Leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Vooral foto's van scherpschutters maken. Worden ze blij van.
Tof, ik ben benieuwd naar de foto's of beelden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef Djeez het volgende:
Kan genoeg beelden leveren, want mijn werkgever heeft alle mobiele camera's geïnstalleerd
Inzoomen vanaf een flat bvquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Infection het volgende:
De AIVD leest mee en zal al het beeldmateriaal in samenwerking met de NSA verwijderen.
Dank. Mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef zlotka het volgende:
Een Flickr account van iemand die foto's heeft gemaakt van de voorbereidingen.
..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijn, als je dan hier foto's post kan ik thuis blijven!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef Mubassie het volgende:
Top! Ik ga 200km rijden om een glimp van dat toneelspel vast te leggen.
En via een megafoon even vragen of ze willen lachen voor de foto.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is behoorlijk afgesloten, maar je kan langs de n206 gaan staan. Ik garandeer niet dat je dan iets ziet.quote:Op maandag 24 maart 2014 03:38 schreef mpc007 het volgende:
Kan je in de buurt van vliegveld Valkenburg komen? Parkeerplaats militaire helikopters momenteel, ook Apaches 😃
Nederland heeft helemaal geen gaten in de weg. We zitten niet in Belgie!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef Broadway het volgende:
Verdacht pakketje gespot.
[ afbeelding ]
Ok, dacht ik ook al aan idd. Want dat is de beste kans wat te spotten toch? Ik bedoel; voor de rest is het luchtruim volgens mij afgesloten, en het enige wat er atm rondvliegt zijn de presidentiële heli's van Obama plus delegatie (Black Hawks).quote:Op maandag 24 maart 2014 08:47 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
Het is behoorlijk afgesloten, maar je kan langs de n206 gaan staan. Ik garandeer niet dat je dan iets ziet.
Kun je niet gewoon een link plaatsen, want dat zoeken schiet ook niet op.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef So_Surreal het volgende:
Staan wat foto's en filmpjes op www.dumpert.nl
Ik ga zo even bij Valkenburg kijken, hopen dat ik onder de A44 door kom.. Wel apart, waarom zouden ze militaire eerstehulp bij een brandweerkazerne stallen?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:27 schreef no1uknow het volgende:
Bij de brandweerkazerne in Mariahoeve (vlakbij de A4)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja lastig heh NSS2014 intypenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een link plaatsen, want dat zoeken schiet ook niet op.
Ah, wist niet dat dat zo werkte. Thanks!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja lastig heh NSS2014 intypen
http://www.dumpert.nl/search/ALL/nss2014/
Als je uitzoomed, echt bizar hoeveel vliegtuigen er in Europa vliegen of het momentquote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.flightradar24.com/REDSK1/2f61ebe
Apache cirkelt boven Nederland
Zou Obama naar de Kinderdijk gaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.flightradar24.com/REDSK1/2f61ebe
Apache cirkelt boven Nederland
Zie die gasten van de Marechaussee eens zonder sabel en met een oppas naast Obama. De secret service heeft er duidelijk vertrouwen in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef Nero22 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/102232632@N04/
Voila. Ik kan je wel vertellen dat er op Schiphol vrij weinig te zien valt. Ja, op de Polderbaan straks staan er, wat? 40 staatsvliegtuigen? Lijkt me wel interessant om te zien. Nu zonder vliegtuigen, maar wel met de lichtbakken die een parkeervak markeren, ziet het er vrij imposant uit. Maar verder: neuh.
Haha daar vliegen ze wel vaker boven, dus geen idee of t iets met NSS te maken heeft hoor. Maar hij is iig lang in de lucht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |