Jij had toch de boot gemist bij die plotselinge pump?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:35 schreef roislecxe het volgende:
BTC heeft grofweg 8 goede dagen gehad in 2014 (1dagsgrafiek). De eerste 6 dagen van januari en ergens in maart 2 dagen. Alle overige dagen is het alleen maar gestaag dalen. Mis je de stijging van die ene goede dag tussendoor? Kun je weer weken zitten wachten omdat het alleen maar zakt zakt zakt.
Valt niet meer op te traden, heb de boel nu al een tijdje vast, en het wordt alleen maar minder en minder. Naja, op = op.
Nou, nee eigenlijk niet. Maar ik ging slapen met een sellorder op een half punt hoger dan de uiteindelijk top en toen ik wakker werd was het feest alweer ruimschoots voorbij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had toch de boot gemist bij die plotselinge pump?
Hoe kom jij altijd aan al die verschillende coins?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ben al m'n bagger alts aan het dumpen op exchanges om nog wat BTCs erbij te kopen nu ze wat lager staanMan, wat een werk... weer al die wallets langs en kijken of er een markt voor is...
Vond nog 13M ZeusCoins dus die ben ik nu op Cryptorush aan het dumpen.
Minen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe kom jij altijd aan al die verschillende coins?
Nee, verkoop (meen ik)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:50 schreef strawberry het volgende:
Zeg, mijn 5000 euro, die nu nog 2200 dollar waard is, gaat dat nog goedkomen?
Alle bitheads maken enkel winst, toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik als amateur-belegger nou zo slim? Bijna iedereen hier maakt enkel verlies, en ik heb mijn mine-fortuin bijna ver3voudigd
Samenvatting?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Maxbet het volgende:
Prepared remarks of Jennifer Shasky Calvary, FinCEN Director, at ACAMS conference:
http://www.fincen.gov/news_room/speech/pdf/20140318.pdf
PDF alert.
zie de post welke Maxbet consequent negeert. Ik neem aan omdat de echte boodschap niet zo uitkomt in de kraam.quote:
meer de parvenu van BITquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef MichaelScott het volgende:
crashbangboom is terug![]()
de Don Quichot van FOK!
Maxbet?quote:
Nee, die vreemde kerel die zich crashbangboom noemtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:19 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maxbet?
Firma negeer wat je niet bevalt en pamper wat je wel bevalt.
En post vooral veel notes vanuit de slowchat waar je vrij spel hebt?
Die?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die vreemde kerel die zich crashbangboom noemt
Toch ken ik die naam, welke ik in het verleden veel vaker heb gezien dan je alteregoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:22 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
het alterego van de master plugger dus
Kom maar terug als ik met Bitcoin kan betalen in de supermarkt. Tot die tijd kijk ik geen reclamequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Schokkend: de C1000 reclame gaat om dezelfde actie als die Jumbo reclame
Je kan in de AH met bitcoins betalenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kom maar terug als ik met Bitcoin kan betalen in de supermarkt. Tot die tijd kijk ik geen reclame
Kon het maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan in de AH met bitcoins betalen
Ja, grappigquote:Op zondag 23 maart 2014 00:25 schreef Leafeon672 het volgende:
NWS / Man gearresteerd na verkrachten 8 maanden oude hond
Lees het topic anders ff doorquote:
Zwarte humor niet kunnen waarderenquote:
Ik heb er een hoop gekocht in september en october, ik zeur ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik als amateur-belegger nou zo slim? Bijna iedereen hier maakt enkel verlies, en ik heb mijn mine-fortuin bijna ver3voudigd
Ze hebben vast een team van honderd mensen die dat allemaal belangeloos doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:54 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, die E-Gulden... Mensen die echt geloven dat de dev de pre-mine van 10.500.000 EFL gaat verspreiden over 420.000 gezinnen in Nederland.
Je zou dan een kopie van je energie-rekening moeten opsturen en je wallet adres en dan sturen ze je 25 EFL ter waarde van ¤ 0.05 ... Nou, poeh...
Gaat niet gebeuren...
Reken even mee... 420,000 gezinnen X 5 minuten werk = 2.100.000 minuten werk = 35.000 uren = 4375 werkdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sands op 23-03-2014 01:14:36 ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zwarte humor niet kunnen waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTK / Zwarte humorOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Spaincoin, Aphroditecoin, een lichte arbitrage van Earthcoin en nog wat BTCS. En ik had 1100 Cryptorush Shares gekocht, vlak voor de dividendbetalingquote:Op zondag 23 maart 2014 00:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaat lekker danvage altcoins neem ik aan?
quote:Op zondag 23 maart 2014 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTK / Zwarte humor
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op woensdag 11 september 2002 14:37 schreef kikkerlikker het volgende:
ik ken ook een zwarte mop komt een neger bij het arbeidsburo zegt ie ik wil werke zegt die vent achter de bali ik heb nog wel wat je verdient 10 miljoen euro per jaar en je krijgd een porshce van de zaak zegt die nege je maakt een geintje zeker zegt die vent ja maar jij begon he he![]()
Iedereen zit nog in de kerkquote:
Als we het dan toch over kerkelijke dingen gaan hebben.quote:
Dit moet toch een troll zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 11:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als we het dan toch over kerkelijke dingen gaan hebben.
http://www.jmouders.nl/Fo(...)hter-in-bad-doen.htm
2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |