SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom nu iets doen als je het ook kan uitstellen flips?
Je bent zelf dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
heheheh dan ben ik na dag 3 waarschijnlijk echt doodquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zomer komt eraan. Je moet wel blijven drijven in het warme weer.
Prachtige foto.
Ik wilde een hattrickquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
gofferdomme flips ik had een snow is tt
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.quote:
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.
[..]
Ik wilde een hattrick
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebben
HAIL KING GEORGEquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Niet alleen hardstylequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me gokken
je hebt kaarten voor een hardstylefeest?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Partyraiser?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Ook hardcore![]()
AngerfistKorsakoff
En zoveel meer
Uhm moet ik even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
Rook een menthol sigaret Ah en ik voel me Ah
prinsenkind jongehquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
pls.quote:
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens klopt het wel wat Parkiet zegt. In de middeleeuwen hadden vrouwen niks te willen, anno 2014 pakken ze gewoon wat ze toekomt.
Al vond ik deze boodschap makkelijker om uit te spreken toen het konijntje nog wel in de OP stond.
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pls.
[..]
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.
Nooit geweten dat een konijntje zoveel invloed kon hebben op je boodschap
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.quote:
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pls.
[..]
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.
Nooit geweten dat een konijntje zoveel invloed kon hebben op je boodschap
dan doe ik wel Uther pendragonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.
[..]
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.
Lodewijk XIVquote:
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.
[..]
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.
Sowieso de Vikingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lodewijk XIVZonnekoning zijn
Droit divin
L'Etat c'est moi.
[..]
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.
Dat is toch geen middeleeuwen potverdrie! Tevens heeft hij heel Frankrijk naar de tering geholpen door zich financieel de afgrond in te werken zonder echt veel landwinst te boeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lodewijk XIVZonnekoning zijn
Droit divin
L'Etat c'est moi.
[..]
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.
Nee. Even geen koptelefoon/oordoppen bij de hand ook.quote:
Oh okeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch geen middeleeuwen potverdrie! Tevens heeft hij heel Frankrijk naar de tering geholpen door zich financieel de afgrond in te werken zonder echt veel landwinst te boeken.
Geschiedenis autisme off.
[..]
Nee. Even geen koptelefoon/oordoppen bij de hand ook.
Oké, oké even een geluid regelen.quote:
Klinkt leuk. Komen sowieso wel veel van dit soort Heavy metal bands uit Duitsland.quote:
Vind blind guardian wel een goede band thoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké even een geluid regelen.
Ondertussen blijft
Pijnlijk leukWat een feest.
[..]
Klinkt leuk. Komen sowieso wel veel van dit soort Heavy metal bands uit Duitsland.
ik luister haast geen popmuziekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van partition van beyonce?
Alto rock.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
Muse is popmuziek toch? dat luister ik wel namelijk
Mijn moeder is ook musefangirlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alto rock.
Ik was vroeger echt een muse fangirl.
Echt niet mijn moeder is minstens 1,80quote:
dacht dat wp ouder was?quote:
Ik vat deze clip op als een protest tegen sushi en de overbevissing die het teweeg brengt.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb thee gedronken met je moeder jonguh
rt @Rezaniaquote:
RT @Faux.quote:
Weglopenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:32 schreef richolio het volgende:
Ik ben met wat vrienden, maar ik moet heel de tijd ruftenWat kan ik hier tegen doen? Er zitten wel een paar knappe dames bij (ter informatie)
Gewoon jezelf zijn en loslaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:32 schreef richolio het volgende:
Ik ben met wat vrienden, maar ik moet heel de tijd ruftenWat kan ik hier tegen doen? Er zitten wel een paar knappe dames bij (ter informatie)
Laat gaan. het zal jullie onderlinge band enkel versterken. Jezelf bloot durven geven mag onder vrienden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:32 schreef richolio het volgende:
Nee, geen idee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat je die vraag zelf al stelt. Weet je het antwoord ook al?
TVquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
"Er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de puree" ~ Doe Maar
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Whut?
Je wilt zeggen dat je het nog opgezocht hebt ook?
Whut??![]()
Je bent bij deze gewaarschuwd. Een slecht woord over Pieter-Jan Derks vanavond en er zullen consequenties volgen.quote:
Ik voel me momenteel zoals de katholieken in Nederland na de Reformatie, maar ik zal me in die rol schikken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent bij deze gewaarschuwd. Een slecht woord over Pieter-Jan Derks vanavond en er zullen consequenties volgen.
Johannes_Vermeer heeft hier al mee ingestemd.
In deze onderlinge relatie ben jij de van Oldenbarnevelt daar waar ik de Prins Maurits ben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik voel me momenteel zoals de katholieken in Nederland na de Reformatie, maar ik zal me in die rol schikken.
johannes_vermeer vindt dit als geschiedkundige een leuke metafoor
Nu wordt het wel erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze onderlinge relatie ben jij de van Oldenbarnevelt daar waar ik de Prins Maurits ben.
nee dankje, ik heb net gegetenquote:
Maurits greep de macht en zette Oldebarneveld buitenspel met behulp van de geloofsstromingen in de gereformeerde kerk en het daarop volgende conflict.quote:
Gaat dit over de prinsgezinden en de staatsgezinden en de gomaristen enzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maurits greep de macht en zette Oldebarneveld buitenspel met behulp van de geloofsstromingen in de gereformeerde kerk en het daarop volgende conflict.
Remonstranten (arminianen) <> contraremonstranten (gomaristen) inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat dit over de prinsgezinden en de staatsgezinden en de gomaristen enzo?
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Remonstranten (arminianen) <> contraremonstranten (gomaristen) inderdaad.
Tot zover. Want ik ga eten.
maar was het lekker?quote:
klinkt goed. Al mis ik wel een beetje vleesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zelfgemaakte met verse basilicum, tomaat en geitenkaas
Homoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed. Al mis ik wel een beetje vlees
Cool story brahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn vader weer lekker eigenwijs
De cooling fan van zijn laptop is stuk, en dus heeft hij een nieuwe cooling fan besteld en wil hij hem er zelf in zetten
Dus ik zeg: breng dat ding nou gewoon naar de lokale compjoeterboer, die zetten dat ding er wel voor je in inMaar nee, gewoon lekker eigenwijs zijn en zelf je laptop naar de tering helpen door met de hardware te gaan klooien om dat ding te vervangen
![]()
![]()
Nee hoor, ik moet gewoon van die korting afquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
In de buurt van Arnhem![]()
Ik lijk wel een zwerver, die om korting bedelt
dit, vertel ons allesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Moira zitten jullie al in jullie appartement?
Ja nou, je jat iemand zijn auto toch ook niet?quote:
Vergelijk je Moira nu met een auto?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja nou, je jat iemand zijn auto toch ook niet?
Danny doet mee met de NSAquote:b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht, opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een betaald premium account afsluiten. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
Kloooquote:
Nee, de 31e krijgen we de sleutelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Moira zitten jullie al in jullie appartement?
Daarom pepquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klooo
[..]
Nee, de 31e krijgen we de sleutel
Met een beetje mazzel de 29e/30e al omdat Mono's ouders dan nog met hun busje voor ons van Ede naar Groningen kunnen rijden![]()
Mja tot die tijd hier alles maar inpakken, heb alleen nog geen flikker gedaan
Junkies
Nog nooit gehadquote:
Haha beter nemen jullie een plantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog nooit gehadEn nu ga ik al burgerlijk worden
Ik maak er gewoon één groot drugshuis van
Die weet het geloof ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'Et su' ging zeker helemaal flippen toen?
Geen 29 maart ja.quote:
Alsof ik haar aan het stelen was trouwensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja nou, je jat iemand zijn auto toch ook niet?
Ieder contact met mannen is verboden, dat is beter zo. Vraag maar aan de slimme hoge heren in Saoedi-Arabië.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alsof ik haar aan het stelen was trouwensik vroeg alleen of ze al verhuisd was.
Maarja geen wonder dat je date je niet wil neuken danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ieder contact met mannen is verboden, dat is beter zo. Vraag maar aan de slimme hoge heren in Saoedi-Arabië.
Weet je wat jij eens moet leren lezen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja geen wonder dat je date je niet wil neuken dan
still gayquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die weet het geloof ik niet.
[..]
Geen 29 maart ja.
Ja, vroeger nog meer. Hier in de ub hangen nu trouwens papieren met pi tot één miljoen decimalenquote:
Wow knapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, vroeger nog meer. Hier in de ub hangen nu trouwens papieren met pi tot één miljoen decimalen![]()
Ja hallo, we zijn toch zeker niet in de VS hier?quote:
Ik gebruik ook inches ipv cm'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hallo, we zijn toch zeker niet in de VS hier?
Fucking apart.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken iemand die machten als 13^7 en 18^4 uit z'n hoofd kan in luttele seconden
Jezus, bizarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken iemand die machten als 13^7 en 18^4 uit z'n hoofd kan in luttele seconden
Ze gebruiken ook nog ponden en gallons.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat ze dat nog steeds gebruikenCanada heeft het gelukkig al jaren afgeschaft.
Ja, heel irritantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat ze dat nog steeds gebruikenCanada heeft het gelukkig al jaren afgeschaft.
Klinkt als een Rainman figuur.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zijn filmpjes van mensen die nog ziekere machten kunnen, 16^44 enzo
Als alles gesettled is misschien wel ja, ipv een huisdierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha beter nemen jullie een plant
Kat. Die je Snow noemt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als alles gesettled is misschien wel ja, ipv een huisdier
Klopt. In de lucht en ruimtevaart worden ook heel veel die irritante kutAmerikaanse units gebruiktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook nog ponden en gallons.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij biotechnologie gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt. In de lucht en ruimtevaart worden ook heel veel die irritante kutAmerikaanse units gebruikt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:00 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]Ja, wat is daarmee? Ik weet dat dat de doelgroep is waar je op valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat ie instort op een weeshuis voor bejaardenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
Vanmiddag trouwens voor het eerst een eigen fabriek ontworpen.
Bij die ene met dat witte shirt kan je de bh er doorheen zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Ik weet dat dat de doelgroep is waar je op valt.
bouwkoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
Vanmiddag trouwens voor het eerst een eigen fabriek ontworpen.
Ik vind die jongen (?) die er achter staat wat opvallender anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Bij die ene met dat witte shirt kan je de bh er doorheen zien.
Hihi, drogen ze op door de alcohol.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie instort op een weeshuis voor bejaarden
quote:
Ieder z'n meug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die jongen (?) die er achter staat wat opvallender anders.
Nou whooptie-fucking-doo..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ja maar kat is wel zielig als 'ie binnengehouden moet worden in een klein appartementjequote:
Wat een haat jegens bejaarde wezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie instort op een weeshuis voor bejaarden
Hij is jelly dat ik ouder ben en hij nog een babyface heeft.quote:
Gewoon een wat oudere kat. Balkon met een netje afschermen. Die red zich prima zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar kat is wel zielig als 'ie binnengehouden moet worden in een klein appartementje
Beestje zal zeker een zeer goed thuis hebben met zijn baasjes, maar we hebben die katten in de loop van de jaren al hun vrijheid ontnomen, dan moeten ze iig nog wel naar buiten kunnen eigenlijk
Mja buiten is het ook niet meer veilig met al die katenhaters die ze (proberen te) vermoorden
Wellicht, ooit. En anders pas als we hier weg zijn en in een koophuis zitten ofzo als rijke tatta.
Ik zie serieus niksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
He bahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Rezania het volgende:
Ik zat vandaag naast een meid die geen BH aan had. :S
Meh, we zien welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon een wat oudere kat. Balkon met een netje afschermen. Die red zich prima zo.
Die gaf lekker 'de meiden' vrijheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef Rezania het volgende:
Ik zat vandaag naast een meid die geen BH aan had. :S
FOK!ken in een club.quote:
Ja, nou, vond het maar vies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die gaf lekker 'de meiden' vrijheid
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, vond het maar vies.Ze moeten er gewoon ducttape overheen doen voortaan.
Er is wel iets voor om de tepels in ieder geval beetje te bedekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, vond het maar vies.Ze moeten er gewoon ducttape overheen doen voortaan.
Gewoon iedereen aan de boerka, opgelost, slotje.quote:
Zuignappen met van die stukjes touw eraan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is wel iets voor om de tepels in ieder geval beetje te bedekken.
Pls.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon iedereen aan de boerka, opgelost, slotje.
wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zuignappen met van die stukjes touw eraan?
Ja, ehhhh, weet ik veel hoe ik dat moet omschrijven.quote:
Pompen met die shit!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.sexyavenue.com(...)etons,p,3386?lang=L4
WTF man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ehhhh, weet ik veel hoe ik dat moet omschrijven.Zuignappen voor op je tepels, maar dan met bijvoorbeeld een ster erop of zo.
Diameter is véél te klein manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel succes, die tweede past wel op je pener.
Dat is trouwens gewoon een "tetsticker" <- technische term.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ehhhh, weet ik veel hoe ik dat moet omschrijven.Zuignappen voor op je tepels, maar dan met bijvoorbeeld een ster erop of zo.
Oh ja, net een LP, jouw pener.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is trouwens gewoon een "tetsticker" <- technische term.
IDK, zag ik wel eens op TV.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef klawie het volgende:
Ik kom hier effe een dag niet gaat het gelijk om penispompjes hier
Wie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef klawie het volgende:
Ik kom hier effe een dag niet gaat het gelijk om penispompjes hier
???quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen alsof je Mr. Onz bentja, ga nou maar weer buiten spelen dan, met al dat disrespect
Doctor whoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand van welke film dit is?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever welIk mooie dingen over West-Friezen en hun bedprestaties gehoord
Doctor Who kennelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand van welke film dit is?
Dat je alsnog zo instemmend reageert ondanks dat er hele woorden miste in mijn vlijende post.quote:
Ik lees wat ik wil, je kent me langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat je alsnog zo instemmend reageert ondanks dat er hele woorden miste in mijn vlijende post.
Series >>>>>>>>>>>filmsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, verdomme, had gehoopt op een film.
Mijn computer heeft het afgelopen week begeven. Zowel mijn harddisk, grafische kaart als geluidskaartquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Racists of Schubbekutteveen?
Dude please
Wut, wat nu dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn computer heeft het afgelopen week begeven. Zowel mijn harddisk, grafische kaart als geluidskaart![]()
Jimbo is nog altijd in tranen dat ik hem de komende tijd niet zal kunnen vergezellen.
Ja. Binnenkort maar wat geld voor vrijmaken. Een supercomputer heb ik toch niet nodig aangezien ik 90% van de tijd dood ben omdat ik dwangmatig moet typen/chatten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, wat nu dan?
Jimbo is in-game toch Pyrdolidondydidol? Anders vergezel ik hem wel, 100% XP boost.
Heb ik ook, ook nog eens met hoofdletters.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Binnenkort maar wat geld voor vrijmaken. Een supercomputer heb ik toch niet nodig aangezien ik 90% van de tijd dood ben omdat ik dwangmatig moet typen/chatten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Wizard srslyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En een Sir Douchebag.
Ik zat ook vijf minuten na te denken over een naam.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Wizard srslyik moest zo hard lachen "BUT THE KKK HAS A GRAND WIZARD!"
Yes Cartman, yes.
Uiteraard. Interpunctie compenseert als jaren mijn gebrekkige talent in spellen. Zelfs de Polen in Quakelive lopen netjes op een rijtje als ik ze de waarheid vertel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb ik ook, ook nog eens met hoofdletters.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Wizard srslyik moest zo hard lachen "BUT THE KKK HAS A GRAND WIZARD!"
Yes Cartman, yes.
Sterker: Ik zou elke vorm van genetisch gemanipuleerd voedsel eten. Prima voor het milieu en nog gezond ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
Een levensvraag: Zou jij een sinaasappel in de vorm van een banaan eten?
Ik zou enkel teleurgesteld zijn dat mijn banaan naar sinaasappel smaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
Voornamelijk dick, vrees ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij eet alles in de vorm van een banaan
Zie ook mijn UI.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij eet alles in de vorm van een banaan
Ach, het is tenminste iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Interpunctie compenseert als jaren mijn gebrekkige talent in spellen. Zelfs de Polen in Quakelive lopen netjes op een rijtje als ik ze de waarheid vertel.
De banaan is van Monsanto, en nu?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sterker: Ik zou elke vorm van genetisch gemanipuleerd voedsel eten. Prima voor het milieu en nog gezond ook.
Ik eet geen sinaasappels, dus nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
Monsanto, de kanker van de voedselindustriequote:
Het is maar een voorbeeld. Gewoon een fruit in de vorm van een banaan, dus makkelijk te pellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik eet geen sinaasappels, dus nee.
Oh. Gelukkig heb ik geen reputatie hoog te houden. Zelfs Fopje/Rezania hebben inmiddels door dat ik enkel grapjes maak.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste iets.
Ik moet op alle gebieden mijn "reputatie" hoog houden.
Hehe, ja. Krijgen we ook docu's over te zien bij biotech en maatschappij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Monsanto, de kanker van de voedselindustrieletterlijk ook gewoon, wat een vies kutbedrijf is dat
Terecht, zoals je weet zit mijn vrouw in dezelfde branche als die gladjakkers, er is op Netflix ook een mooie docu over "eerlijk" voedsel en wat Monsanto doet met lokale boeren in Amerika, echt te walgelijk voor woorden die figuren. Blij dat ze hier niet zittenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe, ja. Krijgen we ook docu's over te zien bij biotech en maatschappij.Niemand van ons wil daar werken, lol.
Oh. Een appel zou wel prima zijn ja, ik hou toch niet van de schil.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld. Gewoon een fruit in de vorm van een banaan, dus makkelijk te pellen.
Al gezien. Terechte docu, terechte klacht.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al gezien. Terechte docu, terechte klacht.
Nee, draaien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Banaan moet je trouwens aan de bodem pellen, veel makkelijkerder
Zou wel tof zijn als het echt zo lukken, behoorlijk lastig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh. Een appel zou wel prima zijn ja, ik hou toch niet van de schil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |