quote:jammer dat de moderatoren daar hier niet de lol van in zien.
Op maandag 02 september 2002 17:08 schreef Koekepan het volgende:
Ik doe zelf ook aan zwarte humor.Jullie kunnen allemaal de grafkanker krijgen.
quote:'t zijn toch van die vreemde mensen he
Op maandag 02 september 2002 17:09 schreef bixister het volgende:[..]
jammer dat de moderatoren daar hier niet de lol van in zien.
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:01 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
quote:Waren de meesten maar een beetje vreemd
Op maandag 02 september 2002 17:24 schreef inquestos het volgende:'t zijn toch van die vreemde mensen he
Maar goed, zwarte humor dus. Eindelijk die strips kunnen bekijken hier in het AZG en ik moest er wel bij glimlachen. Doe eens meer plaatsen, Gurgeh.
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:07 schreef HAL9000S het volgende:
quote:MEESTERLIJK!
Op zondag 08 september 2002 04:43 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Geweldig topic
quote:Ik moet zeggen dat ik dit echt één van de geniaalste cynische grappen vind die ik in tijden gezien heb. Wat gewèldig verzonnen.
Op zondag 01 september 2002 13:07 schreef Mugger het volgende:
quote:Ja, dat dacht ik ook toen ik hem zag... Dat afschuwelijke filmpje van die meid onder het napalm van de VS(buitenlandse politiek) en dan die bekrompenheid van de VS (de kuisheidspolitiek) tegenover elkaar gezet... echt geniaal gevonden. Goed hard...
Op woensdag 11 september 2002 02:38 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat ik dit echt één van de geniaalste cynische grappen vind die ik in tijden gezien heb. Wat gewèldig verzonnen.
quote:Hehe, die is goed. Maar ik ken een zwartere.
Op woensdag 11 september 2002 14:37 schreef kikkerlikker het volgende:
ik ken ook een zwarte mop komt een neger bij het arbeidsburo zegt ie ik wil werke zegt die vent achter de bali ik heb nog wel wat je verdient 10 miljoen euro per jaar en je krijgd een porshce van de zaak zegt die nege je maakt een geintje zeker zegt die vent ja maar jij begon he he
Er zitten 3 Surinaamse jongetjes op te scheppen over hun vaders. Zegt die eerste: "Mijn vader is zo zwart, hij had laatst een keer een snee in zijn vinger en toen kwam er zwart bloed uit." Zegt de tweede: "Dat is nog niets, mijn vader is zo zwart! Hij had laatst een keer een gebroken been en toen stak er een zwart bot uit." Zegt die derde: "Dat is helemaal niets, mijn vader is zoooo zwart, hij liet laatst een keer een scheet en toen zaten wij drie dagen in het donker."
quote:
Op donderdag 12 september 2002 14:42 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Hehe, die is goed. Maar ik ken een zwartere.
Er zitten 3 Surinaamse jongetjes op te scheppen over hun vaders. Zegt die eerste: "Mijn vader is zo zwart, hij had laatst een keer een snee in zijn vinger en toen kwam er zwart bloed uit." Zegt de tweede: "Dat is nog niets, mijn vader is zo zwart! Hij had laatst een keer een gebroken been en toen stak er een zwart bot uit." Zegt die derde: "Dat is helemaal niets, mijn vader is zoooo zwart, hij liet laatst een keer een scheet en toen zaten wij drie dagen in het donker."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |