Hij neemt o.a. z'n eigen eten, drinken, water en koks mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
zelfs Nederlandse wijn, en dus geen kadetjes kaas en karnemelk voor Oboema
Lijkt me toch raar zo'n geisoleerd bestaan. Overal waar je gaat zit je in je eigen bekende bubbel, lijkt me heel jammer als je over de hele wereld reist zonder echt iets te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij neemt o.a. z'n eigen eten, drinken, water en koks mee.
Dit dus. Lijkt me heel bizar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar zo'n geisoleerd bestaan. Overal waar je gaat zit je in je eigen bekende bubbel, lijkt me heel jammer als je over de hele wereld reist zonder echt iets te zien.
Dat is ook maar een beperkt aantal jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is dat 'slechts' voor acht jaar.
Maar zelfs toen Ome Bill C weer eens in het land was een paar weken geleden had hij nog zes man om zich heen.
Gerhard Schröder schrijft in zijn memoires over Clinton dat die een vreselijke prima Donna was, zwolg in het machtigste man ter wereld zijn en iedereen uren en uren liet wachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is dat 'slechts' voor acht jaar.
Maar zelfs toen Ome Bill C weer eens in het land was een paar weken geleden had hij nog zes man om zich heen.
Gevaarlijk uitziend persoon....quote:
Niet gespoeld zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, lang dagje. Morgen uitslapen(dat betekent dus om 8 uur wakker)
Vanmorgen had ik overigens echt flink keelpijn in het nasofarynx gebied (achter je neus zeg maar) van die verrekte couscous![]()
Wat een gedoe over die top zeg
Je weet toch wat mensen met advies doen?quote:
Wat ik bedenkelijk vind is dat het bordje met die tekst duidelijk al heel vaak gebruikt isquote:
Hate to tell you but i told you so situatiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet toch wat mensen met advies doen?
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef men objekt en instrukties en vuurwapenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik bedenkelijk vind is dat het bordje met die tekst duidelijk al heel vaak gebruikt is
Niet gekeken. Kijk misschien nog wel eens via Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:33 schreef AnneX het volgende:
Prachtige beelden uit de jaren '50 : Andere tijden - special op Ned. 2.
Het commentaar, de liedjes, de straten.
Er reden alleen maar oldtimers![]()
En Scheveningen en de boulevard. Enig
Kijk je ook golfer, Piet ?
# generatiegenoten![]()
Heeft járen opgeslagen gelegen en steeds verplaatst etc. Daarom ziet het er zo uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef met objekt en instrukties en vuurwapenen.
Nu je het zegt, dat was de tijd van Aksivoerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef men objekt en instrukties en vuurwapenen.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is de PVV-leegloop begonnen
8x Almere
4x Flevoland
1x Europees Parlement
Ik zit te genieten van P&W met Van Rossem die nog even wat olie op het voor gooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is de PVV-leegloop begonnen
8x Almere
4x Flevoland
1x Europees Parlement
Als ze dan komen opdraven...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Kick a man when he is down...
Maar goed, met de eu verkiezingen zien we hoe zijn klapvee erover denkt
We zullen zienquote:
De hapjes zijn excl. drank.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe doe je dit?
Ik mag blij zijn als ik voor 150 euro klaar ben(wel incl. drank dan).
Op stokbrood qua smeersel vind ik het lekkerst een laagje goede aioli met daarbovenop een laagje tapenade
Je kunt zo met Piet mee. Die is ook in de Heere(n).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
Vier-jaar-op-zondagsschool-gezeten meldt zich!Vanuit dorp waarin SGP deze week voor het eerst de allergrootste winnaar was.
![]()
Mijn lief is over een week jarig, en ik heb net zijn kadootje besteld. Het meest romantische presentje dat er is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Brrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:18 schreef minilot het volgende:
Haha, ik zit subiet ineens dit te zingen:
'Jij in jouw klein hoekje, en ik 't mijijijijn'
Jeugdnostalgie hoor. Snif.Heeft niks geholpen. Ik ben als overtuigd atheïst geëindigd.
Ik heb het destijds toen ik klein was wel als heel blij en gezellig ervaren hoor. Ik kom zelf niet uit een zwaar SGP-nest. Gewoon relaxed hervormd, met de teevee lekker aan op zondag en spijkerbroeken voor de meisjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrr
Kindermisbruik van het ergste soort
Sorry lotje, had het eigenlijk over de kinderen in dat koor van dat jijbuisfilmpjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb het destijds toen ik klein was wel als heel blij en gezellig ervaren hoor. Ik kom zelf niet uit een zwaar SGP-nest. Gewoon relaxed hervormd, met de teevee lekker aan op zondag en spijkerbroeken voor de meisjes.Dat scheelt een stuk, ik denk dat een flink deel van de kinderen met wie ik op een christelijke basisschool heb gezeten geen enkel geloof meer praktiseren nu ze eenmaal volwassen zijn. Dat ligt natuurlijk geen anders bij gereformeerde gezinnen, daar komen mensen zelden nog 'uit'.
Ik heb er zelf in elk geval niks aan overgehouden.
Mensen moeten dat lekker zelf weten, het nadeel van deze mensen is dat ze niet alleen anderen willen bekeren, maar ook willen beperken in hun vrijheden op basis van hun bronstijdsprookjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:34 schreef minilot het volgende:
Deze meezingers van Johannes de Heer worden absoluut niet gebezigd door gereformeerde kinderen hoor. Die zwartekouskaboutertjes zingen al van kleins af aan al wat meer in de richting van hel en verdoemenis.
Dit is meer in de hoek van de weeïge hieperdepiep-gristenen die zo zijn van: "jij bent goed, ik ben goed, de Heere houdt van je zoals je bent."
Ik snap nog steeds best dat mensen dat een fijne en veilige levenswijze vinden als de realiteit ze bang en onzeker maakt. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat je als volwassen mens, wanneer je min of meer intelligent bent, écht oprecht kan geloven in een christelijk soort god, het scheppingsverhaal uit de bijbel en meer zulks. Dat zal ik nooit kunnen begrijpen.
O, dat is zeker zo. Ik reageerde alleen op je opmerking 'kindermisbruik van het ergste soort', dat vind ik juist bij de halfzachte hervormden die bij dat soort liedjes horen wat al te sterk uitgedrukt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen moeten dat lekker zelf weten, het nadeel van deze mensen is dat ze niet alleen anderen willen bekeren, maar ook willen beperken in hun vrijheden op basis van hun bronstijdsprookjes.
En dan heb ik het nog niet over de horror van het aan moeten horen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is zeker zo. Ik reageerde alleen op je opmerking 'kindermisbruik van het ergste soort', dat vind ik juist bij de halfzachte hervormden die bij dat soort liedjes horen wat al te sterk uitgedrukt.
Wat een castquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef minilot het volgende:
On a lighter note: gaat allen The Grand Budapest Hotel zien! nu in de bios.
[ afbeelding ]
Eyecandy van jewelste, echt verukkelijk!
Het zijn juist de christenen die niet tolerant zijn waar een reactie op komtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Eensch met Piet en minimaar ik vind dat de tendens momenteel wel is om heel erg anti-christenen te zijn (zie dat dus met name op FOK!). Beetje tolerantie maakt een fijnere samenleving. En wie er nou gelijk heeft is misschien niet zo'n relevante vraag, als mensen zich maar gelukkig voelen in wat ze geloven/denken. Zolang ze hun ideeën idd maar niet aan anderen opdringen.
Tolerantie moet uiteraard wel van twee kanten komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn juist de christenen die niet tolerant zijn waar een reactie op komt
[ afbeelding ]
Idd zeg, flashback naar oorlogsfilms als een brug te verquote:
Dat. Ik vind dat ik geluk heb gehad met het feit dat ik opgegroeid ben zoals ik ben, omdat ik daardoor wel heel goed kan begrijpen wat de plezierige kanten van religie zijn. En ik mag er dan zelf helemaal niks van geloven, ik vind heel veel religies cultureel- en historisch gezien echt machtig interessant.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Eensch met Piet en minimaar ik vind dat de tendens momenteel wel is om heel erg anti-christenen te zijn (zie dat dus met name op FOK!). Beetje tolerantie maakt een fijnere samenleving.
^^ woah, wat zijn we het eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:57 schreef minilot het volgende:
Dat. Ik vind dat ik geluk heb gehad met het feit dat ik opgegroeid ben zoals ik ben, omdat ik daardoor wel heel goed kan begrijpen wat de plezierige kanten van religie zijn. En ik mag er dan zelf helemaal niks van geloven, ik vind heel veel religies cultureel- en historisch gezien echt machtig interessant.![]()
En sowieso, het hele concept van het ontstaan van enorm grote religies bij allerlei beschavingen - zoiets op en top puur menselijks: bizar en fascinerend en ik hou ervan om me daarin te verdiepen. Natuurlijk zitten er afschuwelijke kanten aan, maar er zitten ook afschuwelijke kanten aan een vrije economie, aan wetenschappelijke nieuwsgierigheid, aan de verdeling van olievoorraden, aan het leiden van een wereldmacht, aan zo'n beetje alles waar heel veel mensen zich heel druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |