SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom nu iets doen als je het ook kan uitstellen flips?
Je bent zelf dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
heheheh dan ben ik na dag 3 waarschijnlijk echt doodquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zomer komt eraan. Je moet wel blijven drijven in het warme weer.
Prachtige foto.
Ik wilde een hattrickquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
gofferdomme flips ik had een snow is tt
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.quote:
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.
[..]
Ik wilde een hattrick
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebben
HAIL KING GEORGEquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Niet alleen hardstylequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me gokken
je hebt kaarten voor een hardstylefeest?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Partyraiser?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Ook hardcore![]()
AngerfistKorsakoff
En zoveel meer
Uhm moet ik even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
Rook een menthol sigaret Ah en ik voel me Ah
prinsenkind jongehquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
pls.quote:
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens klopt het wel wat Parkiet zegt. In de middeleeuwen hadden vrouwen niks te willen, anno 2014 pakken ze gewoon wat ze toekomt.
Al vond ik deze boodschap makkelijker om uit te spreken toen het konijntje nog wel in de OP stond.
watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pls.
[..]
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.
Nooit geweten dat een konijntje zoveel invloed kon hebben op je boodschap
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.quote:
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pls.
[..]
Dat geldt (nog) niet voor alle vrouwen over heel de wereld, helaas.
Nooit geweten dat een konijntje zoveel invloed kon hebben op je boodschap
dan doe ik wel Uther pendragonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.
[..]
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.
Lodewijk XIVquote:
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom king George, had dan voor Henry VIII gekozen. Al is dat net op de grens van het eindigen van de middeleeuwen natuurlijk.
[..]
Behoor jij toch te weten al knuffelend met je eigen konijn.
Sowieso de Vikingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lodewijk XIVZonnekoning zijn
Droit divin
L'Etat c'est moi.
[..]
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.
Dat is toch geen middeleeuwen potverdrie! Tevens heeft hij heel Frankrijk naar de tering geholpen door zich financieel de afgrond in te werken zonder echt veel landwinst te boeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lodewijk XIVZonnekoning zijn
Droit divin
L'Etat c'est moi.
[..]
Misschien wist ik het wel, maar nooit bij stil gestaan.
Nee. Even geen koptelefoon/oordoppen bij de hand ook.quote:
Oh okeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch geen middeleeuwen potverdrie! Tevens heeft hij heel Frankrijk naar de tering geholpen door zich financieel de afgrond in te werken zonder echt veel landwinst te boeken.
Geschiedenis autisme off.
[..]
Nee. Even geen koptelefoon/oordoppen bij de hand ook.
Oké, oké even een geluid regelen.quote:
Klinkt leuk. Komen sowieso wel veel van dit soort Heavy metal bands uit Duitsland.quote:
Vind blind guardian wel een goede band thoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké even een geluid regelen.
Ondertussen blijft
Pijnlijk leukWat een feest.
[..]
Klinkt leuk. Komen sowieso wel veel van dit soort Heavy metal bands uit Duitsland.
ik luister haast geen popmuziekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van partition van beyonce?
Alto rock.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
Muse is popmuziek toch? dat luister ik wel namelijk
Mijn moeder is ook musefangirlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alto rock.
Ik was vroeger echt een muse fangirl.
Echt niet mijn moeder is minstens 1,80quote:
dacht dat wp ouder was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |