Eensquote:
Ook niet cruisen met je pimpmobiel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel
Ik kom daar niet zo veel (lees: zo min mogelijk)
Uiteraard!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:38 schreef Qunix het volgende:
Mooie foto's!
(heb je nog een Photoshop sausje erop gedaan?)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef Pandaplint het volgende:
WAUW WAUW WAUW!
Een Triggerfingertje!
Kan niet meer nu de boulevard is vernieuwd....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook niet cruisen met je pimpmobiel?
Jankend in de vangrailquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef Pandaplint het volgende:
WAUW WAUW WAUW!
Een Triggerfingertje!
Ik ben er al te lang niet meer geweestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan niet meer nu de boulevard is vernieuwd....
De nieuwe boulevard is wel mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben er al te lang niet meer geweest
GODVERDOMME PINO!quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
SCTTH wordt MH
De bal is rond
Gras is groen
/Pino
Dat heb je wel eens gei..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom hier echt te vaak
(en jullie ook btw)
Deze?quote:
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:54:03Ze houden steeds meer cup-a-soup over bij de PVV. En dat is nummerrrr 2 die vertrekt uit de fractie: http://t.co/PwokIM8Azj #nosop3 reageer retweet
Ja in het bulletin zei ie het ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze?twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:54:03Ze houden steeds meer cup-a-soup over bij de PVV. En dat is nummerrrr 2 die vertrekt uit de fractie: http://t.co/PwokIM8Azj #nosop3 reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:24 schreef ChungLingSoo het volgende:
Zei Sander nou letterlijk "En lekker scha... je weet dat het een mooi weekend wordt he ?"
Niet?quote:
quote:
Hoiquote:
Live gezien?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
Stromae is een walgelijk grote baas.
Wilde ik nog even delen.
Triest.twitter:jeroen_12 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 18:33:39Moet nu weg maar zal de weekendtweet schedulen voor 19u15. Dat gaat gewoon door reageer retweet
Sowieso, sex voor 18uquote:
Ik heb de voorkeur voor n 18uquote:
Dat ga ik straks ook doen. Gewoon, om te sarrenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:41 schreef Holenmens het volgende:
Triest.twitter:jeroen_12 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 18:33:39Moet nu weg maar zal de weekendtweet schedulen voor 19u15. Dat gaat gewoon door reageer retweet
Ochtendseksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor n 18u![]()
Avondseks![]()
Nachtseks
Meestal maar 1 a 2 keer. Daarna willen ze me nooit meer zienquote:
Dooie musjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ochtendseks
Niets zegt meer dat ik om je geef dan die geur die 's ochtends uit je bek komt
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meestal maar 1 a 2 keer. Daarna willen ze me nooit meer zien
En bij jou is het nog < 18:00
5 minuten! Als ik over 4 minuten bij je bent lukt het nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja
En nog genoeg tijd voor een vluggertje.
En dan te bedenken dat het 100% zeker is dat ik niet ga neuken dit weekendquote:
Pas maar op Muisje zit al in het vliegtuigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het 100% zeker is dat ik niet ga neuken dit weekend
(Normaal 99.9%)
Ik begon nog z ontzettend positief met m'n sax-plaatquote:
Ik heb geen 200 euro over voor een beurt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pas maar op Muisje zit al in het vliegtuig
Je zou toch onderhand wel beter moeten wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begon nog z ontzettend positief met m'n sax-plaat
SC doet het ook wel voor 150euro.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen 200 euro over voor een beurt.
True! Het zal er vast aan liggen dat ik hier niet meer zo vaak kom. Het is een oude valkuil...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zou toch onderhand wel beter moeten weten
Kom op Minth, iets meer zelfvertrouwen mag welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
True! Het zal er vast aan liggen dat ik hier niet meer zo vaak kom. Het is een oude valkuil...
Maar we doen er allemaal even vrolijk aan mee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
True! Het zal er vast aan liggen dat ik hier niet meer zo vaak kom. Het is een oude valkuil...
Ik zie mezelf niet zo hoor, het is alleen een aandachtspuntje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom op Minth, iets meer zelfvertrouwen mag wel
Perfect! Kan me er soms aan ergeren maar kan tegelijkertijd slecht tegen veranderingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar we doen er allemaal even vrolijk aan mee hoor
Fax!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Perfect! Kan me er soms aan ergeren maar kan tegelijkertijd slecht tegen veranderingen
Sterker nog, regelmatig betaal ik er indirect voor (taxi's, etentjes, biertjes, vooral veel drank erin gieten, anders trappen ze er niet in etc.etc...)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
SC doet het ook wel voor 150euro.
Oh dus anders zou je er wel 200 euro voor over hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doelde op het feit dat ik een vliegticket moet betalen.
Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dus anders zou je er wel 200 euro voor over hebben
Laat die jurk maar zitten en die drank regel ik welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee.
Maar mss dat het totaal bedrag er wel op neer komt; nieuwe jurk, wax beurt, make-up, treinkaartjes, drankjes etc.
Ook geen leuk lingerie setje?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat die jurk maar zitten en die drank regel ik wel![]()
Ik wou het zelf niet typen, maar da's idd beter om dat te kopen ipv een jurkquote:
Mss ooit. Mooie lingerie is niet erg praktischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou het zelf niet typen, maar da's idd beter om dat te kopen ipv een jurk
Volgens mij wel. Ik heb het nu een tijdje opstaan, veel muziek weinig gepraat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hoe is Timur nu eigenlijk? Nog steeds hetzelfde?
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 21:52:09Vanavond zijn @dannyveramusic @dannyghosen @3rdFloorMagic @WilfredGene @heavyhoempa en playboymodel @EschaTanihatu #3FM reageer retweet
nja, ze heeft vorige week gezegd dat ze niet meteen nee zou zeggen tegen Pleebodequote:
Ach so.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze heeft vorige week gezegd dat ze niet meteen nee zou zeggen tegen Pleebode
poppedijntje! hoi!quote:
trustenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef Againzender het volgende:
ik laat het topic ff liggen, trusten
quote:
Dacht het ook jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
die stem van Mo is een bekende acteur volgens mij....
owja! die droplul van dat woestijnprogramma....waarin BN'ers naar Marrakech gaan....Atlas!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef alors het volgende:
Hhahah die stem van die Marokkaan is die ene acteur... Mimoun Ouled Radi
[ afbeelding ]
We horen het.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Qunix het volgende:
Rob heeft een aanrijding met zijn auto gehad in de wasstraat... Moeder zegt "Rob, dit kan je niet zeggen tegen de verzekering... Dat geloven ze nooit!"![]()
damn, had ik ff gemute.......quote:
vooral als ik ze zelf geslagen hebquote:
bij mij welquote:
quote:
quote:
zet ander je eigen webcam maar aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]Hier niet. Ff kijken of ik het kan fixen.
quote:
nee, de cam van CG doet t nietquote:
We moeten een inzameltopic beginnen a la:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dus anders zou je er wel 200 euro voor over hebben
Bedankt!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef Cee het volgende:
Hoi, hallo
Plintje, je foto's uit het vorige topic.
No fucking way.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We moeten een inzameltopic beginnen a la:
F&F / [FOK! bijenactie] #12 Over de 2000 euro, camera en de bijtjes blij...
[..]
Bedankt!![]()
En hi hallo!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
No fucking way.
Seks doe je om de liefde en dat heeft niets met geld te maken.
vooral door Fredquote:
Mijn oma had vroeger een bordspel van Pacman, geweldig spel was datquote:
klinkt een beetje als de nieuwe plaat van die lui van Whatthefak een jaar of 2 geleden...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hmm ik heb weer een nummer echt gemist - wtf is dit?
ik wel. nog zeker 60 jaar....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Lees ik het goed? Een nieuw album van Blof? Ik kan niet wachten
I was just joking.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I was just joking.
Vooral de titel van het nieuwe album is om te huilen: In het midden van alles
nou, dat is vergeleken met die plaat van Nielson nog briljant.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I was just joking.
Vooral de titel van het nieuwe album is om te huilen: In het midden van alles
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt een beetje als de nieuwe plaat van die lui van Whatthefak een jaar of 2 geleden...
ow, en ik heb Stenders dit geopperd voor de Vrijdag de 13:
http://www.3fm.nl/api/webcamquote:
Ik gebruik deze: http://www.3fm.nl/livequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/api/webcam
wil niet? wat raar.....flash opnieuw installeren (is het uberhaupt flash?)
mmm, das raarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: http://www.3fm.nl/live
Doet het niet. De NPO 101 en NPO Cultura stream doen het wel.
Nu al ongekend hilarisch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
oh god...Donald Duck gaat de astrolijn bellen![]()
nee, een week eerder heeft Jelmer als Adriaan gebeld. was alleen niet met de astrolijn, maar met een andere lijn volgens mij.....een depressielijn ofzo meen ik...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
oh wat is dit mooi, ik heb die van vorige week met bassie ook gehoord, Maar was dat de eerste keer, anders moet ik terug gaan luisteren
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houdt ze haar vinger op de camera?
Oh, wachtdddddd
[..]
Oh, wachtdddddd
[..]
Oh, wachtdddddd
Kijk jij maar goed om je heen de komende tijd jonguh, misschien struikel je wel "pardoes"quote:
quote:
en ik zou de Efteling ook maar ff mijden, want anders wordt Wolfie in zijn reet genomen door Pardoes....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk jij maar goed om je heen de komende tijd jonguh, misschien struikel je wel "pardoes"
Goede woordgarp rockjenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en ik zou de Efteling ook maar ff mijden, want anders wordt Wolfie in zijn reet genomen door Pardoes....
ja, dat is 1 van mijn specialiteiten. mijn Miranda zegt altijd: "pa, zoals jij woordgrappen kan maken....." Ja, zo kan ik woordgrappen maken.quote:
Daar is hij veilig voor mijn voeten, voor nu veel te drukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en ik zou de Efteling ook maar ff mijden, want anders wordt Wolfie in zijn reet genomen door Pardoes....
nja, nu is er weinig te doen denk ik. Langnek maakt een ommetje, de Laven zitten in de Python en Vogel Rok't Holle Bolle Gijs, maar verder is het rustigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar is hij veilig voor mijn voeten, voor nu veel te druk
Welterusten wolfjequote:
slaap lekkerquote:
Wanneer het open is dan, hquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nu is er weinig te doen denk ik. Langnek maakt een ommetje, de Laven zitten in de Python en Vogel Rok't Holle Bolle Gijs, maar verder is het rustig
Slaap ze!quote:
iets wat ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren doe.........NOT. wat een verhaalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef ChatGirl het volgende:
WTF heb ik net zitten lezen: SEX / Beste fap methode
mwoah, ik vind het meer leuk voor tussendoor maar na 2-3 nummers zou ik er wel weer klaar mee zijn denk ikquote:
ik denk dat ze een beetje toeter zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Qunix het volgende:
Ze gaan maar door... Ze weten niet het speel element enzo?
Doe jij dat nooit?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:02 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man, die paar padden die doodgereden worden... Nog even en je moet vliegen gaan ontwijken met de auto
Vast wel iemand die jouw gaatje wil vullen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
Kak! Nog net voor m'n 30ste m'n eerste gaatje in m'n kieswel een beginnende gelukkig
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast wel iemand die jouw gaatje wil vullen.
/inkoppertje
250E!?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja jammer alleen dat het me ruim 250 euro gaat kosten
Goed bezig!quote:
als jij ff een retouttje portugal betaald...en een zwembroek....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan jullie zo ook mee naar het strand?
Daar kan geen bikini bridge of thigh gap tegenop!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er al klaar voor.
Bikini cocaieniminiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Even serieus. Het is hier veel te koud voor een bikini.
Is dat een nieuw festival in Noord Friesland?quote:
Moet je ons wat vertellen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Even serieus. Het is hier veel te koud voor een bikini.
ik heb er niks over gehoord dus ik vermoed van niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat een nieuw festival in Noord Friesland?
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 12:09:31Toch nog een Wilders aanhanger gevonden! http://t.co/dqBNcyfxoY reageer retweet
Damn die grap is oudquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:12 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 12:09:31Toch nog een Wilders aanhanger gevonden! http://t.co/dqBNcyfxoY reageer retweet
![]()
ik zie em nu pasquote:
uit 2010quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/gespot/34537/wilders-aanhanger-1
volgens mij wil Puck dat Paul met zijn "pasje" door haar gleuf gaat....quote:
Wat een playboyquote:
hij datet met een ander. de lul!quote:
de manwhore!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |