Jammer hoor. Leek me wwel eens tof om je te spreken. Ennuh, tis samen uit samen thuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, met die 2014 jaar kilometers van mij (iets van 600 al) weet ik op de Heuvelrug alle klimmetjes nog steeds te ontwijken. Na net 4 weken op vakantie geweest te zijn, focus ik me maar op de najaarsklassiekers, al had ik andere (wilde) plannen dit jaar. Helaas.
Dus ik rij morgen wel een rondje voor m'n eiguh. Maar allen een pech- en regen vrije dag toegewenst morgen. Wel om 3 uur voor de buis hé? Want met die Italianen weet je nooit hoe laat de Capo Mele beklommen wordt.
Godverdomme buzz, het is ook altijd wel een of andere kutsmoes. Dan weer een businesstrip, dan weer vakantie, dan weer te weinig getraind.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, met die 2014 jaar kilometers van mij (iets van 600 al) weet ik op de Heuvelrug alle klimmetjes nog steeds te ontwijken. Na net 4 weken op vakantie geweest te zijn, focus ik me maar op de najaarsklassiekers, al had ik andere (wilde) plannen dit jaar. Helaas.
Dus ik rij morgen wel een rondje voor m'n eiguh. Maar allen een pech- en regen vrije dag toegewenst morgen. Wel om 3 uur voor de buis hé? Want met die Italianen weet je nooit hoe laat de Capo Mele beklommen wordt.
Ik mag niet, omdat het in Finland zo warm was ben ik minder winterspek verloren dan ik had gehoopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
Je moet 't zo zien Gripper, meer voor ons!
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik mag niet, omdat het in Finland zo warm was ben ik minder winterspek verloren dan ik had gehoopt.
Maar ik kijk wel hoe jullie al die lekkere volvette kaasjes eten!
Kan ik ook nog wat aanmeldingsformulieren hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
Enne met Ivo's 200km moet ik nog voor Marco, kano of ddx B&B reserveren voordaags?
Nee. Ik beslis morgenochtend. Wordt waarschijnlijk met de trein. Maar dat hangt morgen van het weer en de wind af. Ben dan om 9:51 op Utrecht centraal waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef forty-two het volgende:
Hey Kano weet je al hoe je morgen richting Gripper gaat?
Waar kan ik zo'n formulier invullen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kan ik ook nog wat aanmeldingsformulieren hebben?
Ok laat hier morgen ochtend een bericht achter en ik wacht ergens bij het station als je samen wilt rijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Ik beslis morgenochtend. Wordt waarschijnlijk met de trein. Maar dat hangt morgen van het weer en de wind af. Ben dan om 9:51 op Utrecht centraal waarschijnlijk.
Doe ik!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:29 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ok laat hier morgen ochtend een bericht achter en ik wacht ergens bij het station als je samen wilt rijden
Het beste is denk ik om nu aan de jaarbeurszijde het station te verlaten, de stadzijde is nu een chaos, dus dan eventueel afspreken op het hoekje bij het beatrixtheater...quote:
Ja met harde wind heb ik daar dus geen goesting in. Dan ben ik al gesloopt voordat we goed en wel begonnen zijn. Ben wel van plan om terug naar huis te fietsen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:46 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het beste is denk ik om nu aan de jaarbeurszijde het station te verlaten, de stadzijde is nu een chaos, dus dan eventueel afspreken op het hoekje bij het beatrixtheater...
Sterk als je toch vanuit noordholland met de fiets zou rijden, de wind is niet gunstig geloof ik
Dan kun je op de terugweg evt. een stukje met mij meerijden (Maarssen). Als dat tenminste een beetje op de route is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja met harde wind heb ik daar dus geen goesting in. Dan ben ik al gesloopt voordat we goed en wel begonnen zijn. Ben wel van plan om terug naar huis te fietsen.
kunnen jullie niet makkelijker even via pm een telefoonnummer uitwisselen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:46 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het beste is denk ik om nu aan de jaarbeurszijde het station te verlaten, de stadzijde is nu een chaos, dus dan eventueel afspreken op het hoekje bij het beatrixtheater...
Sterk als je toch vanuit noordholland met de fiets zou rijden, de wind is niet gunstig geloof ik
Ja, dat is wel een beetje op de goede weg. Maar ik moet morgen effe kijken hoe ik me voel tegen de avond. Misschien heb ik er geen zin in en ga ik gewoon met de trein terugquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan kun je op de terugweg evt. een stukje met mij meerijden (Maarssen). Als dat tenminste een beetje op de route is.
Zoiets zou wel handig zijn jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
kunnen jullie niet makkelijker even via pm een telefoonnummer uitwisselen?
OK. Zie maar. Je kunt ook in Maarssen op de trein stappen. Maar Utrecht of Breukelen is waarschijnlijk handiger ivm overstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje op de goede weg. Maar ik moet morgen effe kijken hoe ik me voel tegen de avond. Misschien heb ik er geen zin in en ga ik gewoon met de trein terug
Maja dan moet ik eerst naar Haarlem. Schiet ook niet echt opquote:
Jep, goed plan. Ik ben ook alvast de biertjes voor morgen aan het voorproeven!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
Lekkere voorbereiding. Ik ook hoor, ik neem nu als voorbereiding al tripels zodat ik je er morgen uit kan rijden
downloaden van www.ern-ossendrecht.nl en aan mij toemailen. Op de site via de agenda mijn rit opzoeken en dan kun je zo het formulier, de GPS track en de routebeschrijving downloaden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n formulier invullen?
De mensen die nog naar huis fietsen zullen vast de fietskleren wel aanhouden. Maar als je zin hebt om naakt voor de kachel te gaan liggen mag dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Practische vraag: gaat iedereen morgen douchen na het fietsen of kan ik gewoon in mijn fietskleding blijven meuren?
Check.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
De mensen die nog naar huis fietsen zullen vast de fietskleren wel aanhouden.
Vorig jaar was ik geloof ik de enige hork die in z'n fietskleding bleef zitten... Zal ik morgen wat Brise fresh matic meenemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Practische vraag: gaat iedereen morgen douchen na het fietsen of kan ik gewoon in mijn fietskleding blijven meuren?
Wie bij de eerste 3 boven op de Amerongse berg is mag douchen. De rest niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef muzas het volgende:
Ik wil wel ff douchen als 't kan. Anders krijg ik 't zo koud.
Nee, dat is voorbereiding voor t seizoen, even op scherp gaan. Nu is t knallen. Deze week 25-30 uur op de fiets.quote:
Lekker hoor. Fijne vakantie!quote:Op zondag 23 maart 2014 00:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dat is voorbereiding voor t seizoen, even op scherp gaan. Nu is t knallen. Deze week 25-30 uur op de fiets.
Ik heb volgens weekend vrij, dus sluit mij graag aan. Is er nog een extra plekje in de BB?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
Enne met Ivo's 200km moet ik nog voor Marco, kano of ddx B&B reserveren voordaags?
Ingeschreven! Ik neem aan dat ik gewoon ter plekke kan betalen? of moet ik t ff overmaken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
downloaden van www.ern-ossendrecht.nl en aan mij toemailen. Op de site via de agenda mijn rit opzoeken en dan kun je zo het formulier, de GPS track en de routebeschrijving downloaden.
Wat je wil, overmaken of contant aan de start.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:46 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ingeschreven! Ik neem aan dat ik gewoon ter plekke kan betalen? of moet ik t ff overmaken?
is goed, onder de brug regent het nooit ;-)quote:Op zondag 23 maart 2014 07:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom eraan hoor dop ben mss wel 5min later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |