^^ woah, wat zijn we het eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:57 schreef minilot het volgende:
Dat. Ik vind dat ik geluk heb gehad met het feit dat ik opgegroeid ben zoals ik ben, omdat ik daardoor wel heel goed kan begrijpen wat de plezierige kanten van religie zijn. En ik mag er dan zelf helemaal niks van geloven, ik vind heel veel religies cultureel- en historisch gezien echt machtig interessant.![]()
En sowieso, het hele concept van het ontstaan van enorm grote religies bij allerlei beschavingen - zoiets op en top puur menselijks: bizar en fascinerend en ik hou ervan om me daarin te verdiepen. Natuurlijk zitten er afschuwelijke kanten aan, maar er zitten ook afschuwelijke kanten aan een vrije economie, aan wetenschappelijke nieuwsgierigheid, aan de verdeling van olievoorraden, aan het leiden van een wereldmacht, aan zo'n beetje alles waar heel veel mensen zich heel druk om maken.
Tilda Swinton als vierentachtigjarige was wel heel geniaal.quote:
Kneepje in de neus en een knuffel en een stiekeme Hosanna! omdat het bijna pasen is en mijn gristennostalgie dan in een jaarlijks hoogtepunt zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^ woah, wat zijn we het eens
kusje kroel in dit topic
Een wondertje!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik was al twee weken mijn fietssleuteltje kwijt en gaf Poes daar de schuld van (die had al vaker het sleuteltje versleept) en dus was ik eigenlijk de ware schuldige, want ik had het niet op tafel moeten leggen. Maar hoezee! Gisteren lag het sleuteltje plots midden in de kamerEn dat terwijl ik voor mijn gevoel de hele vloer had afgezocht tot onder banken en kastjes aan toe.
Gemengde salade met aardse tonen als raddichio en biet enzo? Rosti en biefstuk zijn vrij rijke smaken, dus ik zou gaan voor een wat zurige/pittige dressing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:24 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een culinair dingetje: Ik ga morgen Rösti maken en heb een lekker entrecote. Wat voor groente zal ik erbij maken?
Mede-gefaciliteerd door Poes vermoed ikquote:
Goedemorgen FFt!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Al n uur wakker maar geen zin om op te staan alhoewel ik moet.
Hopelijk blijft het droog vandaag.
Je hebt er zin inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen FFt!
Zeg eens, wat is eigenlijk het verhaal achter jouw username?
Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
ze zijn er weer. ook hier uit de omgeving.maar nog wel belachelijk duur.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! Vanavond koken we:
Vooraf:
De soep der soepen
Pompoensoep
Hoofd:
Witte rijst
Kip Sateh
Beef Rendang
Pittige boontjes
Ore Are (gemengde groente met ei)
Komkommers in het zuur
Na:
Chocolademousse.
Gezellig! Ik ga vnv naar 12 Years A Slave met mn ouders samenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Goedemorgen FFt!
Zeg eens, wat is eigenlijk het verhaal achter jouw username?
Verder: vanavond vierde biosfilm in één week. 'Need For Speed', beetje balansdag voor die artistieke films eerder deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |