Wie was daar verantwoordelijk voor? Beenhakker? Bosz?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Van Geel kon er natuurlijk niets aan doen dat die een afkoopsom in hun contract hadden staan.
Je geeft wederom een zeer ongenuanceerd beeld. Iets met maximum transfersom en club die financieel aan de grond zat waardoor Feyenoord een uitverkoopfestijn was.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
7,5 miljoen voor Vlaar en El Ahmadi.. Mwua.
Als ze alleen de beleving al van die spelers zouden hebben was ik al tevreden, al heeft dat ook wel weer met kwaliteit te maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan echt janken als ik die clasico zie vandaag. Zelfs de helft van dat niveau gaan we nooit meer zien op de Nederlandse velden.
Vlaar had inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, bij El Ahmadi was hier geen sprake van.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je geeft wederom een zeer ongenuanceerd beeld. Iets met maximum transfersom en club die financieel aan de grond zat waardoor Feyenoord een uitverkoopfestijn was.
Daar is de schuld vsn Feyenoord een lechertje bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan echt janken als ik die clasico zie vandaag. Zelfs de helft van dat niveau gaan we nooit meer zien op de Nederlandse velden.
El Amhadi had toch nog maar een jaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlaar had inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, bij El Ahmadi was hier geen sprake van.
Ja, k ben ook wel benieuwd wat FFP daaraan gaat veranderen, mijn gevoel zegt dat het niet zo veel zal doen, maar je weet maar nooit, Italië is ook al eens van de kaart geveegd natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is de schuld vsn Feyenoord een lechertje bij.
40 tot 45 miljoen voor die spelers? Is dat niet een beetje veelquote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:
Stel Pellè, Janmaat, BMI, en Clasie weg voor 0,5* 40-45 mln. Dan hou je dus ongeveer 10 mln over voor investeringen
Spits vervangen (ik gok eigenlijk op 'n Kuijt), Janmaat & BMI wordt vervangen met jeugd, Vormer voor Clasie, selectie verder aangevuld met jeugdmiddenvelders + manu terughalen
Dan hou je inderdaad nog wel ruimte voor gerichte aankopen als Hupperts en/of een Ziyech. Als dat lukt denk ik dat je selectie niet verslechtert nee. K ben wel benieuwd wat Van Geel uit de hoed tovert
Neem aan dat ze hier denken dat Pelle minimaal 20m op zal leveren. Janmaat 12M, BMI 12M en Clasie ook 12M.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
40 tot 45 miljoen voor die spelers? Is dat niet een beetje veel
Ben wel benieuwd hoe hij aan dat bedrag komtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hier denken dat Pelle minimaal 20m op zal leveren. Janmaat 12M, BMI 12M en Clasie ook 12M.
nee +/- 20 miljoen, maar de 40-45 grap moest nog worden gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er staat ook 0,5 * voor, maar wij leven hier op een rennende grap met 40-45, vandaar, sorry voor de verwarring (ik denk trouwens dat 30 voor die 4 ook nog wel waar kan zijn, maar 20-22,5 mag je wel minstens verwachtenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
25 lijkt me wel reëelquote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er staat ook 0,5 * voor, maar wij leven hier op een rennende grap met 40-45, vandaar, sorry voor de verwarring (ik denk trouwens dat 30 voor die 4 ook nog wel waar kan zijn, maar 20-22,5 mag je wel minstens verwachten)
Da's nog teveelquote:
Zullen ze toch eerst een wedstrijdje moeten winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef Pistone het volgende:
[..]
Zou lekker zijn.![]()
Wk kan ook nog een flinke invloed hebben.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben wij ook nog wat te lachen.
Scouts kijken verder dan het resultaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze toch eerst een wedstrijdje moeten winnen
Welke aanname ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, voor de rest valt er weinig te lachen. Om de aannames van Immers na dan.
Uiteraard, een goed wk kan echter miljoenen extra opleveren.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
Scouts kijken verder dan het resultaat.
Wie denk je dat er veel minuten gaat maken van Feyenoord op het WK? Janmaat zou wel eens een basisplek kunnen hebben maar dat is het dan ook wel denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nja, als je overlopen wordt, of het in ieder geval verdedigend niet aan kan, heeft dat natuurlijk geen positieve invloed op de spelende verdedigers. Als BMI teouwens alsnog als een baas speelt kijken scouts daar wel doorheen jaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
Martins Indi. Van Gaal heeft altijd voor hem gekozen en hij speelt ook altijd vrij goed in Oranje.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie denk je dat er veel minuten gaat maken van Feyenoord op het WK? Janmaat zou wel eens een basisplek kunnen hebben maar dat is het dan ook wel denk ik.
Speelt linksback toch bij Nederland of zet hij hem centraal?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Martins Indi. Van Gaal heeft altijd voor hem gekozen en hij speelt ook altijd vrij goed in Oranje.
Janmaat, BMI (troetelkind van Louis volgens mij) en héél misschien Clasie. En verder Immers op 10 natuurlijk maar die is niet te koop.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie denk je dat er veel minuten gaat maken van Feyenoord op het WK? Janmaat zou wel eens een basisplek kunnen hebben maar dat is het dan ook wel denk ik.
kijk jij met je anus?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt linksback toch bij Nederland of zet hij hem centraal?
Centraal.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt linksback toch bij Nederland of zet hij hem centraal?
Prima is sowieso een van de weinige CV's met beetje kwaliteit.quote:
Ik kijk die kwalificatie en vriendschappelijke potjes gewoon niet.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:
Stel Pellè, Janmaat, BMI, en Clasie weg voor 0,5* 40-45 mln. Dan hou je dus ongeveer 10 mln over voor investeringen
Spits vervangen (ik gok eigenlijk op 'n Kuijt), Janmaat & BMI wordt vervangen met jeugd, Vormer voor Clasie, selectie verder aangevuld met jeugdmiddenvelders + manu terughalen
Dan hou je inderdaad nog wel ruimte voor gerichte aankopen als Hupperts en/of een Ziyech. Als dat lukt denk ik dat je selectie niet verslechtert nee. K ben wel benieuwd wat Van Geel uit de hoed tovert
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:58 schreef Pistone het volgende:
"Havenaar kan opbloeien in De Kuip" http://nos.nl/l/627188
De Haafquote:Op maandag 24 maart 2014 00:58 schreef Pistone het volgende:
zie argument twee. Bovendien speelde bij ahmadi ook nog eens mee dat Feyenoord de investeerders schadeloos zou moeten stellen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlaar had inderdaad een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, bij El Ahmadi was hier geen sprake van.
klopt luni. Is ook achterlijk dat zoiets kan. Laat financial fairplay maar komen....quote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is de schuld vsn Feyenoord een lechertje bij.
Had die ook niet een mondelinge afspraak met MvG dat als hij een goed seizoen zou draaien en er een mooie club kwam Feyenoord niet dwars zou gaan liggen ?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zie argument twee. Bovendien speelde bij ahmadi ook nog eens mee dat Feyenoord de investeerders schadeloos zou moeten stellen.
Je gaat dus continu te kort door de bocht.
Dirk K.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
Dirkie kan nog makkelijk topscorer worden bij Feyenoord heeft nu in Turkije één kooltje minder dan Drogba.
Prima spitsje beter dan Havenaar (:') )
Havenaar en Immers..., dat trek ik niet als die twee ons aanvalskoppel moeten vormen.quote:
schaken rechtsbuiten en verhoek links als boeet verkocht wordt en Manu geblesseerd raaktquote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Havenaar en Immers..., dat trek ik niet als die twee ons aanvalskoppel moeten vormen.
Contract tot 2016 volgens mij...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Salomon Kalou neemt aan het einde van het seizoen afscheid van OSC Lille. De aanvaller wil na twee seizoenen in de Franse Ligue 1 zijn geluk elders beproeven. Bij Lille scoorde hij tot dusver 24 doelpunten. Zijn werkgever vertrouwde erop dat Kalou in Frankrijk zou blijven, maar vandaag bevestigt de speler zelf dat hij Lille in de zomer de rug toe keert.
De meeste droooomen zijn bedrog.....
Heb jij nog 70 miljoen euro over?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
Salomon Kalou neemt aan het einde van het seizoen afscheid van OSC Lille. De aanvaller wil na twee seizoenen in de Franse Ligue 1 zijn geluk elders beproeven. Bij Lille scoorde hij tot dusver 24 doelpunten. Zijn werkgever vertrouwde erop dat Kalou in Frankrijk zou blijven, maar vandaag bevestigt de speler zelf dat hij Lille in de zomer de rug toe keert.
De meeste droooomen zijn bedrog.....
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de Japanse vlag weer van stal worden gehaald voor de in Hiroshima geboren Maike Hafuna.![]()
Naar het schijnt krijg je er het gehele eerste elftal voorquote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
70 miljoen voor Kalou?
Voel eens aan je voorhoofd
Mooi toch, mensen met een identiteitscrisis.quote:
en de verdediging staat al als een huisquote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef PIETR het volgende:
Volgens FR12 gaat Calvin Verdonk zijn eerste profcontract bij Feyenoord ondertekenen, en schuift hij van de B1 door naar de A1 komend seizoen. Goed nieuws, is één van de grootste verdedigende talenten uit de opleiding.
Klinkt bekend in de oren.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:30 schreef heiden6 het volgende:
Weinig files op eerste dag nucleaire top
Inderdaad.quote:
Lex is de God van de Nederlandse voetbalvelden.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Btw, Lex immers meeste duels gewonnen, naast zijn 10 doelpunten en 3 assists. Boëtius 8 goals en 8 assists in 23 wedstrijden (waarvan 20 keer in de basis), ook niet gek.
Meer doelpunten in de eredivisie dan Messi.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lex is de God van de Nederlandse voetbalvelden.
Die nummer 17 van Den Bosch doet even een 'Jimbo'tje' nadat hij het duel van Van Beek verliest.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Pistone het volgende:
Van Beek scoort winnende goal voor Jong Feyenoord…:
Zelfs Bakkal juicht oprecht mee.
Godverdommequote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die nummer 17 van Den Bosch doet even een 'Jimbo'tje' nadat hij het duel van Van Beek verliest.
Geen idee. Ik doe er wel een moord voor om tegen Jimbo te spelen op het DGH-toernooi.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme
Is dat gifje er nog met de kop van Jimbo gephotoshopt op het lichaam van Emiel Schelvis die zaalvoetbalt?
Tegen hem spelen? Gast, de enigen die hem tegenkomen zijn de ambulanceverpleegkundigen die hem binnen 5 seconden van het veld kunnen halenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe er wel een moord voor om tegen Jimbo te spelen op het DGH-toernooi.
Weer zo een non-voetballer waar Feyenoord interesse in toont.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:58 schreef Pistone het volgende:
Helaas. Gelukkig spelen we gezellig tegen Happel en zijn vriendjes, die kunnen er vast geen klote van.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tegen hem spelen? Gast, de enigen die hem tegenkomen zijn de ambulanceverpleegkundigen die hem binnen 5 seconden van het veld kunnen halen
Hun beste is er niet, weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. Gelukkig spelen we gezellig tegen Happel en zijn vriendjes, die kunnen er vast geen klote van.
En dit jaar doet eindelijk jullie sterspeler mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hun beste is er niet, weet ik uit betrouwbare bron.
Vorig jaar strooide ik ook al met Iniestapassjes hoor. Echter begreep alleen Peter Crouch zo nu en dan waar ik mee bezig was.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dit jaar doet eindelijk jullie sterspeler mee.
De Zwolsche Ronaldo zal eens even wat mondjes gaan snoeren daar.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar strooide ik ook al met Iniestapassjes hoor. Echter begreep alleen Peter Crouch zo nu en dan waar ik mee bezig was.
Ik geef de passjes en jij maakt ze beter af dan Crouch. Deal?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Zwolsche Ronaldo zal eens even wat mondjes gaan snoeren daar.
Misschien moet ik dat maar eens gaan bekijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik geef de passjes en jij maakt ze beter af dan Crouch. Deal?
Jij doet toch ook weer mee Bobbo? Je bent al twee jaar op rij geweest dus je moet. Hattrickje-aanwezigheid dit dat.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar eens gaan bekijken.
Maar dit is een lompe kracht die ook nog niet eens hard werkt dus ik heb (hier) nog geen Feyenoorder gezien die het wel ziet zitten in hem.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Weer zo een non-voetballer waar Feyenoord interesse in toont.
Maarja aan de andere kant verbaasd het me ook niks, want het gros van onze supporters heb liever een lompe kracht die lekker hard werkt (zie de verafgoding van immers hier), dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om met een pass een verdediging open te splijten.
Je zag zag ze gewoon denken bij dat studio voetbal. "hij werkt altijd keihard-daar houden ze in Rotterdam van"....
Nou werkvoetballers mijn reet!! Wij hebben zelfs ooit als eerste Nederlandse club de Europacup 1 gewonnen aan de hand van pijlsnelle dribbelaars met creatief vermogen ! Dus lekker opzouten met die techniekloze Havenaar!
Bitch pleasequote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik geef de passjes en jij maakt ze beter af dan Crouch. Deal?
Ach, ik kom hier nauwelijks meer. Het is misschien goed om het over te laten aan de volgende generatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij doet toch ook weer mee Bobbo? Je bent al twee jaar op rij geweest dus je moet. Hattrickje-aanwezigheid dit dat.
Nee rot op man, je moet mee. De hele oude garde is er weer.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, ik kom hier nauwelijks meer. Het is misschien goed om het over te laten aan de volgende generatie.
En dat was al zo'n succes.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee rot op man, je moet mee. De hele oude garde is er weer.
Ach joh. We spelen iig. niet meer tegen Cafe je Oma. Wat een kankerpaupers waren dat. Nee maar even seireus, kom gewoon gvd.quote:
Waarom spelen we niet tegen CjO? Heb ik net spieren gepompt gaat het niet door.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach joh. We spelen iig. niet meer tegen Cafe je Oma. Wat een kankerpaupers waren dat. Nee maar even seireus, kom gewoon gvd.
Face it, we hebben gewoon geen geld.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Weer zo een non-voetballer waar Feyenoord interesse in toont.
Maarja aan de andere kant verbaasd het me ook niks, want het gros van onze supporters heb liever een lompe kracht die lekker hard werkt (zie de verafgoding van immers hier), dan een nukkige, lichtvoetige voetballer die wel de creativiteit heeft om met een pass een verdediging open te splijten.
Je zag zag ze gewoon denken bij dat studio voetbal. "hij werkt altijd keihard-daar houden ze in Rotterdam van"....
Nou werkvoetballers mijn reet!! Wij hebben zelfs ooit als eerste Nederlandse club de Europacup 1 gewonnen aan de hand van pijlsnelle dribbelaars met creatief vermogen ! Dus lekker opzouten met die techniekloze Havenaar!
Misschien kan je een keertje met de pet langs gaan in de regio rijnmondquote:
Die betalen niet zolang de huidige situatie nog is zoals die is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kan je een keertje met de pet langs gaan in de regio rijnmond
Jawel joh supporters hebben binding met de club en zijn vaak achterlijk genoeg om Veel geld weg te gooien in een diepe put.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Die betalen niet zolang de huidige situatie nog is zoals die is.
Die vertrokken voornamelijk toen er vooral veel incapabele mensen actief waren die over de contracten gingen (Bosz, Leo) nu gaat het al stukken beter. Een enkeling zal altijd de gok wagen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel joh supporters hebben binding met de club en zijn vaak achterlijk genoeg om Veel geld weg te gooien in een diepe put.
Ik denk dat feyenoord vooral af moet van de Rodneytjes, Brumaatjes en Rekikjes in de opleiding. Het lijkt me geen toeval meer dat talenten bij de meeste clubs blijven of in ieder geval in Nederland blijven en dat die van Feyenoord allemaal gelijk vertrekken zodra er een Engelse club op de stoep staat met een mooi verhaal terwijl de hele wereld weet dat er eigenlijk geen perspectief is.
Wat zie jij hier als oorzaak van?
Er riep hier toch iemand dat er geen geld meer voor zou zijn ?quote:@VarkenoordWatch: Hardeveld is na Lopes Cabral, Dammers en Karsdorp de vierde tweedejaars A-junior die dit seizoen een profcontract krijgt.
Geld en opgroeien in een achterstandswijk/arm gezin.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel joh supporters hebben binding met de club en zijn vaak achterlijk genoeg om Veel geld weg te gooien in een diepe put.
Ik denk dat feyenoord vooral af moet van de Rodneytjes, Brumaatjes en Rekikjes in de opleiding. Het lijkt me geen toeval meer dat talenten bij de meeste clubs blijven of in ieder geval in Nederland blijven en dat die van Feyenoord allemaal gelijk vertrekken zodra er een Engelse club op de stoep staat met een mooi verhaal terwijl de hele wereld weet dat er eigenlijk geen perspectief is.
Wat zie jij hier als oorzaak van?
Al gepost?quote:Op korte termijn lijken Giovanni van Bronckhorst en Feyenoord hun samenwerking te gaan verlengen. De huidige assistent-trainer van Ronald Koeman heeft in een eerder stadium al aangegeven langer bij de club te willen blijven.
Beide partijen zouden er bovendien al bijna uit zijn, bericht het Algemeen Dagblad vandaag. Er zou alleen nog onderhandeld moeten worden over de lengte van het nieuwe contract van Van Bronckhorst bij Feyenoord. De andere assistenten Jean-Paul van Gastel en Patrick Lodewijks hebben nog een doorlopend contract in De Kuip.
En dan komt dat vriendje van Rutten er nog bij en ook wil Fred nog een spitsentrainer, toe maar. Maar Gio moet natuurlijk blijven.quote:
quote:Koeman: 'Mijn gevoel zegt dat deze man niet pro-Feyenoord is. Dat is mijn ervaring na twee jaar als trainer van Feyenoord. Ik heb meerdere duels meegemaakt waarvan ik achteraf vond dat hij tegen ons is.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |