(...)edkope-slobber.dhtml
Maar dan denk ik dus dat marge voor iedereen die iets met die fles doet is (van wijnboer, transportbedrijven tot verkoper).
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:47:51 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138045428
De marge is hetgeen dat de verkoper er aan verdient. (Grootgrutter of slijterij)
De boer moet het zien te doen voor 79 cent, het transport en de andere kosten staan er ook bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:13:58 #100
45206 Pietverdriet
pi_138046354
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef golfer het volgende:
De marge is hetgeen dat de verkoper er aan verdient. (Grootgrutter of slijterij)
De boer moet het zien te doen voor 79 cent, het transport en de andere kosten staan er ook bij.
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Kostprijs is wat anders dan inkoopprijs
pi_138046463
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Die marge kan je dus ook nog onderverdelen in personeelskosten, kosten van het pand, belastingen etc etc. Blijft niet gek veel over als winst dan.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:24:10 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138046713
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

We bedoelen hetzelfde.
Wat de verkopende partij (dus grootgrutter en/of slijter) er bovenop gooit.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')