Beste afstand, ik neem nog een biertje op jequote:Op zondag 23 maart 2014 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier kan ik nog een maand over opscheppen hoor. Of jullie luisteren is een tweede
Had jij nog gereserveerd bij een b&b voor zaterdag? En is daar nog ruimte voor mij? Anders moet ik ff op zoek naar een slaapplek.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je begint dan met rondwerken bij het ventiel en dan naar het laatste stukkie toe, dan gaat ie steeds iets verder over de rand vd velg, eerst ene kant dan de andere.
< ding dong ding > "willen de heren wielrenners de parkeergarage verlaten? Dank u!"quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef forty-two het volgende:
Mooi verslag en foto's Kano!
Een van de grappigste dingen vandaag vond ik de uithof parkeergarage langs de A28, zeker omdat ik het er gisteren nog met m'n vriendin over had hoe geinig het moet zijn om daar lekker naar boven te sjeesen.
Nog niks geregeld. Ik zat nog ff de kat uit de boom te kijken mbt het weer.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:20 schreef janatwork het volgende:
[..]
Had jij nog gereserveerd bij een b&b voor zaterdag? En is daar nog ruimte voor mij? Anders moet ik ff op zoek naar een slaapplek.
Woensdagavond GP Ahoy. Doe je mee?quote:Op maandag 24 maart 2014 07:52 schreef kaasplankje het volgende:
Vooruitzichten
Woensdag kans op regen, daarna droog en perioden met zon. Geleidelijk zachter.
Hmm die is 's avonds hé? Denk van niet, beetje vroeg nog voor mij om nationaal te rijden.Aankomend weekend volle bak er tegen aan in Limburg, dan gaat ook de klok vooruit dan begint het voor mij. Ik ga dit jaar wel een paar nationales rijden maar zal hoofdzakelijk op de club op snelheid komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Woensdagavond GP Ahoy. Doe je mee?
ja, zo val je natuurlijk nooit af!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, in 2 dagen tijd 500 gram pasta gegeten.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef the_critic het volgende:
lees net op Twitter dat "Kopje van Bloemendaal" is geflagged op Strava.... ghehe gevaarlijke stuntrijders daar in de duinen
Ik had gedacht het in 3 dagen te eten. Had zo'n honger gister dat ik me niet in kon houdenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja, zo val je natuurlijk nooit af!
Zelfde reactie van Thijs Zonneveld, alhoewel hij de woorden "Sneue Eikel" gebruikte.quote:
Dan zal het wel terecht zijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:53 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Zelfde reactie van Thijs Zonneveld, alhoewel hij de woorden "Sneue Eikel" gebruikte.
Zo kan je elk segment wel flaggen afgezien van die in de polder zonder kruisingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef keesfietst het volgende:
Heb het altijd al belachelijk gevonden om daar met 40 per uur helemaal overheen te racen. Het is een straat waar mensen van het erf af kunnen rijden, vrij smal en boven met die bochten onoverzichtelijk. Kan wel begrijpen waarom iemand het geflagd heeft.
En Thijs is zelf op z'n bek gegaan omdat ie een KOM wilde halen vorige week dus die zou het of all people moeten weten.
blijft altijd lastig.het is nu te gemakkelijk om een segent een flag te geven , je zou naar een systeem moeten waar mensen die een segment hebben gereden een berichtje krijgen en een cijfer moeten geven over hoe gevaarlijk het dan wel is. en pas na de uitkomst daar van ook werkelijk moeten schrappenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo kan je elk segment wel flaggen afgezien van die in de polder zonder kruisingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |