De mensen die nog naar huis fietsen zullen vast de fietskleren wel aanhouden. Maar als je zin hebt om naakt voor de kachel te gaan liggen mag dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Practische vraag: gaat iedereen morgen douchen na het fietsen of kan ik gewoon in mijn fietskleding blijven meuren?
Check.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
De mensen die nog naar huis fietsen zullen vast de fietskleren wel aanhouden.
Vorig jaar was ik geloof ik de enige hork die in z'n fietskleding bleef zitten... Zal ik morgen wat Brise fresh matic meenemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Practische vraag: gaat iedereen morgen douchen na het fietsen of kan ik gewoon in mijn fietskleding blijven meuren?
Wie bij de eerste 3 boven op de Amerongse berg is mag douchen. De rest niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef muzas het volgende:
Ik wil wel ff douchen als 't kan. Anders krijg ik 't zo koud.
Nee, dat is voorbereiding voor t seizoen, even op scherp gaan. Nu is t knallen. Deze week 25-30 uur op de fiets.quote:
Lekker hoor. Fijne vakantie!quote:Op zondag 23 maart 2014 00:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dat is voorbereiding voor t seizoen, even op scherp gaan. Nu is t knallen. Deze week 25-30 uur op de fiets.
Ik heb volgens weekend vrij, dus sluit mij graag aan. Is er nog een extra plekje in de BB?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
Enne met Ivo's 200km moet ik nog voor Marco, kano of ddx B&B reserveren voordaags?
Ingeschreven! Ik neem aan dat ik gewoon ter plekke kan betalen? of moet ik t ff overmaken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
downloaden van www.ern-ossendrecht.nl en aan mij toemailen. Op de site via de agenda mijn rit opzoeken en dan kun je zo het formulier, de GPS track en de routebeschrijving downloaden.
Wat je wil, overmaken of contant aan de start.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:46 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ingeschreven! Ik neem aan dat ik gewoon ter plekke kan betalen? of moet ik t ff overmaken?
is goed, onder de brug regent het nooit ;-)quote:Op zondag 23 maart 2014 07:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom eraan hoor dop ben mss wel 5min later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |