Tilda Swinton als vierentachtigjarige was wel heel geniaal.quote:
Kneepje in de neus en een knuffel en een stiekeme Hosanna! omdat het bijna pasen is en mijn gristennostalgie dan in een jaarlijks hoogtepunt zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^ woah, wat zijn we het eens
kusje kroel in dit topic
Een wondertje!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik was al twee weken mijn fietssleuteltje kwijt en gaf Poes daar de schuld van (die had al vaker het sleuteltje versleept) en dus was ik eigenlijk de ware schuldige, want ik had het niet op tafel moeten leggen. Maar hoezee! Gisteren lag het sleuteltje plots midden in de kamerEn dat terwijl ik voor mijn gevoel de hele vloer had afgezocht tot onder banken en kastjes aan toe.
Gemengde salade met aardse tonen als raddichio en biet enzo? Rosti en biefstuk zijn vrij rijke smaken, dus ik zou gaan voor een wat zurige/pittige dressing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:24 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een culinair dingetje: Ik ga morgen Rösti maken en heb een lekker entrecote. Wat voor groente zal ik erbij maken?
Mede-gefaciliteerd door Poes vermoed ikquote:
Goedemorgen FFt!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Al n uur wakker maar geen zin om op te staan alhoewel ik moet.
Hopelijk blijft het droog vandaag.
Je hebt er zin inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen FFt!
Zeg eens, wat is eigenlijk het verhaal achter jouw username?
Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
ze zijn er weer. ook hier uit de omgeving.maar nog wel belachelijk duur.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! Vanavond koken we:
Vooraf:
De soep der soepen
Pompoensoep
Hoofd:
Witte rijst
Kip Sateh
Beef Rendang
Pittige boontjes
Ore Are (gemengde groente met ei)
Komkommers in het zuur
Na:
Chocolademousse.
Gezellig! Ik ga vnv naar 12 Years A Slave met mn ouders samenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Goedemorgen FFt!
Zeg eens, wat is eigenlijk het verhaal achter jouw username?
Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
Mja. Ik moet zo even de honden uitlaten en dan om half 2 begint onze boodschappen marathon (zowel de boodschappen voor het 3 gangenmenu, als de borrel, als prive-boodschappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Goed bezig! Net gedanst en wilde eindelijk beginnen met de boodschappenmarathon, gaat het keihard regenen
Ja en dat heb ik nu in mn hoofdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:18 schreef minilot het volgende:
Haha, ik zit subiet ineens dit te zingen:
'Jij in jouw klein hoekje, en ik 't mijijijijn'
Jeugdnostalgie hoor. Snif.Heeft niks geholpen. Ik ben als overtuigd atheïst geëindigd.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:34 schreef minilot het volgende:
Deze meezingers van Johannes de Heer worden absoluut niet gebezigd door gereformeerde kinderen hoor. Die zwartekouskaboutertjes zingen al van kleins af aan al wat meer in de richting van hel en verdoemenis.
Dit is meer in de hoek van de weeïge hieperdepiep-gristenen die zo zijn van: "jij bent goed, ik ben goed, de Heere houdt van je zoals je bent."
Ik snap nog steeds best dat mensen dat een fijne en veilige levenswijze vinden als de realiteit ze bang en onzeker maakt. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat je als volwassen mens, wanneer je min of meer intelligent bent, écht oprecht kan geloven in een christelijk soort god, het scheppingsverhaal uit de bijbel en meer zulks. Dat zal ik nooit kunnen begrijpen.
Me 2quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Ik moet zo even de honden uitlaten en dan om half 2 begint onze boodschappen marathon (zowel de boodschappen voor het 3 gangenmenu, als de borrel, als prive-boodschappen.
Heb ze net gekocht bij Lindchen, een boerenmarkt hier, 6,90 de kilo voor prachtige dikke. Formaat winterpeen. Daarbij eet ik dan hollandaise, gekookte ham, aardappeltjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:58 schreef z80 het volgende:
[..]
ze zijn er weer. ook hier uit de omgeving.maar nog wel belachelijk duur.
Gatverdamme Piet, asperges en aardbeienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ze net gekocht bij Lindchen, een boerenmarkt hier, 6,90 de kilo voor prachtige dikke. Formaat winterpeen. Daarbij eet ik dan hollandaise, gekookte ham, aardappeltjes
En aardbeien voor toe, met slagroom
Yup. Bizar. En ik me maar afvragen waarom ik op kantoor aan het einde van de ochtend al moeie ogen hadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: ik moet ook weer de boel eens laten doormeten. Wat kan dat schelen he!
Veel overleven de winter niet, daarom fokken ze ook als gekkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef minilot het volgende:
Pff.. Wat is uit het raam kijken op kantoor op zaterdag saai in maart.
In de zomer zie ik soms wel tien konijnen tegelijk her- en der op het industrieterrein zitten (ik heb veel uitzicht) en momenteel helemaal nul.
Ik vraag me wél af: waar zitten ze dan zo rond deze tijd van het jaar? Konijnen houden geen winterslaap, toch?
Zou ansjovisboter passen bij de aardbeien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gatverdamme Piet, asperges en aardbeien![]()
![]()
Ik heb bij de Sligro lamsschenkels mee genomen dus die gaan de tajine in..
@ Pee: ik moet ook weer de boel eens laten doormeten. Wat kan dat schelen he!
Worden ze wel minder saai vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou ansjovisboter passen bij de aardbeien?
Fijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wow...mijn nieuwe glazen waren echt nodigHet ziet er in ene een stuk scherper uit allemaal. Minder problemen met focussen ook.
Uiteindelijk is links een half punt achteruit gegaan en een cylindercorrectie van een half punt en rechts had een cylindercorrectie van .75.
Megaverschil dit
Nee. De marge is ook voor de wijnboer en wat er tussenzit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Die marge, is dat wat de supermarkt er aan verdient?
Maar dan denk ik dus dat marge voor iedereen die iets met die fles doet is (van wijnboer, transportbedrijven tot verkoper).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:31 schreef borisz het volgende:
Nee. De marge is ook voor de wijnboer en wat er tussenzit.
edit: het stukkie wat er bij hoort gevonden http://www.volkskrant.nl/(...)edkope-slobber.dhtml
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdientquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef golfer het volgende:
De marge is hetgeen dat de verkoper er aan verdient. (Grootgrutter of slijterij)
De boer moet het zien te doen voor 79 cent, het transport en de andere kosten staan er ook bij.
Die marge kan je dus ook nog onderverdelen in personeelskosten, kosten van het pand, belastingen etc etc. Blijft niet gek veel over als winst dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Kostprijs is wat anders dan inkoopprijs
We bedoelen hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, de marge is de opslag tussen inkoop en verkoop, dat is niet wat hij verdient
Kostprijs is wat anders dan inkoopprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |