Derksen zou wel zijn mening hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wordt genieten vanavond bij VI.
Check even haar retweets, is een parodie account.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dan.
[..]
Zou het echt zijn? Ik weet niet hoe je met twitter kan zien of een account ook echt van diegene is. Zou wel een bak zijn als dat echt zo is
Dacht ik alquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Check even haar retweets, is een parodie account.
http://www.omroepwest.nl/(...)d-ge%C3%AFnstalleerdquote:- De Haagse PVV'er Chris van der Helm stapt op. Van der Helm was al raadslid en werd woensdag herkozen. De nieuwe gemeenteraad is nog niet geïnstalleerd.
Nepaccount.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
En de vierde: Lilian Helder houdt persco om 4 uur
V.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef JanJanJan het volgende:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Dat is allemaal opgeblazen door mensen die zélf niets van statistiek begrepen, want Helder zat daar gewoon juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was dat niet die ene die niets snapte van statistiek?
Al zijn de schapen bij de PVV wel bijzonder fanatiek en kritiekloos, ik kan me niet voorstellen dat men bij enige andere partij de partijleider die oproept tot etnische zuivering zo fanatiek zou verdedigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens jou theorie zou hij dan 15 zetels moeten scoren ipv die 20 tot 30. Tevens heeft elke partij (helaas) wel een kudde schapen achter zich aan lopen.
Volgens mij ging het om een onderzoek onder meerdere mensen en niet maar één met een taakstraf en één met een gevangenisstraf, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Kaas- het volgende:
Dat is allemaal opgeblazen door mensen die zélf niets van statistiek begrepen, want Helder zat daar gewoon juist.
Behalve bij de NSDAP danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Al zijn de schapen bij de PVV wel bijzonder fanatiek en kritiekloos, ik kan me niet voorstellen dat men bij enige andere partij de partijleider die oproept tot etnische zuivering zo fanatiek zou verdedigen.
Da's natuurlijk een van de redenen dat ze de PVV aanhangen, dus logisch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Al zijn de schapen bij de PVV wel bijzonder fanatiek en kritiekloos, ik kan me niet voorstellen dat men bij enige andere partij de partijleider die oproept tot etnische zuivering zo fanatiek zou verdedigen.
En in de Sovjet Unie. Een de aanhangers van Pol Pot. En in Amerika zijn er nog talloze groeperingen. En in het midden oosten. En in Afrika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |