Er moeten sowieso mensen komen die segmenten kunnen verwijderen. Als je ziet hoeveel baggersegmenten er zijn.....quote:Op maandag 24 maart 2014 13:31 schreef dop het volgende:
[..]
blijft altijd lastig.het is nu te gemakkelijk om een segent een flag te geven , je zou naar een systeem moeten waar mensen die een segment hebben gereden een berichtje krijgen en een cijfer moeten geven over hoe gevaarlijk het dan wel is. en pas na de uitkomst daar van ook werkelijk moeten schrappen
welke van de 100 segmenten?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef the_critic het volgende:
lees net op Twitter dat "Kopje van Bloemendaal" is geflagged op Strava.... ghehe gevaarlijke stuntrijders daar in de duinen
Ik zou het niet erg vinden om een keer een grote schoonmaak te houden in de gebieden bij mij in de buurt.... Al dit kutsegmenten van 25 km of meer.... Dat je nou een segment aanmaakt voor de joop zoetemelk 150 km, prima. Maar dan zijn er ook mensen die 130 km loggen en daar dan maar een segment van makenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:38 schreef dop het volgende:
zeker er is soms wel een beetje wildgroei.
ook voor het opzetten van segmenten zou je de mensen die in een voorgaande periode hebben gereden een berichtje kunnen sturen en om een beoordeling kunnen vragen.
maar weet niet of iedereen er op zit te wachten dat ze segmenten moeten gaan beoordelen
wat is het volgende week dinsdag?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.fiets.nl/2014/03/24/snelheidslimiet-wielrenners/
quote:
Bij die schaatsbaan stoort me dan nog eerder dat het 3 rondjes zijn ipv 1. Er is ook een segment "20 rondjes op sloten" Dat gaat helemaal nergens overquote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef dop het volgende:
http://www.strava.com/seg(...)/15/map_type/terrain
de maasland kering heeft ook een paar van die zielige segmenten
of wat dachten we van deze http://www.strava.com/segments/6111685 dat is dus gewoon de schaatsbaan die er maar 3 maanden per jaar is
http://www.strava.com/activities/123391157/analysisquote:Op maandag 24 maart 2014 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
Wat lopen jullie toch te mekkeren om die segmenten. Als je 't mij vraagt wordt er helemaal niks geflagged. Als je een segment gevaarlijk vind dan rijd je toch anders of gewoon relaxed?
Tof! Dezelfde als de vorige keer?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:15 schreef keesfietst het volgende:
Zo, formulieren naar Ivo gemaild. Ik en maatje zijn erbij.
Moet je eens in LImburg kijken naar de segmenten van enkele klimmetjes, Van sommige heb je er wel meer dan 20quote:Op maandag 24 maart 2014 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.strava.com/activities/123391157/analysis
Bij het amsterdam-rijnkanaal zijn alleen al 4 segmenten. Kunnen er best 3 weg toch? En zo zijn er meer van dat soort plekken.
B&B gereserveerd check ff je pm.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:20 schreef janatwork het volgende:
[..]
Had jij nog gereserveerd bij een b&b voor zaterdag? En is daar nog ruimte voor mij? Anders moet ik ff op zoek naar een slaapplek.
Is natuurlijk afhankelijk van het weer en de route. Bij helder weer langer dan bij bewolking en in het bos heb je eerder licht nodig dan op de vlakte.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tot wanneer kun je op het moment eigenlik veilig rijden zonder licht, of met een paar van die klemlampjes? Ik bedoel dus dat je voldoende zicht hebt op het wegdek van de zon zelf.
Bewolkt of heldere avond maakt veel uit, maar generally speaking, moet het bijvoorbeeld vanavond tot een half uur na zonsondergang nog best lukkenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tot wanneer kun je op het moment eigenlik veilig rijden zonder licht, of met een paar van die klemlampjes? Ik bedoel dus dat je voldoende zicht hebt op het wegdek van de zon zelf.
maandag 24 maart 2014 (week 13)quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bewolkt of heldere avond maakt veel uit, maar generally speaking, moet het bijvoorbeeld vanavond tot een half uur na zonsondergang nog best lukken
Door Eindhoven ben je zo, das net een dorp hoor. Ivo had mss nog wel een leuke route suggestie, vanaf Eindhoven kan je bijv. langs de Maas een heel stuk tot Maastricht.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/routes/228129
Zooiets qua route? Van utrecht centraal naar het B&B. Via de brug ipv pont. Verder heb ik niets aan de route gedaan dus wel veel langs de snelweg en dwars door eindhoven. Suggesties?
Zit denk ergens zand wat de boel blokkeerd. Is je rem helemaal schoon?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef muzas het volgende:
M'n remklauw achter gaat niet eer helemaal open na remmen. Remhendel (aan de shifter) heet dan wat 'play' en de remkabel langs mn bovenbuis hangt slap.
Taffesding heb net een beurt gehad. Wat te doen?
Hopend op rustig voorjaarsweer kan het heel leuk worden. Gripper ging niet btw. We kunnen onderweg wel pauzeren maar reken op een fietstijd van 7uur aan 25gem, en we moeten voor donker binnen zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
En jongens godverdorrie dit gaat niet effe een 200 fietsen worden maar gewoon een avontuur
In mijn beleving dan
Als ik 't allemaal goedfietsend uitrij ben ik bijzonder trots op mezelf
WAs niet via de maas maar langs een andere kanaal?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Door Eindhoven ben je zo, das net een dorp hoor. Ivo had mss nog wel een leuke route suggestie, vanaf Eindhoven kan je bijv. langs de Maas een heel stuk tot Maastricht.
25 gemiddeld redden we toch wel? Effe pauze ergens halverwege om in ieder geval bidonnen te vullen kan ik denk ik wel gebruikenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hopend op rustig voorjaarsweer kan het heel leuk worden. Gripper ging niet btw. We kunnen onderweg wel pauzeren maar reken op een fietstijd van 7uur aan 25gem, en we moeten voor donker binnen zijn.
Als het rustig weer is kunnen we ook 30gemiddeld rijden maar als we tegenwind hebben is dat misschien lastig. 7uur moet je wel van uit gaan denk ik, en misschien een half uurtje sneller bij goede omstandigheden.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
25 gemiddeld redden we toch wel? Effe pauze ergens halverwege om in ieder geval bidonnen te vullen kan ik denk ik wel gebruiken
Ja tis niet dat ik graag 30 wil rijden ofzo maar ik heb gister ook niet vol gas lopen planken ofzo. Ja, alleen die 65 km met jullie. Naar huis ook weer rustig aan gedaan en dan 28 gemiddeld dus dat moeten we richting maastricht ook wel redden.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het rustig weer is kunnen we ook 30gemiddeld rijden maar als we tegenwind hebben is dat misschien lastig. 7uur moet je wel van uit gaan denk ik, en misschien een half uurtje sneller bij goede omstandigheden.
nee, want Gripper gaat lekker zaterdagavond van de ene in de andere culinaire verbazing rollenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hopend op rustig voorjaarsweer kan het heel leuk worden. Gripper ging niet btw. We kunnen onderweg wel pauzeren maar reken op een fietstijd van 7uur aan 25gem, en we moeten voor donker binnen zijn.
Oja. Meneer winterspek gaat zijn verloren calorieën van gister er weer aaneten. En dan straks zeker weer zeuren dat je te zwaar bent? Misschien mag je met Oksel mee op sportvastcursus.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
nee, want Gripper gaat lekker zaterdagavond van de ene in de andere culinaire verbazing rollen
[ afbeelding ]
Ja, Fiets schoongespoten, met een doekje afgenomen en met een ander doekje helemaal afgedroogd.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit denk ergens zand wat de boel blokkeerd. Is je rem helemaal schoon?
Voor waaiers dient de wind van zij te komen toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoop op een beetje tegenwind en brede wegen. Waaierrijden tot Gerrit himself op blote knietjes ons komt aanbidden en Mart Smeets tijdens de waaierettape's van de koers ons aanhaalt en bejubelt
Wiel eruit en met de hand heen en weer bewegen? Beetje olie erop?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, Fiets schoongespoten, met een doekje afgenomen en met een ander doekje helemaal afgedroogd.
Maar remhoef gaat niet helemaal open. Ook het inknijpen gaat heel schokkerig ipv soepel.
Eigenlijk wel ja. Maar je hebt zelden de wind recht van voren heb ik geleerdquote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Voor waaiers dient de wind van zij te komen toch?
Wiel gaat er altijd uit. Dunne olie zit er nu net op. Maar haalt vooralsnog weinig uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
Wiel eruit en met de hand heen en weer bewegen? Beetje olie erop?
Kabeltje vervangen. ook buitenkabel.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef muzas het volgende:
M'n remklauw achter gaat niet eer helemaal open na remmen. Remhendel (aan de shifter) heet dan wat 'play' en de remkabel langs mn bovenbuis hangt slap.
Taffesding heb net een beurt gehad. Wat te doen?
Is net 1 rit mee geredenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kabeltje vervangen. ook buitenkabel.
Wat dan voor rem? Noname Taiwan ofwa? Zijn met die beurt de kabels vervangen of niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Is net 1 rit mee geredenEn de remmen zijn niet van shimano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |